Miten viestittää miehelle..

ölkjhgf

....olevansa kiinnostunut seksistä tämän kanssa?? Miten te muut sinkut sen baarissa teette? Olen aika ujo, ihan hyvännäköinen, parikymppinen ja varsinkin kiimainen nainen, ja asun Turun suunnalla. Miten te muut sinkkuniaset sen esim. baarissa teette?? Ja miehet, miten haluaisitte, että nainen ilmaisee, että "olen juuri sinun munaasi vailla.."?

29

2483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Tarraa siitä kiinni.

• Sanomalla suoraan

Meet suoraan sanoo, että sua panettaa ja oot kiimainen, ja kaipaat miehen munaa joka reikään, tai mihin sitä sitten tarvitsetkaan. Osoitat katseilla, rintoja korostamalla, silmillä, ja muulla tavalla halujasi miestä kohtaan ja korosta naisellisuuttasi. Heikommat ehkä pelästyy ja häipyy, mut niiltä et ehkä muutoinkaan olisi saanut. Suora avaus avaa hyvin keskustelun, ja poistaa estoja kummaltakin, ja juttelu voi jatkua rennompana, ehkä täysin muista aiheista. Tietty joku kohteliaampi tapakin voi toimia, mutta jos jotain haluaa saada, niin tehokkainta on kuitenkin osoittaa tarvetta ja halua suoraan asiaan eikä kierrellä ja kaarella loputtomia yleiskohteliaisuuksia menettä ehkä koskaan varsinaiseen asiaan.

Niin, ja olen mies.

• fhhqr

Tuossa on se vaara, että mies luulee hänestä tehtävän pilaa.

• Sanomalla suoraan
        fhhqr kirjoitti:

Tuossa on se vaara, että mies luulee hänestä tehtävän pilaa.

Miksi luulisi ja millaiseksi pilaksi? Ainahan mies voi todeta asian kokeilemalla, jos pilaksi epäilee.

• Enmäämitääntierä

Oootsä ikinä kuullu, että 'hyvät tavat kaunistavat' ? Ei kuulu tapoihin kertoa suoraan tollasta asiaa ja onhan se nätimpääkin 'lukea rivien välistä'. Flirttaustaidot kunniaan.

• Sanomalla suoraan
        Enmäämitääntierä kirjoitti:

Oootsä ikinä kuullu, että 'hyvät tavat kaunistavat' ? Ei kuulu tapoihin kertoa suoraan tollasta asiaa ja onhan se nätimpääkin 'lukea rivien välistä'. Flirttaustaidot kunniaan.

Kerroinkin vai miehenä oman näkemyksen asiaan. Voihan sitä flirttaamasta tuonkin avauksen jälkeen harrastaa. Mun silmissä nainen ei kuitenkaan kaunnistu yhtään sen enempää, toimi sitten käytöksen kultaisen kirjan mukaan seksiä hakiessa tai ei. Vaikka en ole kenenkään mukaan koskaan lähtenyt, niin muuhun on kuitenkin vain vedonnut naisissa tietynlainen estoton lähestymis tapa enemmän kuin kovin varovainen ja periteinen tapa.

• Humuhuulet
        Sanomalla suoraan kirjoitti:

Kerroinkin vai miehenä oman näkemyksen asiaan. Voihan sitä flirttaamasta tuonkin avauksen jälkeen harrastaa. Mun silmissä nainen ei kuitenkaan kaunnistu yhtään sen enempää, toimi sitten käytöksen kultaisen kirjan mukaan seksiä hakiessa tai ei. Vaikka en ole kenenkään mukaan koskaan lähtenyt, niin muuhun on kuitenkin vain vedonnut naisissa tietynlainen estoton lähestymis tapa enemmän kuin kovin varovainen ja periteinen tapa.

Jaaa, ma lähestyn aina "estottomasti" kun mulla ei ole sellaisia. Silti käyttäydyn 'kunnolla', en ehdottele ennemmin, enkä myöhemminkään. Se, että on tapoja ei tarkoita, että ei uskalla tai että 'hiihtelee perinteiseen tyyliin'. - Saattaapi tietysti johtua siitä, että flirtti on yksi luonteenpiirteeni.

• Hienosti kiertämällä

"Mun silmissä nainen ei kuitenkaan kaunnistu yhtään sen enempää, toimi sitten käytöksen kultaisen kirjan mukaan seksiä hakiessa tai ei."

Täää ei nut jostain syystä kolahda meikään. Kun ulkoinen kauneus on toissijainen asia elämässä, arjessa ja 'pitkässä juoksussa', niin kyllä sinä poika näet sen 'kunnollisen', kiltin, mukavan, sopuisan, jolla on arvot, arvostukset ja tavat - siis mielen puolen maailma - kohdallaan, sitten loppujen lopuksi kauniimpana. Sisäinen kauneus peittoaa ulkoisen mennen tullen, oli ihminen nuori tai vanha tai siltä väliltä. - Tai niiin, siis jos ummarrat 'sisäisistä' mitään, sori.

• Sanomalla suoraan
        Hienosti kiertämällä kirjoitti:

"Mun silmissä nainen ei kuitenkaan kaunnistu yhtään sen enempää, toimi sitten käytöksen kultaisen kirjan mukaan seksiä hakiessa tai ei."

Täää ei nut jostain syystä kolahda meikään. Kun ulkoinen kauneus on toissijainen asia elämässä, arjessa ja 'pitkässä juoksussa', niin kyllä sinä poika näet sen 'kunnollisen', kiltin, mukavan, sopuisan, jolla on arvot, arvostukset ja tavat - siis mielen puolen maailma - kohdallaan, sitten loppujen lopuksi kauniimpana. Sisäinen kauneus peittoaa ulkoisen mennen tullen, oli ihminen nuori tai vanha tai siltä väliltä. - Tai niiin, siis jos ummarrat 'sisäisistä' mitään, sori.

Ikää mulla on kolmenkymmenen, joten en ole mikään poika. Muutoinkin, eikö sun olis ihan kohteliasta vastata myös aloitukseen, sillä eihän mainitsemasi sisäinen tai ulkoinen kauneus, tai hyvät tavat liity/vastaa mitenkään aloituksen kysymykseen: ”Miten viestittää miehelle olevansa kiinnostunut seksistä tämän kanssa”, jos ummarrat.

Vai oletko aloittaja, ja yrität viestittää, ettet uskalla tai kehtaa käyttää ehdottamaani tapaa. Jos olet, niin miksi silloin edes kysyit koko asiaa, jos kuitenkaan et halua kuulla mielipiteitä tai alat heti torjumaan niitä.

• Kiertoteitä

Ikää mulla on kolmenkymmenen, joten en ole mikään poika. Muutoinkin, eikö sun olis ihan kohteliasta vastata myös aloitukseen, sillä eihän mainitsemasi sisäinen tai ulkoinen kauneus, tai hyvät tavat liity/vastaa mitenkään aloituksen kysymykseen: ”Miten viestittää miehelle olevansa kiinnostunut seksistä tämän kanssa”, jos ummarrat.

Vai oletko aloittaja, ja yrität viestittää, ettet uskalla tai kehtaa käyttää ehdottamaani tapaa. Jos olet, niin miksi silloin edes kysyit koko asiaa, jos kuitenkaan et halua kuulla mielipiteitä tai alat heti torjumaan niitä.

Kyllä liittyvät ! Enkä ole aloittaja.

On olemassa sellainen juttu kuin elekieli, jos osaa sitä lukea, tietää ja saa kyllä selville, mistä on kysymys. Kiinnostusta ei tarvitse ilmoittaa sanallisesti, ääneen, on aika brutaalia toimintaa. Kyllä katseet, humut, ehkä kosketuskin, se miten olet toisen lähellä, kuuntelet ja huomioit häntä jne. kertovat toista sukupuolta olevalle, missä kohdassa mennään. Siis jos osaa edes alkeet tästä kehonkielestä.

• ei käy.

Miksi luulisi ja millaiseksi pilaksi? Ainahan mies voi todeta asian kokeilemalla, jos pilaksi epäilee.

Ei tuollaista normaalielämässä tapahdu - ei ainakaan minulle ole koskaan tapahtunut. Luultavasti ajattelisin, että kyseessä on joku vedonlyönti tai naisten polttariporukan vitsi, ja naurava naislauma rynnii jostain esiih, kun poka on onnistuneesti höynäytetty.
        Tai vaihtoehtoisesti epäilisin, että nainen on täysin pidäkkeetön mentaalitapaus, pelottavia sellaiset.
        Jamon kuvaama tapa on paljon parempi. Sitä paitsi se on jollain lailla seksikkäämpää, kun nainen ei ole ihan niin suora, vaan antaa sopivasti ymmärtää.

• Mies1985

Kiinnikäyminen on ainakin epäkohteliasta ja ylimielistä. Itse haluaisin että nainen lähestyisi minua olettamatta minun tarvitsevan sitä tai tätä, kuten itsekkin lähestyn naista. Osa naisista kun haluaa sellaisen lähtöasetelman että miehen pitäisi jo valmiiksi käydä kuumana kun kuulee että nainen voisi mieheen koskea.
      -
      Voit ihan hienovaraisesti kysyä mieheltä josko hän haluaisi lähteä luoksesi tai minne sitten haluatkin ja sitten sanoa kauniisti että mielessäsi on seksi. Sillä laila voit helpommin saada mukaasi myös vähän ujomman tyypin etkä tyrmistytä heti alussa. Älä nyt kuitenkaan aloita noilla kysymyksillä vaan tutustu ihan normaalisti ensin.

En itse kaipaa irtojuttuja mutta kuitenkin tuo tuntuisi itsestäni parhaalta.

• määäääääääääääääääää

Haluaisin, että nainen ilmaisee tarpeensa hyvällä maulla. Nuo suorat ehdottelijat käännytän kohteliaasti, koska pitää siellä korvien välissäkin sen verran olla, että muuhunkin pystyy. Paras tapa (ainakin minu kohdallani) on tulla tutustumaan, jutella ja flirttailla. Kyllä sen sitten äkkiä huomaa puolin ja toisin, onko sitä kipinää. Myönnän olevani aika vaativa kumppanien suhteen, mutta toisaalta osaan senkin hyvin hienovaraisesti ilmaista, jos minua ei mukaansa siksi yöksi saa ja toinen selvästi sitä hakee (harvoin saa). Tässä kohtaa taas en pidä pahana, että toteaa että on etsimässä seuraa täksi yöksi, mutta oli mukava jutella. Vaikea selittää, mutta tietynlainen "peitelty avoimuus":) Katsos tyyliä pitää kuitenkin aina olla!

• -->

aidosti kiimainen lutka kyllä keinot keksii.

• naistenkäyttäjäM

atm-pilaa?

Kaikki naiset saavat munaa halutessaan, naiset vain koittavat keksiä keinoja ettei huoran mainetta tulisi.

• ----

Luin täällä olleita miesten vastauksia ja ajattelin vastata omastakin puolestani. Olen aika lailla samaa mieltä monen muun miehen kanssa.
      Mitä minä toivoisin naiselta, on että nainen ilmaisisi asian tarpeeksi selkeästi, että mies tajuaa koko asian tarvitsematta lukea naisen ajatuksia tai joutumatta miettimään jokaista pikku yksityiskohtaa naisen olemuksessa ja käytöksessä, että olivatko nämä nyt niitä merkkejä, mutta ei kuitenkaan niin päällekäyvästi että mies joko pelästyisi naista, tai luulisi naisen vain pilailevan hänen kustannuksellaan.
      Jos siis mies kiinnostaa naista seksuaalisesti, niin omasta mielestäni naisen tulisi tulla suoraan ystävällisesti juttelemaan miehelle ja tehdä heti aluksi selväksi, että on kiinnostunut miehestä nimen omaan miehenä eikä vain juttuseurana. Kuitenkaan ei saisi missään nimessä mennä ihan kylmiltään suoraan sanomaan "mä haluun panna sua" tai jotain vastaavaa. Nimittäin silloin jos mies on vähänkään epävarma, hän joko pelästyy että jos nyt ei käyttäydy kuin kymmeniä naisia nainut pelimies, nainen pettyy ja menettää kiinnostuksensa saman tien, tai sitten epäilee että nainen ei ole tosissaan vaan haluaa vain tehdä miehen naurun alaiseksi.
      Mutta jos nainen taas ei suoraan mainitse mitään kiinnostusta mieheen, ei mies välttämättä tajua että nimen omaan hän kiinnostaa naista, eikä nainen vain halua jutella jollekulle ettei tarvitsisi yksinään nyhjätä. Sopiva tapa olisi että nainen sanoisi miehelle suoraan esimerkiksi että hän on tosi kiva tai söpö mies. Tätä voi vielä korostaa hienovaraisella flirtillä, kuten ystävällisellä hymyllä ja katsomalla miestä suoraan silmiin. Ja jos mies ei vielä tästä tajua ehdottaa lähempää tuttavuutta, voi nainen jatkaa keskustelua vähän johdatellen, ja mahdollisesti ehdottaa numeroiden vaihtoa tai suoraan pyytää miestä luokseen.
      Kuitenkin jos mies ja nainen lähtevät yhdessä jomman kumman luokse, niin etenkin ujon miehen kanssa ei kannata suoraan siirtyä seksiin, tai välttämättä lainkaan, vaan sen sijaan voi ihan hyvin tyytyä pelkkään halailuun ja pussailuun ja muuhun yhdessäoloon.

Toisaalta, näin ujona ja arkana miehenä, vastakkainen tilanne tuntuu vielä vaikeammalta. Nimittäin siinä missä mies ei joko edes huomaisi naisen aloitetta tai torjuisi sen ihan ystävällisesti, mies saa koko ajan pelätä, että jos hän itse lähestyisi naista, nainen varmasti huutaisi hänelle vihaisesti päin naamaa ja syyttäisi häntä ahdistelijaksi.

• Sori vaan

Paneskelu täysin tuntemattoman naisen kanssa ei voisi vähempää kiinnostaa. En halua sukupuolitauteja, ja vielä vähemmän alkaa makselemaan elareita naiselle suhteen ulkopuolisesta lapsesta. Joten on turha kuvitella, että välillemme syntyisi mitään vakavampaa, ellet kykene oikeasti mihinkään kestävämpään.

• Tuunari

selviää, en suosittelisi ainakaan suoraan kiinni munista jotku varmasti innostuu mutta osa saattaa suutahtaa jos ajatellu sua kaverina yms. Suoraan kysymällä tuskin kukaan luokkaantuu vaikka eivät susta seksuaalisesta mielessä ole kiinnostunut.

• kaissja

Pari napaneria pohjalle ja sit tuijota sitä silmiin jonkin aikaa. Yhtäkkiä pyörähdät sen syliin istumaan. Mitä lyhyempi hame, sen parempi. Se jälkeen jutustelet korkkarisaappaistasi, ja toteat että baarinsetä antoi sinulle jotain liian väkevää että pysy tuolla talvikelillä pystyssä ilman kainalostatukijaa. Näin minä tein teininä. Silloin sitä oli rohkeampi. Nykyisin elän selibaatissa enkä uskaltaisi lähestyäkään miestä....

• tarinapaja

Kerrot ihan vaan et nyt ois tällanen juttu et tulisitko meille, sitä ei kannata ujostella, harva mies sanoo että ei onnaa. Tietysti jos kadulla revit hihasta et nyt on kiima päällä niin voi olla et on just kahvitauolle matka mutta muutes miehet kyllä tykkää ku niille osoitetaan kiinnostusta.
      Ja jos oikein paljon ujostuttaa niin voit klikata tota mun nikkiä tossa ylhäällä, sinne voi luritella salaisimmat ajatukset ihan niin suoraan tai kaarrellen ku huvittaa, ja mitään hirveän ikävää siitä ei ainakaan voi seurata...

• tarinapaja

Luultavasti jos olette viettäneet koko illan aikaa yhessä, eikä mies pyydä sua jatkoille se ei oo tarpeeks jurrissa tai sit se on ujo niinku sä. Silloin sun tarttee sanoa et miten ois, tuutko kattoo mun kissanpentua. Jos sitten pelaat korttisi oikein mies ei muistakkaan sitä kissanpentua joten sitä ei tartte ees olla olemassa. Toinen tapa on jo siel baarissa hakeutua niin lähelle miestä,tanssiminen esim, että toinen aistii kiimasi ja halusi...

• Yks ATM

No tämä koskee tietysti vain YTM:iä sillä ainoastaan heidän munansa kiinnostaa naisia. En siis osaa sanoa

• ____________

Siis tanssilattiallahan toi ei ole mikään ongelma. Täällä Suomessa ihmisillä on aika suuri "henkilökohtainen tila" ympärillään ja tuntuu heti oudolta jos joku tulee lähemmäksi. Tällainen ihminen on joko eri kulttuurista, pimahtanut, haluaa tapella tai haluaa seksiä... Aika selkeä viesti miehelle on jo mennä tanssimaan sen viereen, lähemmäs kuin on normaalia, siten että välillä hipaisettekin toisianne. Sitten ei voi enää viestistä erehtyä kun menet välillä tanssimaan sen eteen ihan lähelle, vaikka sivuttain mieheen nähden, silleen vähän miehen suuntaan muka vilkuillen, persettä heiluttaen... Jos mies on kiinnostunut eikä naisten suhteen estynyt niin kyllä pitäisi jo alkaa tapahtua. Voi vielä varmistaa viestin perillemenon parilla kiimaisella katseella.

• r465

Itse kyllä kokenut pari kertaa baarissa, ettei naisten perseen tarjoaminen hinkattavaksi tanssilattialla välttämättä tarkoita mitään. Yksikin tällainen kertoi olevansa varattu ja polttariporukalla liikkeellä, ei sentään morsian.

• .bp96p7n.9

Eivät naiset voi olla seksuaalisesti kiinnostuneita miehistä. Koko asia on pelkkä myytti johon hyväuskoiset miehet uskovat.

• Ei se satu

ihmisen kaivelemaan esiin 8 kk vanhan viestiketjun?

• Helppoo....

Sanot vaan et mennääks teille vai meille

• t7y

Kun on ensin juteltu mukavia ja flirttailtu, voit sanoa, että sinusta olisi illan lopuksi epämukavaa joutua kävelemään yksinään kotiin/bussille/taksille ja kysyt lähteekö hän saattamaan. Jos mies sanoo, että sillä on eri suunta, niin siihen voi ihan pokkana vastata, että sun puolesta ei ole pakko olla...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe