Moi.
Sain tässä ajateltua uudenlaista palkka järjestelmä idealisointia jonka avulla lisättäisiin osto voimaa ja yritysten kapasiteetin kasvua monin kertaisesti tähän päivään verrattuna. Ensiksi kun saan palkan pitäisi minulla olla pankillinen yhteys työn antajaan siitä kuinka paljon tarvin nyt nostaa palkkaa käyttööni ja voisin jättää loput rahat kasvamaan korkoa yrityksen käyttö varallisuudeksi joka tarkoittaisi että yritys jossa olen töissä olisi ja toimisi kuin oikea pankki mutta se mitä en sieltä nosta olisi korkoa kasvavaa pääomaani mutta sen aikaa kun se olisi nostamatta olisi se työpaikka yritykseni liikevaihtoa väliaikaisena osuutena. eli pankki yritys maksaa kolmelle työntekijälle yhteensä 10 000 euroa kuukaudessa josta he nostavat vain viisi tuhatta euroa käyttöönsä ja jättävät viisi tuhatta yritykselle yrityksen hallinnoimalle pääoma tilille. näin ollen on yrityksellä mahdollista liikkuvaa pääomaa viisi tuhatta euroa enemmän kuin on liikevaihtoa ja maksaa tämän pääoman käytöstä vain säästötili korkoa rahan oikeille omistajille. tämä kasvattaisi monin kymmen kertaiseksi esimerkiksi kauppa ketjujen ym yritysten mitä suomessa tai muualla maailmassa toimii kyvyn kasvaa isommiksi yrityksiksi kuin tällä hetkellä on edes reaaliteettista arvoa. myös palkan nostamisen pitäisi toimia toisinkin päin eli pitäisi ostovoimaa olla kuluttajille myöntää ennakko palkkaus järjestelmänä vaikka työsuhde sopimuksen pituiselta ajalta jotta saisin talon ostaa eikä tarvitsisi maksaa korkoja niin paljon. eli tämä kaikkihan tarkottaisi tilini rekisteröintiä yritykseen jossa olen töissä kirjaimellisesti yrityksen omaksi tiliksi jonka käytölle minulla on vain rajoitukset ja suuret mahdollisuudet.
kaikkihan tämä on vielä kuvitelmaa mutta mahdollisuus sopia pankin kanssa yritys fuusioituminen ja vakuutuksellisuus yrityksen suhteen olkoot se vaikka pelkkä kumikauppa on jo olemassa kunhan tajutaan että raha on liikkuvaa ja maailman täytyy kasvaa vielä paljon jotta ihmisten hyvinvointi paranisi kestävässä kehityksessä enemmän kuin on tämän päivän tilanne maailmassa. jos ette vielä ymmärtäneet minkälaisesta talouskasvun pyrähdyksestä tällaisella rahan liikkeellä olisi kyse niin voittehan te lukea tämän uudellen ja miettiä kannattaisiko. itse olen täysin sitä mieltä että kyllä kannattaa.
Uudenlainen pankki palkka järjestelmä idea.
4
544
Vastaukset
- duunarinperkele
niiden rahojen pyörittämiseen tarvittava konttorirotta maksaa liikaa ja tuo näyttää niin monimutkaiselta puljaamiselta että tuskin käytännössä kukaan ryhtyisi siihen.
Tässä maassa ei mikään milloinkaan ole tähänkään asti toiminut palkansaajalle edullisesti, en usko että mallisi ostovoimaa lisäävä toiminto sekään käytännössä toimisi, jotenkin sen työnantajien sielunsa saatanalle myyneet lakimiehet saisivat venkoiltua ja vesitettyä kuitenkin pelkästään työnantajan eduksi ja ammattiliitotkaan eivät kykene nytkään pitämään työntekijöiden puolia. Olen nähnyt työelämää jo sen verran että kyynisyys on täysin vallannut mielen näin palkansaajana... - Henkka ite
tietenkin tollainen tarvitsisi liittymiskelpoisuuden rahoitus säästäjänä minkä alan tililliseksi hyvänsä jos vaikka aikeeni on pitkäaikais suunnitelmallisuus osto hankkeissa että saisin vaikka jäsen-etuja tietokone kaupasta ja auto kaupasta. se olisi kilpailukyvyn ja maailman menon suunnan näyttäjä kuluttajilta hallita pankkiasioitaan kuten facebookia. onhan nuo lounas setelit ja työsuhde autot jo olemassa mutta miksi ei niitä hallitse yksi iso byrokratia johon kerhoon voi jollain tavoin kaikki olla liittyneitä. elinvoimaa kulutukseen tekohengitystähän se tietenkin olisi mutta kaikelti kait hyväksyttävää ja varsinkin eläkeläisillä pitäisi olla tällaisiin asioihin kelan liitto jotta saisi näitä kuluttaja etuja kun on varat heilläkin vähissä. kaikenlaisten etujen haaliminen nousee yhdeksi yritystenkin perustamis ratkaisu elementiksi kun on niitä mahdollista perustaa jos vain tällaisia etuja alkaa tulemaan muutoinkin vielä korotettavissa olevien eläkkeiden ja palkkojen rinnalle. kokonais kilpailun ja kannattavuuden tällainen tulisi kyllä näyttämään.
- Henkka ite
Tietenkin se tekisi yksityisistä suursijoittajia korkoa itselleen pankin sijaisena haalivana tekijänä. ja eritoten se kannustaisi säästösijoittamiseen hankintakohteisiin eli kannattaisi periaatetta säästä ensin osta sitten eli velatonta mallia. kokonais arvioltani asia voisi toimia mikäli yksityiset pankkiliittolaisina on hyväksyttyjä yhteiskunnassa ja onko mikään yritys loppujen lopuksi valmis käyttämään käyttölainallista asiakaskunnan lainaa ja millä korolla. eritoten se toimisi yksityisten pankki liittona ja murskaisi alamäkeen meidän wanhoilliset pankit kun yksityinen toimiikin koron saaja välikätenä. mutta olisiko tässä ratkaisua nousuun lamasta
- ennen niitä oli,
kyllä tuohon on nytkin mahdollisuus, HUOLTOKONTTORI on avainsana,
mutta luottaisitko yrityksiin, jos tiedät että yrityksesi tuottaa tappiota ja kaikki todella kaikki yrityksethän elävät jatkuvasti velkarahalla.
https://huoltokonttori.fi/
Kai tiedät että huoltokonttoritalletukset eivät ole pankkitalletussuojan alaisia,
eivätkä voi koskaan tullakaan koska pankkilasisäädäntö on niin kallista toteuttaa pienissä yksiköissä.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463