Onko pakko

Minä vaan

Kestää kotona miehen työstressin aiheuttamat raivonpuuskat? Tytär kärsii,eikä se itsestäkään kovin kivalle tunnu,jos mies räjähtää sille päälle sattuessaan kaikesta. Ystävät pitävät miestä todella mukavana ja sitähän se onkin parhaimmillaan. Tätä kääntöpuoltahan ei kukaan muu kuin me näe... Anoppi hyssyttää,että poikaa väsyttää ja eihän sitä nyt tarvii alkaa murjottaa. Mutta viime aikoina on alkanut tuntumaan sille,että TÄYTYYKÖ meidän ottaa vastaan vastaan se kaikki,asiasta joka ei meihin liity millään?!
Minusta mies saisi purkaa työstressinsä työpaikalla huutamalla niille,joille OIKEASTI on vihainen. Ja lisää huutoa seuraa parin päivän mulkoilun jälkeen jos en puhu mitään(joskus ei vaan huvita ottaa sitä haukkumista,joka seuraa sanot mitä ja miten vaan). MIes ei käytöstään näemmä pidä mitenkään epänormaalina ja olettaa,että kaikki on hyvin kun on saanut kiukkunsa purettua. Mutta en pysty unohtamaan niitä loukkauksia ihan tuosta vaan,mitä mies vihoissaan syytää suustaan. Ja kierre on sitten taas valmis...lisää kiukkua. Toinen kiukun muoto miehellä on se,kun tietyssä humalan vaiheessa se saattaa hermostua minulle milloin mistäkin. Jos ollaan baarissa tms.,niin en muka kiinnitä tarpeeksi huomiota häneen tai katselen muita,ja siitä vasta rieha nousee jos joku tulee MINUN puheilleni ja vaikka halaa ystävällisesti. Mihinkään minä en tietenkään yksin voi lähteä,en työporukan reissuille,en mihinkään. Mies on vakaasti päättänyt,että minä olen epäluotettava,vaikka perusteita ei ole. Ystävätkin on etääntyneet,kun en pääse koskaan yhteisiin juttuihin mukaan. Ja jopa kännykkäviestittelyistä parille ystävälle mies on saanut huudon aikaiseksi,olisi pitänyt näyttää viestien sisältö hänelle. Tiedän kyllä hänen tutkineen "salaa" kännykkääni. En ole yli kymmeneen vuoteen edes yrittänyt lähteä yksin mihinkään,kun tiedän millainen huuto ja mökötys siitä seuraisi. Eikä huvita enää hirveästi lähteä miehen kanssa viikonloppuisin baariin tms,kun koko ajan saisin pelätä mistä se tällä kertaa suuttuu ja kotiintullessa olisi vain paha mieli. Työkaverit,ystävät jne.pitää miestä aivan mahtavana heppuna ja mies on todella haluttua seuraa. Joskus mietin,mitä sanoisivat kun näkisivät sen toisen kaverin joka on samassa kropassa.

3

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoli24 vakiovastaus

dsaggds

• JH

Lyhyt neuvo: jätä se mies. Työstressin aiheuttamista räjähtelyistä varmaan pääsee eroon, kun aikansa sitä yrittää. Mustasukkaisuus tahtoo kuitenkin olla pysyvää, joten helpoimmalla pääset, kun eroat.

• Nainen30+

En sano että näin tulisi käymään, mutta on mahdollista että mies on jonain päivänä väkivaltainen. Paiskooko koskaan esineitä ja heitteleekö aggressiivisesti tavaroita paikoilleen. Osoittaako mieltään mitenkään fyysisesti vai onko pelkästään huutamista. Koskeeko mies sinuun aggressiivisesti, ns. tuuppimista ja tönimistä -tyyliin.

Mustasukkaisuus on sairaus ja pahee vaan ajan myötä.

Ikävää että tyttäresi kärsii. Pitäisikö sinun alkaa miettimään eroa, tytön takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe