rakkaus ei loppunut

tomaattimurska

Meillä oli 7 kuukautta onnellista aikaa yhdessä miesystäväni kanssa. Hän rakastui minuun palavasti ja sanoi ettei ole eronsa jälkeen (10 v) sanonut kenellekään naiselle rakastavansa tätä kuin minulle. Tiedän, että merkitsen hänelle todella paljon. Niin vain meidän suhteemme loppui. Hän harkitsi asioita kovasti ja olisi halunnut minusta puolison itselleen ja niin hän sanoi kaikille sukulaisilleen ja ystävilleen. Lopulta hän katsoi, että talon myyminen, minun nuori poikani ym. ovat liian vaikeita asioita eikä niitä pystytä sovittamaan yhteen.

Kyllä ihmeellisiä asioita tapahtuu. Kun kaksi ihmistä rakastuu, luulisi, että asiat saisi järjestettyä mutta ei vaan. Näin meitä jäi kaksi ihmistä kärvistelemään ja suremaan... Onko jollekin muulle käynyt näin ?

4

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amor ;)

Joku ilta kun poikasi nukkuu pyydät miestä kahville ja keskustelet vakavasti kyseisen miehen kanssa. Pakkohan tuollainen on saada toimimaan. Kuulostaa silta että miestä vain ehkä pelottaisi tuleva, (ehkä tuleva ero)? Puhukaa, asioiden on tapana järjestyä :)

• tomaattimurska

Sanoi minulle, että on päätöksensä tehnyt eikä sitä enää muuta. Toivotteli meille kaikkea hyvää. Haluaa helpomman ihmissuhteen, koska pelkkien tunteiden varaan ei voi rakentaa. Näin se on pakko nähdä.

• Puumanainen 44
        tomaattimurska kirjoitti:

Sanoi minulle, että on päätöksensä tehnyt eikä sitä enää muuta. Toivotteli meille kaikkea hyvää. Haluaa helpomman ihmissuhteen, koska pelkkien tunteiden varaan ei voi rakentaa. Näin se on pakko nähdä.

Ei ne tahdo eronneet enää oikein uutta suhdetta uskaltaa pitemmälle viedä..
        Sullakin otti vaan päältä kuorrukkeen ja kun alkoi arki pilkistämään..lähti..
        Hakee taas seuraavastakin sitä ihanaa alkuhuumaa..
        Kerronpa sulle omasta kokemuksestani..kun kauan olin liitossani ja sain tarpeekseni,olin jo päättänyt ennen eroa,että seuraava onkin sitten se oikea!
        No,en haluakkaan enää nyt pariutua vakituisesti..Minäkin olen mieluummin siinä onnen eka huumassa sen muutaman kuukauden,mutta kun alkaa se arki tulla vastaan rutiineineen,niin tunne häipyy..
        En halua enää sitä parisuhdetta,mistä olen jo päässyt eroon!
        Ehkä joskus otan sitten vain kumppanin,jonka kanssa paljon yhteistä tekemistä..rakkauden kestävyyksiin en enää usko! Ne tulee ja menee! Mukavampaa näin!
        Mutta älä heitä kirvestä kaivoon! Ei kaikki ajattele näin! Löydät vielä sen oikean itsellesi!

• helmikuuta

Tuli mieleen, että ethän painostanut häntä sitoutumaan liian pian? Olette kuitenkin seurustelleet vasta seitsemän kuukautta ja talon myynti olisi ollut jo ajankohtaista. Miksi ette jatkaisi seurustelua pidempään ja päättäisi vasta sitten. Toisaalta jos mies on varma, ettei tule sitoutumaan, niin suhdetta ei varmaan kannata jatkaa. Toivottavasti saatte asian ratkeamaan kuitenkin parhain päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe