Olen lukenut tätä, ja vastaavia palstoja jonkinaikaa ja suurin ongelma mihin olen törmännyt on se että naiset eivät tunnu osaavan ilmaista kiinnostustaan miehelle, mies on niin kujalla ettei sitä sitä tajua tai mies on niin ujo ettei uskalla tehdä asian eteen mitään. Kahdelle jälkimmäiselle on paha tehdä mitään, paitsi että jos mies vaikuttaa ujolta niin mene sinä "iskemään" häntä :)
No sunnuntai on mielestäni loistava aika kirjoitella tänne, koska kaikki te sinkkunaiset jotka olitte eilen illalla ulkona ettekä tavanneet ketään olette täällä tarkistelemassa dettiprofiilejanne, ja lueskelemassa palstoja ;) Kuulun samaan ryhmään miesten osalta :)
Selkeintä flirttailua mitä nainen voi miehelle antaa baarissa, ovat vieno hymyily, alahuulen pureminen, mieheenpäin katsominen ja katseen pudottaminen lattiaan vienosti, tai vain tuojotus.
Jos itse nään yksiäkään naitä merkkejä baarissa naiselta, menen samantien juttelemaan. Nämä pätevät siis lähinnä tuohon baari, kahvila tms. skenaarioon jossa nainen istuu erillään miehestä.
Jos haluaa ilmaista itseään erittäinkin selkeästi niin naisilla on AINA tanssilattialla mahdollisuus vain tarttua miehen lanteista kiinni ja alkaa tanssia. Jos mies on varattu niin hän ilmaisee sen, tai tyttöystävä tulee varjelemaan omaansa. Mutta jos mies tartuu naisen lantiohin tanssilattialla, vaarana on saada läimäys kasvoihin tai nyrkki bodari poikaystävältä. Naisilla on vain helpompaa...
Seuraavat vinkit sopivat paremmin kahdenkesken keskusteluun, edellen baarissa, kahvilassa, ruokalassa tms.
Kun käyt keskustelua miehen kanssa, pidät hänestä ja hauat ilmaista sen niin vienoja flirttailu vinkkejä ovat hiusten koskettelu (jotkut tekevät sitä luonnostaan kun ovat kiinnostuneita miehestä) edelleen vieno alahuulen pureminen ja edelleen HYMY, myös huonoille vitseille nauraminen auttaa.
Varokaa käyttämästä liikaa seksuaalisuutta! Jos mies on hieman ujo, ja nainen alkaa kohottaa rintaansa eritäinkin vihjailevasti, tai nainen istuu jalat ristissä ja reittä näkyy mekon alta (tms.) niin mies menee helposti lievään paniikkin, ja haluaa karata tilanteesta (vaikka kiroaa itseään jälkeenpäin siitä)
Tämän kirjoittamiseen minua inspiroi eilen illalla sattunut tilanne, olin ulkona muutaman tyttökaverien kanssa, ja kokoillan he puhuivat miehistä ja kuinka vaikeaa naisilla on lähestyä miestä. No annoin nämä vinkit ja jokainen sai haluamansa miehen tulemaan juttelemaan itselleen illan aikana. Yksi ainoa mies oli hieman ujo, ja jouduin menemään juttelemaan hänelle ja mainitsemaan sinkusta ystävästäni ;)
Toivottavasti auttaa jatkossa, onnea kaikille ja toivottavasti löydätte omanne.
Flirttailu vinkkejä naisille
52
9001
Vastaukset
- m252525
"olin ulkona muutaman tyttökaverien kanssa, ja kokoillan he puhuivat miehistä ja kuinka vaikeaa naisilla on lähestyä miestä"
Mua kummastuttaa kyllä millaiset miehet naisia kiinnostaa baareissa, jollei omana itsenään oleminen toimi. Naisten on _niin_ helppoa "iskeä" miehiä, mitään typeriä iskurepliikkejä ei tarvii. Senkuin vain söpösti sanoo moi ja kertoo haluavansa jutella, pitäis onnistua aina.. en ymmmärrä miehiä, joille tää ei toimi! :)
Tai no, onhan noi baarit nähty. Itse miehenä oon luopunut iskuyrityksistä, koska naisilta saa vain halveksuvaa naurua iskurepliikeistä (pitäis olla kristallipallo että tietää kuka tykkää millaisestakin lähestymisestä) ja normaali juttelu ei kiinnosta ketään varsinkin kun ulkonäkö on mallia tavis :D Tasa-arvon nimissä, annan vuoron toiselle sukupuolelle välillä :) - Yksm1es
Periaatteessa annoit ihan hyviä tuntomerkkejä asioista, jotka saavat naisen olemuksen näyttämään miehen silmissä tavanomaista seksikkäämmältä ja houkuttelevammalta.
Huono puoli on vaan sitten se, että kauhean moni ei silti tajua että kyse on flirttailusta, vaan ajattelee että "oho, onpa tuo tänne nyt katsova, hiuksiaan sukiva nainen HOT, perhana kun minulla olisi mitään mahdollisuuksia...".
Siis itseltänikin on varmasti mennyt 9/10 näistä tilanteista ohi, ennen kuin olen lukenut näiltä palstoilta, että KYLLÄ, tuossa tilanteessa olisi saattanut olla kyse tarkoituksellisesta kutsusta. Nykyään menee ehkä ohi vaan 6-7/10 eli joskus uskaltaa ottaa sen riskin, että käy tuollaisten eleiden jälkeen avaamassa suunsa, eli on se silti yhäkin aika ison kynnyksen takana, ainakin kaverit naisen ympärillä tiputtavat lähestymisrohkeuden heti nollaan.- Mies22vkl
Se, että nainen haluaa flirttailla ei automaattisesti tarkoita sitä, että haluaisi mitään sen enempää. Jotkut naiset flirttailevat vain huvikseen ja toiset vittuillakseen. Vaikka nainen olisikin kiinnostunut niin hän ei välttämättä ole vapaa tai etsi seuraa.
Itse ainakin miehenä flirttailen, vaikka olenkin varattu. Minusta on aika huvittavaa, että molemmat vilkuilevat eikä mitään tehdä. Baariin ollaan kuitenkin tultu, että voitaisiin olla kontaktissa muihin ihmisiin. Juttelua tuskin kukaan panee pahakseen, vaikka ei olisikaan kiinnostunut. Itse ainakin tykkään baarissa jutella niin naisille kuin miehillekkin ihan vain juttelun takia. En pane lähestymistä pahakseni ellei kyseinen ihminen ole oikein ärsyttävä. Tällöin pyrin lähtemään tilanteesta ystävällisesti. - on se ongelma
Mies22vkl kirjoitti:
Se, että nainen haluaa flirttailla ei automaattisesti tarkoita sitä, että haluaisi mitään sen enempää. Jotkut naiset flirttailevat vain huvikseen ja toiset vittuillakseen. Vaikka nainen olisikin kiinnostunut niin hän ei välttämättä ole vapaa tai etsi seuraa.
Itse ainakin miehenä flirttailen, vaikka olenkin varattu. Minusta on aika huvittavaa, että molemmat vilkuilevat eikä mitään tehdä. Baariin ollaan kuitenkin tultu, että voitaisiin olla kontaktissa muihin ihmisiin. Juttelua tuskin kukaan panee pahakseen, vaikka ei olisikaan kiinnostunut. Itse ainakin tykkään baarissa jutella niin naisille kuin miehillekkin ihan vain juttelun takia. En pane lähestymistä pahakseni ellei kyseinen ihminen ole oikein ärsyttävä. Tällöin pyrin lähtemään tilanteesta ystävällisesti.Just tässä on se ongelma!!
lainaus:
Itse ainakin miehenä flirttailen, vaikka olenkin varattu.
Miehet pelleilee >> Naiset pelleilee >> Miehet pelleilee enemmän >> Naiset pelleilee enemmän
Mihin se johtaa ?
Kuka voittaa ?
Mikä on palkinto ?
Sit te itkette täällä palstoilla : Miten isken miehen ? Miten isken naisen ?
Millasia merkkejä? Mitä sen on väliä, kai niitä merkkejä voi keksiä ja taas niilläkin kusettaa, ihan niinkuin teette nytkin. Esim toi varattu mies flirttailee
OK?
Sitä keittoa syötte mitä itse valmistatte!!!
- jutut.
Jos mä vielä joskus tän löydän uudestaan niin tulen lukemaan mielenkiinnolla. Kirjottakaa lisää.
Miehet antaa naisille flirtailu vinkkejä. Wau.
Luin kyllä ihan pää punaisena noita. Mä näemmä kuljen kokoajan flirttaillen: Klähmin hiuksia kun ne ei pysy missään ja kutittaa naamasta ja puren varsinkin ala-huulta kun hermostun, joskus jopa veri tirskahtaa. Täytynee lopettaa tällaiset paheet.
Mutta oikeesti. Eikö sormus ole ainoa este yrittämiselle. Jos ei oo sormusta saa tulla juttelee, mutta pitää mennä pois jos ei natsaa! Kyllähän naiset osaa ostaa: ei kiinnosta -sormuksen.
Olenko mä väärinpäin-nainen kun oletan että miehen pitää tulla juttelee mun kaa. Miksi mun pitää antaa merkki miehelle? Jos mies ei uskalla tulla juttelee mun kaa niin, ei se sit varmaan uskalla olla mun kaa alastikaan kysymättä lupaa joltakin palstalta?
Äsh, nää jutut on ihan väärinpäin! Kyllä miehellä pitää olla munaa. Mä en tarvi munatonta miestä. Ja eka testi on se, että ylipäätään uskaltaa tulla sanoo moi. Jos ei uskalla niin sit on munaton. Peilin edessä voi harjoitella äm oo ii moi Moi mOi moI MOI Ei se nyt niin vaikeeta voi olla, paitsi jos on munaton, niin pysykööt sitten äitinsä helmoissa. Äiti leipoo pojalle pullaa.- Mieti sitä.
Ei kyse ole siitä, etteikö meikäläinen uskaltaisi moikata naista. Ei todellakaan. Pointti on siinä, ettei mua todellakaan kiinnosta vastaanottaa sitä nyrpeilyä, tylytystä ja diivailua, jolla todella moni nainen vastaa, kun mies lähtee tekemään tuttavuutta ilman selviä merkkejä siitä, että liike on toivottu. Ette te ole niin ihmeellisiä, että kiinnostavuus ylittäisi mahdollisen vitutuksen määrän. Aikuisten oikeasti, ketä kiinnostaa ihan kympillä joku ventovieras tyyppi, ilmeisesti sä kuvittelet että susta säteilee jotain erinomaisuutta, josta miehen pitäisi olla automaattisesti tietoinen. Loppujen lopuksi pieni vähemmistö ihmisistä on sellaisia, että heidän kanssaan haluaa olla tekemisissä ja todennäköisemmin huti on se tuiki tuntematon nainenkin.
- porukalla
Mieti sitä. kirjoitti:
Ei kyse ole siitä, etteikö meikäläinen uskaltaisi moikata naista. Ei todellakaan. Pointti on siinä, ettei mua todellakaan kiinnosta vastaanottaa sitä nyrpeilyä, tylytystä ja diivailua, jolla todella moni nainen vastaa, kun mies lähtee tekemään tuttavuutta ilman selviä merkkejä siitä, että liike on toivottu. Ette te ole niin ihmeellisiä, että kiinnostavuus ylittäisi mahdollisen vitutuksen määrän. Aikuisten oikeasti, ketä kiinnostaa ihan kympillä joku ventovieras tyyppi, ilmeisesti sä kuvittelet että susta säteilee jotain erinomaisuutta, josta miehen pitäisi olla automaattisesti tietoinen. Loppujen lopuksi pieni vähemmistö ihmisistä on sellaisia, että heidän kanssaan haluaa olla tekemisissä ja todennäköisemmin huti on se tuiki tuntematon nainenkin.
Just tota mä tarkotan. Just noi lauseet on teillä kaikilla miehillä Se ongelma.
Ja mun vastaus : sitten kun te kundit Ihan Aikuisten Oikeesti Ihastutte, niin sit kun teitä kiinnostaa niin paljon että se voittaa vitutuksen määrän, niin Siinä on Just se nainen, jota etsit. Sitä yritin sinulle sanoa.
Miehillä on iskun kestävät posket! Ja naiselle miehen lähestyminen on aina yllätys ja siksi nainen säikähtää ja läpsäyttää. Siksi miehellä on piikkejä poskessa että jokainen tyttö oppii tietää ettei kannata kauheen kovaa läpsästä, koska ne pistää takasin.
Ja mitä sitten jos nainen ei suostu? Kuoleeko siihen häpeään? Miksi se ylipäätään on häpeä?
Mielestäni on aivan täysin normaalia, että mies yrittää iskeä.
Mä illalla teitä mietin ja ajattelin että olis tärkeempää sopia merkki siitä että ei kannata yrittää tännepäin. Mä olen itse kokenu aika paljon huonoja juttuja, enkä ymmärrä miksi miehelle ”Ei!” ei tarkoita ei? Mun oli pakko tehdä sellanen merkki että miehet ymmärtää jättää mut rauhaan, mutta nyt mä en pääse siitä merkistä eroon :(
Toi kommenttisi "ilmeisesti sä kuvittelet että susta säteilee jotain erinomaisuutta, josta miehen pitäisi olla automaattisesti tietoinen." oli loistava!! Niinpä oikeesti mikä se merkki oli?, sitä mietin itsekin, silloin kauan sitten, riittikö siihen pelkkä Hoikkuus? Nuoruus?
Me emme tiedä kukaan mistään mitään. Ja siksi ei ole huono idea sopia merkkejä. Itse ehdotan että kun nainen sanoo ettei kiinnosta niin silloin mies perääntyy. Ja heti.
Mun ongelma oli just toi kun miehet ei ymmärrä mitä tarkoittaa Ei.
Jos mä nyt hieman vanhempana saan sanoa, mikä olis tehonnut minuun silloin kauan siten.
Peräänny / vetäydy syrjään / mene yksin jonnekin niin mä kävelen ohitsesi ihan sattumalta kun ehdin!
Ja eiköhän se luonto aja tikanpojan puuhun. Mut muistakaa mitään ei väkisin!
Toisekseen tänne piti kirjoittaa flirtti-ohjeita naisille. Mielestäni ainoa oikea ohje on että nainen ei iske miestä. Mies iskee naisen. Yksinkertaisesti joku yhteys, mitä sen on väliä vaikka se on vähän kehnompikin, voitte sitten elääkkellä kiikkuslavitassa muistella ja hymyllä niille kömpelyyksille puolin ja toisin.
Tottakai se on vaikeeta. Mutta Muumi opetti: että kun se on vaikeempaa niin se on helpompaa!
Ehkä sen on tarkoitettukin olla vaikeeta. Sano yks asia mikä sen jälkeen on helppoa?
Munkin eräs kundikaveri juoksi saareen kun meidän piti mennä ekan kerran saunaan yhdessä.
Nyt saatte nauraa. - ***
Olen just samaa mieltä kanssasi. Miehen täytyy tulla luokseni. Ihastuin aivan valtavasti yhteen mieheen juuri sen vuoksi, koska hän näytti kaikin tavoin, että on minusta kiinnostunut ja tuli luokseni. Ulkonäöllä ei ollut suurta merkitystä tässä tapauksessa, siis miehen kohdalla (ei ollut perinteisesti komea), mutta kiinnostus heräsi juuri sen pyrkimyksen vuoksi.
- Sen mukaan
porukalla kirjoitti:
Just tota mä tarkotan. Just noi lauseet on teillä kaikilla miehillä Se ongelma.
Ja mun vastaus : sitten kun te kundit Ihan Aikuisten Oikeesti Ihastutte, niin sit kun teitä kiinnostaa niin paljon että se voittaa vitutuksen määrän, niin Siinä on Just se nainen, jota etsit. Sitä yritin sinulle sanoa.
Miehillä on iskun kestävät posket! Ja naiselle miehen lähestyminen on aina yllätys ja siksi nainen säikähtää ja läpsäyttää. Siksi miehellä on piikkejä poskessa että jokainen tyttö oppii tietää ettei kannata kauheen kovaa läpsästä, koska ne pistää takasin.
Ja mitä sitten jos nainen ei suostu? Kuoleeko siihen häpeään? Miksi se ylipäätään on häpeä?
Mielestäni on aivan täysin normaalia, että mies yrittää iskeä.
Mä illalla teitä mietin ja ajattelin että olis tärkeempää sopia merkki siitä että ei kannata yrittää tännepäin. Mä olen itse kokenu aika paljon huonoja juttuja, enkä ymmärrä miksi miehelle ”Ei!” ei tarkoita ei? Mun oli pakko tehdä sellanen merkki että miehet ymmärtää jättää mut rauhaan, mutta nyt mä en pääse siitä merkistä eroon :(
Toi kommenttisi "ilmeisesti sä kuvittelet että susta säteilee jotain erinomaisuutta, josta miehen pitäisi olla automaattisesti tietoinen." oli loistava!! Niinpä oikeesti mikä se merkki oli?, sitä mietin itsekin, silloin kauan sitten, riittikö siihen pelkkä Hoikkuus? Nuoruus?
Me emme tiedä kukaan mistään mitään. Ja siksi ei ole huono idea sopia merkkejä. Itse ehdotan että kun nainen sanoo ettei kiinnosta niin silloin mies perääntyy. Ja heti.
Mun ongelma oli just toi kun miehet ei ymmärrä mitä tarkoittaa Ei.
Jos mä nyt hieman vanhempana saan sanoa, mikä olis tehonnut minuun silloin kauan siten.
Peräänny / vetäydy syrjään / mene yksin jonnekin niin mä kävelen ohitsesi ihan sattumalta kun ehdin!
Ja eiköhän se luonto aja tikanpojan puuhun. Mut muistakaa mitään ei väkisin!
Toisekseen tänne piti kirjoittaa flirtti-ohjeita naisille. Mielestäni ainoa oikea ohje on että nainen ei iske miestä. Mies iskee naisen. Yksinkertaisesti joku yhteys, mitä sen on väliä vaikka se on vähän kehnompikin, voitte sitten elääkkellä kiikkuslavitassa muistella ja hymyllä niille kömpelyyksille puolin ja toisin.
Tottakai se on vaikeeta. Mutta Muumi opetti: että kun se on vaikeempaa niin se on helpompaa!
Ehkä sen on tarkoitettukin olla vaikeeta. Sano yks asia mikä sen jälkeen on helppoa?
Munkin eräs kundikaveri juoksi saareen kun meidän piti mennä ekan kerran saunaan yhdessä.
Nyt saatte nauraa."Ja mun vastaus : sitten kun te kundit Ihan Aikuisten Oikeesti Ihastutte, niin sit kun teitä kiinnostaa niin paljon että se voittaa vitutuksen määrän, niin Siinä on Just se nainen, jota etsit. Sitä yritin sinulle sanoa.
Miehillä on iskun kestävät posket!"
Mutta kun se ihastuminen todellakin vaatisi, että nainen näyttää parhaat puolensa. Ja se ei todellakaan toteudu, jos nainen on vetäytyvä eikä vastaa tulemalla puolitiehen, kun mies näyttää kiinnostuksen merkkejä. Ei niin kiinnostuneen oloinen nainen = ei niin kiinnostava nainen. Ei sellaiseen halua satsata energiaansa.
Eivätkä ne miehen posket ole sen kestävämmät kuin naisenkaan. Kyynelkanavat vaan osaamme pusertaa tiukemmin lukkoon. - ei HK-blö
Sen mukaan kirjoitti:
"Ja mun vastaus : sitten kun te kundit Ihan Aikuisten Oikeesti Ihastutte, niin sit kun teitä kiinnostaa niin paljon että se voittaa vitutuksen määrän, niin Siinä on Just se nainen, jota etsit. Sitä yritin sinulle sanoa.
Mutta kun se ihastuminen todellakin vaatisi, että nainen näyttää parhaat puolensa. Ja se ei todellakaan toteudu, jos nainen on vetäytyvä eikä vastaa tulemalla puolitiehen, kun mies näyttää kiinnostuksen merkkejä. Ei niin kiinnostuneen oloinen nainen = ei niin kiinnostava nainen. Ei sellaiseen halua satsata energiaansa.
Eivätkä ne miehen posket ole sen kestävämmät kuin naisenkaan. Kyynelkanavat vaan osaamme pusertaa tiukemmin lukkoon.Toi on hyvä pointti, että naisen pitää tulla puolitiehen vastaan; Kyllä Totta!
Eikö se pikku hipaisu poskelle ole sellainen?
Tarkoitin ettei nainen lyö täysillä eikä raivopäissään vaan rakkaudesta ihan hiljaa.
Oikeesti jos sua nolottaa naisen tylytys, niin jotenkin sun itsetunto on heikoilla.
Tulis eka mieleen jos nainen ei tule vastaan niin sitten se ei ole kiinnostunut.
Jos se ei ole kiinnostunut niin mitä sä menetät siinä jos kysyt sitten suoraan?
Mutta jos on äksönia, niin tässä yks keino :
1. Mitä sen on väliä jos nainen tylyttää, se on naisen tehtävä. Ajattele se tolleen.
2. Odota kun nainen on yksin. Seurassa nainen ei kehtaa myöntää mitään ystävättärilleen, vaikka kuin hemmetiste kiinnostaisikin. Tytötkin näyttelee ystävättärilleen kovempaa kuin ovatkaan
"Ei mua kiinnosta tollanen pässi yhtään". Saattaapa kiinnostaakin, mutta
3. Pojalta sen oikeanlaisen yhteyden keksiminen on tempperamentista kiinni.
4. Kokeile erilaisia pellehyppyjä, esim ruusu Seur kerralla 2 ruusua
5. Seur kerralla lähdetkö kahville?
Se on joku tyyliseikka tytöillä, ettei voi myöntää kiinnostustaan kenellekään! Olen nähnyt sen!
Ja huomasin että alkoivat seurustelee, vaikka kuinka kitisi, ettei kiinnosta.
Arvatkaa naurattiko?
Toi esim-tapaus oli vielä sellainen, että mä luulin ihan tosissani ettei se tyttö ole kiinnostunu, kun se oli ihan raivoissaan, että saatana taas se tuli heti siihen norkoon, luuleekse jumaliste saavansa minut. Mä olin ihan kauhuissani noista kuvioista. Nii-in mutta siltikin ne alkoi seurustelee. Niin mitä toi käytös oli? En minä tolleen tekis.
Mutta jokaisella on oma tyylinsä. Ja teidän poikien pitää keksiä se. Sori, elämä on kovaa. Jos sä puhuisit musta niin voisin kertoa. Minä kyllä annan selvät merkit. Ja tulen joka askeleella vastaan enemmän. Tai käännän pään pois jos ei kiinnosta.
Mikä siinä energian hukkaamisessa sitten harmittaa?
Käy lenkillä niin saat energiaa sen kadotetun tilalle.
Elämä on - Sivustakyttääjä
ei HK-blö kirjoitti:
Toi on hyvä pointti, että naisen pitää tulla puolitiehen vastaan; Kyllä Totta!
Eikö se pikku hipaisu poskelle ole sellainen?
Tarkoitin ettei nainen lyö täysillä eikä raivopäissään vaan rakkaudesta ihan hiljaa.
Oikeesti jos sua nolottaa naisen tylytys, niin jotenkin sun itsetunto on heikoilla.
Tulis eka mieleen jos nainen ei tule vastaan niin sitten se ei ole kiinnostunut.
Jos se ei ole kiinnostunut niin mitä sä menetät siinä jos kysyt sitten suoraan?
Mutta jos on äksönia, niin tässä yks keino :
1. Mitä sen on väliä jos nainen tylyttää, se on naisen tehtävä. Ajattele se tolleen.
2. Odota kun nainen on yksin. Seurassa nainen ei kehtaa myöntää mitään ystävättärilleen, vaikka kuin hemmetiste kiinnostaisikin. Tytötkin näyttelee ystävättärilleen kovempaa kuin ovatkaan
"Ei mua kiinnosta tollanen pässi yhtään". Saattaapa kiinnostaakin, mutta
3. Pojalta sen oikeanlaisen yhteyden keksiminen on tempperamentista kiinni.
4. Kokeile erilaisia pellehyppyjä, esim ruusu Seur kerralla 2 ruusua
5. Seur kerralla lähdetkö kahville?
Se on joku tyyliseikka tytöillä, ettei voi myöntää kiinnostustaan kenellekään! Olen nähnyt sen!
Ja huomasin että alkoivat seurustelee, vaikka kuinka kitisi, ettei kiinnosta.
Arvatkaa naurattiko?
Toi esim-tapaus oli vielä sellainen, että mä luulin ihan tosissani ettei se tyttö ole kiinnostunu, kun se oli ihan raivoissaan, että saatana taas se tuli heti siihen norkoon, luuleekse jumaliste saavansa minut. Mä olin ihan kauhuissani noista kuvioista. Nii-in mutta siltikin ne alkoi seurustelee. Niin mitä toi käytös oli? En minä tolleen tekis.
Mutta jokaisella on oma tyylinsä. Ja teidän poikien pitää keksiä se. Sori, elämä on kovaa. Jos sä puhuisit musta niin voisin kertoa. Minä kyllä annan selvät merkit. Ja tulen joka askeleella vastaan enemmän. Tai käännän pään pois jos ei kiinnosta.
Mikä siinä energian hukkaamisessa sitten harmittaa?
Käy lenkillä niin saat energiaa sen kadotetun tilalle.
Elämä on"1. Mitä sen on väliä jos nainen tylyttää, se on naisen tehtävä. Ajattele se tolleen."
Hooh hoi. Ei se kenenkään itsetunto jatkuvaa torjumista ja tylytystä kestä, ei varmaan sinunkaan. Sellaset tylyttäjätsubut saa ihan ilomielin jäädä noiden limaisten ammattipyörittäjien näppeihin..evvk
Itse en enää lähesty yhtäkään tsupua joka ei jollain lailla vaikka sitten eleellisesti ilmaise potentiaalista vastaanottavuuttaan. Silmäpeli on ihan oukei.
"2. Odota kun nainen on yksin. Seurassa nainen ei kehtaa myöntää mitään ystävättärilleen, vaikka kuin hemmetiste kiinnostaisikin. Tytötkin näyttelee ystävättärilleen kovempaa kuin ovatkaan
"Ei mua kiinnosta tollanen pässi yhtään". Saattaapa kiinnostaakin, mutta "
Onpa kanamaista käytöstä tommonen, mitään ei menetä jos ei lähesty.
"Se on joku tyyliseikka tytöillä, ettei voi myöntää kiinnostustaan kenellekään! Olen nähnyt sen!
Ja huomasin että alkoivat seurustelee, vaikka kuinka kitisi, ettei kiinnosta. "
Varsin merkillistä, vetäydyn takavasemmalle pohtimaan tätä käytöskukkasta. - muna vai kana
Sen mukaan kirjoitti:
"Ja mun vastaus : sitten kun te kundit Ihan Aikuisten Oikeesti Ihastutte, niin sit kun teitä kiinnostaa niin paljon että se voittaa vitutuksen määrän, niin Siinä on Just se nainen, jota etsit. Sitä yritin sinulle sanoa.
Eivätkä ne miehen posket ole sen kestävämmät kuin naisenkaan. Kyynelkanavat vaan osaamme pusertaa tiukemmin lukkoon.Nainen ei kiinnostu sinusta jos sinä et ole ensin kiinostunut naisesta.
Ja jos sun mielestä nainen ei ole kiinnostava, ellei nainen kiinostu ensin miehestä, niin sitten sulla on arvot sekasin. - Selitäs jos osaat
muna vai kana kirjoitti:
Nainen ei kiinnostu sinusta jos sinä et ole ensin kiinostunut naisesta.
Ja jos sun mielestä nainen ei ole kiinnostava, ellei nainen kiinostu ensin miehestä, niin sitten sulla on arvot sekasin.Mun mielestä molempien pitää osoittaa kiinnostusta toisiinsa, että homma pyörähtäisi käyntiin!
Miten ihmeessä mikään muu voisi olla luontevaa??! - noviisin noviisi
Selitäs jos osaat kirjoitti:
Mun mielestä molempien pitää osoittaa kiinnostusta toisiinsa, että homma pyörähtäisi käyntiin!
Miten ihmeessä mikään muu voisi olla luontevaa??!Onhan se tietty hieman arpapeliä, kumpi kiinnostuu eka.
Jos tyttö kiinnostuu eka pojasta / Jos poika kiinnostuu eka tytöstä /
Jos kumpikin kiinnostuu yht'aikaa / Ja mulle on käyny noi kaikki.
Ja osa on toiminu. Mutta hieman enemmän suhde on alkanu toimii jos poika kiinnostuu eka musta. Ja olen yrittänyt elää siten odotan, että poika...kin kiinnostuu minusta. Ja ilmeisesti jos se ei kiinnostu heti niin se ei kiinnostu koskaan, joten pakko vaan odottaa että poika kiinnostuu musta eka.
Toi sun kyssä : Miten ihmeessä mikään muu voisi olla luontevaa??!
------------------------------------------------------------------------------------------
Kyllä mä voisin uskoa että joskus joillain muilla toinen kiinnostuu toisesta kun toinen vaan kovasti tykkää, mutta mulle ei niin ole koskaan käyny. En edes minä kiinnostu pojasta joka roikkuu tai riippuu miten se roikkuu. Väkisin hommelit on inhottavia! Kerran eräs poika seuras mua joka päivä siitä mä kiinostuin, koska se vaan saattoi minut kotiin, eikä pyrkiny väkisin sisälle (< myöhemmin kutsuin hänet itse sisälle).
Toine soitti perään duuniin sen mä hylkäsin just siks ku soitti perään duuniin, se tyyli inhotti. Varsinkin koska sillä ei ollu mitän asiaa, kunhan tarkisti olenko mä duunissa. (höh)
Siks just mä tykään pohtia näitä asioita koska nämä ovat niin ihastuttavan monimutkaisia.
Ja lopuksikin sitten mistä se juttu on kiinni? Kun en itsekään tiedä miksi tykkään tosta tyylistä tuon tekemänä, muttakun sen ihan saman jutun tekee joku muu niin sitten tulee oksennus.
Olen niin noviisi, etten ymmärrä aina itsekään itseäni.
Siksi olen ruvennu pohtii oliskohan oikeesti merkitystä, niillä hajuilla, joista toiset puhuu, että meistä huokuu jotain hajuja, joille me vaan ei voida mitään ja että siinä olisi se omituinen vastaus näihin omituisiin mielitekoihin.
Jos vielä palaan kysymykseesi : niin kyllä monesti monet roikkuu toisessa väkisin ja kyllähän se joskus joillakin toimii? Eikös? Miten kauan ja mitä sitten tapahtuikaan, niistä en tiedä. - vaikka rivissä
noviisin noviisi kirjoitti:
Onhan se tietty hieman arpapeliä, kumpi kiinnostuu eka.
Jos tyttö kiinnostuu eka pojasta / Jos poika kiinnostuu eka tytöstä /
Jos kumpikin kiinnostuu yht'aikaa / Ja mulle on käyny noi kaikki.
Ja osa on toiminu. Mutta hieman enemmän suhde on alkanu toimii jos poika kiinnostuu eka musta. Ja olen yrittänyt elää siten odotan, että poika...kin kiinnostuu minusta. Ja ilmeisesti jos se ei kiinnostu heti niin se ei kiinnostu koskaan, joten pakko vaan odottaa että poika kiinnostuu musta eka.
Toi sun kyssä : Miten ihmeessä mikään muu voisi olla luontevaa??!
------------------------------------------------------------------------------------------
Kyllä mä voisin uskoa että joskus joillain muilla toinen kiinnostuu toisesta kun toinen vaan kovasti tykkää, mutta mulle ei niin ole koskaan käyny. En edes minä kiinnostu pojasta joka roikkuu tai riippuu miten se roikkuu. Väkisin hommelit on inhottavia! Kerran eräs poika seuras mua joka päivä siitä mä kiinostuin, koska se vaan saattoi minut kotiin, eikä pyrkiny väkisin sisälle (< myöhemmin kutsuin hänet itse sisälle).
Toine soitti perään duuniin sen mä hylkäsin just siks ku soitti perään duuniin, se tyyli inhotti. Varsinkin koska sillä ei ollu mitän asiaa, kunhan tarkisti olenko mä duunissa. (höh)
Siks just mä tykään pohtia näitä asioita koska nämä ovat niin ihastuttavan monimutkaisia.
Ja lopuksikin sitten mistä se juttu on kiinni? Kun en itsekään tiedä miksi tykkään tosta tyylistä tuon tekemänä, muttakun sen ihan saman jutun tekee joku muu niin sitten tulee oksennus.
Olen niin noviisi, etten ymmärrä aina itsekään itseäni.
Siksi olen ruvennu pohtii oliskohan oikeesti merkitystä, niillä hajuilla, joista toiset puhuu, että meistä huokuu jotain hajuja, joille me vaan ei voida mitään ja että siinä olisi se omituinen vastaus näihin omituisiin mielitekoihin.
Jos vielä palaan kysymykseesi : niin kyllä monesti monet roikkuu toisessa väkisin ja kyllähän se joskus joillakin toimii? Eikös? Miten kauan ja mitä sitten tapahtuikaan, niistä en tiedä.Kun ja jos minä saisin heittää näitä merkkejä....
1. Sormus vasen nimetön-sormessa = varattu, ei saa yrittää, ei edes vikitellä!
2. Ei sormusta = saa yrittää, ei saa pakottaa!!
3. Sormus oikea nimetön-sormessa = ... ei tarvi vaivautua tänään, olen täällä muuten vaan...
Itse joskus 30v.na yritin vihjata pitämällä sormuksia pikku-lillissä ja keskisormessa, että huom huom katsokaa nyt nimettömissäni (kummassakaan) ei ole mitään!!! Mutta järkevät miehet eivät ole kiinnostunu kuin max. kakskymppisist. Yli 30v.na kukaan ei enää halunut edes jutella kanssani. Paitsi halushan : Annatsä pillua? oli eka kysymys.
Olis ihan tervetullu jotain muitakin merkkejä.
Esim SM-sexiä harrastavilla toimii eriväriset huivit merkkinä millasta seksiä haluavat. Punanen ja musta ja sininen ym, ja siitä ne sitten tietävät ilman höpinöitä, millasta sexiä partneri haluaa tänään. En nyt yhtään muista miten ne meni, mutta jotenkin se rajuus määräytyi sen mukaan.
Mutta ei nyt kuitenkaan sotketa noita huivi-juttuja hetero-seksiin.
Toisaalta on vähän vaaralista keksiä merkkejä jos niistä ei sitten kaikki ole tietoisia.
Varsinkaan mikään huulen lipominen, jolla on jo merkitys ja se on hermostumisen merkki!!! ollu jo iät ajat kaikilla ja kaikkialla. Ja kaikki tekee sitä tahtomattaan kun hermostuu, ihan sama kuin pään raapiminen on kans hermostumisen merkki.
Koulussa yks tyttö pyöritti aina hiuksia sormissaan, siitä tiesin että koe-tunti loppuu kohta kun se hermostuu ja rupee pyörittää hiuksia. Niin siksi toi niin mua järkytti, kun ettei valmiita merkkejä vois tolleen muutella!!
Pitää keksiä jotain uutta. Ja siltikin sen juurruttamiseksi yhteiskuntaan menee aikaa.
Poliisin psykologeillahan on myös tietoa siitä millainen merkki-kieli ihmisellä on mistä ne näkee kun toinen esim valehtelee. Me ei niitä tiedetä, joten …? Luulenpa että olis parasta pysytellä vaan noissa sormus-merkeissä ja muissa vanhanaikaisissa jutuissa, kuten puhumisessa ja kysymisessä.
Ja tytöt vois lopettaa ton poikien nolottamisen, niin asiat menis helpoiten. Koska siitähän tässä on kyse, kukaan ei uskalla lähestyä ketään koska se toinen saattaa nauraa : Luuletsä typerys että olisin tollasesta kiinnostunu hahaahhahahh.
Poikien tehtävä on iskeä tyttö! Ei muuta tästä aiheesta. Tehkää nyt sitä mitä tahdotte. Minä olen pois pelistänne. Haluisin jonkun fiksun kundin iskevän itseni. Ihan sama, kunhan ei pakota mihinkään. Tulkaa vaikka rivissä :) - kuitenkin kuollaan
Sen mukaan kirjoitti:
Eivätkä ne miehen posket ole sen kestävämmät kuin naisenkaan. Kyynelkanavat vaan osaamme pusertaa tiukemmin lukkoon.Kommentteja kirjoitukseesi
Kirjoituksesi : Mutta kun se ihastuminen todellakin vaatisi, että nainen näyttää parhaat puolensa.
>> Ai että naisen pitää näyttää parhaat puolensa, mitä - nainenhan on näyttämättäkin paras.
Kirjoituksesi : Ei niin kiinnostuneen oloinen nainen = ei niin kiinnostava nainen.
>>Ei niin kiinnostuneen oloinen mies= ei niin kiinnostava mies.
Kirjoituksesi : Ei sellaiseen halua satsata energiaansa.
>> Sä taidat olla melkoinen hukkapala koko poikanen. Jos… miten… mitä sä …. miten tän nyt sanoisi, sä haluisit naisen, muttet halua satsata energiaasi … Oikeesti eleletkö sä jossain patterin välissä vai mitä kun en yhtään ymmärrä sua. Oletko sä jotenkin liikuntavammainen vai miten niin energian kuluttaminen on noin hankalaa?
Onko kaikki kundit tällasia?
Entäs sitten kun sä olet syönyt ja 5 tunnin päästä on kuitenkin taas nälkä?
Hirveen turhauttavaa syödä, kun kuitenkin on taas kohta nälkä.
Sun ongelmas kuulostaa ihan tuollaiselta että eläminenkin on ihan turhaa kun kuitenkin kuolee.
Jos pelkäät energian turhaa hukkaa, niin jää kotiin puristaa niitä kyynelkanavia.
Just tollasia miehiä tässä maailmassa ei kukaan kaipaa : ei halua satsata energiaa. - Kiitos,
*** kirjoitti:
Olen just samaa mieltä kanssasi. Miehen täytyy tulla luokseni. Ihastuin aivan valtavasti yhteen mieheen juuri sen vuoksi, koska hän näytti kaikin tavoin, että on minusta kiinnostunut ja tuli luokseni. Ulkonäöllä ei ollut suurta merkitystä tässä tapauksessa, siis miehen kohdalla (ei ollut perinteisesti komea), mutta kiinnostus heräsi juuri sen pyrkimyksen vuoksi.
kun joku sanoi tämän ääneen! AITO kiinnostus näkyy kyllä, ja sille lämpiää niin mies kuin nainenkin..
Jos taas jutustelun lähtökohtana on päässä pyörivä ajatus "tahdon pimpsaa/munaa", tai että "pakko mun kai nyt on suakin koittaa kun tuo tyyppi jonka oikeasti halusin ei lämmennyt" niin eihän siitä voi ikimaailmassa tulla mitään
- 163
Miten se suhde toimii sitten jatkossa, jos nainen on henkisesti paljon vahvempi kuin mies?
Siis jos nainen iskee miehen, kun mies ei uskalla?
Itse olen henkisesti vahva ja uskallan mennä jutteleen kaikille miehille, mutta ne näyttää kärsivän siitä.
Minä ihmettelen miksi ihmiset pelkäävät näin paljon toisia ihmisisä, että täällä on palstat miten iskeä mies? ja miten iskeä nainen?
Rohkeutta, ei ihmiset ole oikeesti pahoja!! - juuh.66
noi vinkit toimii ehkä sulle, ei kaikille.
- se paras
Just sitä tässä yritän paasata!!
Jokainen on oma erilainen ihminen! Jos me kaikki tykättäis samasta asiasta,
niin kaikki olisimme sen yhden kimpussa.
Nythän asia on niin että jokaiselle on se yks oma (monille useampi - toisille eio yhtäkään).
Ja just six tällasten juttujen kirjottaminen on vaikeeta, kun tuntuu ettette te meinaa ymmärtää.
1.
rennosti
2.
oma itsensä
3.
miehen pitää olla mies.
4.
enhän minä voi kirjoittaa kuin omista haluistani, tavoistani, ajatuksistani ja toiveistani.
Ja siitä kai tällaisissa mielipiteissä on kysymys, että jokainen kirjoittaa omista ajatuksistaan.
Emmehän me kukaan voi tietää toisten ajatuksista ja siks tänne saa kai kaikki erilaiset ihmiset kirjoitella erilaisia fantasioitaan. Teidän muiden ihmeteltäviksenne.
Mutta nynnyä en ota!! En pysty, että mä heitän sitä kuin rättiä, ja se olis vaa että iihhaanaa, ei se olis kivaa.
Olen kyselly miehiltä mikä on se juttu, siis Se Juttu? Aivan fantastisia, ihania, naurettavia, hölmöjä ja niin rakastettavia vastauksia olen saanut. Ja jokaisen muistan. Yhtäkään samanlaista vastausta en ole saanut.
Siinä sen huomaa miten erilaisia me ihan jokainen olemme. Myös minä. Ja olen ollut aina erittäin tietoinen siitä että näin on ja tulee aina olemaan.
Tehkääpä tänne joku palsta aiheena mikä on se juttu siis Se Juttu, joka sytyttää niin saatte 5 miljoonaa erilaista vastausta ja ne kaikki on oikeita vastauksia, ihan niinkuin minunkin vastaukseni ovat olleet.
Ja muuten takaan että minun fantasiani on kaikista hämmästyttävin :) ja olen siitä iloinen. - niin enkeliä
se paras kirjoitti:
Just sitä tässä yritän paasata!!
Jokainen on oma erilainen ihminen! Jos me kaikki tykättäis samasta asiasta,
niin kaikki olisimme sen yhden kimpussa.
Nythän asia on niin että jokaiselle on se yks oma (monille useampi - toisille eio yhtäkään).
Ja just six tällasten juttujen kirjottaminen on vaikeeta, kun tuntuu ettette te meinaa ymmärtää.
1.
rennosti
2.
oma itsensä
3.
miehen pitää olla mies.
4.
enhän minä voi kirjoittaa kuin omista haluistani, tavoistani, ajatuksistani ja toiveistani.
Ja siitä kai tällaisissa mielipiteissä on kysymys, että jokainen kirjoittaa omista ajatuksistaan.
Emmehän me kukaan voi tietää toisten ajatuksista ja siks tänne saa kai kaikki erilaiset ihmiset kirjoitella erilaisia fantasioitaan. Teidän muiden ihmeteltäviksenne.
Mutta nynnyä en ota!! En pysty, että mä heitän sitä kuin rättiä, ja se olis vaa että iihhaanaa, ei se olis kivaa.
Olen kyselly miehiltä mikä on se juttu, siis Se Juttu? Aivan fantastisia, ihania, naurettavia, hölmöjä ja niin rakastettavia vastauksia olen saanut. Ja jokaisen muistan. Yhtäkään samanlaista vastausta en ole saanut.
Siinä sen huomaa miten erilaisia me ihan jokainen olemme. Myös minä. Ja olen ollut aina erittäin tietoinen siitä että näin on ja tulee aina olemaan.
Tehkääpä tänne joku palsta aiheena mikä on se juttu siis Se Juttu, joka sytyttää niin saatte 5 miljoonaa erilaista vastausta ja ne kaikki on oikeita vastauksia, ihan niinkuin minunkin vastaukseni ovat olleet.
Ja muuten takaan että minun fantasiani on kaikista hämmästyttävin :) ja olen siitä iloinen.3.
miehen pitää olla mies.
>> Ja naisen pitää olla nainen, pieni hento vaalea enkeli
- Aina sydän syrjällää
Hei Rauski.
Mitä mieltä olet siitä Edu Kettusen biisistä; Stadin lokakuu, jossa lauletaan, että vaimo puree huulta ja huutaa: jos tapat, tapa nyt. Onko siinä kyse seksistä?
Mielestäni alahuulen pureskelu on aina ollut hermostumisen merkki ja tuossa laulussa jopa raivon merkki.
Myös hiusten sukiminen on selkeä hermostumisen merkki.
Vai opetetaanko pornoleffoissa jotain ihan muuta?
On aina pikkuisen vaarallista vedellä minkäänlaisia johtopäätöksiä miesten pornoleffoista, sitäpaitsi me naiset emme ota elämäämme oppia pornoleffoista joten sieltä opitut merkit eivät päde naisten maailmassa.
Minulle sanoi vanhempi nainen nuorena, että jos tyttö kulkee takki auki se on huoran merkki.
Ei kai me enää 2010 eletä merkki-kielen varassa.
Nimim: Takki auki elämään ja takaisin- an--na
Öh, oonko ainut nainen täällä, jonka mielestä aloittajan kirjoitus oli ihan fiksu? Kyllä mä ainakin flirttailen miehille pitkillä katseilla yms. eleillä. En pane pahakseni, vaikka miehet tulevatkin juttelemaan useasti illan aikana vaikka joutuisinkin antamaan pakit. Juttelin ystävieni kanssa asiasta, ja he olivat sitä mieltä, että munkin pitäisi sanoa miehille ilkeämmin, kun nämä tulevat juttelemaan. Oon ehkäpä liian kiltti. Mutta ajattlen asian niin, että jos itse menisin juttelemaan miehelle, kuulisin mieluummin "anteeksi, mutta minulla on jo seuraa" tms. kuin "painu h*lvettiin täältä".
Ja tuo että miehen pitää iskeä nainen tai on munaton, on täysin idioottimainen ja vanhanaikainen käsitys. Itse juttelen baarissa mieluusti miehille, myös niille vähän ujommille kavereille. Kyllä nainen on siinä tapauksessa saamaton, jos ei voi itse mennä juttelemaan miehelle, jos on tästä kiinnostunut. Siksipä minä saankin parhaimmat miehet. :) Tuollaiset naiset sietääkin jädä yksin. - mummolta
an--na kirjoitti:
Öh, oonko ainut nainen täällä, jonka mielestä aloittajan kirjoitus oli ihan fiksu? Kyllä mä ainakin flirttailen miehille pitkillä katseilla yms. eleillä. En pane pahakseni, vaikka miehet tulevatkin juttelemaan useasti illan aikana vaikka joutuisinkin antamaan pakit. Juttelin ystävieni kanssa asiasta, ja he olivat sitä mieltä, että munkin pitäisi sanoa miehille ilkeämmin, kun nämä tulevat juttelemaan. Oon ehkäpä liian kiltti. Mutta ajattlen asian niin, että jos itse menisin juttelemaan miehelle, kuulisin mieluummin "anteeksi, mutta minulla on jo seuraa" tms. kuin "painu h*lvettiin täältä".
Ja tuo että miehen pitää iskeä nainen tai on munaton, on täysin idioottimainen ja vanhanaikainen käsitys. Itse juttelen baarissa mieluusti miehille, myös niille vähän ujommille kavereille. Kyllä nainen on siinä tapauksessa saamaton, jos ei voi itse mennä juttelemaan miehelle, jos on tästä kiinnostunut. Siksipä minä saankin parhaimmat miehet. :) Tuollaiset naiset sietääkin jädä yksin.Olen aika vanha ja kokenut, eikä miehistä yksin jääminen olisi mikään menetys!!
Ja mulla on ukko, tyypillinen ja tylsä.
Kyse on siitä, että miehet tulkitsevat asioita minun mielestäni väärin ja siinäkö syy kun sitten tulee raiskaa!!
Entäpä jos sutkin tulee joku mies raiskaa siks ku sä kosketit hiuksiasi tai jotain?
Juu ja kyllä olen erittäin vanhanaikainen, mutta siltikin flirttailu on ihan yes,
ei siitä ollutkaan kyse vaan siitä että tarkoittaako hiusten koskettelu ja alahuulen pureskelu niinku tä mitä? - Fantasi'aa
an--na kirjoitti:
Ja tuo että miehen pitää iskeä nainen tai on munaton, on täysin idioottimainen ja vanhanaikainen käsitys. Itse juttelen baarissa mieluusti miehille, myös niille vähän ujommille kavereille. Kyllä nainen on siinä tapauksessa saamaton, jos ei voi itse mennä juttelemaan miehelle, jos on tästä kiinnostunut. Siksipä minä saankin parhaimmat miehet. :) Tuollaiset naiset sietääkin jädä yksin.Anna:
Jos sä et tykkää toisen fantasiasta niin pistä omasi siihen alle!
Uskallatko?
Siis miten sulla tapahtuu miehen iskeminen? Kerropa ihmeessä.
- tänään
Siskot hei, lukekaa nyt toi Rauskin idea hiusten haromisesta ja alahuulen puremisesta!!
Mitä mieltä? Onko oikein keksiä tollasia ”merkkejä”?
Mä olen ainakin ihan hirveesti eri mieltä!!
Tässäkö se syy naisten raiskauksiin, että miehet keksii kummallisia merkkejä (=malli pornoelokuvista),
että mikä naisen käytöksessä tarkoittaa iskemistä.
Elämä on tuntunutkin kuin kaikki mitä teen, sanon ja miltä näytän tarkoittaa, että haluan seksiä. =raivostuttavaa!
Eilenkin kaupassa kiireessä mietin mitä ostaisin ja oli kamala kiire, purin hulluna alahuulta ja
nyt kiinnitän siihen hulluna huomiota ja yritän olla purematta, ettei vaan taas joku sekopää lähde seuraamaan.
Eikös oliskin parasta jos miehet pakotettaisiin laittaa paperipussi päähän kun kävelevät ihmisten ilmoilla tai puettaisiin burkha miehille, että lopettaa sen naisten käytöksen sairaalloisen tulkitsemisen.
Mä ainakin voisin ton lukemisen jälk repiä kaikilta miehiltä silmät päästä! Silloin loppuisi kaikki paha: raiskaukset ja sodat ja rikokset.
Miehille burkha-pakko heti!
Naiset burkhista vapaaksi heti!- sittenhän nähdään
Ensi kerralla kun joku tyttö toivottaa mut helvettiin tms. vetäsen turpaan tai oikein liehittelen ja vien kotiin ja pyydän kaveritkin panemaan perseeseen.
- Hyvä tyttö
sittenhän nähdään kirjoitti:
Ensi kerralla kun joku tyttö toivottaa mut helvettiin tms. vetäsen turpaan tai oikein liehittelen ja vien kotiin ja pyydän kaveritkin panemaan perseeseen.
Siinäs näet miten pahoja te pojat olette.
Ei eihän tollasista ole mitään iloa.
Kamalaa.
Hyvää yötä.
- mum'mo
Moikka poitsut.
Mulle tuli mieleen että tekis mieli kirjottaa teille miten ravintolassa iskettiin 70 luvulla, mutta kun tuo Anna haukkusi minut tyyliin : Ja tuo että miehen pitää iskeä nainen tai on munaton, on täysin idioottimainen ja vanhanaikainen käsitys. Kyllä nainen on siinä tapauksessa saamaton, jos ei voi itse mennä juttelemaan miehelle, jos on tästä kiinnostunut. Siksipä minä saankin parhaimmat miehet. :) Tuollaiset naiset sietääkin jädä yksin.
Minäkin kerran iskin miehen ja panin sitä, (=se oli sellanen veto, että pystynkö, no pystyin, muttei se ollu kivaa, ei se ollu mun juttu, mutta halusin voittaa sen vedon tai se oli ystävän määräämä tehtävä) ( Eikä kyse ollut siitä saanko iskettyä miehen vaan että pystynkö voittamaan omat estoni siitä että en halua tehdä sellasta, koska se ei ollut eikä ole vieläkään kivaa.)
Me kaikki ikään katsomatta olemme kiinnostuneita eri asioista. Ja mielestäni täällä saa kirjoittaa omista jutuista, kiinnostuksen kohteistaan fantasioistaan ym. Ei ole kivan tuntusta kun sanot mun haluista ja haaveista, että se on idioottimainen.
Haluatteko kuulla miten ravintolassa iskettiin 70 luvulla? Miten kova jätkä pehmittää kovan mimmin? Jos teitä ei kiinnosta miten iskeminen tapahtuu / tapahtui 70 luv, niin mitä mä sit turhaan sitä teille kerron. Eikä se välttämättä toimi teidän aikana, kun te nykynuoret ootte niin tasa-arvoisia, että naiset menee iskee miehen. Ja siitä minä en tiedä mitään. Tai no eihän siihen tarvi ku mennä ottaa miestä (munasta) kiinni ja kysyy annatko vai pussataanko eka.
Voin pyytää anteeksi sitä että olen niin vanha ja vanhanaikainen, ettei tällasen mummon neuvot toimi 2000-luvulla.
Oikeesti asia on teille pojille tärkeä, eikä ole tarkoitus pilkata, ihmettelin vaan kun foe kirjoitti :
1.Ei sellaiseen halua satsata energiaansa.
2.ei se kenenkään itsetunto jatkuvaa torjumista ja tylytystä kestä
>>> että mikä siinä on kun teille pojille pitää tuoda valmiiksi lämmitetyt tytöt viereen. Oletteko te muslimeja? Musuthan saa tytöt valmiina eteensä, ei tarvi tehdä yhtään mitään, senkun tapella ja sotia vaan.
Terveiset tulikuumalta 70 luvulta lähettää mummo.- mummo2
No kerropa ihmeessä ::: Haluatteko kuulla miten ravintolassa iskettiin 70 luvulla? Miten kova jätkä pehmittää kovan mimmin? Sä kun luulet tietäväs miten 70-luvulla iskettiin HAH hah. Tuskin olit edes kiilto faijas silmissä 70-luvulla. Vai aijotko kertoa miten mutsis iski faijas?? Vai??
- mum´mo
mummo2 kirjoitti:
No kerropa ihmeessä ::: Haluatteko kuulla miten ravintolassa iskettiin 70 luvulla? Miten kova jätkä pehmittää kovan mimmin? Sä kun luulet tietäväs miten 70-luvulla iskettiin HAH hah. Tuskin olit edes kiilto faijas silmissä 70-luvulla. Vai aijotko kertoa miten mutsis iski faijas?? Vai??
Sä et mikään mummo ole.( salli mun nauraahahahahahhaha)
No en mä tiedä miten sun mutsis iski sun faijas, mutta olisin kertonut miten miehet sai minut kellistettyä. Tässä miettiessä huomasin että kaava tuntui olevan jotenkin samanlainen. (hihii).
(Mutta niiiin ihana ja suloinen ja mikä tärkeintä erittäin seksikäs.) Kaikki 70-luvulla eläneet kyllä sen osaa, mutta teille penikoille en kerro mitään kun olette tollasia inHOT-HOT-HOTtavia, nii kärsikää nahoissanne yksinäisyyttänne.
Te nyky-nuoret ette varmaan osais iskeä edes omaa kättänne saadaksenne edes sääli-seksiä Nyrkki-Kyllikiltä. - sama tyyli?
Jospa meillä on ollu sama mies iskussa vai olikohan kaikki miehet samanlaisia 70-luvulla?
Mitä siihen teidän tapauksessa liittyy? - haarukkka
sama tyyli? kirjoitti:
Jospa meillä on ollu sama mies iskussa vai olikohan kaikki miehet samanlaisia 70-luvulla?
Mitä siihen teidän tapauksessa liittyy?ovi ja taxi
- cscss
Voisitko kertoa vinkkejä lisää? Näin ratikassa miehen, joka kiinnostaisi todella. Ei vaan ole helppoa tutustuminen muualla kuin ravintolassa. Lisäksi olen niin ujo, ettei ole helppoa tuo flirttailu.
- Muttta
Mutta voisin kertoa yhden tosi tapauksen menneiltä vuosiltani. Vähän muuntelen paikkoja.
No minä kans näin söpön pojan ratikassa ja menin voimani tunnossa seisoo sen viereen ja kysyin asutsä muuten tossa Topeliuksenkatu 3.ssa, kun olet jotenkin niin tutun näköinen? Se katsoi mua hieman hölmönä ja sanoi En Olin vaan että aha. Kohta se kuiskas korvaani, että asun Mannerheimintie 5.ssä. Menin varmaan ihan punaiseksi ja välillä vihreäksi jopa siniseksikin, mutta pidin paikkani siinä. Kohta se kuiskas korvaani, että Yksin.
Silloin mä lensin ulos ratikasta. Ja opin ettei pojan kaa pidä ruveta leikkii, ne ei tykkää että niitä isketään.
Toisaalta olisin voinut saada kunnon panon jos olisin ottanu kutsun vastaan, mutta tarkoitukseni oli vaan piristää poikaa, enkä ollut oikeesti pano-tuulella. Toisaalta olisin voinut nähdä myös sen vaimon jos olisin seurannut sitä.
Kunpa olis ollu enemmän rohkeutta, mutta mä tulkitsin sen niin että se kundi vittuili mulle kun astuin sen tontille. Tai sit se oli kutsu. Mistäpä näitä tietää?
Jos te tytöt iskette, niin olkaa sit valmiina siellä voi olla ihan kamalaa seksiä, jota et ehkä haluakaan, mutta jos isket miehen, niin ne saattaa pakottaa sut ihan kamaliin juttuihin.
En todellakaan suosittele iskee miestä!!!
- Toinen puoli
sittenhän nähdään kirjoitti 1.3.2010 18:37
Tässä hän kertoo totuuden miksi kukaan ei uskalla iskeä ketään.
Sitten täällä palstoilla itkette kun ei ole ketään!
Miten isketään?
Onko se kiinnostunut?
Voi voi kun te ihmis-polot, ette näe omien tekojenne seurauksia.
Kyllä jokainen tyttö ja poika, joka kerran astuu paskaan niin muistaa kiertää ko kohdan kaukaa.
Niin siksipä kysynkin että mitä hyötyä pahuudesta, ilkeydestä ja kostamisesta on ?
Miettikää nyt oikeasti!
Ympäri käytte ja…
Kumpi oli ensin muna vai kana?
Kumpi oli ensin pottuilu vai vittuilu? - maaliskuun 8
Nasima Razmyar, 26, on joutunut puremaan huultaan viime aikoina. Jo kolmen viikon ajan hän tiesi tulevasta nimityksestään Vuoden pakolaisnaiseksi, mutta asiasta ei saanut hiiskua.
Kopioitu Ylen uutisista, koska siinä on taas yksi todiste siitä, että olet väärässä, tuon
huulen puremis-väitteesi kaa. Huulen pureminen ei ole koskaan, ikinä, milloinkaan ollut
seksuaalinen flirttailu-merkki!
Joten edelleen tahtoisin kysyä, että mistä hemmetistä sä keksit tollasen merkin? Ja miksi?- Voi yksinkertaisuus
Kirjoituksesi on pakko olla pilaa, ei kukaan voi olla noin pökkelö!
Itkeäkö vaiko nauraa, no ei tietenkään pelkkä huulen pureminen jossain komerossa tarkoita mitään, mutta se saa ihan eri merkityksen, kun nainen samanaikaisesti katsoessaan miestä kutsuvasti silmiin, lipoo tai puree huultaan. Katsos kun sen tekee niin, niin silloin näyttää siltä, että naisen tekisi mieli "lipoa vähän jotain muutakin". - voi oksennus
Voi yksinkertaisuus kirjoitti:
Itkeäkö vaiko nauraa, no ei tietenkään pelkkä huulen pureminen jossain komerossa tarkoita mitään, mutta se saa ihan eri merkityksen, kun nainen samanaikaisesti katsoessaan miestä kutsuvasti silmiin, lipoo tai puree huultaan. Katsos kun sen tekee niin, niin silloin näyttää siltä, että naisen tekisi mieli "lipoa vähän jotain muutakin".Hyi helvetti!
Onko sun oikesti pakko jatkaa tuota oksettavan kuvion jankkaamista.
Toi on niin ällöttävää.
En koskaan tekis tollasta kenellekään miehelle.
Ja jos joku luulee että puren/imen/lipon huuliani isku-merkityksessä, niin oksennan sen syliin.
Ja keksi oikeesti jotain parempia merkkejä, jotka ei ole mallinnettu pornoelokuvista.
Koska me naiset ei edelleenkään katsota pornoelokuvia ja kaikki siihen liittyvä oksettaa.
Kerran yks kundi iski mua pornoleffoista oppimallaan tyylillä niin mä oikeesti oksensin sen syliin. Se oli periaatteessa vahinko ja syytin alkoholia, mutta totuus oli pornoleffoista mallinnettu tyyliseikka, tai sellaiseksi sen kuvittelin, kun se oli niin oksettava.
Siinä sulle oksennus. - vai irtikö?
Itkeäkö vaiko nauraa, no ei tietenkään pelkkä huulen pureminen jossain komerossa tarkoita mitään, mutta se saa ihan eri merkityksen, kun nainen samanaikaisesti katsoessaan miestä kutsuvasti silmiin, lipoo tai puree huultaan. Katsos kun sen tekee niin, niin silloin näyttää siltä, että naisen tekisi mieli "lipoa vähän jotain muutakin".Kysymys ei todelakaan ole pilasta! Mulle on paljon tehty monenlaisia asioita väkisin ja olen taistellut niistä itseni irti henkenikin kaupalla joskus. Enkä rupee tässä kertoo likaisia yksityiskohtia, koska ne oikeesti itkettää mua vieläkin. Siksi olen erittäin raivoissani tuollaisesta merkistä. Sen voin uskoa, että miehiä se kinnostaa, vaikka en ymmärrä miksi. Ja mielestäni se on samanlainen merkki kuin se että tissit pursuaa puseron sisältä nännipihaa myöten näytillä.
Ja voittekste tehdä tollasia merkkejä? Jos nainen menee ostaa kaupasta maitoa niin sitten se on merkki halukkuudesta. Siltä se minusta tuntuu, että teenpä minä mitä tahansa niin aina miehillä on syy vaatia mua kotiinsa, kun mä annoin sellasen voi ***** merkin. Että mua rupee taar raivostuttaa.
Kyse olikin siitä kun minä teen sellasta kokoajan jokapaikassa, niin siksikö miehet tekee mulle pahaa?
Kaapissako minun pitäisi elää, ettei miehet näe kun liikutan huuliani ? - Voiyksinkertaisuus2
Itkeäkö vaiko nauraa, no ei tietenkään pelkkä huulen pureminen jossain komerossa tarkoita mitään, mutta se saa ihan eri merkityksen, kun nainen samanaikaisesti katsoessaan miestä kutsuvasti silmiin, lipoo tai puree huultaan. Katsos kun sen tekee niin, niin silloin näyttää siltä, että naisen tekisi mieli "lipoa vähän jotain muutakin".Voi ei! Voi yksinkertaisuus.
Jatka sinä vaan niitä pornoleffojen katselua. Sä olet parantumaton tapaus.
Sä et varmaan osais tehdä mitään, vaikka nainen laittais pillunsa sun kyrpäs ympärille.
Kyllä sä olet niin onneton : niinku kyrpä keskellä kämmentä vai?
...että ihan merkkejä sulle pitäis antaa
- Kaukohymy
Siis jos naisen pitäisi antaa jotain merkkejä että "ole hyvä ja tule pokailemaan minua", niin miten se tehdään etäältä?? :D Tapasin tutun miehen, meillä oli pientä flirttiä monta vuotta sitten, hän pyysi treffeille mutta lopulta jänistin, olin kuitenkin vain jotain 20 silloin, ajatus jostain vakavasta tuntui ehkä liian vaaralliselta. Ollaan tässä välissä nähty monta kertaa, mutta nyt sitten jokin syttyi ja ilta päättyi suudelmiin. Ja seuraava iltakin oltiin samassa paikassa ja sekin ilta päättyi lopulta suudelmiin. Ekana iltana (monen drinkin jälkeen tietysti..) mies pyysi treffeille, mutta käänsin sen vitsiksi...
En todellakaan tiedä oliko nämä vain kaksi rändom iltaa hänelle. Olenko liian helppo jos pyydän treffeille... En tässä tapauksessa voi tuijottaa vienosti ja hymyillä, purra alahuuleen. Voin tietysti odottaa hänen yhteydenottoa, mutta pelkään ettei sitä tule koska hän nyt on jo pari kertaa pyytänyt treffeille (jos hän nyt muistaa sen 5 vuoden takaisen jutun) enkä minä ole tarttunut syöttiin. Ja samalla pelkään että minun pitäisi tajuta että tämä oli vain yhden illan juttu ja saan vain pakit jos soitan, mistä sitten kärsin kun seuraavan kerran nähdään yhteisten tuttujen kautta... Vinkkejä tähän tilanteeseen :D?- Odota lisää
Toivottavasti saat parempia vastauksia, kun minun, mutta sanoisin, että unohda.
Mä olen lukenu nyt näitä palstoja todellakin paljon ja tuhansia juttuja. Jossain luki, että uskokaa jo tytöt, ettei pojat tahdo jutella teidän kaa, ne tahtoo vaan nussia teitä. Toi on varmaan sairaan totta (liian monen kundin tapauksessa).
- kaipaillen
Mä olen edelleenkin vahvasti sitä mieltä, että naisen ei kuulu iskeä miestä, eikä miehen kuulu flirttailla naiselle, sekin olis aika yökköä, mä en ainakaan kiinnostuisi jos mies vienosti/kutsuvasti hymyilis minulle. Mieheltä tollanen käytös olisi vittuilua, ainakin minulle.
Tämä isompi otsikko kuului : miten mies isketään < Se on öllöä.
Tämän aiheen otsikko on flirttailu-vinkkejä naisille < Se on ok ja katsominen on hienoa, mutta kritisoin tässä tapauksessa eniten tuota alahuulen pureskelua
1.Lainaus:
Selkeintä flirttailua mitä nainen voi miehelle antaa baarissa, ovat vieno hymyily, alahuulen pureminen, mieheenpäin katsominen ja katseen pudottaminen lattiaan vienosti, tai vain tuojotus.
2.Lainaus:
tanssilattialla mahdollisuus vain tarttua miehen lanteista kiinni ja alkaa tanssia
Tarviiko edes alentua kommentoimaan tollasta? Ei ikinä, ei, ei missään nimessä, ei tästä maailmasta!
Tämän kommentointiin en ole ehtinyt edes mitään kirjoittaa, koska ainakaan minä en tee sitä vahingossa.
Toisaalta olen nähnyt kun pojat ovat ruvenneet tanssii keskenään (otti sit kii -ei kuulu mulle-mistä) mutta hauskaa oli.
Miten niin naisen on vaikea antaa merkkejä miehelle jos on kiinnostunu?
Lainaus :
että naiset eivät tunnu osaavan ilmaista kiinnostustaan miehelle, mies on niin kujalla ettei sitä sitä tajua
Kerronko mä nyt yhden esimerkin, mutta tämä toimi vain minulle ja vain ehkäpä häneltä. En tiedä kun kukaan muu ei ole koskaan yrittänyt. Ja huom: en ollut tippaakaan kiinnostunut ko pojasta ennen tätä, oikeammin inhosin sitä kaikilla mahdollisilla alueilla, mitä tulisi seurusteluun/seksiin, mutta tuo tyyli vei mut mennessään, halusinpa sitä tai en, mutta vajosin tahtomattani.
1.Luin lehteä baarissa.
2.Hän tuli taakseni laittoi kätensä ympärilleni ja kysyi mitä sä luet?
Eikös ollutkin ihan kamalan vaikea juttu. Olisinhan voinut rimpuilla irti, mutten enää tahtonut, olin niin haltioitunut.
Ja jos sä nyt päätät tehdä tollasen jutun työkaverilles, niin älä kuitenkaan!! Tollanen toimiii todella harvoille, siksi tällasista ei kannata ottaa mallia. Ja sitä paitsi olimme tuttuja/kavereita, mutten ollut kiinnostunu hänestä Silleen.
Eli yksinkertaistettuna :
1. Mene lähelle
2. Kysy jotain, vaikka kelloa
>> Kyllä tyttö työntää pois tai kääntää selän, jos ei kiinnosta. > tyttö tulee lähemmäs >>> poika ottaa askeleen lähemmäs >> tyttö tulee lähemmäs >> poika lähemmäs - terve nainen
Ja hah hah uskooko tätä tyyppiä joku terve nainen??
Tämän kirjoittamiseen minua inspiroi eilen illalla ... olin ulkona muutaman tyttökaverien kanssa, ja kokoillan he puhuivat... No annoin nämä vinkit ja jokainen sai haluamansa miehen... Yksi ainoa mies oli hieman ujo, ja jouduin menemään juttelemaan hänelle ja mainitsemaan sinkusta ystävästäni
Lukekaa nyt tuota : ja jouduin menemään juttelemaan hänelle ja mainitsemaan sinkusta ystävästäni lollol
Ai että mua naurattaa. Jätkähän katselee vaan himassa pornoleffoja, vetää röökiä ja kaljaa ja keksiny hyvän keinon, muka vihjaista naisille flirtti-merkkejä : vieno hymyily, alahuulen pureminen, mieheenpäin katsominen ja katseen pudottaminen lattiaan
Jätkähän selkeesti on niin kujalla ettei sitä sitä tajua itsekään, näemmä lol
Noi on selkeesti pornoleffoista keksittyjä merkkejä. lollollol
Jätkä vaan antaa merkkejä naisille, että voi sitten itse käydä helposti poimimassa himokkaat naiset itselleen.
Mutta kukaan tervejärkinen nainen ei käyttäsi tuollaisa flirtti-keinoja : lipoa huulia, mä kuolen.....
lollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollol- että ällöttää
Tästäkin taas näkee miten ällöjä te hormoneilla aivonne pilanneet olette, että viitsitte tyrkyttää jokapaikkaan kuvia, joita kukaan ei tahdo nähdä. Kukaan terve nainen ei tahdo edes nähdä kuvia, hormoneilla tai muilla huumeilla hörhöilleistä kundeista. Saati sitten elää sellasten kaa, hyi, sellasia itsetunnottomia ällöjä, kuvottavan näköisiä, agressiivisesti käyttäytyviä, ei niissä ole mitään mikä muistuttaisi miestä saati ihmistä. Jätkät alkaa kasvattaa hauista, kun ne huomaa ettei pippelistä tullutkaan kyrpää. Ne kasvattaa hauista, ettei kukaan huomaa miten pieni se pippeli on. Näin on!
Pippeli = 0-10v pojalla
Kikkeli = 11-20v kundilla
Sit se on kyrpä, jos se on kyrpä.
Miehellä on kyrpä.
Kundilla on kikkeli.
Pojalla on pippeli.
Muskelimiehillä on mippeli, eli mitään tekemätön pippeli
Ole hyvä ja ota pois tuollainen linkki. Olen nähnyt sen saman kaikilla palstoilla.
Ja kerran taisin katsoa sek.murto-osan.
- VALKOINEN UNELMA
Tehdäänkö treffit?
Mikä olisi Sinulle mieluisin rafla?
Minä tulen juosten luoksesi huuliani lipoen ja pitkät vaaleat kiharat kutrit tuulessa lepattaen
ja kaikki vain sinua, VAIN SINUA varten
Missä tavataan? - oletko Sinä siellä
Rauskiiii, oletko Sinä siellä?
Katsos kun olen tulossa lempiravintolaasi, minulla on ylläni valkoinen pörröinen villapusero ja
valkoinen kellohame ja valkoiset pitkät saappaat. (Valkoinen on lempivärini)
Määrätietoiset askeleeni kiiruhtavat eteisestä kohti ravintolan komeinta urosta. Sinua.
Heitän pöydän pois väliltämme, juomat vähän lentelee lattialle, ei se mitään ostetaan uudet myöhemmin.
Tulen lähellesi laitan oikean jalkani vasemman jalkasi viereen ja vasemman jalkani laitan oikean jalkasi viereen ja istun syliisi. Liian kaukana, hivuttaudun lähemmäksi.
Vanhojen farkkujesi vanha vetskari sanoo sopimuksen irti, alati kovenevan kyrpäsi paineesta,
kuuluu vaan ping. Niinpä valtava kyrpäsi pääsee vankilastaan ulos.
Silloin sinä huomaat, että eihän tuolla tytöllä ole alushousuja (ei ole, ei)
Kuuman pilluni häpykielet etsiytyvät... ja painautuvat valtavan ja kovan kyrpäsi ympärille.
Avaan hiukseni, jotka levittäytyvät ympärillemme, olemme aivan kahden pitkien vaaleiden hiusteni alla, vihdoinkin.
Huuleni lähestyvät korvaasi, hampailla hellästi näykin korvasi nipukkaa ja työnnän kieleni korvaasi
imien sitä himokkaasti.
Kohta kuiskaan litimärkään korvaasi pumpulin pehmeällä äänelläni, Rauskiiii, aaaah, olen sisältäni ääriäni myöten täynnä Sinun valtavaa kyrpääsi. Sinä suutelet kuumia, pomppivia, pyöreitä rintojani, uups,
rintani pompsahtavat puserostani esille, ei se mitään, ne ovat Sinulle ja vain Sinulle, ihan kokonaan.
Olen hieman ujo, mutta maskuliinisuutesi tekee minusta rohkean, antaudun Sinulle
Katson Sinua kauniisiin tummiin silmiisi, Sinulla on maailman kauneimmat silmät, niin kirkkaat kuin tähdet, kuin Afrikan tähdet, hymyilen ja lipaisen huuliani, kieritän pitkät vaaleat hiukseni nutturalle niskaan.
Katson Sinun kauniisiin silmiisi pitkään ja silmäsi hymyilevät minulle ja minä hymyilen Sinulle. - vink2
Onpa hyviä vinkkejä, mut pitääkö sen olla oikeasti naisen juuri, joka aloittaa flirttailun? Mielestäni miehet jopa päättävät ja nirsoilevat enemmän naisista, joten ehkä kannattaisi miesten myös osoittaa innostustaan, jos nainen joskus uskaltaa jotain tehdä... Mutta oikein kivoja vinkkejä ja huomasin itse, että aika sellasia mitä tekee automaattisestikin.;)
- Mies Ihmeissään
Onko sellainen selvää flirttailua, jos nainen ottaa noin vain miehen lasista pari hörppyä juomista ja hymyilee tämän jälkeen miehelle kiitokseksi?
- kikkihiiri1
Itse kyllä juttelen takaisin jos minulle tullaan juttelemaan, mutta harvoin lähden itse naisten perässä juoksemaan jos ei mitään vinkkausta tule siihen suntaan, jos naama on norsunvitulla ni ketä kiinnostaa tulla juttelemaan? Hymyä huuleen ja pientä silmäilyä jos haluaa että se "mies" tulee juttelemaan... Turha tosissaankin vaatia miehiltä lähestymistä jos itte ei anna tuumaakaan periksi, kyllä sitä voi itsekkin nostaa persettä penkistä jos kiinnostuksen kohde löytyy eikä odottaa kuin kuuta nousevaa, kaikki ei vältämättä ole siellä baarissa iskemässä, niin turha on silloin mutista munattomista jos ei itse uskalla elettäkään tehdä =)
T. Kikki hiiri - absolutistina
Jos ei käy baareissa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 60720
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </341523