Säästä 2500€ vuodessa

penninvenytystä

http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2010/02/25/katso-mika-kauppa-on-halvin/20102876/12
"Lidl paljastui edullisimmaksi ostospaikaksi. Hedelmiä ja vihanneksia, lihaa, juomia, leikkeleitä ja juustoja, kalaa sekä kuivatavaraa sisältäneen ostoskorin hinnaksi tuli vajaat 120 euroa.

Kalleimmaksi kaupaksi osoittautui Siwa, jossa vastaava korillinen tavaraa maksoi yli 170 euroa."
Eli 50€ halvemmat ostokset Lidlistä.
Jos viikko-ostoksesi on tuo 120€, niin 52x50€=2600€, eli aika paljon.

4

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei haittaa

      Ukko on storalla töissä ja ostetaan kaikki prismasta makso mitä makso, ei paljon kiinnosta.

      • enzo ----

        Niin mut sitten ukkos kuiteski hakee "tavaran" svetosta...


      • tuttu mies

        ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
        Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
        Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
        On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla.


      • Kassajono on pop
        tuttu mies kirjoitti:

        ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
        Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
        Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
        On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla.

        Prisman kassajono onkin paikallinen näyttäytymispaikka perjantai-iltaisin. Rouvakin laittaa turkin päälle jos vaikka joku tuttu näkee. Eikä ostoskärryhin mitään lauantaimakkaraa osteta. Isäntä vikuilee haikeasti alkon suuntaan mutta ei saa sinne mennä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe