Onko olemassa miehiä, jotka tietävät mitä tahtovat ja ottavat sen kyselemättä? Olen kaunis, teilu kolmekymppinen nainen, joka tekee kotihommia, ei nalkuta, ei huuda, ei saa hysteerisiä itkukohtauksia, tykkää seksistä, tykkää hellittelystä, on normaali Suomalainen nainen. Miksi kukaan mies ei silti halua tehdä päätöstä, että haluaisi sitoutua minuun loppuelämäkseen? En halua sormusta, en kaipaa lapsiakaan heti miten. Haluan vain kuulla, että SINÄ haluaisit rakastaa minua aina ja ikuisesti. Onko se liikaa vaadittu.
Haussa mies
7
281
Vastaukset
- ihmeessä...
Pitäisi ottaa jotain tai kaikki kyselemättä? Sellaisessa ei ole mistään rakkaudesta kyse ellei toisen mielipide ole yhtä tärkeä kuin oma. Hyvät parisuhteet kuitenkin perustuvat vuorovaikutukseen ja välillä jopa niiden eriävien mielipiteiden yhteensovittamiseen eikä siihen, että saa joka ainoa kerta haluamansa. Itselleni ei ainakaan tahdoton nukke kelpaisi, kuten ei myöskään toisesta ääripäästä pelkästään itseään ajatteleva.
- Ei emmatiä miehiä
Ensimmäinen kyseli vuosi 4 kk. Seuraava kyseli 2 ja puoli vuotta. Seuraava 10 vuotta. Ja viimeisin haahuilee ja ihmettelee 3,5 vuoden kohdilla. Kuka tässä on puhunut ottamisesta kyselemättä? Kiitos oppitunnista, että parisuhteet perustuvat vuorovaikutukseen. Voin kyllä kertoa, että minulla on hyvinkin kokemusta sitä, mihin parisuhteet perustuvat. Itse tein viimeisimmän suhteen heti alussa hyvin selväksi mitkä ovat toiveeni suhteelle ja mitä siltä odotan tulevaisuudessa ja milloin. Tämä siksi että olin tosiaan läksyni oppinut edellisistä suhteista. Ja silloin otiin kovin myöntyväisiä ja mukana hommassa. Alkaa kyllästyttää tämä iän ikuinen haahuilu ja emmätiäily. Haluisin saada miehen joka tietää mitä tahtoo. Rehti, reipas, päättäväinen, rehellinen, puhuva ja pussaava.
- on...
Ei emmatiä miehiä kirjoitti:
Ensimmäinen kyseli vuosi 4 kk. Seuraava kyseli 2 ja puoli vuotta. Seuraava 10 vuotta. Ja viimeisin haahuilee ja ihmettelee 3,5 vuoden kohdilla. Kuka tässä on puhunut ottamisesta kyselemättä? Kiitos oppitunnista, että parisuhteet perustuvat vuorovaikutukseen. Voin kyllä kertoa, että minulla on hyvinkin kokemusta sitä, mihin parisuhteet perustuvat. Itse tein viimeisimmän suhteen heti alussa hyvin selväksi mitkä ovat toiveeni suhteelle ja mitä siltä odotan tulevaisuudessa ja milloin. Tämä siksi että olin tosiaan läksyni oppinut edellisistä suhteista. Ja silloin otiin kovin myöntyväisiä ja mukana hommassa. Alkaa kyllästyttää tämä iän ikuinen haahuilu ja emmätiäily. Haluisin saada miehen joka tietää mitä tahtoo. Rehti, reipas, päättäväinen, rehellinen, puhuva ja pussaava.
Aina viime kädessä itsellä. Sinä heti ensimmäisessä lauseessa syyllistät toiset Voit vain miettiä miksi ajaudut toistuvasti suhteisiin tällaisten miesten kanssa, olettamus että kaikki olisivat kuvatunlaisia on täysin absurdi ajatus.
- on helpompaa
asiat menee niinkuin itse suunnittelee.
lienet samaa mieltä. - Töttöröööööö!
on aivan pakko sanoa, että kyllä kaikki lähtee loppupelissä itsestä. Ei kukaan tule ja ota noin vaan. Täytyy myös löytyä toiselta tahtoa ryhtyä perustetavaan parisuhteeseen, eikä vain odottaa "omenan" putoavan puusta koriin. Tässä on tullut tapailtua / seurusteltua muutamien naisien kanssa, jotka kertovat kuinka on ihanaa ja mukavaa, mutta koskaan ei tule vastausta siihen mitä odottaa tulevaisuudelta. Kaikenlaista haaveilijaa tuntuu olevan liikkeellä, joilla ei ole esittää mitään konkreettista parisuhteen eteen. Haluaisivat vain olla ja mennä päivästä toiseen ihan kuin parisuhdetta ei olisikaan. Siis elää sitä sinkun elämää, vaikka kumppania ovat rinnalle etsineet. En tiedä sitten mitä oikein hakevat, mutta vakiintumaan näistä ei valitettavasti ollut.
Rakkautta on vaikea tunnustaa toisella, jos tämä ei osaa sanoa tulevaisuudeta yhtään mitään. Rakkaus kun ei synny kaikille silmänräpäyksessä, vaan toisilla se syttyy hitaasti mutta varmasti. ;)
t. Aivan normaali mies, jolla mm. kotiaskareet sujuu, eikä nalkuta ja on valmis laittamaan itsensä likoon parisuhteen edessä. - Lisää kylmää
sitten ne loput kriteerisi myöskin mukaan niin saadaan koko kuvio esiin. Jotenkin tuntuu, että hakeudut itse sellaisten miesten seuraan, jotka eivät juuri sitoutumisesta perusta.
Terveisin mies 32 vuotta, vakaassa parisuhteessa, aivan kuten kaikki miespuoliset ystävänsäkin. - Jambalai
Nähty ja koettu useaan kertaan, että kauheasti esitetään vaatimuksia tulevalle kumppanille, mutta muuta ei sitten olekaan. Yhteistä monille on se, että odotetaan miehen tekevän kaiken mitä tulee parisuhteen aloitukseen. Odotetaan jotain alkuräjähdyksen omaista ja maata vavisuttavaa pamahdustu tms., jotta edes ollaan halukkaita tekemään tuttavuutta. Ei ja vielä kerran ei!
Olisi suositeltavaa olla avoimempia ja valmiita tutustumaan eri ihmisiin, eikä mennä vain laput silmillä odottaen sen "veret seisauttavan" ilmestyvän elämään. Mikäli jokaiselle edes vähän potentiaalia omaavalle sanotaan heti suoralta kädeltä morjens!, niin kyllä sitä "ihmemiestä" saa luvan odottaa. Tulkaa vaatimuksissa hiukan vastaan, niin se kumppani saattaa ilmestyä elämään ennen kuin huomaatkaan.
Se että haluat kuulla vain jonkun sanovan, rakastavansa sinua aina ja ikuisesti on tietysi tärkeä vaatimus, mutta oletko itse valmis sanomaan sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202212Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi492120Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä301999Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471406- 741346
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46883Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56822Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8751- 52733
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33724