"ruokakauppa iskeminen"

myyttiä koko touhu:P

tuli käytyy siwas lähes tyhjässä kaupassa ja yks hyvännäkönen daami kulki kuin sattumalta kokoajan hyllyjen vieressä ja semmosta pientä vilkuilua kokoajan.. pakkasimme tavarat vierekkäin ja en vaan keksinyt mitään ,mitä semmosessakin tilanteessa voisi heittää ventovieraalle. kaupasta lähtiessä hän viel käänsi katseensa peräänsä , eli ei se tainnu olla iha sattumaa. :) hemmetti .. vaikutti todella söpöltä ja kivalta tapaukselta ,mut eipä siitä koskaa tuu saamaa selvää :/ voisin kysyä näin lopuksi ,et onko se täysin absurdia koittaa heittää juttua tuommoses tilantees ? kummiskin aika läpinäkyvää .. =P

5

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efewklqK

Mutta mitä sen loppujen lopuks on väljä? Läpinäkyvää tai ei, mut eiks se oo aika luonnollista et mies osoittaa kiinnostuksensa? Tuli vaan mieleen...

Rohkeesti jutteleen...

• n24

No miksei sitä nyt hyvinkin vois jotain sanoa, etenkin kun kyseessä on siwa. Mun mielestä ainakin meidän lähi siwassa on jotenkin niin rento tunnelma että voi hyvin jutella tuntemattomille ihmisille siellä. Itsekin usein hymyilen muille asiakkaille siellä, saatan kommentoida jotain jos sopii tilanteeseen ja sitten tietty jutella kassalle jotain. Oma tilanne on kyllä sinänsä eri että seurustelen, joten en ole iskemässä ketään. Mutta miks suomalaiset on aina niin ujoja ettei vois paria sanaa jutella ihmisille. Esim. jos huomaan että luen jotain iltapäivälehtien lööppiä yhtä aikaa toisen asiakkaan kanssa voi kommentoida siitä jotain. Mutta tosiaan yleensä juttelen tilanteeseen sopivasti, en mene kyselemään keltään että mitä kuuluu..

Ajatteleeko ihmiset, esim. miehet, joille voin kommentoida jotain sitten että olen iskemässä niitä?

• kjlkjlkj

että vain varatut naiset hymyilevät tai ovat muutenkin kohteliaita. Jos sinkku nainen käyttäytyisi samalla tavalla niin olisi helppo tutustua kun tietää ettei tule kämmentä poskeen jos kysyy jotain tai haluisi tutustua lähemmin. Alussa menin kyllä lankaan jos nainen tuli itse juttelemaan ja luulin, että nainen oli iskemässä, vaikutti liian hyvältä ollakseen totta. Näin vanhempana osaan jo tunnistaa varatut aika hyvin kun ovat kohteliaita ja hymyilevät. Onkohan se sitten niin, että kiinnostunut nainen näyttää vihaista naamaa ja on epäkohtelias :)

• isketty

Ei tuo kyllä mitään tavatonta ole . Minut on isketty valitatalon ovelta . Tai oikeammin , itse en edes huomannut miestä . Aloin saamaan kännykkääni tekstiviestejä vieraasta numerosta . Aikani hylsäsin niitä viestejä . Sitten kerran vastasin viestiin ja kysyin onko hän tietoinen, että hänen viestit tulevat todennäköisesti väärään numeroon . Mies vakuutti numeron olevan oikea , olihan hän sen enirosta tarkistanut auton rekisteritietojen mukaan ! Että siltä pohjalta !

• Mäntsälä...

Täällä ei tarvitse miettiä ja netissä kysellä saako kaupassa jutella toisen asiakkaan kanssa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe