Raiskaaja poliisi

Ettikää ja hoitakaa

Poliisi Kari Olavi Kekäläinen raiskasi 16-vuotiaan kahdesti, tainnutettuaan tämän päihteillä. Teko on tehty Helsingissä, siitä kertoi iltapäivälehdet.

Raiskaaja poliisi: KARI OLAVI KEKÄLÄINEN

Facebook profiilissa kuva, googlen välimuistissa.

28

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasarus.

      Turhaa turinaa

      • Apollo666

      • Naamataulu mieleen..
        Apollo666 kirjoitti:

        Pedofiilit, ahdistelijat ja muut seksuaalirikolliset K-18

        Tuolla niitä on lisää: http://vanhemmat.com/phpbb/viewforum.php?f=25

        Googlen kuvahaussa keskimmäinen. eli nuori mies jolla on joku ruma kauluspaidan tyyppinen päällä?`Kari Kekäläinen...

        Asuukohan se Stadissa vielä?


        Vittu eihän tuollaiset eläimet mitään muuta tarvitse kuin napin otsaan!


      • q3pitgnhqPGIFÄ

      • kohdella

      • tietääkö kuka?

      • pateka
        tietääkö kuka? kirjoitti:

        Onkohan konstaapeli saanut peppuunsa patukkaa linnassa?

        Heiluuko heppi?

        Johan sekin poliisirikollinen pääse kohta vapaaksi ja samat puuhat jatkuu!


      • ruskosuo
        tietääkö kuka? kirjoitti:

        Onkohan konstaapeli saanut peppuunsa patukkaa linnassa?

        Heiluuko heppi?

        Konstaapeli kuulema tykkäsi kun sitä vedettiin rivissä monen miehen voimin...
        oli ihan lääpällään:D


    • kunnon naintia

      mitään outoa tapahtunut, useimmat suomalaiset naiset saavat ensimmäistä kertaa kyrpää siinä 16 vuotiaana ja vielä kännissä. Onko sillä nyt väliä onko panomies 16, 18, 28 vai 58v? Ja panokavereita on tytöillä elämänsä aikana se 2-100.

      Turhaa hurskasteletta ja ihmettelette kun tämähän on maan tapa!

      • ?

        onko väliä ? Kyllä on !
        16-18v. ovat kavereita, tyttö itse valitse ketä hän halua.

        Yli 50v.on susipedofiili.


      • ole väliä?
        ? kirjoitti:

        onko väliä ? Kyllä on !
        16-18v. ovat kavereita, tyttö itse valitse ketä hän halua.

        Yli 50v.on susipedofiili.

        Jos/ kun pedaripoliisi tulee usean henkilön porukalla raiskaamaksi linnassa. Kyllähän se on varmaan muutenkin seksiä harrastanut aiemminkin, eikö vaan?


        Ei muuta kun suihkuhuoneessa patukkaa pyllyyn tolle pedarille, tottunut se on siihen jokatapauksessa koska poliisithan ovat tunnetusti kovia työntämään pamppua toistensa pyllyreikään!


      • !!
        ole väliä? kirjoitti:

        Jos/ kun pedaripoliisi tulee usean henkilön porukalla raiskaamaksi linnassa. Kyllähän se on varmaan muutenkin seksiä harrastanut aiemminkin, eikö vaan?


        Ei muuta kun suihkuhuoneessa patukkaa pyllyyn tolle pedarille, tottunut se on siihen jokatapauksessa koska poliisithan ovat tunnetusti kovia työntämään pamppua toistensa pyllyreikään!

        Ja munat POIS !


      • On väliä

        Ei kai nyt kukaan ällöttävän kytän kanssa halua olla ja vielä känniin tai sammuksiin juotettuna.

        Johan ne aloittaa 11v. suuri osa ja 16v täysiä ammattilaisia. Kyttiä saisivat rahastaa ja käräyttää enemmänkin, mutta normaalit ihmiset saisivat jättää rauhaan.


    • On ja pysyy

      Ymmärtääkö 'täys-kollegansa' ja samoista asioista kiinnostunut Marko Forss?

    • Ylös! 2011

      Ylös^^, ja lakiesitykseen poliisin oikeuksien lisäämiseen kohtaan 1.!

    • STEN CRITIENSEN

      TAPPAKAA KAIKKI POLIISIT JA OTTAKAA VALTA OMIIN KÄSIINNE!

      • .........

        Ylläpito ei näytä noteeravan mitenkään, vaikka kirjoituksessa kehoitetaan murhaan ja anarkiaan.


      • Voi, ihanan katkeraa
        ......... kirjoitti:

        Ylläpito ei näytä noteeravan mitenkään, vaikka kirjoituksessa kehoitetaan murhaan ja anarkiaan.

        Katkeruutesi on jo ylittanyt säälittävyyden rajan !!
        Miten JSN on suhtautunut kanteluusi ?


      • Anonyymi

        Rikoksiin yllyttämistä!!!


    • Steen 2

      Tapetaan kaikki sikapoliisit hitaasti kiduttamalla!

    • munathyllylle

      eikö se poliisi pikku kallen henkiystävä ylikonstaapeli raiskannu siellä Ivalon poliisipiirissä sen hotellitarjoilijan ja ei lähtenyt raiskaajapoliisilta munat eikä tukka

      • pers.aukiset rahamie

        pikkukalle ja henkiystävä olivat myös pereheystäviä ja yhteiset koiramanoveerit kun oltiin niin koiramiehiä vaikka tosiasiassa olivat täydellisiä paskiaisia huonointa koiraakin alhaisempia olioita, mutta poliisin virkamerkin ja vaatteen turvin jumalasta seuraavia "ylihmisinä" itseään pitäviä, ho hoijaa...


      • Anonyymi
        pers.aukiset rahamie kirjoitti:

        pikkukalle ja henkiystävä olivat myös pereheystäviä ja yhteiset koiramanoveerit kun oltiin niin koiramiehiä vaikka tosiasiassa olivat täydellisiä paskiaisia huonointa koiraakin alhaisempia olioita, mutta poliisin virkamerkin ja vaatteen turvin jumalasta seuraavia "ylihmisinä" itseään pitäviä, ho hoijaa...

        varsinaisia seksuaalirikollisia ja kierotutuneita tyyppejä. Nauttivat esimiesten suojelusta, roskat lakaistiin maton alle. Mutta jäljet on jääneet haisemaan ja jutuista löytyy poliisitutkimusaineisto. Nämä pikkukallen hommat kulkee tositarinoina sukupolvelta toiselle ja ne ei koskaan unohdu, nytkin niistä on syytä muistuttaa ja pitä vireillä ettei totuus unohtuisi.


    • fuck da olice

      Poliisit on sikoja, ei kai tuo nyt oikeasti mikään yllätys kennellekään ole. Pätemisentarpeisia pikkukakaroita, jotka pääsevät vihdoinkin komentelemaan muita muna pystyssä - kaikenkaikkiaan ihan vitun säälittävää porukkaa.

    • Väärä Tuomio? (pp)

      Mahtaa tällä poliisiraiskaajalla olla kivaa linnassa? Nyt sitä ei enää estä mikään!! Korkein oikeus on puhunut !

      www.iltalehti.fi/uutiset/2013013116620459_uu.shtml
      Poliisi raiskasi: Virkamerkin näyttäminen ei aseman väärinkäyttöä

    • napit otsaan

      Noista saatanan poliiseista on päästävä eroon. Keinot on jo valmiina.

    • Kaupugissa

      Missähän mahtaa ukko nykyään majailla?

    • Anonyymi

      Sumuttimia käytetään kaksin tavoin hyväksi, ellei sumutin kerran kahdesti.🤢

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe