Olen kolmen lapsen äiti ja olen ollut naimisissa jo 25 vuotta. Lapseni ovat siis jo nuoria aikuisia. Mikä avuksi kun mieheni tekemiset ja tekemättä jättämiset ja koko mies on alkanuyt NIIN suuresti ottaa pattiin? Itselläni työmatka kestää tunnin per suunta ja miehelläni n. 10 min. Hän on kotona tunnin ennen minua ja makaa sohvalla lehtikasa mahna päällä!!! Vinkuu sitten sieltä, että mitä ruokaa???? Silloin aina menee hermo. Itsaelläni alkaa monena iltana viikossa työpäivän jälkeen salilla aerobicin tai muun tunnin ohjaus. Mies syö, vahvasti ja asettuu takaksin sohvalle nyt se tv:n kaukosäädin kädessä. Todennäköisesti löydän siitä samasta paikast kun tulen illalla yhdeksän jälkeen kotiin.Olen tästä asiasta sanonut hänelle, mutta jos hän tulee ns. ruokaa laittamaan on jälki sen näköistä (varmaan takoituksella) ettei varmasti toista kertaa pyydetä.Koskaan ei tartu imuriin, taikka muuten siivoa. Odottaa kyllä että puhtaat ppyykit löytyy kaapista.Inhottaa koko mies kun se on niin epäsiisti, jättää tavarat juuri ssihen mihin sattuu sopimaan>!!!! kerään niitä sitten "vapaa- ajat" hänen peräsasään. Ällöttäväää!!!!Tunteet on kuolleet:/
Mitä on tapahtunut?
3
317
Vastaukset
- Aika tuttua
Oma vikasi.
ÄLÄ laita sille ruokaa.
ÄLÄ osta sille ruokaa.
ÄLÄ pese sen pyykkejä.
ÄLÄ siivoa.
ÄLÄ passaa sitä enää hetkeäkään.
ÄLÄ myöskään huomioi sitä mitenkään.
Osta vain omat ruokasi, pese vain omat pyykkisi. Aloita täysin itsenäinen elämä. Ennen kaikkea - totuttele siihen sotkuun. Voit korkeintaan kerätä miehesi roinia jätesäkkiin, et mitään muuta. Ystäväsi ja tuttavasi kyllä ymmärtävät, kun selität teidän sotkunne syyn. Jos eivät ymmärrä, oma häpeänsä.
Jos tilanne ei itse määräämässäsi ajassa muutu, sinun on tehtävä jotain - joko hyväksyttävä nykyinen tilanne tai hankittava oma asunto.- tosiaan ärsyttää!!
..tunteet ovat todellakin kuolleet..
Tuttua tarinaa väännät..lapset on lähteneet tai niin isoja jo, ettei niitä tartte pahemmin enää passailla, eikä kotia ootella, joten siellä kotona on vaan se yksi iso vauva, joka luulee, että palvelu pelaa hautaan asti.
Tämä ei sitten koske teitä fiksuja ukkoja, ettei tartte tulla hernettä nenään vetään,vaan tarkoitan juuri näitä passauttajia, jotka ei vaan tajua, että sotkuja voisi opetella muutkin siivoon, kuin se "äiskä"!
Pidä AP ukolles pieni puhuttelu asiasta!
Itse olen lopettanut ukon sotkujen siivoilut, kun ne ei mene enään lasten piikkiin!
Ja huomautan aina, jos vaatevuori alkaa ylittää kynnyksen..Ärsyttäähän se silti..mut kun on yli 20 vuotta tehny suurimman osan kotihommista itse, niin mites se äijä yks kaks älyis, et säännöt on muuttuneet!
Eli keskustelunpaikka on nyt, rouvasein!
- Kumpi sinä
olet - tuon sohvaperunan äiti vai vaimo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502