Ei taida auttaa treenattu kroppa kun naama ei ole niin komea, vai miten on?
Saa olla rehellinen ja luntaa voi tulla tupaan, kommentteja, kiitos!
Treenaan ilokseni mutta siinä sivussa myös kroppa näyttää hyvältä ja tästä on kommentteja tullutkin.
Naamaa ei kehu edes oma äiti.
En tosin tiedä "asteikkoa" millä liikutaan mutta uskon, etten naamalla pärjää!
Mikä olisi paras tapa selvittää asia, siis oma "arvo" markkinoilla?
Hyvä kroppa, naama vähän niin ja näin
49
4111
Vastaukset
- women_32_hk
ei tehoa vaikka olisi maailman paras kroppa, valitan!
kasvot ovat tärkein, koska niitä katsotaan koko ajan, kroppa on vaatteiden peitossa- Jäki!
Minuunkaan se ei tehoa, vaikka olisi kuinka maailman paras kroppa.
Lisäys:
ps. Luonnolliset lihakset kunniaan - ei treenatut!
- kaljupää,
Sama täällä. Mullakin on tosi hyvä kroppa, mutta hmmm, sanoisko karuhkot kasvot. On toki ollut naisia, jotka ovat niistäkin pitäneet, mutta esim. kun olin aikoinaan deitissä ja kun laitoin naisille kuvia, niin n. 70 prosentista ei kuulunut kuvan lähettämisen jälkeen mitään :)
- treenaava mies_
Minäkin olen kalju... samoja fiiliksiä täälläkin
- Hekr
treenaava mies_ kirjoitti:
Minäkin olen kalju... samoja fiiliksiä täälläkin
Rakastaa kaljuja ja niin monet muutkin naiset.
Ei se hiusten vähyyteen mene kiville jostain muusta siinä on kyse jos ei kelpaa
- Karu mies
Olen mies ja sama ongelma.
Ei auta mikään.
Varsinkin jos on yhdistelmä poikamaisuutta ja toisaalta karuutta/rumuutta niin ei ole mitään jakoa.
Jossakin vaiheessa jos ei ensimmäisellä katseella niin nainen kyllästyy myöhemmin tuijottamaan naamaasi, huomaa sinun ilmeissä tai jossakin tietyssä kulmassa katsottuna epämiellyttävyyttä josta kokee inhoa ja tajuaa että voi saada paremman naaman jota tuijotella ja heivaa sinut.
Voit yrittää toki parantaa tilannettasi että opettelet hymyilemään sekä poistamaan mahdollista tylsää ilmettä ja samalla myös saamaan sitä pilkettä silmäkulmaan. Itse yritin joskus mutta tuloksetta.
Tsemppiä sinulle kuitenkin.- kaljupää,
Ehkä tulevaisuus ei ole kuitenkaan niin synkkä kuin näiden muutaman viestin perusteella voisi ajatella. Kirjoitin tos ylempänä, että 70% ei tykännyt kuvastani, mut 30% kuitenkin tykkäsi. Voihan sen aatella positiivisestikin. Ja niiden 30:n prosentin joukossa oli useita sellaisia mielestäni todella kauniita naisia, joita en missään tapauksessa olisi esim. baarissa lähestynyt, koska oisin aatellut, että en kelpaa heille kuitenkaan.... Että kyllä karuus joihinkin vetoaa, vaikka useimpiin ei.
- Karu mies
kaljupää, kirjoitti:
Ehkä tulevaisuus ei ole kuitenkaan niin synkkä kuin näiden muutaman viestin perusteella voisi ajatella. Kirjoitin tos ylempänä, että 70% ei tykännyt kuvastani, mut 30% kuitenkin tykkäsi. Voihan sen aatella positiivisestikin. Ja niiden 30:n prosentin joukossa oli useita sellaisia mielestäni todella kauniita naisia, joita en missään tapauksessa olisi esim. baarissa lähestynyt, koska oisin aatellut, että en kelpaa heille kuitenkaan.... Että kyllä karuus joihinkin vetoaa, vaikka useimpiin ei.
Jos olet kunnolla karun näköinen niin se voi antaa sinusta kuvaa karskina miehenä varsinkin kaljun kanssa.
Se voi vedota naisiin.
Mutta sellainen vääränlainen välimuoto ei tehoa. - Sisko Tarska
Karu mies kirjoitti:
Jos olet kunnolla karun näköinen niin se voi antaa sinusta kuvaa karskina miehenä varsinkin kaljun kanssa.
Se voi vedota naisiin.
Mutta sellainen vääränlainen välimuoto ei tehoa.Kaljuus on hiuspohjan verenkiertohäiriö ja siihen varmaan pian kehittyvä geeniteknologia löytää parannuskeinon, ettei kaljuuntuvien miesten ja naisten tarvitse kärsiä ongelmasta. Näillä sivuilla yleensä kaljut miehet yrittävät naisen nimisinä parantaa imagoaan kehumalla itseään niin muka, että kaljut ovat parasta, mutta se on jo niin kaluttu juttu, että kukaan ei usko enää siihen. Parempi olla vaan oma itsensä ja ymmärtää ihmisen sydämmen sivistyksen määrä on paljon tärkeämpää kuin upeat hiukset.
- Invictus
"En tosin tiedä "asteikkoa" millä liikutaan mutta uskon, etten naamalla pärjää! "
http://img191.imageshack.us/img191/4825/mehow.gif
Kysymys... näytätkö sinä yhtä rumalta kuin yllä olevassa linkissä oleva mies? Jos et, ulkonäkösi on täysin riittävä viehättämään erittäin kauniitakin naisia. Vastaus on todellakin näin yksinkertainen.- treenaava mies_
en pärjää tolle
- Invictus
treenaava mies_ kirjoitti:
en pärjää tolle
"en pärjää tolle "
Hmh... Missä ongelmasi tarkalleen on? Onko kyse enemmänkin tuntemuksesta, vai onko kasvoissasi joitakin selviä "ongelmia" kuten esimerkiksi aknea, arpia tai keltaiset hampaat? Yllättävän monen asian pystyy korjaamaan suhteellisen edullisesti kunhan tietää mitä tekee. Äläkä koskaan aliarvioi tunatun kropan voimaa, koska se on sekä miesten että naisten mielestä aivan vitun hieno asia. - rumempi,
Onks toi sit ruma mies? Aika suhteellisia nämä kauneuskäsitykset. Mua on monikin nainen sanonut komeaksi ja omasta mielestä toi tyyppi on komeampi kuin mä. No, myönnettäköön, että ilman partaa ja kaljuna toi ois parempi, mut kuitenkin... Kaikki on suhteellista :)
- ,,,,,,,,,,,,,,
rumempi, kirjoitti:
Onks toi sit ruma mies? Aika suhteellisia nämä kauneuskäsitykset. Mua on monikin nainen sanonut komeaksi ja omasta mielestä toi tyyppi on komeampi kuin mä. No, myönnettäköön, että ilman partaa ja kaljuna toi ois parempi, mut kuitenkin... Kaikki on suhteellista :)
Joo, eihän toi nyt ehkä brääd pitt ole, mutta onko se varsinaisesti niin kauhean rumakaan. Siis tuon kuvan perusteella. Rumuus on tietty kauhean suhteellinen käsite ja asiaan vaikuttaa liikutaanko asteikolla "kauhuelokuvat" vai "menestyksekkäät naistenmiehet". Kuvan miehellä vaikuttaa olevan silmät, nenä ja suu jotenkin lähellä toisiaan, ei mitkään niin mieleenjäävät kasvot, kapeahkot hartiat, hiusraja ylös karannut (ja ainakin tuossa kuvassa vielä vähän tyhmännäköinen ilme). Aika paljon olisi tehtävissä omilla toimenpiteillä ulkonäön parantamiseksi, mutta ehkä sen ei tarvitse kuka sitten onkaan. Toisaalta: melko jykevän oloinen leuka, sellainen on kai naisten mieleen yleensä. Ja korkean näköinen otsa, eikös se muka kerro älykkyydestä, tosin en tiedä noteeraako naiset sellaista piirrettä miehessä. Nämä viimemainitut saadaan syntymässä eikä niihin voi käytännössä vaikuttaa.
- Invictus
rumempi, kirjoitti:
"Onks toi sit ruma mies?"
Ei ruma, mutta täysin keskinkertainen jos puhutaan kasvonpiireistä. Yritän lähinnä osoittaa että 99 prosenttia ajasta miehen kasvonpiirteet eivät todellakaan ole ongelma, vaan hän tekee niistä ongelman vain itse. - Invictus
,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Joo, eihän toi nyt ehkä brääd pitt ole, mutta onko se varsinaisesti niin kauhean rumakaan. Siis tuon kuvan perusteella. Rumuus on tietty kauhean suhteellinen käsite ja asiaan vaikuttaa liikutaanko asteikolla "kauhuelokuvat" vai "menestyksekkäät naistenmiehet". Kuvan miehellä vaikuttaa olevan silmät, nenä ja suu jotenkin lähellä toisiaan, ei mitkään niin mieleenjäävät kasvot, kapeahkot hartiat, hiusraja ylös karannut (ja ainakin tuossa kuvassa vielä vähän tyhmännäköinen ilme). Aika paljon olisi tehtävissä omilla toimenpiteillä ulkonäön parantamiseksi, mutta ehkä sen ei tarvitse kuka sitten onkaan. Toisaalta: melko jykevän oloinen leuka, sellainen on kai naisten mieleen yleensä. Ja korkean näköinen otsa, eikös se muka kerro älykkyydestä, tosin en tiedä noteeraako naiset sellaista piirrettä miehessä. Nämä viimemainitut saadaan syntymässä eikä niihin voi käytännössä vaikuttaa.
"Joo, eihän toi nyt ehkä brääd pitt ole, mutta onko se varsinaisesti niin kauhean rumakaan. "
Siisti lähinnä. Ja tuollekin tasolle pääseminen vaati häneltä paljon työtä. - nainen21veekaikkinim
Eihän toi nyt niin ruma ole! Siis kasvonpiirteiltään ainakaan. Tyyli vaan on aivan järkyttävä mutta se nyt on ihan toinen juttu..
- hohhoijaa345
Oliko tää linkissä oleva mies muka treenattu ja hyväkroppainen??? Minusta ei kyllä sinnepäinkään. Ymmärsinköhän sitten jotain väärin, mutta tuo mies on kyllä kaukana treenatusta.
- qwedsa
Onhan se ny aina parempi vaihto ehto että on hyvä kroppa ja ruma pärstä ku plösö kroppa ja ruma prstä. Kyllä parempikroppasella paljo paremmat mahdollisuudet on.
- psdgpdsgsdgi5i
Njoo, mutta eipä sekää kyllä paljoo lohduta, jos on vaikka samalla tavalla kun meikäläisellä, että kroppa omasta mielestäni ainakin aika loistava, kun tullut pitkään reenailtua, mutta sitten naama heikko, silmät lähinnä vihaiset ja pituutta huikeat 169cm (=kaikki ominaisuudet päinvastaiset esim. täällä naisten KESKIMÄÄRIN hehkuttamiin ominaisuuksiin).
Ja kun vielä pitää itseään riittämättömänä, niin aika mahdoton yhtälöhän on kyseessä. - qwedsa
psdgpdsgsdgi5i kirjoitti:
Njoo, mutta eipä sekää kyllä paljoo lohduta, jos on vaikka samalla tavalla kun meikäläisellä, että kroppa omasta mielestäni ainakin aika loistava, kun tullut pitkään reenailtua, mutta sitten naama heikko, silmät lähinnä vihaiset ja pituutta huikeat 169cm (=kaikki ominaisuudet päinvastaiset esim. täällä naisten KESKIMÄÄRIN hehkuttamiin ominaisuuksiin).
Ja kun vielä pitää itseään riittämättömänä, niin aika mahdoton yhtälöhän on kyseessä.Ei se pituuskaan pelasta. Mä oon liki 190 ja treenailen 5 kertaa viikos. Silti on sinkkuiltu koko 30v.
- Nätti tyttö
qwedsa kirjoitti:
Ei se pituuskaan pelasta. Mä oon liki 190 ja treenailen 5 kertaa viikos. Silti on sinkkuiltu koko 30v.
Et ehdi tapaamaan naisia kun treenaat niin paljon ;) Käy jossain, tee jotain missä on naisia? Kyllä rumalle mniehelle löytty rumia naisiakin. (Ihan heittona, jos itse myönnätte olevanne rumia niin tuskin odotatte missiä tyttöystäväksikään).
- qwedsa
Nätti tyttö kirjoitti:
Et ehdi tapaamaan naisia kun treenaat niin paljon ;) Käy jossain, tee jotain missä on naisia? Kyllä rumalle mniehelle löytty rumia naisiakin. (Ihan heittona, jos itse myönnätte olevanne rumia niin tuskin odotatte missiä tyttöystäväksikään).
Kyllä mä käynki baareissakin enkä ole edes ruma vaan ihan normi. Oon vaan niin sairaan ujo ettei naisten kans juttelusta tule mitn. Viime lauantainakin baarissa kun yksin olin matkassa kaksi naista tuli juttelemmaan, mutta se kun minä en meinaa saada sanaa suusta niin naisethan tekee johtopäätöksen etten ole kiinnostunut.
- ............
qwedsa kirjoitti:
Kyllä mä käynki baareissakin enkä ole edes ruma vaan ihan normi. Oon vaan niin sairaan ujo ettei naisten kans juttelusta tule mitn. Viime lauantainakin baarissa kun yksin olin matkassa kaksi naista tuli juttelemmaan, mutta se kun minä en meinaa saada sanaa suusta niin naisethan tekee johtopäätöksen etten ole kiinnostunut.
Ehkä et ollutkaan kiinnostunut? Siis tosissasi. Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa?
- tubgfs
qwedsa kirjoitti:
Ootko koettanut hakea seuraa netistä? Ujolle se voi olla helpompi tapa. Jos oot normaalinkomea treenaava mies, niin varmasti löytyy seuraa.
- qwedsa
tubgfs kirjoitti:
Ootko koettanut hakea seuraa netistä? Ujolle se voi olla helpompi tapa. Jos oot normaalinkomea treenaava mies, niin varmasti löytyy seuraa.
On nettiäkinä kokeiltu (suomi24 treffit). Sielä ne naiset vasta pinnallisia on! Tämmönen ujokin saa kapakasta helpommin juttuseuraa kun sieltä. Tuo nettitreffailu aiheutti enemmänkin vaan masennusta kun itsetunnon kohoamista.
- tubgfs
qwedsa kirjoitti:
On nettiäkinä kokeiltu (suomi24 treffit). Sielä ne naiset vasta pinnallisia on! Tämmönen ujokin saa kapakasta helpommin juttuseuraa kun sieltä. Tuo nettitreffailu aiheutti enemmänkin vaan masennusta kun itsetunnon kohoamista.
Sul on kaiketi sit käynyt huono tuuri. Itse en ole oikeastaan koskaan baarista seuraa saanut, mutta nettideittien kautta paljonkin. Jopa hyvinkin kauniista naisista ( verrattuna omaan ulkonäkööni)
- qwedsa
tubgfs kirjoitti:
Sul on kaiketi sit käynyt huono tuuri. Itse en ole oikeastaan koskaan baarista seuraa saanut, mutta nettideittien kautta paljonkin. Jopa hyvinkin kauniista naisista ( verrattuna omaan ulkonäkööni)
Mun kokemukset on kyllä täysin päinvastoin :D Ehkä sekin vaikuttaa kun tääläpäin missä asun on nasitarjonta tuola nettitreffeis aika kapea.
- Mukava mies
Nätti tyttö kirjoitti:
Koska rumat naiset ne vasta kovat vaatimukset esittää. Nimimerkillä kokemusta on. Jos on rahaa vain toyotaan, miten voi vaatia Ferraria?
- trewy
sanoa..eri ihmisiin vetoaa erilaiset miehet/naiset. Esim. kaverieni miesmaku aivan toisenlainen kuin mulla, minuun tehoaa kaljut, itsevarmat , jollain tapaa sexyt (hotit) miehet ja sitä sexyä on vaikea määritellä. (eli aika monesti todennut että ne paskimmat miehet maan päällä...:) )Joissakin ihmisissä sitä on, joissakin ei pätkääkään. Pääasia että olet siisti kaikinpuolin, tuoksut hyvälle, omaat hyvät käytöstavat, olet asiallinen ja itsevarma, ei rehottavaa partaa, vaatetus suht muodikasta---kyllä joku sinuun ihastuu. Minuun ei nappaa "maajuntit, kotona asuvat löllykät vaikka heillä luonne taatusti parempi kuin kanssa veljillään..
- ölöllklkkjjhhg
Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää....rumempikin, kuten minä, sai oikein, oikein söpön naisen omakseen. Vajaa miljoona taloon ja reilu 100 tonnia autoon, ei se muuta tarvinnut.
- treenaava mies_
oon keskituloinen, joten ei sekään auta
- Kokonaisuus
Kaippa se kroppa voi vähän auttaa. Jos on ei ole komea ja kroppakin on lässähtänyt olisi asiat vielä huonommin...? Onhan se niinkin, että jos kiinnostuksesi treenaamiseen lopahtaa, ei ole sitäkään jäljellä. Ehkä nainen ottaa sen huomioon?
Toisaalta hyvä kroppa ei tarkoita vaan ulkonäöllistä hyvää vaan sitä, että pitää huolta kunnostaan. Sporttiset naiset voi kiinnostua?
Ja jos et ole ihan hirviö niin kohtelias huomaavainen käytös, huumorintaju ja mukavuus on auttaa pitkälle! Ei kaikki katso pelkästään ulkonäköä. Ja jos olet ääliö ihmisenä, niin ei siinä välttämättä auta vaikka olisit kuinka komea. Tosin joillekin naisille se saattaa riittää. Ja sekin on niin makuasia, että mitä kukin pitää hyvännäköisenä. Ihmiset usein katsoo kokonaisuutta, ei pelkkiä kasvoja. Esim. hyvä pukeutuminen auttaa varmasti korjaamaan jotain puutteita ulkonäössä.
Ja eikö se riitä, että 30% naisista oli kiinnostunut edelleen? Ja mites itse, etsitkö itse kuinka kaunista naista?- ouk,imj
Ei se tainnut olla ap, josta 30% oli kiinnostunut....
- Invictus
"Toisaalta hyvä kroppa ei tarkoita vaan ulkonäöllistä hyvää vaan sitä, että pitää huolta kunnostaan. "
Hyvä kroppa myös viestii alitajuisesti naiselle sinun olevan terve, ja tätä kautta erittäin lisääntymiskykyinen yksilö. Siitä on todella paljon hyötyä. - Dean xxxxx
Invictus kirjoitti:
"Toisaalta hyvä kroppa ei tarkoita vaan ulkonäöllistä hyvää vaan sitä, että pitää huolta kunnostaan. "
Hyvä kroppa myös viestii alitajuisesti naiselle sinun olevan terve, ja tätä kautta erittäin lisääntymiskykyinen yksilö. Siitä on todella paljon hyötyä.Itselläni on tuota kuvan miestä huomattavasti komeampi naama, hyvin monet kehuneet hyvännäköiseksi/komeaksi, mutten kuitenkaan ole tavanomaisen komeaa paremman näköinen naamasta. Sen sijaan yläkroppa on treenaamaton ja 180 cm pitkä, sopusuhtainen. Aerobista liikuntaa harrastan kyllä useasti viikossa. Komea naama johtanut hyvään itseluottamukseen, mutten ole kusipäistynyt (paitsi teini-iässä oli vaihe), vaan minun ei juuri tarvitse yrittää ja todistella ihmisille, joten suhtaudun kaikkiin rumempiinkin ihan hyvin, ja minulla on rumiakin kavereita. Puutteeni löytyy sen sijaan housuista, kyrpä on vain 13,5 cm, mutta pärjännyt olen silläkin hyvin. Tytöt kirmaavat silti perässä, komea naama riittänyt. =D Tänään ostin salikortin, ja voisi tuota kroppaakin vähän kiinteyttää, niin tulos on vielä parempi.
Ja niin muuten, rumallekkin miehelle löytyy ruma nainen ;D, haku vain päälle ja tutustumaan mielenkiinnolla naisiin. Itse olen deittaillut kauniiden ja vähän tavallisemmankin lisäksi rumaa ja lihavaa naista, jolla ollut hyvin mielenkiintoinen luonne ;D. Kauneus on katsojan silmissä.
Olen myös huomannut, että komea naama miehellä ei riitä jos on hiljainen ja ujo. Naiset tahtovat yleensä turvallisen ja luonteikkaan miehen. Lisäksi miehen arvostus muiden ihmisten silmissä on kauniille naiselle tärkeää. - Dean xxxx
Dean xxxxx kirjoitti:
Itselläni on tuota kuvan miestä huomattavasti komeampi naama, hyvin monet kehuneet hyvännäköiseksi/komeaksi, mutten kuitenkaan ole tavanomaisen komeaa paremman näköinen naamasta. Sen sijaan yläkroppa on treenaamaton ja 180 cm pitkä, sopusuhtainen. Aerobista liikuntaa harrastan kyllä useasti viikossa. Komea naama johtanut hyvään itseluottamukseen, mutten ole kusipäistynyt (paitsi teini-iässä oli vaihe), vaan minun ei juuri tarvitse yrittää ja todistella ihmisille, joten suhtaudun kaikkiin rumempiinkin ihan hyvin, ja minulla on rumiakin kavereita. Puutteeni löytyy sen sijaan housuista, kyrpä on vain 13,5 cm, mutta pärjännyt olen silläkin hyvin. Tytöt kirmaavat silti perässä, komea naama riittänyt. =D Tänään ostin salikortin, ja voisi tuota kroppaakin vähän kiinteyttää, niin tulos on vielä parempi.
Ja niin muuten, rumallekkin miehelle löytyy ruma nainen ;D, haku vain päälle ja tutustumaan mielenkiinnolla naisiin. Itse olen deittaillut kauniiden ja vähän tavallisemmankin lisäksi rumaa ja lihavaa naista, jolla ollut hyvin mielenkiintoinen luonne ;D. Kauneus on katsojan silmissä.
Olen myös huomannut, että komea naama miehellä ei riitä jos on hiljainen ja ujo. Naiset tahtovat yleensä turvallisen ja luonteikkaan miehen. Lisäksi miehen arvostus muiden ihmisten silmissä on kauniille naiselle tärkeää.Niin ja lisäys edelliseen viestiini. Mulla on tuimat silmät, johtuen voimakkaan tummista kulmakarvoista ja vihreistä silmistö, jotka antavat hieman tuiman ilmeen. Hymyillessäni näytän kuitenkin viekkaalta. Ja tätä piirrettä ollaan kehuttu ;D. Ulkonäköäni ollaan verrattu Pako-sarjan Michael Scofieldiin.
- ujyhrgter
Ite olen huomannut, että tiukan kropan, mutta karut kasvot omaavan miehen kannattaa lähestyä treenaavia, lihaksikkaita naisia tai sit hieman pyöreitä....
- fjenfhrnfh potaska
jos miehellä on sopusuhtainen kroppa, yli 170 cm pituutta, ei persjalkaisuutta, vaan todellakin sen näköinen kroppa että siitä olisi potentiaalia vaikka mihin urheilulajiin, niin silloin ollaan jo hyvillä vesillä.
