http://www.taloussanomat.fi/kauppa/2010/02/25/katso-mika-kauppa-on-halvin/20102876/12
"Lidl paljastui edullisimmaksi ostospaikaksi. Hedelmiä ja vihanneksia, lihaa, juomia, leikkeleitä ja juustoja, kalaa sekä kuivatavaraa sisältäneen ostoskorin hinnaksi tuli vajaat 120 euroa.
Kalleimmaksi kaupaksi osoittautui Siwa, jossa vastaava korillinen tavaraa maksoi yli 170 euroa."
Eli 50€ halvemmat ostokset Lidlistä.
Jos viikko-ostoksesi on tuo 120€, niin 52x50€=2600€, eli aika paljon.
Säästä 2500€ vuodessa
4
518
Vastaukset
- Ei haittaa
Ukko on storalla töissä ja ostetaan kaikki prismasta makso mitä makso, ei paljon kiinnosta.
- enzo ----
Niin mut sitten ukkos kuiteski hakee "tavaran" svetosta...
- tuttu mies
ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla. - Kassajono on pop
tuttu mies kirjoitti:
ukkos käy tankkaamassa auton svetossa ja tyhjentämässä it...sä. Samalla tuo tupakat, viinat ja kaljat sieltä. Jos mietit, mitä ostoskori maksaa Prismassa, niin se yleensä on ollut halvin. Siitä syystä, että siellä on hinnoiteltu nämä tuotteet, jotka sisältyvät ostoskoriin, edullisiksi, mutta muista sitten saatkin maksaa reilusti. Onneksi on Lidl. Ei tarvitse ostaa kallista korttia, että saa sieltä ostaa. Muistakin liikkeistä saa ostaa ilman maksavaa korttia.
Ja seuraappas noita ABC:n polttoaineen hintoja. Yleensä 5-7 centtiä kalliimpia, joten siinä ei enää 2-4 prosentin boonukset auta.
Mutta kun ihmiset ovat hölmöjä, eivätkä näitä tajua.
On vaan niin hienoa jonottaa Prisman kassalla.Prisman kassajono onkin paikallinen näyttäytymispaikka perjantai-iltaisin. Rouvakin laittaa turkin päälle jos vaikka joku tuttu näkee. Eikä ostoskärryhin mitään lauantaimakkaraa osteta. Isäntä vikuilee haikeasti alkon suuntaan mutta ei saa sinne mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504