Dodiih..nyt tarttis vähän ajatuksia niiltä, jotka on kamppailleet tämmöisen asian kanssa joskus -ja varmaan tietä on.
Mulla on kiva poikaystävä, josta pidän kovin. Ollaan yhdessä aina viikonloppuisin välimatkan takia. Ollaan opittu luottamaan toisiimme puolin toisin ja ajatellaan, että uskollisuus on must juttu. Ennen kuin olimme alkaneet seurustella niin hänellä on ollut silloin tällöin tapana erään kaverinsa kanssa käydä viihteellä sillä mielellä, jos vaikka joku nainen sieltä lähtisi kyytiin vakavammassa tai kevyemmässä mielessä ja joskus tässä on jopa onnistuttukin (ei nyt alvariinsa mutta silti, joskus joo). Tää kaveri on edelleen sinkku tai mitä nyt jotain "vakipanon" tasolla olevia suhteita harrastelee tms. Miesten kesken näiden jutut on sivusta seuraten aika seksistisiä paikka paikoin, minkä nyt siedän, kun se on semmoista läppää -you know.
Noh, nyt poikaystäväni on menossa tämän kaverinsa luo viikonlopuksi ja kovat suunnitelmat on jo baarin suhteen tai mitä nyt sitten keksivätkään. Vaikka luotankin, että poikaystäväni ei tekisi mitään selkäni takana niin jotenkin tuo ajatus ei ihan miellytäkään. Jos ne jatkaa samaa juttua kuin ennen mun kuvioihin tuoloa? Arvostelee siellä naisia ja koittaa iskeä "viattomasti" jne. Jotenkin vähän levoton olo vain, vaikkei syytä varmaan olekaan.
Miten te muut naiset ja miehet tuommoiseen suhtaudutte? Onko ihan läpihuutojuttu vai...?
baariin miesten kesken
13
700
Vastaukset
- -.-.-.-.-.-.-
Oma ukkoni käy muutaman kerran vuodessa työkavereiden tai ystäviensä kanssa viihteellä. Tiedän, että noilla reissuilla juodaan suhteellisen runsaasti, jutustellaan ja flirttaillaan tyttöjen kanssa eikä pahemmin avopuolisosta jutella. :)
Kyllähän se välillä harmittaa kun asiaa jää miettimään, vaan parempi on olla miettimättä. Ei sitä niin viaton aina ole itsekään. Kyllä sitä tulee jutusteltua itsekin miesten kanssa baarissa, flirttailtua ja joskus juteltua pidempäänkin esim. baaritiskillä. Ei iskumielellä, vaan koska se on ihan mukavaa. Ja onhan se tietyllä tapaa kierosti kivaa saada huomiota muiltakin. Varmasti miehetkin siitä nauttivat.
Ja molemmat voidaan tyytyväisinä todeta, että kaiken sen touhun ja satunnaisen hörhöilyn jälkeen, on äärettömän mukava palata oman kullan kainaloon kotiin. Uskollisuus on ehdotonta, mutta se on sitten jokaisen parin oma valinta, mihin sen rajan vetää. Näistäkin kannattaa sen oman kumppanin kanssa jutella. Oma kultani saa vapaasti esim. tanssia muiden naisten kanssa, mutta sen kummemmat halailut, pusut tms. saa jättää väliin. Vaan enhän minä ole siellä vahtimassa. :P Luotan miehen omaan arvomaailmaan. - arvaus ??
et voi tietää sitä sen paremmin kuin sitä että tuleeko teistä onnellinen pari loppuiäksi vai eikö. Todennäköisempää (olisko 75%) on että kun hän on nyt sinun kanssasi kerran hynttyyt yhteen laittanut, hän EI lähde kenenkään muun mukaan.
- kuin kaksi vaihtoeht
Luotat tai sitten et...
- mutta kohtuudella
No kyllähän jokaisen pitää joskus päästä pitämään hauskaa vanhojen kamujen kanssa, mutta naisten iskemistä sun ei tietenkään tarvitse suvaita, ja sen rajan voit hänelle sanoa suoraan. Miehille on tärkeitä miesten omat jutut, samoin naisille tapaaminen välillä vain tyttöjen kesken, ja semmosiin pitää tietysti olla mahdollisuus.
Toinen raja on, kuinka usein tällaista tapahtuu. Harvakseltaan se on ihan ok, mutta jos tuota haluaa kovin usein, on syytä miettiä, välittääkö hän riittävästi sinusta ja oletko sittenkään hänelle kovin tärkeä. Onko joukossa tilaisuuksia, joihin sinäkin voisit mennä mukaan? Miksi hän ei halua sinua sinne?
Yleensähän juuri seurustelukumppanin kanssa halutaan olla mahdollisimman paljon, ja hänet viedään mukaan ystäviä tapaamaan. Jos hän ei halua että tutustutte toistenne ystäviin ja haluaa mennä aina yksin, on jotakin vialla. Kysy häneltä. - pettynyt nyt
>Minäkin olen asunut poikaystävän kanssa 6v. Minulla rassaa sellainen juttu kun hänen kaverinsa (5 KPL) tulivat
saunailtaan viikko sitten niin minun piti heidän kanssa mennä saunaan ja pestä kaikkien selkä...
Jos tämä olisi päättynyt siihen ,mutta poikaystävä houkutteli antamaan kaikille hänen kavereilleen pesää..
Minä tyhmä menin antamaan ja nyt olen tunnontuskissa ollut siitä lähtien...
Kertokaa miten pääsen tästä yli...Tilasin ajan psykologillekin...- ap
Kiitti vastauksista ja olen kyllä samaa mieltä, että tietysti molemmilla pitää olla omat kaverinsa. Tässä tilanteessa mietityttää ainoastaan tuo, että tämän kaverin kanssa ovat olleet tosiaan yleensä naistenhaku mielessä liikenteessä ja siksi vähän tulee shaky olo. Ei mikään paha, mutta kun tämä nyt on eka kerta meidän seurustelussa tätä lajia niin siksi kaipasin vähän kommenttia muilta ehkä kauemmin seurustelleilta. Olen toki itsekin ollut kaverini kanssa iltaa istumassa. Olen myös ollut kolmisin tämän poikaystävän kaverin ja poikakaverini kanssa baarissa kahdestikin, joten kyllä on esitellyt meidän ihan oikein ja hienosti, että ei mulla ole tuossa mitään probleemia myöskään.
Sinulle, joka menit (luultavasti) kännipäitesi antautumaan niille viidelle muullekin, hyvä että olet varannut ajan psykologille! Onko sulla vielä kavereita tms. joille voisit kertoa luottamuksella? Tuo EI ole hyvä juttu. Lupaa itsellesi, ettet enää tee tuota. Tsemiä! - xyxyxyxy
ap kirjoitti:
Kiitti vastauksista ja olen kyllä samaa mieltä, että tietysti molemmilla pitää olla omat kaverinsa. Tässä tilanteessa mietityttää ainoastaan tuo, että tämän kaverin kanssa ovat olleet tosiaan yleensä naistenhaku mielessä liikenteessä ja siksi vähän tulee shaky olo. Ei mikään paha, mutta kun tämä nyt on eka kerta meidän seurustelussa tätä lajia niin siksi kaipasin vähän kommenttia muilta ehkä kauemmin seurustelleilta. Olen toki itsekin ollut kaverini kanssa iltaa istumassa. Olen myös ollut kolmisin tämän poikaystävän kaverin ja poikakaverini kanssa baarissa kahdestikin, joten kyllä on esitellyt meidän ihan oikein ja hienosti, että ei mulla ole tuossa mitään probleemia myöskään.
Sinulle, joka menit (luultavasti) kännipäitesi antautumaan niille viidelle muullekin, hyvä että olet varannut ajan psykologille! Onko sulla vielä kavereita tms. joille voisit kertoa luottamuksella? Tuo EI ole hyvä juttu. Lupaa itsellesi, ettet enää tee tuota. Tsemiä!Me mennään aina yhdessä huvittelemaan, ja kyläilemään myös, koska on hauskinta olla viihteellä oman kullan kanssa. Harrastuksia on tietysti erikseenkin. Mutta piletystä ei tee mieli ilman omaa kultaa, on paljon hauskempaa olla yhdessä kuin vain kavereitten kanssa.
En mä epäilisi uskottomutta jos kaveri menee yksin, mutta sitä ihmettelisin miksi mun seura ei kelpaa.
Ystäväni poikakaveri kulki paljon viihteellä kaveriporukalla, selvis ettei ollut edes kertonut seurustelevansa vaan esiintyi sinkkuna, ja myös toimi kuin sinkku..... - näitä on nähty
xyxyxyxy kirjoitti:
Me mennään aina yhdessä huvittelemaan, ja kyläilemään myös, koska on hauskinta olla viihteellä oman kullan kanssa. Harrastuksia on tietysti erikseenkin. Mutta piletystä ei tee mieli ilman omaa kultaa, on paljon hauskempaa olla yhdessä kuin vain kavereitten kanssa.
En mä epäilisi uskottomutta jos kaveri menee yksin, mutta sitä ihmettelisin miksi mun seura ei kelpaa.
Ystäväni poikakaveri kulki paljon viihteellä kaveriporukalla, selvis ettei ollut edes kertonut seurustelevansa vaan esiintyi sinkkuna, ja myös toimi kuin sinkku.....Ratkaisevaa on, kuinka usein hän menee kavereitten kanssa. Silloin tällöin on ok, ja merkitsee että hän viettää mielellään aikaa myös sun kanssa, ja varmaan myös haluaa pysyä uskollisena.. Jos menohalut on jatkuvia, voit ymmärtää sen niin että kaverit on sinua mieluisampaa seuraa, tai että on tarve iskeä muita naisia jatkuvasti.
- pettynyt nyt
>Minä vielä.. Voisiko joku muukin kertoa,että on tehnyt noin tyhmää kuin minä...Minä pääsisin eroon
tästä jutusta paremmin ,jo joku nainen kertoisi tehneensä SAMOIN JOSKUS..AUTTAKAA MINUA,PÄÄSSÄNI
SOI PETOS....Tilasin ajan psykologillekin. - sattuuhan sitä
pettynyt nyt kirjoitti:
>Minä vielä.. Voisiko joku muukin kertoa,että on tehnyt noin tyhmää kuin minä...Minä pääsisin eroon
tästä jutusta paremmin ,jo joku nainen kertoisi tehneensä SAMOIN JOSKUS..AUTTAKAA MINUA,PÄÄSSÄNI
SOI PETOS....Tilasin ajan psykologillekin.Hei ethän sä ollut tapahtumissa yksin. Syytä kaikkia niitä jätkiä jotka toimi törkeesti juopunutta kohtaan. Ja vähän äkkiä lemput tuollaselle poikaystävälle joka antaa sen tapahtua! Hänellä tässä on eniten katumista, todella törkeetä sua kohtaan. Lakkaat vaan miettimästä koko asiaa, eihän mitään kohtalokasta kuitenkaan sattunut, minkä tarttis vaikuttaa tästä eteenpäin.
Itse unelmoin, että olisi tyttöystävä joka tekisi noin minulle, sillä erotuksella että kutsuisi ystävättäriään saunailtaan.. En vois paljon parempaa toivoa.
En tiedä millainen tilanne oikeasti siellä oli päällä, olitko alusta asti vastahakoinen vai kiihotuitko itsekin, tuntuiko epämiellyttävältä jo tehdessä vai tuliko katumus vasta jälkikäteen, koitko että sinut pakotettiin vai lähditkö vapaaehtoisesti. Jos ekoihin kysymyksiin vastasit kyllä niin oli kyllä törkeää sun hyväksikäyttöä ja varmaan laskettais jo raiskaukseksi ja tarviit varmastikin jonkin terapiajakson. Mut jos vastasit kyllä noihin toisiin niin ehkä voisit koittaa ajatella sitä vain seksikokemuksena. Monet suhteessa elävät naiset vois mieluusti nauttia jos mies järkkäis heille tilaisuuden olla useemman miehen pantavana. Tärkeintä siinä olis silti se, että on omasta tahdostaan mukana, ja jos näin ei oo sun kohdalla ollut niin anteeksi tää koko loppupuoli kirjoituksesta.
Oli miten oli niin toivottavasti selviät sen yli.
- miehen kannalta
Riippuu tietysti siitä millainen teidän suhde on. Jos tunnette toisenne luotettaviksi, on hyviä tunteita molemmin puolin ja rakkaus tuntuu kestävältä, niin silloin voi päästää toisen menemään ihan vapaasti. Kyllä rakkaus pysäyttää pettämishalut ja laimentaa kiinnostusta muihin naisiin. Silti voi pitää hauskaa, flirttailla ja osallistua miesten härskeihin juttuihin, se on pelkkää hauskanpitoa, ja sen kotonaolevan tyttöystävän kyllä pitää ykkösenä ja ainoana, jonka luo haluaa taas palata kipinkapin.
Hyvä luotettavuuden mittari on se miten hyvin teillä menee. Jos suhde on hyvä, ei ole tarvetta pettää eikä jättää, vaikka meniskin välillä kavereitten kanssa.- ap
Kiitti taas vastauksista.
Miehen kannalta: Oli hyvä saada tuo näkökulma, kiitos. Juurikin noin tämä asia on tietysti ja kyllä koen, että suhde on hyvä ja rakastava molemmin puolin siltaa. Luottamus rakentuu koko ajan paremmaksi ja nautin siitä, kun alan luottaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611