Ruman naaman voi hoitaa ja leikkauttaa paremman näköiseksi jos se on ruma. Jos miehellä on selvä leuka, siistityt naamakarvat, kapeat kasvot, silmät oikeilla paikoillaan ja akneton naama, eikä hörökorvia niin pärstä on ihan kunnossa. tähän vielä henkilölle sopiva miehekkään tyylikäs vaatetus ja hiustyyli. Ei se nyt niin paljoa vaadi. Miesten ulkonäkö ei ole niin tarkan tutkan alla kuin naisten. Jos miehen ulkonäkö on perusluokkaa, niin sitten merkitseviksi valintakriteereiksi nousevat itsetunto, älykkyys, miehekkyys, urheilullisuus ja rehtiys. jos miehellä on vain hyvä kuori muttei mitään laadukasta sisältöä siellä alla ja niin naisille hän on vain luuserimainen ällötys. Miehellehän sen sijaan usein riittää että nainen on samalla aaltopituudella, hymyilevä ja kaunis. Muilla naisen teknisillä ominaisuuksilla ei niin väliä.
- kokemusta omaava
Pulleat naiset tykkää ja loput kattoo kieroon.
Hymy, hyvä käytös ja huumori auttaa asiaa vähän aikaa, sitten nainen toteaa ettei löytynyt "kemioita". - 845685
Pahin yhdistelmähän on juuri ruma naama ja lihaksikas kroppa. Multakin löytyy sellainen. Käytännössä siis se idiootin "hormonisian" leima lyöty otsaa ihan sama mitä teet ja miten käyttäydyt.
- Ettänäinrrqwrq
No mullahan nyt on tajuttoman hyvä kroppa. kutospakit on heikoilla.. täällä mennään kasilla :)
Ja täytyy sanoo, että naama ei ole hirveesti koskaan miellyttäny itseeni, mutta nykyisin ehkä kropan ansiosta ja itsetunnon parantuessa sekin alkaa näyttää hyvältä. Ja täytyy kyllä sanoo, että naisten kanssa ei ole ollut ongelmia. Kun pitää tiukkoja vaatteita tai sellaisia, mistä ihmiset huomaa, että kroppa on kohdillaan, niin kyllä se silloin auttaa.
Mutta kai se naama on tärkein. Suosittelen kaikilla, joilla sellainen tajuttoman hyvä kroppa löytyy, niin menemään uimahalliin naista metsästämään, koska siellä sitä kroppaa kehtaa esittääkin. Harvemmin baarissa paitaa otat pois.
Minun kroppaani treenataan tosin 7-päivänä viikossa, että monilla voi kyllä olla vielä kirittävää. Sellaista "salilla käyn" tyypin kroppaa ei naisetkaan kyllä huomioi.
Ja loppuun ehkä se selkein vastaus aloittajan kysymykseen. Katselkaapa Niko Nousiaista tai Elastista. Naama ei mikään täydellisyys kummallakaan ja ainakin nikolla on naisten suhteen aika hyvin tärpännyt. - Ei auta ei
Ettänäinrrqwrq kirjoitti:
No mullahan nyt on tajuttoman hyvä kroppa. kutospakit on heikoilla.. täällä mennään kasilla :)
Ja täytyy sanoo, että naama ei ole hirveesti koskaan miellyttäny itseeni, mutta nykyisin ehkä kropan ansiosta ja itsetunnon parantuessa sekin alkaa näyttää hyvältä. Ja täytyy kyllä sanoo, että naisten kanssa ei ole ollut ongelmia. Kun pitää tiukkoja vaatteita tai sellaisia, mistä ihmiset huomaa, että kroppa on kohdillaan, niin kyllä se silloin auttaa.
Mutta kai se naama on tärkein. Suosittelen kaikilla, joilla sellainen tajuttoman hyvä kroppa löytyy, niin menemään uimahalliin naista metsästämään, koska siellä sitä kroppaa kehtaa esittääkin. Harvemmin baarissa paitaa otat pois.
