pakolaiset lumitöihin!

hyötyä ja vastetta

helsingissä kaavaillaan varusmiesten määräämistä kaduille lumitöihin.. Hyvä

Suomessa on tuhansia joutilaita pakolaisia nauttimassa Suomen elintasosta ilman sen kummempaa vastinetta. Ainoastaan 10 tunnin työvelvoite kuussa (taskurahaa vastaan) oli aluksi mutta sekin taitaa olla jo unohdettu.
Laittakaa ne lorvailija, parhaassa työiässä olevat jätkät lumi partioon.

Kemistäkin löytyy satoja vanhuksia ja sairauksien heikentämiä ihmisiä jotka tuskailevat lumen keskellä.
Lehteen numero josta voisi tilata partion ja itse olen valmis hakemaan omalla autollani pari kaveria äitini pihaa luomaan. Onhan SPR:llä varaa ajattaa näitä kulkureita kaupoissakin taksilla ja taitaa olla keskuksella omat autotkin kuskaaamiseen... Itse olen käsikipsin kanssa vähän huono sitä pihaa siistimään joten sieltä löytyy vain polku postilaatikolle...

Onko liikaa vaadittu?

4

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musham ellin

tuota mina saata raha muutakin.Piko ja kamelit tuota mulle ainna taxi raha.

• KM40

vähän ryhtiä! Kerrostaloissa laiskuus huipussaan; nuoret ja terveet VALKOISET miehet eivät viitsi sen vertaa kolaan tarttua, että omalle autolleen tilan raivaisivat!

• 13

vaan koko Oklaholman porukka. Joutavat netin äärestä ulos, muutakin kuin taksilla Lidliin ja takas. Helsingissäkin laitettiin mamut lapioineen lumitöihin, saman voisi tehdä myös täällä. Samalla, kun autolla mennään kauppaan käydään muutamat lumityöt mennessä tekemässä. Nythän tuota taas sataa taivaan täydeltä, huomiseksi kolat Oklikseen....

• oma apu, paras apu
        13 kirjoitti:

vaan koko Oklaholman porukka. Joutavat netin äärestä ulos, muutakin kuin taksilla Lidliin ja takas. Helsingissäkin laitettiin mamut lapioineen lumitöihin, saman voisi tehdä myös täällä. Samalla, kun autolla mennään kauppaan käydään muutamat lumityöt mennessä tekemässä. Nythän tuota taas sataa taivaan täydeltä, huomiseksi kolat Oklikseen....

Kukahan korvaa pakolaisten naarmuttamat autot Helsingissä?
        Minä en olisi ainakaan päästänyt tuota porukkaa metallilapioiden kanssa autoani puhdistamaan. Kerran olen nähnyt auton joka oli puhdistettu juuri noin... olihan siinä naarmuja !
        Töllössäkin yksi lapsi-mamu oli "löytänyt" lumen alta pulkan. Omistan elkeet, taisi jäädä se pulkka kadoksiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1052
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    10. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      431
    Aihe