Ihan ekaksi haluan painottaa sitä, että rakastan miestäni, enkä aio pettää häntä missään vaiheessa!! Miehelläni on hyvä ystävä joka on jumalaisen komea ja fiksu tyyppi. Aina kun näen hänet, niin hän tulee juttelee ja on kohtelias, sekä hyväkäytöksinen minua kohtaan. Hän on perheellinen mies, eikä ole mitään flirttiä tai vihjailua minun suuntaani. Siinä miehessä vaan on se jokin, mikä saa minut käyttäytymään kuin teinityttö. Punastelen ja melkeest (siis melkeest) jo hihittelenkin hänen lähettyvillään. Näen hänestä unia ja yritän keksiä eri tekosyitä miehelleni, että mentäisiin tapamaan tätä ystävää. Mieheni taitaa jollain tasolla tietää lapsellisen ihastumiseni, mutta naureskelee asialle, koska luottaa meihin kumpaankin. Siis hän ei tiedä kuinka paljon tätä ns ihastumista oikeasti on ja vain minun puoleltani. Leikittelen välillä ajatuksella, että mitä jos tulisi paikka, jossa ns "tilaisuus tekisi varkaan"... Eieiei... En pettäisi miestäni. Onko muilla salaisia ihastumisia?
Mieheni ystävä
5
488
Vastaukset
- 15+2
pettäisit
- 2 x äiti 41v
On inhimillistä kuvitella (varsinkin) silmää hivelevästä ihmisestä kaikenlaista, haaveilla ja unelmoidekin, jos ei elämässä satu olemaan muutakaan mikä pitäis ajatukset jotenkin toisenlaisella tasolla.
Itseltä loppui se platoninen "muihin ihastuminen" kuin seinään kun sain lapsen. Ei vaan ollut enää aikaa eikä tarvettakaan "haahuilla" jossain tunnekuvitelmissa koska elämä muuttui niin konkreettiseksi tässä hetkessä elämiseksi ja elämään tuli parisuhderakkauden lisäksi vielä lapsen rakkaus ja vanhemman rakkaus.
Lisäksi tunsin rakastuvani omaan puolisooni uudelleen koska hän on aivan täydellinen isä! :)
Saa sitä haaveilla. Joskus vanhana sitten naureskellaan, että olinpahan vaan nuorena niin pihkassa muka siihen ja siihenkin ja mitähän niistäkin ihmisistä on tullut näiden vuosien saatossa...
Sellastahan elämä on. - Nasalino
Ei pikkusessa haaveilussa kai mitään väärää ole,kunhan vaan pitää sen siinä viattomassa haaveilussa.
Toi että keksit miehellesi tekosyitä sille että pääsisit näkemään sitä ihastustasi on jo aika kyseenalaista ja moni luokittelisi sen jo pettämiseksi.Mitä jos miehesi toimisi niin?
Se on musta jo pieni sipsutus siihen suuntaan että tilaisuus tekisi varkaan,ei ehkä vielä,mutta sinne päin ainakin menossa.
Ja kannattaa myös sit olla valmis siihen että oma parisuhde voi olla sen myötä mennyttä.
Hienoa sitten jälkeenpäin huomata miten vähän sai siitä että menetti sen jota oikeasti rakasti,tämä huuman kohdehan voi osoittautua täydelliseksi pettymykseksi, 10 sekuntia itsekästä toimintaa pienenpienellä pelillä ja pieraisu päälle ja kiittäen häipyy kotiinsa pussit tyhjyyttä kolisten.
Usein kun ne mielikuvat ja haavet ei sit kohtaa todellisuutta.
Mutta onnea;)
Mä ehkä ennemmin yrittäisin piristää oman kumppanin kanssa seksielämää ja panostaisin siihen. - tälleen
Ihastus on ja jopa molemminpuolinen. Pidän itseni kurissa, koska rakastan omaa miestäni ja toisaalta tiedän, ettei mun ja ihastuksen suhde toimisi seurusteluna. Ollaan liian samanlaisia, mm. liian itsekeskeisiä, se menisi pelkäksi tappeluksi. Flirtti kuitenki piristää. Toisaalta taas harmittaa, koska olemme niin samalla aaltopituudella ja kemiat on täydelliset. Mutta oma mieheni on myöskin täydellinen sillä tavalla, kuten elämän pituisessa suhteessa pitää olla. Hänestä pidän kiinni.
- nasalino
Hyvä ja oikea ratkaisu,flirtti piristää aina ja se ei ketään satuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462