miks en kelpaa kellekkään oon 154/55 mitoiltani sosiaalinen ja paljon kavereita.. miksen kiinnosta yhtään ketää millonkaan????? pojat vastailtaa ja antakaa myös PALJON iskuvinkkejä!!!!????? ja miten paljon kiinnostaa uölkonäkö???
POJAT vastailkaa
9
918
Vastaukset
- Invictus
Kuules, olet vielä sen verran nuori, että en huolestuisi asiasta. Mutta sanon sen verran, että tuossa iässä suurin osa pojista on niin ujoja että he eivät uskalla lähestyä vaikka olisit kuinka kiinnostava. Ja miehille ulkonäkö merkitsee valitettavan paljon.
- g9x
kyllä ne naiset enemm'n vaativat ulkonäköä
- justoneguy
Älä ota vielä mitään huolta asiasta :). Tuossa iässä harva poika on valmis seurustelemaan ja pojat harvoin uskaltavat lähestyä tyttöjä tuossa iässä. Ei kannata ottaa paineita ulkonäöstä kyllä ne pojat siitä vuoden parin päästä alkaa kiinnostumaan :). ns. "iskuvinkkinä" Mene juttelemaan pojille rohkeasti ja osoita kiinnostusta pienillä eleillä kuten pieni kosketus ja hymyily.
- tyttö14``
kiitti paljon
- ujo-poika
tyttö14`` kirjoitti:
kiitti paljon
Kuten joku jo mainitsikin, syy on, eetä monet pojat ovat niin ujoja, etteivät uskalla näyttää tunteitaan vaikka sinusta pitäisivätkin. Sitäpaitsi itse voin miehenä sanoa, että en aina varmaan täysin tajua lähestyykö joku minua ihan kaverina vai miten; naisilla on kaikkia ihme signaaleja, en minä sellaisia tajua. Pitää melkein sanoa suoraan eikä vihjailla niin sitten tajuan sen. Myönnän kyllä, että moni on varmasti siinä asiassa minua fiksumpi =)
- ujohko setä
ujo-poika kirjoitti:
Kuten joku jo mainitsikin, syy on, eetä monet pojat ovat niin ujoja, etteivät uskalla näyttää tunteitaan vaikka sinusta pitäisivätkin. Sitäpaitsi itse voin miehenä sanoa, että en aina varmaan täysin tajua lähestyykö joku minua ihan kaverina vai miten; naisilla on kaikkia ihme signaaleja, en minä sellaisia tajua. Pitää melkein sanoa suoraan eikä vihjailla niin sitten tajuan sen. Myönnän kyllä, että moni on varmasti siinä asiassa minua fiksumpi =)
miehellä ujoudet romu koppaan, heti vaan naiselta kysymään joka kiinnosta että miten mä kiinnostan. Ei mitään ettäjostaikun arvailuja. Sitte jos peli on selvä naisen kiinnostuksen kanssa, niin voi olla vain kavereita jos niikseen tilanne menee.
Kamunainen=tie joka ei johda minnekkään.
Niitä iskuvinkkejä. Sosiaalinen paljon kavereita nainen= aina muuri ympärillä. Moni mies ei välttämättä halua siihen tyttöjenjutturinkiin tuntemattomana. Nainen voi avittaa lähestymis halukasta miestä ihan hymyilemällä ja kivasti silmiin katsomalla.
Tämä kun teette muutamat kerrat ja sitten jos jompikumpi ei älyä tehdä aloitetta niin mene ja nykäise hihasta että hei nyt olis asiaa juuri sulle.
- Pikimusta mahko
hätäilemällä teet vain epätoivoisia ja tyhmiä valintoja elämässäsi, oota rauhassa muutama vuosi niin ne poijatkin rupee miehistymään.
- Martti I
Oma hyvä (tyttö)ystäväni oli samassa tilanteessa noin vuosi sitten hän selvisi tilanteesta vetämällä paidan ynnä muut sellaiset ylävartalon vaatteet pois ja lähti juoksemaan pitkin paikkoja!KOKEMUSTA ON!
- Olenparas353435
JOS SÄ OOT IHAN VITUN TYLSÄ MUIJA JOKA PUHUU SANAN TUNNIS NII SAAT UNOHTAA MIEHES LOPPUELMÄKS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472