Nordean tiliote on aina tullut minulle kotiin postitettuna, eikä siitä ole
koitunut mitään ylimääräistä kulua. Päätin olla nykyaikainen, ja luopua
yhdestä turhasta avattavasta paperikirjeestä. Siirryin verkkopankissa
kokonaan sähköiseen tiliotteeseen, jonka luvattiin olevan vielä ilmainenkin.
Arvatkaa mikä oli Nordean veto tähän?
2 euroa kuussa lisää palvelumaksuja entisten päälle. Kohta menee vitonen kuussa
palvelumaksuja nordealle siitä, että vastineeksi en saa yhtään mitään!
Joo kyllä siirryn Nordeasta pois. S-pankissa kaikki on ilmaista, ja Aktiassa sähköinen
tiliote on ilmainen ja imuroitavissa kuukausittain pdf-tiedostona omalle koneelle.
Varokaa Nordean palvelumaksuja
12
1634
Vastaukset
- ##
kovasti hitaasti kansa viisastuu, olisit voinut siirtyä jo 2,5 vuotta sitten,
lisäksi olisit saanut 1,5 vuotta 2 % päiväkorkoa käyttötilliesi
ja nytkin parhaita korkoa mitä pankit maksavat, tietysti päiväsaldole,
eikä kuten yleensä kuukauden alimmalle saldolle.
Ja sokerina pohjalla jäsenosuudellesi 10 % korkoa.
(niin minulla on tullut ja tulee edelleen
paperinen tiliote nordeasta on neljät nettiavaimet, veloittavat 1,5 €/kk, - noordea hyvä
Ei nordean palvelumaksut ole kalliit. kun on avain asiakas, ne ovat n. 1 euro kuussa. tällä saa kaiken. minä kun otin niiltä noordeasta asuntolainan, sain neuvoteltua että ei mene palvelumaksuja ollenkaan. näin useimmat tekevät. täällä köyhät valittavat palvelumaksuista.
osuuspankissa on myös palvelu täysin ilmaista, kun vain on laina heiltä. boonukset kattavat kaikki palvelumaksut ja saa vielä palautustakin aika mukavasti boonusten muodosssa.- tukijussi8
oikein lainan otit
minullepa makasavat muutaman satasen vuodessa korkoja hhe - korkotietoinen ?????
"Ei nordean palvelumaksut ole kalliit. kun on avain asiakas"
vaatiiko se että talletat 30 000 € hieman alikorolla,
vai saatko varmasti yhtä hyvää korkoa kun muuallakin ?
vaatiko se että maksat lainastasi hieman enemmän korkoa, oletko asioista tietoinen ?
Aikoinaan laskin etuja ja hyötyjä ja tulin siihen tulokseen että tasoihin menisi jos nimenomaan Avain-asiakkuuden vaatimus olisi 4000 €, kun sain muualla aina 0,2-0,6 % parempaa korkoa kuin Nordeassa.
Kun tuli S-pankki ja kaikki ilmaiseksi ja nykyinen tilanne, kovempi kilpailu koko pankkimaailmaan, on aivan selvää että mikään Avainasiakkuus ei kannata, sillä edelleen saan tasan 2 % korkoa vapaalle säästötilillenikin, mitäs sinä Nordeassa
enkä ole palvelumaksuja, kotimaksuja laskun maksamisesta todella mitään maksanut, eli ei ole sellaisia jatkuvia automaattisia turhia kulueriä.
.
- Hammurabies
Ei sinua ole huijattu et vain osaa lukea. Sitä paitsi tuon palvelumaksun suuruuden vedit ihan hatusta. Älä kanna enää kiviä pankkisaliin vaan Prismaan, kiitos!
- eurot vai markat
No onpa pa*****kaa juttua.
Miten mulla köyhänä opiskelijana (yli 26v) voi sitten olla palvelumaksut kokonaisuudessaan kuussa 1,15e/kk.
Siihen sisältyy kaksi tiliä, joiden tiliotteet tulee verkkopankkiin.
Lisäksi on opintolainaa 3000e, tilillä rahaa keskimäärin 200-500e/kk. Eli saldo ei paljon mitään.
Lisäksi mulla on Visakortti ja StoccaMC.
Kaikki toi siis 1,15e kuussa.
Sulla aloittaja joko jotain henkilökohtaista kaunaa pankkiryhmää kohtaan tai muuten vedät illan iloksi hatusta summia? OP se vasta kallis muuten onkin, niitten palvelumaksut on 20e kuussa!- 38
"Miten mulla köyhänä opiskelijana (yli 26v) voi sitten olla palvelumaksut kokonaisuudessaan kuussa 1,15e/kk."
ei meidän jälkeläiset ainakaan 27v maksaneet palvelumaksuja eivätkä nyt 32 vuodenkaan iässä.
eikä mekään heidän vanhempamme, vaikka on useassa pankissa 2-3 tiliä, useita kortteja, niin debit/visaa, kuin masteriakin, onhan useita täysin ilmaisia mastereita.
olen luullut että joka pankissa on kaikki ilmaista ainakin 28v ikään ja sitten kun uhkaa pois siirtyä jatkavat sitäkö ilmaisuutta, eikös Nordeassa olekaan.
http://www.nordea.fi/Henkilöasiakkaat/Asiakasedut/Check-in 18-28-vuotiaille/971352.html
tosin pieniä on 1-2 € kk maksut, mutta tulee niistä turhista koko summa kun tässä ihmisen elämässä on useita kuukausia.
- Suivaantunut
Olen asioinut Nordeassa jo yli 20 v. ja viimeisen vuoden olen karvat pystyssä katsellut, kuinka Nordea ryöstää minua järjestelmällisesti kiihtyvällä vauhdilla, avainasikkuuteni romutettiin yhtäkkiä ja sen jälkeen on maksuja sadellut kiihtyvällä vauhdilla. Vaimo on Sampon asiakas, joten taidan siirtyä sinne parempien etuuksien perässä, koko ajan harmittaa tämä Nordean ryöstöpolitiikka !!!!!!!
- 2+3
Kortti maksaa ja jopa rinnakkaiskortitkin 2 /€kk/kpl, vai onko jo noussut ?
en tiedä mikä muu Visan tai Masteri luottokortin rinnakkaiskortit maksavat,
ei ainakaan meillä.
Pankitkin kehottavat tarkistamaan Pankkien ja vakuutusten edullisuudet,
se tosiaan kannattaa tehdä, mutta jos kaikki tekisivät, syntyisi kai pankkikuolemia.
- hyyyyyy
Ainakin Sodankylän Nordean pankin virkailijat eivät osaa muuta ku vittuilla
- tietoo on
Sodankylän konttorin juoruakat kannattais sanoa irti. Ovat olevinaan ......??????
- OnSe Kumma
Kannattaisiko yhteiskunnan tehdä jonkinlainen aloite palvelumaksujen kurissa pitämiseen. Tuntuu kummalta kun kaikki on automatisoitu, eli asioit netissä omalta koneelta, maksat laskusi itse , ja käytät omaa sähköä ja silti maksat sen 5ekk palvelumaksua. Mihin ihmeeseen Pankki tarvitsee rahaa 5e kk kertaa 7 miljoonaa asiakasta kertaa 12 kk... vuodessa? laskeskelin että tulee reippaasti 420 miljoonaa vuosittain.
Kumma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854