Minun kroppaani treenataan tosin 7-päivänä viikossa, että monilla voi kyllä olla vielä kirittävää. Sellaista "salilla käyn" tyypin kroppaa ei naisetkaan kyllä huomioi.
Ja loppuun ehkä se selkein vastaus aloittajan kysymykseen. Katselkaapa Niko Nousiaista tai Elastista. Naama ei mikään täydellisyys kummallakaan ja ainakin nikolla on naisten suhteen aika hyvin tärpännyt.Ei täydellisiä naamoja mutta ei niko tai Elastinen rumiakaan ole.
Ei se kroppa loputtomasti auta jos naama on vaikka sellainen pehmeä valju ilmestys.
- Ruma naama
Mene nettideittiin ja esittele kuvassa naamasi älä kroppaa.
Tulet huomaamaan mikä on homman nimi. - nii se vaa on
parhaat pillut jääpi nussimata jos naamaan kahtoo
- minä vain
joo elikkäs en jaksanu lukee kaikkia viestejä mitä tästä on keskusteltu, ja aikaakin tästä viestistä on mutta silti haluan tätä kommentoida!
Miehen tekee haluttavaksi timmi kroppa (minun makuuni sellainen kivasti treenattu, mutta ei todellakaan liian treenattu lihashirviö) ja itsevarmuus!! Vaikka on hyvä kroppa ei tarvitse mitään tiukkoja vaatteita niinku joku neuvoi, vaan esim. tavallisesta teepaidasta ja kollareista kyllä voi nähdä jo että on paikat kohdillaan. Tiukat vaatteet saattavat antaa kuvan liiasta itserakkaudesta.
Itsevarmuus on kumma juttu, sen vain heti huomaa ja hurmaa. Ja itsevarmuudella tarkoitan sellaista, joka ei pelkää itseään eikä naisia, vaan osaa olla rento kaikkien kanssa, eikä tuijota vain varpaitaan. Itsevarmuus näkyy tiedostamattomana käyttäytymisessä, esim. kävelyssä. Kävelytyylistä näkee miten itsevarma mies on, ja ainakin minulle kävelytyylikin on tärkeä seikka :=) Ja tämä on tärkeää: liika itsevarmuus taas on ällöttävää. Sellaiset lipevät, täynnä itseään olevat urpelot eivät kyllä sytytä yhtään.
Eli tiivistettynä sopiva kroppa ja sopiva itsevarmuus on kaiken a ja o, niillä pärjää pitkälle! Naamalla ei välttämättä ole niinkään väliä jos muu on kunnossa!- Ei pissiksille
"Kävelytyylistä näkee miten itsevarma mies on, ja ainakin minulle kävelytyylikin on tärkeä seikka :=) "
Tärkeintä parisuhteessahan on se miten toinen kävelee. - TreenaavaN
Ei pissiksille kirjoitti:
"Kävelytyylistä näkee miten itsevarma mies on, ja ainakin minulle kävelytyylikin on tärkeä seikka :=) "
Tärkeintä parisuhteessahan on se miten toinen kävelee.Treenaan 4 krt viikossa ja minua erityisesti viehättää raavaat, lihaksikkaat, kaljut treenikaverini. Ikävä kyllä ovat varattuja. Mies joka on aivan ihastuttava on 170cm. Eli ei todellakaan kaikki naiset katso tuota paljon puhuttua miehen pituutta. Sillä ei ole merkitystä kun se jokin iskee.
- nuorinainen.
En usko, että kukaan näyttää siltä, että kaikki naiset maailmassa tykkäisi. Ja itselleni esimerkiksi miehessä merkkaa nimenomaanse kroppa ja pituus paljon enemmän kuin kasvot. Minulle henkilökohtaisesti tärkeitä ominaisuuksia ovat myös haju ja ääni. Siis näitä "pinnallisia" ominaisuuksia, joiden perusteella kiinnostun ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472