17v mittarissa ja tänävuonna täytän 18 koskaan en ole seurustellut. Tyttöystävä kelpaisi, mutta itsevarmuutta ei juurikaan ole, suurinpana ongelmana ulkonäkö asiat, jotkut on sanoneet söpöksi ja jotkut homoksi ja siitä on lähtenyt kyky arvioida itseään ajan saatossa. En tahdo väkisin hakemalla hakea tyttöystävää, mutta mitään tekemättähän ei mitään myöskään saa. Olen yhden naisen mies ja en ole kiinnostunut "kaupungilla hengaavista pissiksistä" kohdalle ei ole sattunut vielä "sitä oikeaa". Ideoita kuinka saada tyttöystävä taikka vain saada enemmän ystäviä vastakkaiselta sukupuolelta? Mikään internet stalkkeri en halua olla, olis kiva myös saada ihan muuten vain uusia kavereita että vois laajentaa vähän ihmissuhde piirejä, mutta se on omassa koulu ympäristössä hieman hankalaa, koska kaveriporukka koostuu "nörteistä" ja se mustamaalaa mua yksilönä hieman vaikka enpä nyt kiistäkkään viettäväni koneella paljoa aikaa. Parempi tekeminen ja ihmissuhteet kiinnostavat toki enemmän, mutta eipä ole paljoa tilaisuuksia tullut niitä kehittää. Neuvoja? :'D
No tota, se itsevarmuus kantsii varmaa pistää kuntoon ekaks. Eli ei kannata lähtee rikkomaan omatuntoaan naisiin, jotka eivät ole ensin osoittaneet suhun mitään mielenkiintoa. Paras tapa omasta mielestä lienee näin jälkiviisaana et keskittyy itseä ja itsetuntoa kehittäviin asioihin, kyllä niitä naistapauksia siinä sitten tulee koulun ja muiden kautta vielä tossa iässä, et senkus pitää vaa silmänsä riittävän auki ja osaa sitten toimia kun toiminnan aika on.
mister zetan tekstii en jaksanu lukee, sori kaveri.
mut joo oon ite tyttö ja mittarissa 17 ja ajattelin kirjottaa sulle kun mulla on tylsää nyt.
alotan vitutuksella, sillä söin suklaan ja piparit, ja ainoot keksit mitä mul on jäljellä nii niistki on valunu mehut pihalle..:(
ensinnäkin, etenkin koulussa heti huomaa ne sellaset super"suositut", ja sitte ne "nörtit".
mutta. "kaveriporukka koostuu "nörteistä" ja se mustamaalaa mua yksilönä hieman".
? jos sul on koulus paskoi kavereita, nii eiks kannattais vaihtaa piirei? ja en jotenkin pysty kuvittelemaan, että kuitenkaan niin paljon niistä muista pojista eroot, sillä mitä joku "söpö homon" näkönen kaveri tekis nörttien kanssa? sun pitää olla ilonen kavereistas tai sit lähtee vetää.
sun tekstis oli kyl tosi hauska, ja heti ku sanoit että sua on haukuttu homoksi niin kuvittelin et oot varmaa joku vähän Adam Brody- (O.C.) tyylinen nevari, joten sul olis mahiksii saada Summer rinnalles.
mut no. meilpäin haukutaa homoiks kaikkii, etenkin sellasii legolaksen näkösii pitkälettisii pojkarnoita, joil on paha naama- ja perseakne, joten tiedä sitten että minkälainen olli hokkanen siellä oikeesti wowittelee.
kiinnostais kovasti tietää ootko joku meijän koulun "nörteistä".
niit oli aluks joku 4, mut sit ne lisäänty ja tiivisty, ja nyt ne kulkee kaikki yhes ja niit on ainaki 10.. kai
ne on sellasii et ne puhuu HYVIN paljon pelaamisesta ja sit ne hihittelee ihan omia juttuja kokoaika, osa on sellasii aika itserakkaitaki, yrittää näyttää vähä fruittareilta (työntää housunlahkeet sukkii ym) mut ei oikee onnistu.. mut siel on ainaki kaks tosi helmee tapaustaki, ne on tosi hyvii tyyppei, käyttäytyy hyvin.
vaikka hengaat nerds'ien kanssa, niin ei se tarkota et sun ite pitäis olla nörtti pahimmasta päästä.
tietenkään sun ei kannata rupee esittämään jotain mitä et oo, et sust tulee sellanen jokapaikanhöylä fruide, ei ei sellast ei tarvii, äh mist olinkaa puhumas...niiin siis et voit olla vähän sellanen SIISTInörtti, just niinku adam brody- tyyppinen, tai joku niist twilightin heeboist, sellanen tosi älykäs ja nokkela, mut ei huomionkipeä kummiskaan, mut sellanen et ihastuttaa hyvällä käytöksellä yms.
"Ideoita kuinka saada tyttöystävä" hahah no nyt oot kyl vähä epätoivonen, tyttöystävät nimittäin tulee samalla tavalla ku kaveritki, ei sitä yleensä vaan tupsahdeta sisään jonnekin huoneeseen ja sitten "hankitaan" tyttöystävä. mut ku et "pissiksii" haluu, nii kannattaa pitää silmät tarkkoina jossain sua kiinnostavissa paikoissa, vaikka harrastuksissa yms. sellaset paikat joista voisit samanhenkistä seuraa saada. mut ei kumminkaan koskaan tiedä missä rakastuu, rakkaus ei katso ikää eikä paikkaa, se voi käydä vaikka dösäpysäkillä tai lempiravintolassas.
mut joo. mä lähen nyt heittää nää keksit veks, ja sit katon onks jotain muuta sapuskaa kaapin perukoil mulle.
no tuskin olen teiltä päin, omassa porukassa ei ole kovinkaan paljon "wannabe fruittareita" olen kyllä itse tässä "nörtti porukassa" puhun peleistä jne osaan kyllä puhua muustakin tilanteesta riippuen, mutta viihdyn kyllä tossa porukassa että en siitä valita, siinä porukassa ei tarvi esittää yhtään mitään ja kaikki hyväksyy toisensa, meiän porukassa on jopa 1 legolas! xD sit on tietenki hevareita, emoja, bi-seksuaaleja, j-poppareita. eli varsin sekalainen porukka mutta ihan mukavaa seuraa. sitä saat kuitenkin ihmetellä "mitä söpöän näkönen kaveri tekee nörttien seurassa" siihen pisteeseen on vain ajauduttu xD
joo mutta kiitti, hienoo asiaa tuli oikeella asenteella :D
ps: MULLA ON MEHUKKAITA SUKLAAKEKSEJÄ TUU HAKEE :D
Kannattaa tosiaan laajentaa kuvioita, niin että sulla on "nörttikaverien" lisäksi kovia urheilija- ja pelimieskavereita. Sitten käyt silloin tällöin pelimiesten kanssa baarissa ja tytöt ajattelee sua siitä lähtien "sinä kovana homonnäköisenä jätkänä". :D Mutta ei nörteistäkään tarvi luopua tietenkään. Jos koviskaverit alkaa kovisteleen nörttikavereita, niin pidät ne erillään, tai sitten sanot nörteille että menkää taekwondoon tai jotain. Siitä se lähtee, oikeassa kohtaa pitää vain olla oikean ryhmän mukana ja isona päällikkönä siinä ryhmässä! :D
muuten ihan hyvä idea, mutta se päivä kun ne kaikki menee taekwondohon tai johonkin sellaiseen niin helvetti on ikijäässä xD
ite menisin kyllä jos olis aikaa, mutta valmennan koripallojoukkuetta niin ei oikein aika riitä omiin harrastuksiin
Juu, itselläni oli sama ongelma, eli jotkut tytöt sanoivat mua söpöks ja toiset homoks... Sitte löysin ''sen oikean'' olin 7 luokalla ja rakastuin yhteen luokkalaiseemme. Ensin se oli sitä että viestiä vaa ja ei uskallettu ees puhua ;:D Mut sitte halusin edetä ja menin sen kanssa ulos, siellä otin sitä kädestä kiinni ja vedin kielarin :) me ei oltu edes ns '' yhdess'' mutta sen jälkeen olen ollut 4 vuotta kyseisen tytön kanssa ;) ja itsevarmuus on kohonnut miljooniin :) Eli voin kertoo et tytöt tykkää ku niitä kehutaan, ja muistakaas poikien pitää tehä alote! :)
toosi hyvä viesti, mut sen sanon et ei oo pojan pakko tehä
alotteen tekeminen on usein MOLEMMILLE osapuolille vaikeeta
joten niskasta kiinni vaa, olit sitte joko tyttö vai poika!