KP:
Tuomo Puumala avioitui
Keskipohjalainen kansanedustaja, keskustan varapuheenjohtaja Tuomo Puumala avioitui puolisonsa Päivi Tiittasen kanssa Balilla 12. tammikuuta. Tiittanen on ammatiltaan graafinen suunnittelija ja yrittäjä. Pariskunta on seurustellut kolme vuotta.
Puumala ja Tiittanen tarjoavat häiden kunniaksi kahvit tulevana maanantaina Kokkolassa. Lahjojen sijaan vastavihityt toivovat mahdollisten muistamisten kartuttavan tiliä, jolta varat lahjoitetaan keskipohjalaiseen kehitysvammatyöhön sekä Unicefin lastenrahastoon, josta varat käytetään heikoimmassa asemassa olevien lasten hyväksi.
Tuomo Puumala avioitui
Maalaismies.
1
153
Vastaukset
- Meneen ajan
Onnittelut nuorelle ja suoralle pohjalaiselle parlamentaarikolle ja hänen nuorikolleen.
Näkee että vaalitaistelu on menossa, kukaan ei halua edes onnitella Puumalaa, ettei tämä saisi vain nousua puoluejohtajataisteluun.
Keskusta on vanhojen jäärien puolue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450