Ihastuksesi syntymäpäivä?

****

Otsikko kertonee tarpeeksi. Eli aloitetaan...

15.2. eli pian... :)

76

4442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöhkö tyttö

      aikaa siihen. Onneksi. Maaliskuuta ja 17. :)

    • hfgah

      joskus elokuun alkupuolella ;)

    • .....

      yhtään milloinka..valitettavasti...

      • J+

        Enkä minä. Vaikka oli tosi luonteva tilaisuus kysyä. Tai oikeastaan olisi KUULUNUT kysyä.

        En kyllä muutenkaan saa mitään järkevää suustani.. Höpäjän vaan jotain ihan ihme juttuja.


      • 31

        olisinkohan oikeassa jos arvelen että lokakuussa?
        Itse olen joulukuussa.


      • jokuämmä
        J+ kirjoitti:

        Enkä minä. Vaikka oli tosi luonteva tilaisuus kysyä. Tai oikeastaan olisi KUULUNUT kysyä.

        En kyllä muutenkaan saa mitään järkevää suustani.. Höpäjän vaan jotain ihan ihme juttuja.

        on 19.4


    • on:

      14.3.

    • tytttö1992

      13.7.1997

      tykkään vähä nuoremmist.

    • dududuu

      23.9 x)

      Itselläni on vielä enemmän loppuvuodesta.... ;D

      • 48thj4hetiuheu

        siistii! mun synttärit on tosi lähellä tota ja mun kaverin kans,
        sun ihastukses on siis vaaka.

        "Hänen suurin halunsa , joka seuraa häntä läpi elämän, on löytää ihannepuoliso. Tämän tyydyttämiseksi Vaaka-ihminen on valmis muuntautumaan sellaiseksi, mitä muut hänestä odottavat.

        Toisella hetkellä hän on optimistinen, iloinen ja innostunut ja seuraavalla hän muuttuu ilman näkyvää syytä masentuneeksi, surulliseksi, alakuloiseksi ja epävarmaksi ja epäilee mahdollisuuksiaan sulautua yhteisöön.

        Vaaka-ihmiset eivät ole kovinkaan voimakkaita ja he tarvitsevat jatkuvasti opastusta, tukea, rohkaisua ja apua. Heidän ystävänsä pitävät heitä aina suuressa arvossa.

        Vaaka-ihmiset rakastavat kaikkea kaunista. He ovat synnynnäisiä taiteilijoita."

        kopsasin uniluoto.com = DDDDD
        ONNEE MATKAAN!
        ME VAA'AT OLLAAN IHANII I KNOW IT


      • ggfgfg
        48thj4hetiuheu kirjoitti:

        siistii! mun synttärit on tosi lähellä tota ja mun kaverin kans,
        sun ihastukses on siis vaaka.

        "Hänen suurin halunsa , joka seuraa häntä läpi elämän, on löytää ihannepuoliso. Tämän tyydyttämiseksi Vaaka-ihminen on valmis muuntautumaan sellaiseksi, mitä muut hänestä odottavat.

        Toisella hetkellä hän on optimistinen, iloinen ja innostunut ja seuraavalla hän muuttuu ilman näkyvää syytä masentuneeksi, surulliseksi, alakuloiseksi ja epävarmaksi ja epäilee mahdollisuuksiaan sulautua yhteisöön.

        Vaaka-ihmiset eivät ole kovinkaan voimakkaita ja he tarvitsevat jatkuvasti opastusta, tukea, rohkaisua ja apua. Heidän ystävänsä pitävät heitä aina suuressa arvossa.

        Vaaka-ihmiset rakastavat kaikkea kaunista. He ovat synnynnäisiä taiteilijoita."

        kopsasin uniluoto.com = DDDDD
        ONNEE MATKAAN!
        ME VAA'AT OLLAAN IHANII I KNOW IT

        Vaaán merkin eka päivä on yleensä 25.9. Eli tuon ylläolevan ihastus on neitsyt, joka kylläkin on joissain asioissa samankaltainen vaaán kanssa.


      • kimuliiiiiiiiiiii
        ggfgfg kirjoitti:

        Vaaán merkin eka päivä on yleensä 25.9. Eli tuon ylläolevan ihastus on neitsyt, joka kylläkin on joissain asioissa samankaltainen vaaán kanssa.

        voihan vittu.
        no neitsyetkin menee, joskin vähän harjottelua vaan..
        mut alku luistaa paremmin, jos tytöllä isot hinkit, jotta mies edes jonkinsortin hyvää tunnetta saisi, koska ei sitä ekana ellei parilla ekallakaan kerralla sinne pilluun asti edes päästä, lakanat ihan veressä ja muutenki akka huutaa

        seksi ilman verta on teeskentelyä!


      • dududuu
        ggfgfg kirjoitti:

        Vaaán merkin eka päivä on yleensä 25.9. Eli tuon ylläolevan ihastus on neitsyt, joka kylläkin on joissain asioissa samankaltainen vaaán kanssa.

        kyllä vaaka on hän. :) 23.9 alkaa vaa-an kausi, vaikka välillä se on laitettukin väärin joihinkin horoskooppeihin.

        Ja jep, oon huomannu että vaaoissa on sitä jotain... x)) On ollu säpinää niiden kanssa tässä enemmän ja vähemmän =D


      • Erkki.Hynynen
        dududuu kirjoitti:

        kyllä vaaka on hän. :) 23.9 alkaa vaa-an kausi, vaikka välillä se on laitettukin väärin joihinkin horoskooppeihin.

        Ja jep, oon huomannu että vaaoissa on sitä jotain... x)) On ollu säpinää niiden kanssa tässä enemmän ja vähemmän =D

        JES!
        mä tiesin että se on vaaka.
        mut joo. mut jos sul ei tän tytön kaa onnistu niin älä kuitenkaan yleistä, että kaikki vaa'at on paskoi=(
        mut toivottavasti onnistaa.


      • April Child
        48thj4hetiuheu kirjoitti:

        siistii! mun synttärit on tosi lähellä tota ja mun kaverin kans,
        sun ihastukses on siis vaaka.

        "Hänen suurin halunsa , joka seuraa häntä läpi elämän, on löytää ihannepuoliso. Tämän tyydyttämiseksi Vaaka-ihminen on valmis muuntautumaan sellaiseksi, mitä muut hänestä odottavat.

        Toisella hetkellä hän on optimistinen, iloinen ja innostunut ja seuraavalla hän muuttuu ilman näkyvää syytä masentuneeksi, surulliseksi, alakuloiseksi ja epävarmaksi ja epäilee mahdollisuuksiaan sulautua yhteisöön.

        Vaaka-ihmiset eivät ole kovinkaan voimakkaita ja he tarvitsevat jatkuvasti opastusta, tukea, rohkaisua ja apua. Heidän ystävänsä pitävät heitä aina suuressa arvossa.

        Vaaka-ihmiset rakastavat kaikkea kaunista. He ovat synnynnäisiä taiteilijoita."

        kopsasin uniluoto.com = DDDDD
        ONNEE MATKAAN!
        ME VAA'AT OLLAAN IHANII I KNOW IT

        Voit työntää nuo horoskooppien huttuluonneanalyysit vaikka siveltimellä hanuriisi. Vincent Van gogh ja Leonardo Da Vinci olivat oinaita. Pistä paremmaksi!


      • dipadi

        on 23.9. ja mä luokittelen itseni neitsyeksi..
        Mun ihastus on syntynyt 30.11...


    • T....

      Tais olla 15.6

    • jännää-

      7.5. ja minulla 5.7.

      • Toivon ja odotan

        En valitettavasti tiedä. Toivottavasti joskus päästään sinne asti, että tiedän senkin ja paljon muuta ;)


      • "
        Toivon ja odotan kirjoitti:

        En valitettavasti tiedä. Toivottavasti joskus päästään sinne asti, että tiedän senkin ja paljon muuta ;)

        Kattokaa facebookista jos sieltä näkyisi :)


      • minäminäkö

        ilmoittaudun :)


    • aksjljaoidjoasas

      12.1

    • lämminveritamma

      hänen syntymäpäiväänsä...se on kuulemma tiistai... :)
      mutta virallisesti 26.7, elikkäs leijona-mies

    • synttärit

      paljon onnea hänelle toivotan ;)

    • :)

      5.12.

      • Tsirp :)

        13.8.


      • Olit kympin vauva:
        Tsirp :) kirjoitti:

        13.8.

        Syntymäoäiväsi 10.12
        klo 22.27 (ulostulo hetki)
        napamuorasta pääsit klo 22.31
        ensimmäinen parkaisu klo 22.29
        ensimmäinen pieraisu klo 22.55
        ensimmäinen naurusi klo 23.43
        emsimmäinen oivalluksesi "minä olen" klo 24.00
        Olit kympin vauva:)))


      • ihastunuttyttö
        Olit kympin vauva: kirjoitti:

        Syntymäoäiväsi 10.12
        klo 22.27 (ulostulo hetki)
        napamuorasta pääsit klo 22.31
        ensimmäinen parkaisu klo 22.29
        ensimmäinen pieraisu klo 22.55
        ensimmäinen naurusi klo 23.43
        emsimmäinen oivalluksesi "minä olen" klo 24.00
        Olit kympin vauva:)))

        26.1.. muistaakseni ♥


    • --.----...--

      5.4. eli siis tänään!

      • *****

        se on


    • .

      Niinpä niin. Tiedän enemmän, kuin pitäisi ;)

      • onneksi HÄN ei tiedä

        jopa osoitteen, jota mun EI pitäisi tietää. Mutta olenkin velmu ;)


      • 14+10
        onneksi HÄN ei tiedä kirjoitti:

        jopa osoitteen, jota mun EI pitäisi tietää. Mutta olenkin velmu ;)

        mistä sinä sen olet saanut selville. Ja minä tiedän myös sinun osoitteen, ehkä.
        mutta tiedätkö sitä syntymäpäivää? Minä en sitä tiedä.


      • *****
        14+10 kirjoitti:

        mistä sinä sen olet saanut selville. Ja minä tiedän myös sinun osoitteen, ehkä.
        mutta tiedätkö sitä syntymäpäivää? Minä en sitä tiedä.

        syntymäpäivän kun eräs kertoi sen minulle. Tuskin sinä minun syntymäpäivää tiedät, ellet ole sitä jostan saanut tietää


      • minun
        14+10 kirjoitti:

        mistä sinä sen olet saanut selville. Ja minä tiedän myös sinun osoitteen, ehkä.
        mutta tiedätkö sitä syntymäpäivää? Minä en sitä tiedä.

        osoitteeni? Autosta? Minkä värinen se on?


      • *****
        minun kirjoitti:

        osoitteeni? Autosta? Minkä värinen se on?

        autosta, kuulema sulla semmoinenkin on =) Mulla on toinen tapa selvittää ;)


      • syntymäpäiväni
        ***** kirjoitti:

        syntymäpäivän kun eräs kertoi sen minulle. Tuskin sinä minun syntymäpäivää tiedät, ellet ole sitä jostan saanut tietää

        Mikä se on?


      • *****
        syntymäpäiväni kirjoitti:

        Mikä se on?

        =)


    • se on

      samana päivänä kuin omani.

      • 9 & 4

        täällä, syntymäpäiväkaimoja ollaan ihastukseni kanssa.


      • uteliaisuudesta,
        9 & 4 kirjoitti:

        täällä, syntymäpäiväkaimoja ollaan ihastukseni kanssa.

        onko kyseessä myös sama vuosi? :)


      • 9 & 4
        uteliaisuudesta, kirjoitti:

        onko kyseessä myös sama vuosi? :)

        samaa vuosikertaa!


      • toinen_
        9 & 4 kirjoitti:

        samaa vuosikertaa!

        kysyy, että merkitseekö nimimerkkisi jotain erityistä?


      • 9 & 4
        toinen_ kirjoitti:

        kysyy, että merkitseekö nimimerkkisi jotain erityistä?

        että numerot ovat karman lukuja...minun jä hänen.


      • toinen_
        9 & 4 kirjoitti:

        että numerot ovat karman lukuja...minun jä hänen.

        Mitä se semmoinen tarkoittaa, Karman luku...onkohan se joku teidän yhteinen juttu? Toivottavasti vastaat, haluaisin tietää..


      • toinen_
        9 & 4 kirjoitti:

        että numerot ovat karman lukuja...minun jä hänen.

        äsh...ei tarvi selittää. Uskon onnenlukuihin.


      • 9 & 4
        toinen_ kirjoitti:

        Mitä se semmoinen tarkoittaa, Karman luku...onkohan se joku teidän yhteinen juttu? Toivottavasti vastaat, haluaisin tietää..

        Jos kiinnostaa, katso oheisesta linkistä:

        http://www.rajatieto.org/numerologinentulkinta.php


      • PPreikä
        9 & 4 kirjoitti:

        Jos kiinnostaa, katso oheisesta linkistä:

        http://www.rajatieto.org/numerologinentulkinta.php

        Mulla meni syntymäajan perusteella tulkinta aivan päin peetä. Joten vaihdoin nimen ja samaa soopaa.

        "Nimesi Pekka Persereikä pyrkimyksen luku on 4
        Oikeudenmukaisuuden ja kohtuuden luku. Nelonen asettaa rajat asioille ja tapahtumille. Tämä luku liitetään arkiseen aherrukseen ja askeettiseen elämään. Nelonen edustaa kovaa työtä sen eteen, mitä tavoittelee. Nelosihminen on luonteeltaan, materialistinen, keräilijä, jolle arvot ja rajat ovat tärkeitä. Vaikka raha on nelosihmiselle tärkeää, hän ei tuhlaa, häntä voidaan pitää jopa pihinä. Ajanajaksona nelonen tuo pysähtyvyyttä ja pidättyvyyttä tilanteisiin. Asiat eivät liiku, vaikka miten paljon niiden eteen tekisi töitä. Tämä on harkinnalle hyvä aika. On aika tarkistaa suunta ja vaihtaa sitä tarvittaessa. Nelosen kielteiset puolet, itsepäisyys, pessimismi, sekä pidättyväinen tunteiden ilmaisu.


        Nimesi Pekka Persereikä vaikutelman luku on 3
        Kolmonen on elämänilon, auringon ja onnen luku. Kolme tuo esiin menestyksen henkilökohtaisella tasolla, onnekkaat tilanteet ja elämänrunsauden hyvinvoinnin kautta. Kolme on pitää sisällään mukavuutta, helppoutta, luontaista elämäniloa ja luovuutta. Taito elää hetkessä läsnä on kolmosihmisen kyky, usein tätä pidetään myös luonnonlapsen lukuna. Kolmosaikana elämä on yhtä juhlaa ja iloitsemista.Elämä sujuu omilla uomillaan, eikä huolia tarvitse miettiä, koska asioihin liittyy onnekkaat ratkaisut. Kolmosihmisen ala on ehdottomasti asiakaspalvelu, hoiva-ala sekä myyntityö. Kolmosen kielteiset puolet, pinnallisuus, turhamaisuus, kykenemätön ottamaan vastuuta."


    • <3

      7.5.

    • ggj

      26.11 ;)

    • tietenkin

      21.5

    • sucker for love

      19.2
      30.5

      • sul on

        oikein kaks....no, onpa mistä valkata ;)


      • J(m)...
        sul on kirjoitti:

        oikein kaks....no, onpa mistä valkata ;)

        Ainakin kaulakorun mukaan...


      • sucker for love
        sul on kirjoitti:

        oikein kaks....no, onpa mistä valkata ;)

        hah, joo on:) paitsi toinen on saavuttomattomissa, luultavasti.


    • **-**

      28.01

    • .

      19.1

    • Creek

      Aika lähekkäin omani kanssa, s- vuosissa sitten eroa onkin.

      • ei kolme

        vuotta paha oo..


    • fisu ja nainen

      Jousimies ja mies, 29.11. 19*0

    • ihastuksen?

      7/27

      • funny little thing..

        27 7=34 :)


    • helmi~

      Hän on syntynyt 24.12. Ihastukseni taitaa olla joululahja minulle ;) Syntymävuosi on sama kuin minulla, ja itse olen alkuvuonna syntynyt. :)

      • ?

        sopinut tilanteeseeni, paitsi että en ole 24.päivä syntynyt, vaan se on eräs muu päivä joulukuussa, eli oletko nyt aivan varma tuosta ? :) mutta lisäksi on kyllä semmonen jutska, et en tiiä onko Hän alkuvuonna syntynyt.
        Ei varmaankaan siis tarkoitettu minua mut vastasimpa nyt kumminki :)


      • joululahja...

        oon syntynyt 24.12 mutta en kyllä ainakaan tiedä ketään samana vuonna syntynyttä joka olisi ihastunut minuun..mutta meitä joululahjoja taitaa olla enemmänkin :)


      • helmi~
        joululahja... kirjoitti:

        oon syntynyt 24.12 mutta en kyllä ainakaan tiedä ketään samana vuonna syntynyttä joka olisi ihastunut minuun..mutta meitä joululahjoja taitaa olla enemmänkin :)

        Ihastukseni tietää olevani ihastunut häneen :) Mikä on toisaalta kiva asia, mutta toisaalta mutkistaa asioita ihan hel*etisti.


    • yhäedelleen

      13.02

      • (n)

        10.9. (m)


      • 2/13

        omin tämän ja kuvittelen, että se on mulle...


    • aavistustakaan

      hänen syntymäpäivästään,mutta ehkä hän vielä kertoo sen.

      • sama täällä

        ei tietoa siitäkään :(


      • joulukuun lapsi.

        ole mitään tietoa tästä, mut toivottavasti joskus vielä kuulen sen ja paljon muuta.


      • terveisiiiiiiiiiiiii
        joulukuun lapsi. kirjoitti:

        ole mitään tietoa tästä, mut toivottavasti joskus vielä kuulen sen ja paljon muuta.

        16.1..


    • ...

      on yötä yökötellä Annan päivän aikaan....

    • loooovejuuu

      4.9.

      • 27.4

        Olet ajatuksissani.. 30.4 taitaa olla täyden kympin Juhlat.. Lämmin Halaus ja Suukko Sinulle ja Onnea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe