Mitä ajatella kun kerran sanoin miehelleni että miksei sillä kalu välillä seiso kunnolla niin siihen hän kännipäissään tokaisi että entisen akan kanssa ei ollut mitään ongelmaa kysyin miksi niin sanoi että sillä oli isommat tissit minkä hän kylläkin on monesti perunut ja sanonut että se ei pitänyt paikkaansa ja uskon häntä. Joskus hän myös sanoi että exä ei koskaan koskenut hänen kaluunsa mutta minä joudun silloin tällöin hyväilemään ja joskus ottaan suuhun. nyt mies on 43v ja silloin kun oli exän kanssa oli 31v ja on sanonut että oli nuorempi silloin niin kalukin toimi paremmin ja että exän ja hänen seksi ei ollut sen kummempaa kuin meidänkään ei kuulemma ainakaan parempaa. Uskonko vain mehen sanaan???? Minua vaivaa että minä joudun silloin tällöin hyväilemään kalua että nopeammin seisoisi mutaa exä ei hyväillyt tai ainakaan mies ei ollut varma. Teenkö liian suuren numeron asiasta??? KERTOKAA kiitos olen siis nainen vaikka nimimerkki on tuo
Mieheni ex ja seksi
3
389
Vastaukset
- Otetaas uuksiks...
Voi ei...
Jos sen kalun hyväileminen on vastenmielistä, niin älä vaivaudu. Äh, anteeksi, kyllä se kuuluu ihan normaaliin seksiin.
Mun mies jaksoi parikymppisenä kevyesti 4 krtaa pvässä. Nykyään sille on sopiva määrä pari kertaa viikkoon. Ikää reilu 40.
Parikymppisellä taitaa seistä suurimman osan ajasta.. ainakin järki ;). Vanhemmiten se kalu ei ole enää yhtä herkkä kuin nuorena, kyllä sitä täytyy stimuloida.
Eikö sun miehesi sitten hyväile sinua? Vai oletko sinäkin valmis ihan vaan housut poistamalla? Ja lopeta vertailu exiin ja nuoruuteen. Ja heti! Sinä ja hän olette nyt, te olette taatusti aivan erilainen pari kuin se ex ja hän. Ei voi verrata.
Hyväilyt ja suihinotot ovat aivan normaalia seksiä, jokakertaisia juttuja ainakin meillä, ja aivan ihania juttuja ovatkin. No joskus mies vielä innostuu pikapanolle... ;)
Älä nyt ainakaan painosta miestäsi. Kyllä mieskin tarvitsee sen lämmittelyn ja kiihokkeen.- vaimo täällä päin..
Kyllä siinä on kuule iso ero, ootko kolmekymppisen vai nelikymppisen ukon kanssa!
Huomaathan eron toki itsessäsikin vanhennuttuasi ?
Meilläkin isäntä paneskeli mua nuorempana päivittäin ja ilman apua..mutta nyt paljon yli nelikymppisenä on vähän niin ja näin..Ja huonommaksi muuttuu..esileikit on jääneet pois, kun ei muna niin kauan seiso..
Ei ihme, että eukot lopettaa ajanmyötä antamiset, muuttuu säälipanoiksi..
Ja ei tosiaan kannata jotain entisiä panoja vertailla ...puhutaanhan ihan eri "vuosisadasta", kun kyseessä on miehen erektio.. ;D - Otetaas uuksiks...
vaimo täällä päin.. kirjoitti:
Kyllä siinä on kuule iso ero, ootko kolmekymppisen vai nelikymppisen ukon kanssa!
Huomaathan eron toki itsessäsikin vanhennuttuasi ?
Meilläkin isäntä paneskeli mua nuorempana päivittäin ja ilman apua..mutta nyt paljon yli nelikymppisenä on vähän niin ja näin..Ja huonommaksi muuttuu..esileikit on jääneet pois, kun ei muna niin kauan seiso..
Ei ihme, että eukot lopettaa ajanmyötä antamiset, muuttuu säälipanoiksi..
Ja ei tosiaan kannata jotain entisiä panoja vertailla ...puhutaanhan ihan eri "vuosisadasta", kun kyseessä on miehen erektio.. ;DUnohdin muuten mainita nämä näppärät pikkuapulaiset, potenssipillerit ;). Toimii, suosittelen lämpimästi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472