naisen keksimä sana

siis niin

ENSIHUUMA, on sellainen käsite että. Se on kuin jotain kuvitelmaa etukäteen, pääsy jostain irti tai jotain kauan odotettua, liikaa odotuksia toiselta! Kuitenkin se on vain lyhytaikaista koska se on keskenkasvuisten ja itseään tuntemattomien ihmisten höpinää täysin! koska ihminen itse (nainen) ei ota vastuuta esim. jatkosta, vaan haluaa vaan kokea uutta jatkuvasti. Kaikillahan se loppuu ja yleensä suhdetta pitäs itse kehittää eikä odottaa toisen vaan hauskuuttavan ja yllättävän itseään toiustuvasti! naurettavaa ajattelua...ajatteleppa niin että kun vaadit jotain, niin silloin suhde on tasavertaista kun otsekin olet valmis tekemään samaa mitä toiselta odotat. Puhutaan putkiaivoista niin onko niitä siis myös naisilla mutta vaan erilaisissa asioissa. eli kun toista ei tajua. reaaliteetit ja niiden pohjalta rakentaminen tuo varmasti sen, että suhteessa on npususuhdanne eikä päinvastoin. Sit sellainen joka ei kehitä itse suhdetta, vaan kaataa lokaa toiselle ja hyppää uuteen suhteeseen heti. Vie omat ongelmansa seuraavaan ja sitä seuraavaan suhteeseen...koska on vaikeaa itselleen hyväksyä että teen virheitä.

6

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papaatti

hiukan sekavasti kirjoitettu, mutta tuossa on pointtia. Missä on naisen vastuu parisuhteesta? Itse olen ollut parissakin parisuhteessa, jossa minä sain täydellisen vetovastuun. Siis todellakin täydellisen. Olin yhtä aikaa elämystuottaja, stand-up koomikko, masennuksesta parantava psykologi, seksuaalisten ilojen luoja, ruoanlaittaja jne. Listaa olisi voinut jatkaa loputtomiin. Sitten kun eräänä päivänä en jaksanut enää muun elämän lisäksi tätä täyshuoltoa ja vaadin, että nainenkin voisi tuoda suhteeseen jotain ja tehdäkin, eikä vain olla paikalla omana itsenään. No sitten alettiin valittamaan tylsää suhdetta ja intohimon puutetta. Päätin erota ennen kuin minua olisi petetty "huuman" lopullisesti haihduttua.

• siis niin

On näitä ns. turhia tv-hömppäsarjoa ja niitten vatvominen on monille tärkeämpää kuin suhde. Ikäänkuin peilataan asioita niiden avulla, salatut elämät ja sinkkuelämää, täydelliset naiset. Voiko enää huonompaa asiaa olla kuin niitten kanssa suhteessa oleminen. Itse löysin sattumalta kun olin heittäytynyt sinkuksi 7-v sitten. niin hiukan erähenkisen naisen, jolla oli sellainen hyvä ominaispiirre kuin suvaitsevaisuus ja ei selän takana puhuminen. Se on hyvä pohja ja minussa hän arvostaa että puhutaan siis suoraan eli kuvastaa rehellisyyyttä. Paljoa perusprioriteettejä ei tarvitse, jotain yhteistä kiinnostuksen aiheita vaikka pari, niin teillä on yhteistäkin arki ja vaapaalla olo elämää jotka ei erota liiaksi.

• lapsellista

Pelkkä klisee koko homma. Kyllä tuo aukeni kun pari kertaa vaan luki läpi. asiaa

• ?????????

parisuhde vaatii sen että MOLEMMAT touhuavat sen eteen ja prinsessa/prinssi kohtelu täytyy ansaita.Valitettavasti joskus ihmiset unohtavat sekä miehet että naiset parisuhteen olevan kahden kauppa. Itsekäs omaan napaan tuijottava ihminen ei ole sovelias kumppani.

• yes yes

Ensihuuma on turha. yes! ja naivistien käsite!

• Minusta on turhaa yksinkertaistamista sanoe että ensihuuma olisi muka naisten keksimä sana. Kyllä esim. minäkin sitä tunnen aina uusissa suhteissa ja nyt (pidemmän parisuhteen aikana) joskus sitä kaipaan. Totta voi olla että naisille se saatta merkitä enemmän kuin miehille, mutta en ota tuohon nyt suuremmin kantaa kun ei ole omia kokemuksia aiheesta (tai ole tutkimuksia asiasta lukenut).

Ja toisaalta kirjoittaja (ja osa vastaajista) tuntuu lähtevän siitä lähtökohdasta että mies on jotenkin altavastaaja uusissa parisuhteissa ja että nainen tekee päätökset sekä siitä kehen ihastuu että siitä miten parisuhteessa pitäisi toimia. Jos asenne on tuollainen niin tottakai siitä tulee itseään toteuttava mantra. En ole itse mikään prinssi uljas tai täydellisen komea mutta ei tulisi mieleenkään lähteä sellaisesta lähtökohdasta liikkeelle että naiset pyörittävät maailmaa.

Ja myöskään en katso että tuo ensihuuman kaipuu olisi lapsellista. Lapsellista se on jos se todella estää pysyvät parisuhteet eli kaipuun sijaan dumppaa vain nykyiset päästäkseen kokemaan sen uudelleen ja uudelleen. Tärkeäähän on myös se että sitten kun siihen parisuhteeseen päätyy niin sekin säilyy sitten mielekkäänä (myös kun se "arki" iskee päälle), mutta tuosta aiheesta nyt voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Eivät kaikki uutta ensihuumaa hae vaan etsivät sitä pysyvää kumppania. Ja niilläkin jotka niin tekevät se voi mennä ohi kun ikää tulee lisää. Jos ei mene niin jossain vaiheessa saattaa jäädä vanhaksi piiaksi /peräkammarin pojaksi mutta se on kyllä ihan omien valintojen seurausta (tai seurausta kyvyttömyydestä tehdä valintoja).

Mutta koko tekstistäsi kuultaa läpi se vanha kunnon "hyljätyn valitus vastakkaiselle sukupuolelle". Luuletko että se auttaa sinua jotenkin että syytät/syyllistät joko mielessäsi tai jopa ihan avoimesti naisia tästä aiheesta? Tuottaako se sinulle onnea elämässä? En siis tarkoita etteikö asioita voisi pohtia mutta mielellään sen voisi tehdä ihan objektiivisesti. Ja jos taas miettii asioita joita sinun henkilökohtaisesti kannattaisi miettiä on muunmuassa se että onko tosiaan niin että vedät puoleesi naisia jotka hakevat vain sitä ensihuumaa vai voisiko jopa (hui) olla niin että parisuhteissa joissa olet ei ole kipinää enää vaan se kipinä katoaa sen ensihuuman aikana jo?

PS: sori jos oli vähän provosoivan kuuloista tekstiä, mutta valitettavasti sellaista minulta joskus tulee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe