Olenko liian lihava?

....................

Mina ja muut ihmiset ovat aina pitaneet minua hoikkana, isoimmillaankin korkeintaan normaalipainoisena. Aikanaan ollessani viela muodoton tikku minua jopa kuvailtiin 'seipaaksi'. Koskaan en ole kuullut edes minua muuten haukkuneilta olevani laski, lukuunottamatta kerran ala-asteella ja kerran ylaasteella tyyliin 'se on laskiperse'. Mutta muutoin ne isoimmatkin koiranleuat, jotka laukoivat muuten pain naamaa ties mita kouluaikoina, ovat pysytelleet painosta kylla taysin hiljaa. Mutta katsoessani itse peiliin, minulle tuottaa ongelmia peilata itseani takaa koska ainakin omaan silmaani takamus on ihan helvetin iso. Ja nimenomaan takamus: jalat ovat pitkat ja hoikat ja vyotaro on kapea, ja kylkiluut ovat selkeasti vatsaa ulkonevammat. Edesta pain nahtyna kroppa on saanut toisinaan jopa aika paljon kehuja, koska lantiolta sitten tuon hoikan vyotaron lisaksi loytyy nykyisin muodotkin. Mutta todellakin, omaan silmaani aina nayttaisi silta kuin mulla oisi muita normaalipainoisia huomattavasti leveampi ahteri.

En tieda sitten olenko tuon myota liian lihava? Olen nimittain nainen enka ole koskaan seurustellut - eika sinkkuus ole oma valintani. En ole mikaan laiska sohvalla lokottaja, vaan kavelen joka paiva ja harrastan myos liikuntaa ihan salilla 3 kertaa viikossa. Lisaksi painoindeksi on 20-21. Naiden faktojen valossa en ymmarrakaan kuinka takapuoli voi vaikuttaa sellaiselta rasvapallolta? Rasvaprosenttimittauksessa tosin minulle tuli hieman liian korkea prosentti, joskin siinakin kohtaa mittaaja tokaisi etta "Sen varmasti jo itsekin tiedat ettet ole lihava, mutta prosentti taytyisi saada alas". Mutta, olenkohan siis kuitenkin kaikkien miesten mielesta liian lihava vai onko syy jossain muualla? Onko se isohko perse todella turn-off, jos nainen on muuten vyotarolta hoikka, lantiolta muodokas, pitkasaarinen ja harrastaa paivittaista liikuntaa? Niin tuntuisi ilmeisesti olevan, silla muuten en ymmarra kuinka kaikki muut naiset ymparilla pariutuvat (minua huomattavasti ylipainoisemmatkin tosin, sellaiset ulkonaoltaan jo oikeasti pyoreat ja indeksiltaan lihavat). En ole edes vaativa, jos jotain pinnallisia kriteereja pitaa sanoa niin itseni pituinen tai hitusen pidempi seka itseni ikainen tai 5 vuotta vanhempi. Ei luulisi olevan pulaa tuollaisista miehista?

8

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauhdilla ATM:mässä

Tuollaisen perseen kanssa ei ainakaan kannata lähteä oikaisemaan puistoa varsinkin jos jalassa on tiukat ja vaaleat housut. Voi nimittäin saada yllätysparrua joltain himokkaalta mamulta, koska minunkin penikseni jo antoi elonmerkkejä noista ylläolevista kuumista kuvauksistasi.

• reipas_poikamies

"Onko se isohko perse todella turn-off, jos nainen on muuten vyotarolta hoikka, lantiolta muodokas, pitkasaarinen ja harrastaa paivittaista liikuntaa?"

Ole huoleti, kyllä tykkään, mutta liekkö mun kommentillä väliä :)

• 0i87

Elä kuule enempää meidän miesten kiusaksi tuollaisia kirjoittele. Olet maukas nainen, ja vain paranet jos indeksi vähän nousee.

• hyvä mutta

ikäkriteeri aika tiukka.

oman ikäinen tai 5 vuotta vanhempi?

• nimenomaan

vähän leveämpi sen lantion pitääkin olla, mutta ei älyttömän leveä. Ei mielellään ainakaan hartioita leveämpi, vaikka yksilökohtaisia poikkeuksia tietenkin on ja riippuu hartioiden leveydestäkin.
      Kyllä ainakin minä olen aian tykännyt katsella myös kohtalaisen leveitä hartioitakin ja raajoissakin pitää olla sopivasti vähän lihaksia niiden pituuteenkin nähden. Vähän sellainen pitkän huiskean näköinen ylävartaloa kaikenkaikkiaan joka päättyy hyvän näköiseen perseeseen. Jalkojen pituus menee niin että mieluummin vähän pidemmän puoleiset reidet(jotka sopivasti yhtä perseen kanssa) ja sitten sääret vähän lyhempään sorttiin(antaa vähän avuttoman naisellisen vaikutelman). Käsivarret mielellään lyhyempää ja siroa vähälihaksisista sorttia ja sormet ja kämmenet ei ainakaan kovin pitkät. Rinnat eivät saa olla liian isot eivätkä liian pienet eivätkä kovin pallomaiset tai riippuvat, niiden tulee levitä laajalle melkein koko ylärintakehälle.

• mitä tahtoo..

herranjestas mitkä aamun naurut, kun kuvittelin minkä tahansa suomalaisen miehen jonnekin julkiselle paikalle kertoilemaan näitä kriteereitä.. kuvittele vaikka jotkut messut ja siellä mikkiin näitä "toiveita"...

• _vastaaja_

Valitan, mutta kyllä se on luonteesta eikä niinkään ulkonäöstä kiinni löytääkö kumppanin/rakastuuko joku sinuun. Kenties jotain kertoo luonteestasi se että stressaat jotain sellaista asiaa kuin perse? Tämä ei sitten oikeasti ollut mitenkään loukkaavaksi tarkoitettu viesti, mutta mieti sitä kuitenkin...

• vääntää

tuollaisia vihjailuja, kyllä nimnomaan se perse on naiselle tärkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      164
      1866
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1403
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      238
      869
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      672
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe