Niin siis ensinnä olen ujo enkä kertakaikkiaan vaan osaa mennä juttelemaan naisille. Häpeän itseäni liikaa ja otan itseeni jokaisesta sadoista pakeista mitä olen tähän kolmeenkymmeneen ikään mennessä saanu.
Olen joskus onnistunut ja mentiin naimisiin mutta sekin selvis miksi hän minuun kai rakastui. Hän oli mieleltään vakavasti sairas itsemurhayrityksineen päivineen.
Selväjärkisiä en saa millään. Olenkin alkanut matkimaan kavereiden tyyliä. Vähän niinkuin hiekkalaatikolla aikanaan. Katsotaan mitä isommat pojat tekee.
Kaverit saa naisia helposti. He ovat riuskoja, kulkee paskasissa vaatteissa nortti huulessa ja hauskaa on.
Itse olen ollut savuton, lähes alkoholiton ja pukeutunut siististi.
No kokeilin. Aloitin kolmekymppisenä nortin polton, revin farkut polvista, kasvatin parran ja aloin juomaan itseäni sammuksiin joka viikko.
Ei toimi siltikään. Jätkät sen kun kaataa naisia samalla tyylillä. Jos yritän iskeä jotain niin aina tulee että "oot kiva mutta ei meistä tule mitään" Kaveri tulee paikalle niin muutamalla lauseella nainen on lämmin ja taas kaksi ihmistä katos jomman kumman kotiin. Vanhemmat naiset sanoo että olen komea mutta en usko ja olenkin suunnitellut käydä virossa kasvo leikkauksessa. Eli persoona uusiks jos se edes toimis. Toisaalta olen hoikka paitsi ruvettuani kaljottelemaan vatsa on kasvanut, niin joku ehdotti että naiset haluaa vahvan uroon eikä hoikkaa hongan kolistajaa. Mietin myös että pitäisikö laittomilla kasvuhomooneilla ottaa lihas massaa kun sali treenitkään ei auta.
Miten helvetissä mä saan edes yhden kunnon naisen elämääni????? Auttakaa!!!!