S-Pankki

oikea pankki

Voinko avat ASP-säästötilin S-pankiini ?
Saanko S-pankista asuntolainaa

12

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S pankki harkinnassa

      että voi. Kannattaa katsoa pankin nettisivulta tai kysyä konttorista... tältä palstalta saa harvoin asiallista tietoa.

    • Kumpaakaan..

      Voinko avat ASP-säästötilin S-pankiini ? -Et voi
      Saanko S-pankista asuntolainaa -Ei saa

      S-pankki ei siinä mielessä ole "oikea" pankki, että sieltä et saa esim. yllä mainittuja palveluja.

      Voit ainoastaan pitää siellä tiliä, saada määrätyt kortit (Visa) ja pieniä kulutusluottoja.

      • 29

        Mikään pankki ei ole täydellinen, että olisi kaikissa kaikille hyvä.
        toisessa on toiset asiat edullisempia kuin toisessa,

        oletko sinä täydellinen itse,
        miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?

        Meillä ainakin on laina toisesta pankista ja rahat toisessa pankissa,
        niin hyvää korkoa maksavat että ei kannata lainaa lyhentää ylimääräistä.

        Ainakin tallettajan kannalta S- on hyvä ja helppo, rahat saa hyvälle korolle netissä,
        muissahan ei saa kunnon korkoa,
        jos ei vaivaudu kinastelemaan korosta paikan päälle.


      • Kumpaakaan..
        29 kirjoitti:

        Mikään pankki ei ole täydellinen, että olisi kaikissa kaikille hyvä.
        toisessa on toiset asiat edullisempia kuin toisessa,

        oletko sinä täydellinen itse,
        miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?

        Meillä ainakin on laina toisesta pankista ja rahat toisessa pankissa,
        niin hyvää korkoa maksavat että ei kannata lainaa lyhentää ylimääräistä.

        Ainakin tallettajan kannalta S- on hyvä ja helppo, rahat saa hyvälle korolle netissä,
        muissahan ei saa kunnon korkoa,
        jos ei vaivaudu kinastelemaan korosta paikan päälle.

        "oletko sinä täydellinen itse,
        miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?"

        Miksi suutuit, kun kerroin vain tosiasiat ja vastauksen kysymyksiin?

        Ja miten opiskeluni liittyy asiaan?


      • Parempia on
        29 kirjoitti:

        Mikään pankki ei ole täydellinen, että olisi kaikissa kaikille hyvä.
        toisessa on toiset asiat edullisempia kuin toisessa,

        oletko sinä täydellinen itse,
        miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?

        Meillä ainakin on laina toisesta pankista ja rahat toisessa pankissa,
        niin hyvää korkoa maksavat että ei kannata lainaa lyhentää ylimääräistä.

        Ainakin tallettajan kannalta S- on hyvä ja helppo, rahat saa hyvälle korolle netissä,
        muissahan ei saa kunnon korkoa,
        jos ei vaivaudu kinastelemaan korosta paikan päälle.

        Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan.


      • 33
        Kumpaakaan.. kirjoitti:

        "oletko sinä täydellinen itse,
        miksi et opiskellut jotta ei tarvis kysellä vaan osaa kaiken?"

        Miksi suutuit, kun kerroin vain tosiasiat ja vastauksen kysymyksiin?

        Ja miten opiskeluni liittyy asiaan?

        "Miksi suutuit, kun kerroin vain tosiasiat ja vastauksen kysymyksiin?"

        niin kyllä suomen lain mukaan vain OIKEA PANKKI SAA KÄYTTÄÄ NIMESSÄÄN pankki NIMEÄ JA SILLÄ ON TALLETUSSUOJAT YMS.
        Vihjailit että ei ole oikea pankki, kerroit vain oman ilkeän mielipiteesi,
        minä yritin kertoa että jos ajattelet ja toimit toisin, voi sinustakin löytyä pieni rikastua ihminen,
        jos talletat S-pankkiin ja otat lainat sieltä kun edullisesti saat,
        voisi mennä paljon paremmin.


        opiskelu kannattaa aina, vanhainkodissakin osaa ajaa etujaan paremmin kun on fiksu.
        35


      • kerro muille
        Parempia on kirjoitti:

        Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan.

        "Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan."

        Niin Minä saan S-pankissa 5,6x % korkoa vielä ensi syksyyn, kun tein 2 v tilejä.
        vihjailet kai sitä 2 % säästötiliä kun sai Sammossa fiksuilla päivillä, joka loppuu marraskuussa.

        voisithan kertoa muille sen HYVÄN SAMMON tilisi jos sitä yleensä saa,
        minulle se ei merkitse mitään, kun on talletussuojan verran jo Sammossa siinä 2 % enkä yli laita mihinkään pankkiin.


      • roopeankan säärystin
        kerro muille kirjoitti:

        "Saahan Sammossakin heti parempaa korkoa kuin s-pankissa. Ainakin minä saan."

        Niin Minä saan S-pankissa 5,6x % korkoa vielä ensi syksyyn, kun tein 2 v tilejä.
        vihjailet kai sitä 2 % säästötiliä kun sai Sammossa fiksuilla päivillä, joka loppuu marraskuussa.

        voisithan kertoa muille sen HYVÄN SAMMON tilisi jos sitä yleensä saa,
        minulle se ei merkitse mitään, kun on talletussuojan verran jo Sammossa siinä 2 % enkä yli laita mihinkään pankkiin.

        Jos ei ole aikanaan älynnyt ottaa, ei sitä enää saa. Minun Fiksutili on avattu huhtikuussa 2009, ja sen korkona on 3kk euribor 365 marginaali 1,000 % , 49.999,99 euroon saakka. Tällä hetkelläkin tuo on aivan kelpo korko, kun ottaa huomioon sen, että saan sentään nostaa tililtäni rahaa, jos tarvitsen.

        Nuo uudemmat fiksutilit ovat olleet huonompia ehdoiltaan. En tässä puhu nyt mitään määräaikaistileistä, koska ne toimivat vähän eri periaatteella kuin nämä nopean likviditeetin tilit.

        Jos sinulla on hyvät suhteet Sampo Pankkiin, tai neuvottelutaitoa, saat tälläkin hetkellä sieltä paljon paremman tarjouksen kuin vaikkapa S-pankissa, jossa korot ovat kiinteät. Neuvottelemalla itse olen aina saanut parhaat korkotarjoukset, tosin tämä yllämainittu Sampon fiksutili oli ihan listahintainen tili.

        Tosin, suurimman osan rahoistani sijoitan osakkeisiin, ja nettoan yhdessä kuukaudessa enemmän, kuin mitä saisin talletustileiltä vuodessa. Siksi näistä talletustileistä jauhaminen on vähän kyllästyttävää.


    • saavat...

      vain sen perustaneet S-osuuskaupat. Kuulemani mukaan myös rahoittavat noilla meidän tallettamilamme rahoilla Prismojen rakentamista mm. Venäjälle ja Balttiaan. Melko riskaabelia touhuilua meidän tallettajien rahoilla.

      Tuleepa väistämättä mieleen E-Säästökassan rahaseikkailut ennen sen lopullista romahdusta. Siinäkin touhussa kaik mänt ja pientallettajat saivat rahoistaan takaisin minkä saivat, lisäksi jäivät paitsi luvattuja korkoja. Nepä on tämmöisiä nämät osuuskauppojen kikkailemat kauppapankit.

      • roopeankan säärystin

        Mikäs siinä jos haluaa ihan peruspalveluita, kuten rahan nostoa, talletusta yms. mutta ei siellä tietääkseni säästöpossujakaan saa tyhjennettyä(?) saati sitten oikeita sijoittajan palveluita tms.

        S-pankki toimii aivan tyypillisen kauppapankkiperiaatteen mukaan, hyvin rajatuin palveluin, ja listahinnoin (et pysty neuvottelemaan itsellesi kunnollisia etuisuuksia kuten vaikkapa Osuuspankissa.) eli sen voin pitää ikään kuin varapankkina, mutta ei sen varaan kyllä kannata laskea isommalti. Oikeat pankit, kuten Nordea, Op ja Sampo ovat varsinaisia pankkeja.


      • pankkejakin.
        roopeankan säärystin kirjoitti:

        Mikäs siinä jos haluaa ihan peruspalveluita, kuten rahan nostoa, talletusta yms. mutta ei siellä tietääkseni säästöpossujakaan saa tyhjennettyä(?) saati sitten oikeita sijoittajan palveluita tms.

        S-pankki toimii aivan tyypillisen kauppapankkiperiaatteen mukaan, hyvin rajatuin palveluin, ja listahinnoin (et pysty neuvottelemaan itsellesi kunnollisia etuisuuksia kuten vaikkapa Osuuspankissa.) eli sen voin pitää ikään kuin varapankkina, mutta ei sen varaan kyllä kannata laskea isommalti. Oikeat pankit, kuten Nordea, Op ja Sampo ovat varsinaisia pankkeja.

        hyvää korkoa on tullut jo useita vuosia,
        vuosia käyttötilille keskisaldolle 2 %, kun monessa kk pienimmälle 0,5 %

        yms, mutta on s-pankissa pikavippi-korotkin edullisempia, kuin monessa pankissa,
        korko edullinen, eikä tule muita kuluja vielä lisäksi kuten oikeassa pankissa.

        "Oikeat pankit, kuten Nordea, Op ja Sampo ovat varsinaisia pankkeja. "

        en ole yli 3 vuoteen tarvinnut sinun mielestäsi oikeita pankkeja,
        meidän pankit ovat S-pankki, FIM, Evli ja uudempana Sofia.

        Korkoa tulee talletuksille, eikä luottokortit todella maksa mitään, onneksi eivät kaikki siirry,
        silloin varmaan kilpailu loppuisi.


    • maksavissa pankeissa

      onneksi on valinnanvapaus ja ihmisiä jotka teivät vaadi rahoileen joka päivä korkoa ja maksavat mielellään korteista,
      tavalla tai toisella, mutta maksavat.

      Se on aivan sama kuin bensan ostamisessa,
      niillä huoltoasemilla kun saat kaikkea palvelua on bensa yleensä kalliimpaa,
      kylmäasemilla jossa ei ole palvelua on bensa aina halvempaa,
      se on valinnanvapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe