Kerrostalokoirat

***

Kuuluisiko kerrostalossa ulvova ja haukkuva koira maalle?





*




*




*




*




EI!




*




*




*




*




Vaan maan ALLE!




*




*

16

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - KS -

      Siis ihan totta! Miten helvetissä joku voi katsoa oikeudekseen häiritä kaikkia kerrostalon asukkaita yhdestä vuorokaudesta tuntikaupalla, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen. Oletteko ihan tärähtäneitä, tehkää perkele niille koirille mitä haluatte, kunhan ne vain pitää kuononsa kiinni! Naapureitanne EI todellakaan kiinnosta koiranne hevonpaskan vertaa, saati keskustelu siitä! Ainoa mikä kiinnostaa on OMA kotirauha! Ottakaa myös huomioon se, että olette itse ainoita jota se helvetin meteli ei häiritse, ja toiset taas eivät voi tietää milloin se meteli alkaa ja milloin päättyy. Kerrostaloissa kaikki kuuluu kuin tyhjää ilmanvaihtokanavien, putkien läpivientien ym. kautta! Todella itsekeskeistä touhua jolle ei ole olemassa MITÄÄN hyväksyttävää syytä!

      Ps. Juokaa kahvit koiranne kanssa!

      • ...

        Niin ja tietämättömyys ei ole syy mihinkään, koiranomistajan velvollisuus on ilman naapureiden apua tietää miten koira päivisin käyttäytyy! Jos tämä on teille mahdottomuus, silloin myös koiranpito kerrostalossa on teille mahdottomuus. Ei naapureidenne kuulu puuttua mitenkään harrastuksiinne, ettekä te saa häiritä naapureita harrastuksillanne. Miten ihmeessä se voi olla niin vaikeata..? Kaikenlaiset neuvottelut mitä tiedän kerrostalokoirista olleen, ovat olleet tuloksettomia. Johtuen siitä, että sille metelille ei ole mitään hyväksyttävää syytä, niin ei siinä silloin paskan jauhaminen auta.


      • _Koiranomistaja_
        ... kirjoitti:

        Niin ja tietämättömyys ei ole syy mihinkään, koiranomistajan velvollisuus on ilman naapureiden apua tietää miten koira päivisin käyttäytyy! Jos tämä on teille mahdottomuus, silloin myös koiranpito kerrostalossa on teille mahdottomuus. Ei naapureidenne kuulu puuttua mitenkään harrastuksiinne, ettekä te saa häiritä naapureita harrastuksillanne. Miten ihmeessä se voi olla niin vaikeata..? Kaikenlaiset neuvottelut mitä tiedän kerrostalokoirista olleen, ovat olleet tuloksettomia. Johtuen siitä, että sille metelille ei ole mitään hyväksyttävää syytä, niin ei siinä silloin paskan jauhaminen auta.

        Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu.


      • ....................
        _Koiranomistaja_ kirjoitti:

        Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu.

        Tyhmyys on siis ylittänyt huippunsa, no eipä muuta kuin arsenikit peliin!


      • 2 labbista
        _Koiranomistaja_ kirjoitti:

        Saa koiranomistaja saa tehdä mitä haluaa. Kerrostaloissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana, ja päivällä koira saa haukkua ja ulvoa niin paljon kuin haluaa. Ei se minun syy ole jos joku on vuorotyössä, opiskelee tms. Ei päivällä ole mitään kotirauhaa, menkööt opiskelijat kirjastoon, vaihtakoot vuorotyöläiset työvuorojaan ja kaikki tehkööt mitä haluaa. Minun koirani siis jatkaa joikaamistaan, sillä äänihän sillä on mitä mahtavin. Ja en minä sille mitään ruiskepantaa edes harkitse, eläinrääkkäystä koko touhu.

        Toivottavasti sinulla ei oikeasti ole koiraa. Tuolla asenteella varustettu koiranomistaja on häpeä pilkku kaikille tunnollisille koiranomistajille. Itselläni on kaksi koiraa ollut myös kerrostalossa, mutta ne eivät koskaan häirinneet naapureita. Koira PITÄÄ opettaa yksinoloon jo ihan pienestä pennusta alkaen, ellei siellä kotona ole joku kokoajan sen kanssa. Se vaatii viitseliäisyyttä, mutta se pitää ottaa huomioon koiraa hankkiessaan, että koira myös koulutetaan, vähintään perustottelevaisuus.
        Jos kaikki ajattelevat sinun laillasi, ei ole ihme, että koiran vihaajia riittää, eikä syy ole edes koiran, vaan omistajan, joka ei viitsi paneutua koiransa kasvattamiseen ja kouluttamiseen.
        Jos koirasi joikaa joka päivä tuntitolkulla, niin kyllä siihen pystytään puuttumaan kerrostalossa.


      • melua rakastava
        2 labbista kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla ei oikeasti ole koiraa. Tuolla asenteella varustettu koiranomistaja on häpeä pilkku kaikille tunnollisille koiranomistajille. Itselläni on kaksi koiraa ollut myös kerrostalossa, mutta ne eivät koskaan häirinneet naapureita. Koira PITÄÄ opettaa yksinoloon jo ihan pienestä pennusta alkaen, ellei siellä kotona ole joku kokoajan sen kanssa. Se vaatii viitseliäisyyttä, mutta se pitää ottaa huomioon koiraa hankkiessaan, että koira myös koulutetaan, vähintään perustottelevaisuus.
        Jos kaikki ajattelevat sinun laillasi, ei ole ihme, että koiran vihaajia riittää, eikä syy ole edes koiran, vaan omistajan, joka ei viitsi paneutua koiransa kasvattamiseen ja kouluttamiseen.
        Jos koirasi joikaa joka päivä tuntitolkulla, niin kyllä siihen pystytään puuttumaan kerrostalossa.

        Kerrostaloasuminen ei ole tarkoitettu erakoille eikä muille friikeille. Jos et kestä normaaleja elämään kuuluvia ääniä, niin muuta itse maalle tai metsään. Mites sitten kirkuvat pikkuvauvat? Nekin huutaa aina kellonajasta huolimatta. Ajatelkaa vähän ihmiset mistä valitatte.


      • 2 labbista
        melua rakastava kirjoitti:

        Kerrostaloasuminen ei ole tarkoitettu erakoille eikä muille friikeille. Jos et kestä normaaleja elämään kuuluvia ääniä, niin muuta itse maalle tai metsään. Mites sitten kirkuvat pikkuvauvat? Nekin huutaa aina kellonajasta huolimatta. Ajatelkaa vähän ihmiset mistä valitatte.

        Kuka valittaa ja mistä. Etkö ymmärrä lukemaasi, kokeileppa uudelleen. Minua ei häiritse kerrostalokoirat, minä en asu kerrostalossa, että se siitä maalle muuttamisesta. Hauskaa jatkoa vaan.


      • -Nimismies-
        melua rakastava kirjoitti:

        Kerrostaloasuminen ei ole tarkoitettu erakoille eikä muille friikeille. Jos et kestä normaaleja elämään kuuluvia ääniä, niin muuta itse maalle tai metsään. Mites sitten kirkuvat pikkuvauvat? Nekin huutaa aina kellonajasta huolimatta. Ajatelkaa vähän ihmiset mistä valitatte.

        "Jos et kestä normaaleja elämään kuuluvia ääniä"

        - Koiran ulvonta tai haukunta ei ole normaaliin kerrostaloelämään kuuluvaa!

        "Kerrostaloasuminen ei ole tarkoitettu erakoille"

        - Ei etenkään erakkokoirille!

        Huono Trolli, muuta itse maalle tai metsään!


      • 444444
        melua rakastava kirjoitti:

        Kerrostaloasuminen ei ole tarkoitettu erakoille eikä muille friikeille. Jos et kestä normaaleja elämään kuuluvia ääniä, niin muuta itse maalle tai metsään. Mites sitten kirkuvat pikkuvauvat? Nekin huutaa aina kellonajasta huolimatta. Ajatelkaa vähän ihmiset mistä valitatte.

        muuttaisit iha ite jonneki hevonkuusee kitisemää siintä toisia ojentamasta, haloooooo........


      • jgsdfjgdkjgf
        444444 kirjoitti:

        muuttaisit iha ite jonneki hevonkuusee kitisemää siintä toisia ojentamasta, haloooooo........

        Pointti oli se, että jos et kestä yhtään melua ja kyttäät aina vaan naapureita, niin ei kukaan
        pakota asumaan kerrostalossa. Sellasille ihmisille löytyy niitä mummon mökkejä. Ja kumpi häiritsee oikeesti enemmän, äänekäs koira päivällä vai helvetin juopuneet nuoret huutamassa ja tappelemassa yläkerrassa baari-illan jälkeen?


      • -Kovakallo-
        jgsdfjgdkjgf kirjoitti:

        Pointti oli se, että jos et kestä yhtään melua ja kyttäät aina vaan naapureita, niin ei kukaan
        pakota asumaan kerrostalossa. Sellasille ihmisille löytyy niitä mummon mökkejä. Ja kumpi häiritsee oikeesti enemmän, äänekäs koira päivällä vai helvetin juopuneet nuoret huutamassa ja tappelemassa yläkerrassa baari-illan jälkeen?

        Pointti on se, että sinä et tiedä häirikkökoirista yhtään mitään! Kyttäämistä ei tarvita! Unta ei tarvita! Opiskelua ei tarvita! Vuorotyötä ei tarvita! Mitään mihin pitää keskittyä ei tarvita! Mitään ei tarvita!

        Parasta eroahdistukseen ja muille häirikkökoiralle; http://dy.fi/as5


      • -Kovakallo-
        jgsdfjgdkjgf kirjoitti:

        Pointti oli se, että jos et kestä yhtään melua ja kyttäät aina vaan naapureita, niin ei kukaan
        pakota asumaan kerrostalossa. Sellasille ihmisille löytyy niitä mummon mökkejä. Ja kumpi häiritsee oikeesti enemmän, äänekäs koira päivällä vai helvetin juopuneet nuoret huutamassa ja tappelemassa yläkerrassa baari-illan jälkeen?

        "Ja kumpi häiritsee oikeesti enemmän, äänekäs koira päivällä vai helvetin juopuneet nuoret huutamassa ja tappelemassa yläkerrassa baari-illan jälkeen"


        Häirikkökoira! Se jatkaa meteliään päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen!


      • -Kovakallo-
        444444 kirjoitti:

        muuttaisit iha ite jonneki hevonkuusee kitisemää siintä toisia ojentamasta, haloooooo........

        Sinä äitin pikku finniperse, vedä kuivat ja painu kuuseen puhumaan asioista joista et mitään tiedä!


      • 333344
        -Kovakallo- kirjoitti:

        Sinä äitin pikku finniperse, vedä kuivat ja painu kuuseen puhumaan asioista joista et mitään tiedä!

        ottaako setää noin pirusti päähän? Hengitä paperipussiin, se helpottaa, hahaaaaaa.


    • gyukyuky8u

      ...
      .

      .
      .

      .
      .
      .
      ..
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

      vaan niskalaukaus kuuluu koiralle

      • -Kovakallo-

        Eläin pitää lopettaa aivoihin ampumalla! Et siis tiedä mistään mitään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe