Mieheni on kertonut exälleen haistelleensa ilmaa kunnolla, kun joku nainen on istunut junassa hänen viereensä ja nainen on tuoksunut ihan miehen exälle. Onko tämä normaalia? Mieheni on myös kertonut exälleen, että hänen ostamat boxerit ovat yhdet hänen lempiboxereistaan ja että ajattelee aina exäänsä silloin kun laittaa ne jalkaansa. Haikaileeko mieheni siis exänsä perään?
Pitäisikö tähän suhtautua vakavasti?
7
367
Vastaukset
- sdgsdgsgd
vielä kaivata exänsä perään. Potki pellolle jos ne puheet ei lopu, että sä oot se jonka perään pitää haikailla, ei exien.
- Pelkääpahinta
En kuitenkaan ymmärrä miksi exä kiinnostaa miestäni. Olemme olleet yhdessä jo 4 vuotta, ja tämä meidän suhde on mieheni ensimmäinen kunnollinen suhde.. (edellinen oli on-off) Tunnen myös tämän ko. exän enkä tajua mitä mieheni on hänessä joskus nähnyt. (häntä ei voi sanoa kauniiksi, ja hän on erittäin huonotapainen).
- pusi pusi ex..
Miksi pitää vielä edes yhteyttä exäänsä..?
Sinuna pitäisin pienen puhuttelun..
Paa poika meneen takaisin exälleen..saavat muistella muistelonsa loppuun keskenään..
Kumma, että yleensä loppu heille tuli ?- Pelkääpahinta
Sanoo olevansa hänen kanssaan vielä kavereita, ja kun tuo hänen exänsäki asuu tässä alle kilometrin päässä minusta niin ei muka voisi olla törmäämättä häneen. Mieheni kuitenkin vannoo rakkautta minulle ja sanoo että olen se oikea, mutta silti pelkään etten kelpaa hänelle.
- nuorten haihatuksia
Mulle on tullut kans muutaman kerran jonkun vieraan ihmisen hajusteista joku oma läheinen mieleen. Ihan normaalia. Hajumuisti on ihmeellisen tarkka, voi tulla tilanteetkin mieleen, saattaa muistaa ihan yksityiskohtia joistain asioista jne.
Mitäs niistä lempiboksereista sitten? Taivavat olla aika nuhjaiset, jos ovat yli 4 vuotta vanhat. Yök, heitä ne pois ja osta uusia tilalle. Luvan kanssa toki :)
Eiköhän meillä kaikilla ole menneisyys, ja menneisyydessä on paljon hyviä asioita. Me mennään kuitenkin kaikki (no, ainakin suurin osa) elämässämme eteenpäin. Ei sitä menneisyyttä saa ottaa niin, että se olisi jotenkin nyt meiltä pois. Se on rikkaus ja vahvuus, viisauden pohja. Me ihmiset olemme niin erilaisia, että aivan varmasti se ex on ollut monissakin asioissa sinua parempi. Sinä olet sitten joissain muissa asioissa parempi. Ja se siitä!- pelkääpahinta
Olen ostanut uusia boxereita, mutta silti mieheni käyttää niitä exänsä ostamia, eikä niitä saa heittää pois.
- nuorten hahatuksia
pelkääpahinta kirjoitti:
Olen ostanut uusia boxereita, mutta silti mieheni käyttää niitä exänsä ostamia, eikä niitä saa heittää pois.
Älä pese niitä enää ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462