Alfaurokset?

nuorimiesetelasta

Tässä itse kaikkien "alfaurosten" juttuja ja järjettömän suuria menestyksiä näytöltä lukiessani herää vain kysymys: onko näiden "alfaurosten" jutut onnellisia ja onko niin että naiselle ei kelpaa perusmies?

Itse näet olen suhteellisen nuoressa iässä oleva eteläsuomalainen. Suht hyvän näköinen, älykäs, herkkä, tunteellinen ja kaikin tavoin empaattinen henkilö. En halua "vain nussia ja heittää roskiin." Tahdon antaa ja vastaanottaa rakkautta vaikka elämäni loppuun asti. Toivottavasti tämä elämä loppuu pian, ei huvita enää edes yrittää elää kuin muut.

Pistää vähän miettimään tätä naisen logiikkaa sillä oma kokemuskin rajoittuu näihin jotka vain ovat yhdessä seksin yms. takia, joita ei kiinnosta mikään muu kuin että itsellä on mukavaa.

6

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pe-la.n "Alfauros"

sanon että älä esitä todellista minä kuvaasi eli älä ole oma itsesi. Klisee että mies joka on oma itsensä eikä esitä mitään kiinnostaa naisia joutaa romukoppaan.
      Itse olen herkkä, tunteellinen ja haluaisin myös naisen elämääni ihan naisena jota voi rakastaa ja jonka kanssa jakaa elämä ja saada mahd perhe perustettua. Näitä vaan ei enään ole. Harva nainen haluaa perheen vaan elää täysillä suhteesta suhteeseen.
      Olen vastannut haasteeseen ja vaihtanut perheestä haaveilun vuosien yrittämisen jälkeen yhden illan suhteisiin. En humalassa ole oma itseni vaan älyttömän puhelias hetken alfauros ja saankin naisen baarista kuin baarista sänkyyn. Mutta totuus selviää viimeistään seuraavana päivänä ja "ollaan jatkossa vaan kavereita" lauseita sataa on yhtäkuin ei nähdä enään ikinä. No seuraava baari reissu ja uutta kumoon:)
      Pelaa samalla säännöillä ja heitä elämä risaseks. Sulla on vuosia edessä.

• ExAlfa 45 v.

Joo, kannattaa naida kaikkea kun vielä on nuori ja hyvän näköinen. Naisille ei kannata näyttää omaa sisintään, vaan leikkiä alfaa ja valehdella sillai sopivasti. Pitää olla sika, muttei liikaa. Yli kolmekymppisenä naisetkin alkavat rauhoittumaan ja sietävät miehen huonoja puolia kuten empaattisuutta, herkkyyttä ja ujoutta. Älä siis usko naisten vaatimuksia miehen luotettavuudesta ja omana itsenä olemisesta (paitsi jos olet sosiopaatti). Nainen rakastuu renttuun, eikä herkkään taitelijatyyppiin. Poikkeuksiakin on, mutta harvassa.

• Invictus

"sanon että älä esitä todellista minä kuvaasi eli älä ole oma itsesi. Klisee että mies joka on oma itsensä eikä esitä mitään kiinnostaa naisia joutaa romukoppaan."

Ei ole totta. Totuus on että parhaat tulokset saavutat sillä että olet itsesi. "Mutta minä olen oma itseni eikä siltikään flaksi käy" valittaa tyypillinen mies. Ongelmana on se, että kun puhutaan tyyppillisestä miehestä, hänen ytimensä on valitettavasti jäänyt kaikenlaisen henkisen roskan alle, ja monesti ilman että hän edes on voinut tehdä asialle mitään.

Henkisellä roskalla tarkoitan uskomuksia ja pelkoja jotka pitävät sinut maassa, ja peittävät sen mitä oikeasti olet. Voit esimerkiksi pelätä, että ulkonäkösi ei riitä mihinkään, tai luulla että kauniit naiset eivät voisi olla sinusta koskaan kiinnostuneita. Sinä luot uskojesi kautta oman todellisuutesi, ja sen lisäksi että väärät uskosi rajoittavat toimintaasi, ne heijastuvat suoraan ympäristöösi epävarmuutena. Epävarmuutena jonka nainen haistaa heti paikalla.

Jos olet oikeasti sinut itsesi kanssa, se näkyy ulospäin, ja se on pirun seksikästä. Voin taata että sinä hetkenä kun päästät peloista irti, sinulla alka pyyhkiä erinomaisesti. Paljon paremmin kuin tyypisellä "alfauroksella" tai keskiverroilla PUA:lla.

• iytjurhyfvdc

Sellaista se vaan on nykyään, kun naiset eivät ole enää taloudellisesti riippuvaisia miehistä. Nyt heillä on mahdollisuus toteuttaa seksuaalisuuttaan toisin kuin vaikkapa 100 vuotta sitten.

• justhin niin

on juuri se mikä puhuu. Nykyään tosiaan naiset ovat myös varoissaan ja hyvin toimeen tulevia ja se näkyy myös siinä että elättäjää ei tarvi hakea joka törkyturvasta. Ennen kun tuumasit piialle että lähetkö mulle akaks oli se lähes ainoa vaihtoehto mutta nykyään se onkin toisinpäin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe