naiminen niin tärkeetä?
Illalla viimeiseksi vongutaan pillua ja aamulla,päivällä vongutaan pillua.Suihinottokaan ei auta vaan sama laulu yötä päivää?
Onko tuo normaalia haluamista enää?
Miksi
13
484
Vastaukset
- Riitta.
Totta puhut. Tästä syystä en enää ikinä muuta miehen kanssa asumaan. Saan edes joskus olla rauhassa. Tuollainen jatkuva seksin vaatiminen tappaa halut, ainakin minulle. Rupeaa mies suorastaan etomaan. Ja sitten se syyllistäminen jos en mielistele 24/7. Sinkkuna on kiva olla tuosta syystä.
- kiva jos
joku mies osaisi vastata tähän.
- Mies22vkl
Miehet ovat keskimäärin seksuaalisempia kuin naiset. Varsinkin nuorena kiinnostusta seksiin löytyy lähes kokoajan. Kun kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa niin se aiheuttaa tympääntymistä molemmissa osapuolissa.
Onneksi kuitenkin myös naisissa ja miehissä on vaihteluita. Eli löytyy miehiä, jotka eivät ole niin seksuaalisia ja löytyy naisia, jotka ovat tosi seksuaalisia. Eli mahdollisuus löytää itselleen sopiva pari on mahdollista.
- ärh
Voi, vonkuisipa minunkin mieheni... :(
- örh
Sama juttu, kumpa munkin mies olis 'vonkaaja'..
- Mies785
Rakastelu on miehelle tärkeää niistä samoista syistä, joista naisille on tärkeätä pusuttelu, haliminen, sylissäolo ilman seksiä. Eli miehet kokevat hellyyttä ja läheisyyttä nimenomaan rakastelussa, koska miehen psyyke ei ole samanlainen kuin naisen. Miehet ovat leikkisiä olentoja, jotka nauttivat tekemisestä vaimonsa kanssa silloin kun se on hauskaa -seksi nivoo nämä kaikki tehokkaasti yhteen. Joten miksei?. Kyllä he pitävät halimisestakin mutta usein miehillä halut heräävät halipusuista ja se rasittaa.
- Riitta.
Minä en ole koskaan edellyttänyt mieheltä hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiä eli tuosta ei voi olla kyse.
En siis kiusaa miestä vaatimalla hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiä, jos sitä tarkoitetaan.
Tuo miehen jatkuva seksin haluaminen on tosi ikävää.
- Illu P
mutta mä haluan vaimoani koko ajan. Ja onneksi hän haluaa myös minua. Rakastellaan aamuin illoin enkä kyllästy koskaan. Mitä nyt yks viikko kuussa hieman hiljaisempaa mut ei sekään aina estä. Sori jos me ollaan mielestäs likaisia. Niin se vielä pakko lisätä että minä en vongu koko aikaa vaan yhtä aktiivinen se on vaimokin. Voishan sitä naapurin kollikissan kanssa lähteä samalle leikkuu pöydälle et olis joskus joku muukin mielessä kun se siis se no se pillu mut meillä tää pelaa.
- nymffo
minä vonkaan kyllä mieheltäni kokoajan, ja onneksi mieheni myös antaa. seksi rakkaan kanssa on kyllä mahtavaa. olisi ikävää jos toinen ei haluaisi samanlailla kun itse. onneksi löysin itselleni mihen joka jaksaa pysyä perässäni seksi halujen suhteen:) love him
- sitä likaisena
Kyllähän mekin sellaiset 20 vuotta tehtiin sitä mennen tullen ja palatessa mutta nyt olen yrittänyt rauhoitella ja miettiä jo pahinta että miehelleni seksi on pakkomielle. 25 vuotta takana ja ei uskalla edes pyllistää kun uunista ottaa ruuan kun mies on jo persauksissa kii ja muna ojossa. Ei sekään ole enää kivaa vai onko? Rajansa kaikella, myös panemisessa.
- jos ei halua
nymffo kirjoitti:
minä vonkaan kyllä mieheltäni kokoajan, ja onneksi mieheni myös antaa. seksi rakkaan kanssa on kyllä mahtavaa. olisi ikävää jos toinen ei haluaisi samanlailla kun itse. onneksi löysin itselleni mihen joka jaksaa pysyä perässäni seksi halujen suhteen:) love him
olla ketarat ojossa päivittäin niin ei ole enää sitä rakkautta? Voi teitä teinejä. Elämä vasta edessä.
- PilluPirkko
meilläkin pillun perään harvase päivä. Kuukautisteni aikaan ehdottelee, että voisin häneltä suihinottaa ja kuukauden kuluttua synnytyksistä ollut sama kitinä kun kuulemma panettaa. Parempi antaa pillua, vaikka ei aina tekisi itse niin mielikään kun naapurin akkojen pillujen peräänhän se seuraavaksi tuo ukko alkaisi mouruamaan :) Naimisissa oltu kohta viitisentoista vuotta ja lapsia neljä. Toisaalta mukavaa, että vielä himot hyrrää näinkin monen vuoden jälkeen.
- 15 vuotta?
Alkuperäisellä on takana 25 vuotta ja aina vaan sama show on jatkunut. Joskus olen sanonut että hommaa sellaisen akan joka antaa joka päivä, mutta eipä vaan tee sitä. Niin sittenhän sillä ei olis enää sitä valmiiksi "koulutettua" piikaa. Kaikki pitäisi aloittaa alusta ja sama homma olisi edessä?
Jos meillä joskus tiet eroavat niin en todellakaan ota miestä vonkumaan ja sotkemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514