sanoo K.Rockwell:
http://www.kenrockwell.com/tech/notcamera.htm
http://www.kenrockwell.com/canon/compacts/sd880/gallery.htm
Hyvä muistuttaa kun nyt on kaiken maailman kamerasouvia taas....
kameralla
6
211
Vastaukset
- rokvelliä syödessä
Ja kun ihan Ken Rockwell noin sanoo niin tottahan sen on oltava. Hyvä että tuokin totuus vihdoin paljastui niin kameravalmistajat voivat lopettaa järkkärien valmistuksen ja keskittyä niihin 150 dollarin kameroihin kun ne ajaa saman asian.
Ja jos oman mielipiteeni saan sanoa niin nuo molemmat kuvat kilpailee minun mielestä maailman paskimman valokuvan tittelistä.
Aina löytyy niitä jotka on valmiita ottamaan Rockwelliltä vaikka suihin jos se pyytäisi mutta minä en kuulu niihin. - suurin osa meistä
"The S90 fits in my pocket, and gives me SLR quality. For me, it has replaced my DSLR for nature, travel and landscape shooting. I only pick up an SLR for sports, action and people shots."
http://kenrockwell.com/canon/s90.htm- ... kaikki
mutta objektiivi saisi olla laajakulmaisempi, eli 24mm kinovastaava 28mm:n sijaan ja salamakengän puuttuminen on huono juttu. Muuten hyvä kamera ja aina tuo superzoomit päihittää.
- money…
Sanoohan tuo ihan selvästi, että Holga on paras, mutta ethän kerro muille.
"There are plenty of shows selling shots from Holgas for a lot more money, just that those folks don't tell me about it." - hämmästynyt...
Tuollaisen ala-arvoisen maisemaräpsyn saa vaikka halvimmalla webbikameralla. Sitten kun kuvataan vähän vaativampia kohteita niin johan alkaa eroja syntyä. Kyllähän moposkootterikin pystyy sopivissa tilanteissa samaan kuin F1-auto, joskus jopa parempaan, kunhan olosuhteet järjestetään sellaiseksi että saadaan vertailusta mieleinen lopputulos. Eri asia on sitten onko sellaisella vertailulla mitään painoarvoa.
Miksi Keijo Räkävelli omistaa Nikonin järkkärin jos Canonin pokkari pystyy samaan kuin 50000 euron digikamera?- F1-auto
moposkootterikin pystyy sopivissa tilanteissa samaan kuin F1-auto, joskus jopa parempaan.
—moposkootteri on esim kapealla polulla aivan ylivoimainen f1:n verrattuna —joten Holga on ylivertainen Hasselbladiin verrattuna.
MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463