Mitä mieltä olisitte siitä että poikaystävänne lähtee baariin ja lupaa juoda vain vähän että voi seuraavana päivänä tulla autolla aikaisin luoksenne. yöllä hän soittelee jurrissa niin että heräät siihen tunnin välein. Aamulla väittää ettei ollut edes kännissä, vaikka on selvästi ollut, mutta on kuitenkin niin paha krapula että ei voi ajaa?
Tätä tapahtuu aika usein...kun sanoin asiasta hän väitti etten itsekään krapulassa ole suostunut ajamaan sinne, vaikka sillon emme olleet sopineet mitään..Nyt hän sanoi että minun pitäisi mennä sinne, en kyllä mene.
minua ainakin ärsyttäää...olisi mukava kuulla mielipiteitä?
Dokaus vie erilleen
12
471
Vastaukset
- sad
Vastatkaa pliiiiiiiiiiiiiiiiis
- ,.-,.-.,-.,-.-,
sulje puhelin yöksi, ja nähkää viikolla?
- mk
Puhelinta päällä yöllä jos nukut ja tästä syystä pitää sammuttaa puhelin tai laittaa äänettömälle niin ei häiritse ja myös viestiäänet pois niin hyvää tulee.
- iohouh
Niin juuri, puhelin vaan pois päältä. Harvemmin tollaisiin tapauksiin mikään sanominen tai kiukuttelu tehoaa.
- sorry vaan
itsekäs alkoholisti. Vääntelee ja kääntelee totuutta kun ei kehtaa suoraan myöntää että dokaaminen karkas (jälleen kerran) käsistä.
- Jeppe juo
ei ikinä voi juoda "vain vähän".
Tässä viisaamman neuvo : Jätä se tuleva (oleva) alkoholisti!- sad
Muuten sulkisin kännykän, mutta mul on melkee ain herätys päääl jos pitää herätä aikasemmi esim töihin..
mustakin tuntuu et välil kieltelee totuutta, ja sit vähättelee sitä et kyllähän hän saa joskus juoda et kylhä itekki juot viel useemmi, mut sanoin et mun käytös ei aiheuta sille pahaa mielt jos juon. mut ku sanoin tost ni se sai mut tuntee itteni iha vainoharhaseks ämmäks käytöksellään - *skianen
sad kirjoitti:
Muuten sulkisin kännykän, mutta mul on melkee ain herätys päääl jos pitää herätä aikasemmi esim töihin..
mustakin tuntuu et välil kieltelee totuutta, ja sit vähättelee sitä et kyllähän hän saa joskus juoda et kylhä itekki juot viel useemmi, mut sanoin et mun käytös ei aiheuta sille pahaa mielt jos juon. mut ku sanoin tost ni se sai mut tuntee itteni iha vainoharhaseks ämmäks käytökselläänEt sä ole vainoharhainen ämmä. Totuus on että useimmat vakavassa suhteessa olevat miehet kunnioittavat tyttöystäväänsä sen verran, ettei toinen pahoita kerta toisensa jälkeen mieltään. Tuollaiset lupailut ja niiden unohduttua hätäiset selitykset ja vähättely kyllä pistää *tuttamaan ihan ketä tahansa. Kyllä seurustelukumppanin sanomisiin pitää pystyä luottamaan. Taitaa kyseessä olla joko alkkis, harvinaisen itsekäs tai sitten epäkypsä ihminen.
Mä en tiedä miten nuori olet, mutta tommonen jurrisoitteluun/häirintään menevä dokaaminen ei kuulu ihan normaaliin elämään. Hanki parempaa seuraa=) - sad
*skianen kirjoitti:
Et sä ole vainoharhainen ämmä. Totuus on että useimmat vakavassa suhteessa olevat miehet kunnioittavat tyttöystäväänsä sen verran, ettei toinen pahoita kerta toisensa jälkeen mieltään. Tuollaiset lupailut ja niiden unohduttua hätäiset selitykset ja vähättely kyllä pistää *tuttamaan ihan ketä tahansa. Kyllä seurustelukumppanin sanomisiin pitää pystyä luottamaan. Taitaa kyseessä olla joko alkkis, harvinaisen itsekäs tai sitten epäkypsä ihminen.
Mä en tiedä miten nuori olet, mutta tommonen jurrisoitteluun/häirintään menevä dokaaminen ei kuulu ihan normaaliin elämään. Hanki parempaa seuraa=)Olen 18-vuotias ja olemme olleet pian muutaman vuoden yhdessä. Poikaystävä on pari vuotta vanhempi. Minusta tuntuu että hän ei ymmärrä miksi ärsyynnyn/loukkaannun ja rupeaa heti etsimään minun omasta käytöksestäni vikoja. Hänen mielestään ylireagoin ja otan asiat liian vakavasti..
kiitos kommenteista muuten! =) lisää vaan - manuaaliA
sad kirjoitti:
mustakin tuntuu et välil kieltelee totuutta, ja sit vähättelee sitä et kyllähän hän saa joskus juoda et kylhä itekki juot viel useemmi, mut sanoin et mun käytös ei aiheuta sille pahaa mielt jos juon. mut ku sanoin tost ni se sai mut tuntee itteni iha vainoharhaseks ämmäks käytökselläänMikäli sinulla on käytössä moderni puhelin niin valitset vain kokous-profiilin käyttöön.
Toinen vaihtoehto on luoda kokonaan uusi profiili jossa estetään soiminen tiettyjen numeroiden soittaessa.
Seuraavaksi hän sitten alkaakin valittaa kun et enää yöllä vastaa. - sorry vaan
sad kirjoitti:
Olen 18-vuotias ja olemme olleet pian muutaman vuoden yhdessä. Poikaystävä on pari vuotta vanhempi. Minusta tuntuu että hän ei ymmärrä miksi ärsyynnyn/loukkaannun ja rupeaa heti etsimään minun omasta käytöksestäni vikoja. Hänen mielestään ylireagoin ja otan asiat liian vakavasti..
kiitos kommenteista muuten! =) lisää vaanIhan hyvä että otat asiat "vakavasti". Poikaystäväsi käytös on tyypillistä totuuden vääntelyä kun haluaa etsiä oikeutusta juomiselleen, juominen kun on niin tärkeää. Tyyppi haluaa saada kaiken: renttuelämäntyylinsä ja vastuuntuntoisen tyttöystävän. Mietipä oikeen tarkasti mitä sinä tosta suhteesta saat. Ja muista että juominen yleensä pahenee vuosien mittaan. Mitä enemmän myötäilet, sitä helpompi hänen on lisätä juomistaan.
- Avovaimo
Annan neuvon vain yhteen kaipaamaasi asiaan: tuohon yölliseen soitteluun. Laita nyt hyvä nainen puhelin yöksi kiinni!!! Sanoit tuolla jollekin, että et voi sulkea muka puhelinta sen takia että siinä on herätyskello päällä. Siis täh??? :D
Etkö tiennyt että kännykän herätyskello herättää kyllä, vaikka puhelin olisi suljettuna?! Mulla on aina herätyskello päällä, siis kännykässä, ja puhelin yöllä kiinni. Kyllä se kännykän herätyskello silti kiltisti mut herättää joka aamu!
Jos et usko että puhelin sammutettunakin herättää, kokeile! Laita vaikka nyt heti puhelimesi herätyskello päälle, herättämmään vaikka esim kahden minuutin kuluttua, ja sulje puhelimesi. Kahden minuutin kuluttua huomaat että sammutetun puhelimesi herätyskello alkaa soida! :) Myös torkkutoiminto toimii, vaikka puhelin olisi suljettuna. Sen sijaan kalenterimuistutukset ym vastaavat eivät toimi puhelimen ollessa suljettuna, vaan muistutukset näkyvät vasta kun seuraavan kerran avaat puhelimesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514