Tapaamisten harventaminen

-<>-

Mitä ajattelisitte, jos olisitte seurustelleet 4kk ja nainen haluaisi harventaa tapaamisia? Ollaan nähty 3-4 kertaa viikossa, viikonloput yhdessä. Mutta nyt alkaa tuntua, että haluan hengähtää.

8

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois silmistä! Hus!

..,silloin on varmaan parempi hengähtää..On tauon aika..tuttua puuhaa..
      Välillä pitää pitää inventaario.. :)

• -<>-

Ottaako miehet iisisti jos sanon että haluan nähdä harvemmin, vai miten kannattaisi ilmaista ettei loukkaa?

• ---mies---

päätöksensä.

ainakin minä vetäisin. otetaan iisisit = mulla on joku toinen mies kiikarissa.

olettaisin ettei seurustella enää ja toimisin sitten sen mukaan.

• -<>-
        ---mies--- kirjoitti:

päätöksensä.

ainakin minä vetäisin. otetaan iisisit = mulla on joku toinen mies kiikarissa.

olettaisin ettei seurustella enää ja toimisin sitten sen mukaan.

En ole vielä sanonut mitään että ahdistaa, ettei mies luule että haluan lopettaa seurustelun. Mutta alkaa ahdistaa... ja haluaisin ottaa etäisyyttä, hidastaa tahtia. Silti pidän kovasti tästä miehestä. Kuinka tämän tarpeen voi ilmaista niin ettei toinen tee siitä omia tulkintojaan?

• sdfsfsddfsdf
        -<>- kirjoitti:

En ole vielä sanonut mitään että ahdistaa, ettei mies luule että haluan lopettaa seurustelun. Mutta alkaa ahdistaa... ja haluaisin ottaa etäisyyttä, hidastaa tahtia. Silti pidän kovasti tästä miehestä. Kuinka tämän tarpeen voi ilmaista niin ettei toinen tee siitä omia tulkintojaan?

minusta ei ole hyvä idea seurustella henkilön kanssa joka ahdistuu läheisyydestäni etenkin näin alussa. mitä jos se ahdistuu vaikkapa 5 vuoden jälkeen uudelleen?

jos itse olisin vähänkään epäröivällä kannalla, niin kenkää tulis.

• öiufehöweiu
        sdfsfsddfsdf kirjoitti:

minusta ei ole hyvä idea seurustella henkilön kanssa joka ahdistuu läheisyydestäni etenkin näin alussa. mitä jos se ahdistuu vaikkapa 5 vuoden jälkeen uudelleen?

jos itse olisin vähänkään epäröivällä kannalla, niin kenkää tulis.

Jos itseäni ajattelen niin ei se ahdistuminen välttämättä ole merkki siitä ettei kannattaisi jatkaa. Itse olen 30v nainen. Oltuani 2,5 vuotta sinkkuna tapasin yhden miehen, pari kuukautta sitten, ja siitä asti ollaan tapailtu. Sinkkuna ollessani todella nautin siitä että kaikki aikani on omaani, eikä minulla ollut mitään tarvetta parisuhteelle. En siis tapaile tätä miestä sen takia että olisin yksinäinen, vaan siksi koska todella pidän hänestä. Mutta jos ajattelisin että monta kertaa viikossa näkisin häntä, ja vielä viikonloputkin yhdessä, niin kyllä minuakin varmasti ahdistaisi. Onneksi meillä on vähän pidempi välimatka, joten nähdään vähän harvemmin. Saattaa kuulostaa vähän laimealta tuo toteamus, mutta todellakin pidän tästä miehestä, ja hitaampi tahti aluksi tuntuu paremmalta. Kyllähän me puhelimessa puhutaan suurinpiirtein joka toinen ilta, mikä tuntuukin tässä vaiheessa sopivalta, se jättää kummallekkin sen oman ajan muuksi ajaksi.

Tämän ikäisenä jo tajuaa ettei se toisissaan nyhjääminen heti alusta asti ole mikään välttämättömyys. Ei se toinen siitä mihinkään häviä jos hän on tosissaan. Ja kun on vähän oma tilaa niin ehtii paremmin ikäänkuin puntaroida sitä suhdetta, tulee jotenkin sellainen selvyys siihen että mitä se on. Jatkuva yhdessäolo jotenkin sokeuttaa, eikä välttämättä nää että onko tämä nyt vain mukavaa hengailua joka kestää vähän aikaa, vai jotain joka voisi olla lopun elämää.

Nuorempana sitä vaan ryntäsi suhteeseen, nyt osaa ottaa vähän iisimmin, ikäänkuin katsastella ja kuulostella.

• menoja

niin voit sanoa että haluaisit kyllä mielellään nähdä, mutta nyt on sitä ja tätä sovittuna.

• -<>-

Mielummin kertoisin rehellisesti että hiljennetään vähän. Mutta ehkä tosiaan on parempi olla sanomatta suoraan että EN nyt HALUA nähdä. Itse naisena olen vain niin usein tehnyt omia johtopäätöksiäni siitä, miksi mies ei nyt EHDI nähdä...ja ne suhteet ovatkin sitten loppuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe