Meillä eri käsitykset

apapap

Meillä on suhteessa vähän eri käsitykset siitä, mitä toiselle saa sanoa ja miten. Itse en tajua, miksi suhteessa ollessaan pitäisi toiselle osapuolelle, jota rakastaa, kehua muita naisia/miehiä. Se on ihan ok kaveriporukassa jutella tuollaisista asioista, mutta oma poikaystäväni kehuu minulle toisia naisia, vaikkei itseäni kiinnosta kuulla. Olen hänelle sanonut asiasta, koska minusta se on jopa vähän loukkaavaa, että sä hän kertoo, että esim. punapäät on seksikkäimpiä (en ole punapää). Omasta mielestään hän on vain rehellinen ja vetoaa siihen, että minulla on huono itsetunto, kun en kestä kuulla, että maailmassa on minuakin kauniimpia naisia :D

Kyse ei siis ole siitä, että olisin omasta mielestäni lajini kaunein ja ihanin edustaja, mutta ainakin omasta mielestäni odotan poikaystävältäni sen verran kunnioitusta ja arvostusta, että pitää tuollaiset puheet sisällään ja pitää minua tarpeeksi seksikkäänä ja kauniina. Joten miten on, puheleeko kaikki miehet tällaisia vai onko oma poikaystäväni "ainut rehellinen mies"? :D

9

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkimykset

Onhan noita muitakin...

Mun ex valitti että haluaisi naida 20-vuotiasta naista. Minä olin silloin 35. En tiedä saiko sitä muuta kuin rahalla, mutta kävi varmasti kokeilemassa.

• tollo mikä tollo!!

Joo..mullakin mies tosi tosi fiksu selvinpäin..mutta auta armias sen kolmannen paukun jälkeen..kaikki muut naiset on ihanii ja seksikkäitä.!!.ja sitä ällöttävää naurunremakkaa siltä..luulee sen olevan niin viettelevää..
        Hohhoijaa!! Mulle ei sano esim.et rakastaa minua,mut kännissä örveltää sitä kaikille naisen näkösille..
        Seuraavana aamuna sit häpeillen pyytelee anteeksi..ei pettäny oo kuiteskaan..luulisin,en kyllä enää oikein välitä siitäkään..oon niin kyllästynyt siihen tuon kännikäytöksen takia..
        Enää en vuosiin ole lähtenyt sen kanssa yhdessä juhlimaan..hävettää niin..onneksi asumme isossa kaupungissa,muuten en kehtaisi sen kans yleisillä paikoilla kulkee..

• mies...öö

Tosin en ole naiseni ulkonäköä koskaan verrannut toiseen naisen ulkonäköön, mutta muuten kehunnnut vähän muitten naisien ulkonäköä.. Tosin välillä on katunut, että pitäisi pitää mölyt mahassa..

Tuossa yksi kommentaattori sanoo Mun ex valitti että haluaisi naida 20-vuotiasta naista, niin tohon voin sanoa että näin olen ajatellut itsekkin tuhat kertaa suhteen aikana, mutta en ole näin sentään sanonut kumppanille, se olisi liian törkeetä....

• haaveet..

Joo ja tuohonkin voisin näin yli kolmekymppisenä naisena sanoo,et kyllä sellaisen yli 20 vuotiaan kanssa seksi olis makee juttu!! Ukon kans sängyssä ollessa kuvittelen naapurin komeen nuoren jullin mua nuolemassa ja vot! Muuten en edes saisi orkkuja oman ukon kanssa,jos ei olisi näitä fantasioita..
        Mutta tietenkään en ukolle näistä kerro..pitkään katson kuitenkin nuorien miesten periä..

• 2

Kuulostaa pelottavan tutulta!! Seurustelin erään miehen kanssa joka aina muisti kehua minulle muita naisia. Maailma on pullollaan kauniita naisia ja miehiä, mutta jos seurustelee niin pitäisi osata kunnioittaa omaa naistaan sen verran ettei muita kokoajan kehu. Missä hemmetissä on miehen käytöstavat? Hän ei arvosta tarpeeksi jos ei ymmärrä ettei noin tehdä. Tottakai sitä voi tehdä joskus ja asiasta voi yhdessä puhua, mutta luulisi olevan muitakin puheenaiheita että muutama kerta tuosta aiheesta riittäisi...

... mutta kuuloti pelottavalta siksi koska entinen poikaystävä oli samanlainen ja hänestä paljastui lopulta vielä pahempia puolia jonka takia hän tosiaan on entinen poikaystävä...

• viesti --

Ei ole käytöstapoja. hän on moukka. Tee hälle samoin kehu muita miehiä..jokohan menis perille..?

• Sama vene

Apapap. Et ole ainoa, jolla on "rehellinen" poikakaveri. Valitettavasti tai onneksi...
      Oma itsetuntoni on jaksanut aika kauan kuunnella satunnaisia lausuntoja muiden(kin) naisten kauneudesta ja tyylitajusta, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntumaan pahalta...
      Ajattelen nykyisin aika usein omaa huonommuuttani ja mietin, kuinka kelpaamaton olen...Huonoja fiiliksia.
      Mutta niin kauan kuin mies kehuu minuakin, olen koittanut olla uppoutumatta miehen kommentteihin muista naisista.

• että näin

Vaikuttaa ihan tahalliselta loukkaamiselta ja nöyryyttämiseltä toi käytös. Vinkkinä vaan että kaikki miehet eivät harrasta tuommoista.

Tuskin säkään muistelet "rehellisyyden nimissä" sille jonkun exän isoa mulkkua, että "kyllä sä olisit täydellinen kundikaveri jos sulla olis yhtä iso kanki ku Tanella".

• ...

"Vaikuttaa ihan tahalliselta loukkaamiselta ja nöyryyttämiseltä toi käytös."

Jotkut miehet alistavat naisia. Luulisi että sellainen olisi menneisyydessä, vaan ei ole. Itsellä avautunut silmät miten itsekkäitä kypsymättömiä miehiä voi olla yms. Surullista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe