Mulla oli taannoin säätöä toisen miehen kanssa. Asia on oman mieheni kanssa käsitelty, anteeksi annettu ja alkaa olla kuopattu. Nyt tapasin sen toisen miehen viihteellä ollessani ja hän teki selväksi, että ei ole luovuttanut. Roikkui perässä, jankutti ja jankutti, että saanko suudella ja lähde mukaan. Minä tietysti kielsin yhtä ahkeraan.
Onko mun syytä ottaa tätä asiaa enää puheeksi oman mieheni kanssa? En kuitenkaan haluaisi alkaa repiä vanhoja haavoja auki, enkä varsinkaan kaipaa mitään kukkotappelua. Jos on, niin miten voisin tehdä sen luontevasti? Toisaalta, mies voi kuulla muualta, että olen jutellut sen miehen kanssa taas - ja siitähän soppa syntyisi, että miksen ole kertonut.
Mulla on jotenkin morkkis tästä, vaikka en ole tehnyt mitään väärää.
Onko syytä kertoa?
4
703
Vastaukset
- Daapeios
Kerroit sen itsekkin, että voi kuulla muualta. Se on pahinta mitä voi sattua tuollaisessa tilanteessa. Arvaappa vaan kuinka moni kuulee/ja haluaa kuulla Väärin. Tarina muuttuu kohta sellaiseksi, että sinä olet juossut perässä.
Kokemusta on, että tarinat muuttuvat. Jätin joskus itekkin kertomatta ja asia painui ihan älyttömän isoksi.
Mutta harkitse tarkkaan miten kerrot asian. Sano ainakin nää asiat (mun mielipide) ja kerro suoraan miltä sinusta tuntui kun tapasit hänet uusiksi viihteellä.
- pyydä esimerkiksi miestäsi istumaan pöydän ääreen (ja istu suoraan häntä vastakkaik jotta katsot silmiin koko ajan, todistat sillä jo pelkästään sen että kerrot totuuden, myös pyytämällä häntä istumaan jonnekkin saat häneen suoran kontakti yhteyden että miehesi tajuu heti mistä olet puhumassa)
- sano, että haluat kertoa asian joka painaa mieltäsi
- kerro heti aluksi, että haluat kertoa tämän asian siksi, että rakastat häntä (omaa miestäsi siis) ja haluat oll rehellinen ja kertoa mitä tapahtui
- sano suoraan, ettet ole mitään kukkotappelua hakemassa, etkä avaamassa haavoja etkä loukkaamassa omaa miestäsi
- oliko sinulla vielä jotakin tunteita tätä säätöä kohtaan (suosittelen kyllä sanomaan, että ei tipan tippaa, koska pienessa maistissa kaikki tuntuu paremmalta)
- kerro esim jos olosi oli närkästynyt (siis kerro miltä se tilanne vaikutti sinusta, sanoit että kielsit yhtä ahkeraan)
- kerro kaikki negatiiviset olotilat mitä sinulle tuli siitä hetkestä
- sinuna en sanoisi miehellesi, että kerrot tämän asian koska et halua että kuulet tämän jostain muualta (minulle ainakin jäisi sellainen olo, että asia on ihan ok ja jopa tunteet olisivat voineet herätä... ja miksi kertoisit vain pakon takia, vaan kerro se juuri miksi itse puhut... välität hänestä jne jne)
Noi nyt mul ekaks tulee mieleen, mutta vaikiampi sanoo enempää kun en tunne kumpaakaan...
Mutta sano ihmeessä asiasta heti.... - Ei minusta
kerran ei mitään muuta tapahtunut,niin minä jättäisin kertomatta.Kait sitä nyt jutella voi,,herran tähden.Jos kerrot tosta,niin kumppanisi kuitenkin pultaa ja tulee riitaa ihan turhasta...
- uuv atti
Mä olen tosta täysin eri mieltä.
Meillä on sama tilanne ollut noin vuosi sitten,ja ainut tapa millä me siitä satavarmasti päästiin yli, oli niiden keskusteluiden ja anteeksi antamisten jälkeen sovittu asia ,että mitään asiaa ei jätetä enään kertomatta.
ja kummasti on molempien luottamus toisiimme normalisoitunut.
ja toi kartomasi asiahan vaan tuo suhun lisää luottamusta jos sen kerrot miehellesi.
Hän varmasti tajuaa ettei sun olisi ollut mikään pakko sitä kertoa, kun ei se olisi koskaan selvinnyt sille muuten,luottamusta se vaan teidän välillä lisää.
Kerrot kuinka tää nykyinen suhteesi on sulle tärkeä ja haluat olla se maailman rehellisin neito sen elämässä ja nyt tää yksi uuvatti oli sun liiveihin yrittänyt uida,ja että tottakai halut sen hänelle kertoa. - rutjakeka
uuv atti kirjoitti:
Mä olen tosta täysin eri mieltä.
Meillä on sama tilanne ollut noin vuosi sitten,ja ainut tapa millä me siitä satavarmasti päästiin yli, oli niiden keskusteluiden ja anteeksi antamisten jälkeen sovittu asia ,että mitään asiaa ei jätetä enään kertomatta.
ja kummasti on molempien luottamus toisiimme normalisoitunut.
ja toi kartomasi asiahan vaan tuo suhun lisää luottamusta jos sen kerrot miehellesi.
Hän varmasti tajuaa ettei sun olisi ollut mikään pakko sitä kertoa, kun ei se olisi koskaan selvinnyt sille muuten,luottamusta se vaan teidän välillä lisää.
Kerrot kuinka tää nykyinen suhteesi on sulle tärkeä ja haluat olla se maailman rehellisin neito sen elämässä ja nyt tää yksi uuvatti oli sun liiveihin yrittänyt uida,ja että tottakai halut sen hänelle kertoa.No voi hyvää päivää.kerrot tietysti ja samalla sen kenet näit maitokaupassa sinä päivänä ja eilen.missä on ongelma?tsempit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611