Onko ok, jos nainen laittaa halatessa kätensä omien käsiensä korkeudella miehen ympärille? Vai pitääkö laittaa naiden laittaa kädet miehen hartioiden yli?
Entä kuuluuko ekoilla treffeillä halata?
Halaaminen treffeillä
16
3550
Vastaukset
- Gröhöm
Halaat siten kuin sinusta hyvältä tuntuu. Ei tuolla asialla ole yhtään mitään merkitystä, streessaat ihan turhista jutuista.
Kuuluuko halata? Ei missään ole mitään opaskirjaa, jota treffeillä täytyisi seurata. Kukin tekee treffeillään ihan mitä itse haluavat, ei mitään "kuulu" tehdä. Jos tuntuu siltä että nyt haluaisi halata ja mieskin näyttää pitävän sinusta, niin anna mennä vaan. Jos ei tunnut, niin ei ole mikään pakko halata. Samaa mieltä kuin edellinenkin -- ei mitään väliä, teet(te) siten kuin hyvältä tuntuu. Pakko ei ole halata, mutta mikäs sen mukavampaa kuin lämmin hellyydenosoitus treffien päätteeksi, jos treffikumppanit olivat toistensa mieleen. Mies tuskin sääntökirjan kanssa arvioi suoritustasi treffikumppanina. Hän muistaa vain sen, miten hyvältä ja lämpimältä tuntui painaa keho toista vasten.
- näin on
"Onko ok, jos nainen laittaa halatessa kätensä omien käsiensä korkeudella miehen ympärille? Vai pitääkö laittaa naiden laittaa kädet miehen hartioiden yli?"
Kyllä se on sopivampi laittaa kädet miehen hartioiden yli. Se vaan että jos on pitkä mies niin sinun on laitettava sellaiset korkepohjaiset platform-kengät jalkaasi jotta siihen paremmin yletyt, muutoinhan se menee sellaiseksi miehen kaulassa roikkumiuseksi.
Ainakin silloin kun minä vielä tanssipaikoilla kävin niin se oli ihan normaalikäytäntö että nainen tanssiessa piti käsiään miehen hartioiden päällä ja ylikin jos ylettyi . - m29.
"Entä kuuluuko ekoilla treffeillä halata?"
Naisten ei tarvitse halata ekoilla treffeillä. Nainen voi tehdä tai olla tekemättä aloitteen halaamiseen ekoilla treffeillä, samoin nainen voi hyväksyä tai olla hyväksymättä miehen aloitteen haliin. Mikään ei vaikuta naisen voittokulkuun.
Miehen sen sijaan olisi parasta yrittää tunkea kättä sinne mihin ei kuuluisi, myös siinä tapauksessa että nainen nyrpistelee. Muuten on naisten mielestä homo tai kaveripoika. Tai parhaimmillaan kumpaakin niistä. Tätä kutsutaan naisen logiikaksi.- swamp cabbage
"Miehen sen sijaan olisi parasta yrittää tunkea kättä sinne mihin ei kuuluisi..."
No ei se kyllä noin mene. - m29.
swamp cabbage kirjoitti:
"Miehen sen sijaan olisi parasta yrittää tunkea kättä sinne mihin ei kuuluisi..."
No ei se kyllä noin mene.Meneepäs. Ja muuten muista se, kun seuraavan kerran olet treffeillä. Jos mies lähentelee, niin se on SINUN VIKASI. Sinä et anna miehen olla ihminen, vaan pakotat miehen valitsemaan törkeyden ja kaverihomouden väliltä.
- Nelli.
"Miehen sen sijaan olisi parasta yrittää tunkea kättä sinne mihin ei kuuluisi, myös siinä tapauksessa että nainen nyrpistelee. Muuten on naisten mielestä homo tai kaveripoika. Tai parhaimmillaan kumpaakin niistä. Tätä kutsutaan naisen logiikaksi. "
Jos mies tekee niin ekoilla treffeillä, niin toisia treffejä ei todellakaan tule. Kyllä miehellä pitää olla hyvät käytöstavat, joihin moinen käytös ei todellakaan kuulu. - m29.
Nelli. kirjoitti:
"Miehen sen sijaan olisi parasta yrittää tunkea kättä sinne mihin ei kuuluisi, myös siinä tapauksessa että nainen nyrpistelee. Muuten on naisten mielestä homo tai kaveripoika. Tai parhaimmillaan kumpaakin niistä. Tätä kutsutaan naisen logiikaksi. "
Jos mies tekee niin ekoilla treffeillä, niin toisia treffejä ei todellakaan tule. Kyllä miehellä pitää olla hyvät käytöstavat, joihin moinen käytös ei todellakaan kuulu.Olen varmaan sitten poikkeus, kun minulle ei ole lähes ikinä tullut toisia treffejä kohteliaisuudella. Törkeydellä sen sijaan on.
- ldkgldg
m29. kirjoitti:
Olen varmaan sitten poikkeus, kun minulle ei ole lähes ikinä tullut toisia treffejä kohteliaisuudella. Törkeydellä sen sijaan on.
Olet kyllä oikeassa siinä, että liiallinen kohteliaisuus on tie kaveripojaksi, mutta mun mielestä kannattaa olla tietty tasapaino siinäkin, miten törkeästi vetää. Jos tulee selvää vastarintaa, niin sitten kannattaa stopata.
- ......
m29. kirjoitti:
Meneepäs. Ja muuten muista se, kun seuraavan kerran olet treffeillä. Jos mies lähentelee, niin se on SINUN VIKASI. Sinä et anna miehen olla ihminen, vaan pakotat miehen valitsemaan törkeyden ja kaverihomouden väliltä.
Jos mies lähentelee se ei todellakaan ole naisenvika. Moni nainen haluaa kohteliaan ja fiksun miehen, joka ei ole heti lähentelemässä.
- tarkkasilmäinen
"... _naiden_ laittaa kädet miehen hartioiden yli?"
Tuosta tempusta moni mies olisi todella otettu!- nxcbzbnbx
Varmasti paras typo jonka olen pitkään aikaan nähnyt.
Pitää ottaa kuitenkin huomioon, että kun on mies, niin saattaapa kainalot olla kosteat. Eikä se oo mukavaa kummallekaan jos toiselle tulee tyrkkyreaktio. Ekoilla treffeillä kun saattaa jänskättääkin. No halaa sillai, ettei tartte sitä kokea. Aivan sama halaako alempaa vai ylempää... Vai sillai... Puoliks. :D Ja sit sekin, että onko kaverillinen halaus vai läheinen halaus. Mutta siinähän se jännitys piileekin. Spontaanissa reaktiossa, että jos nainen pitää, niin kai se silloin halaa ja lämpimämmin kuin jos ei oikein pidä toisesta. Tunteella noi parin muodostumiset pitää vetää.
Mutta se että pitääkö halata... Kyllä, jos se tuntuu luontevalle ja ei, jos tuntuis jäykistelyltä tai muuten vaivaantuneelta. Sillai miltä tuntuu. Tuskin kukaan suuttuu kummastakaan, halaamisesta tai halaamatta jättämisestä. Kuitenkin se tutustuminen on se juttu siinä.- ........
niin vastenmielinen ettei naiset halua halata miestä avoimesti ja intiimisti?
- flikka.
Ei kyse välttämättä ole miehen vartalon vastenmielisyydestä. Heti tapailun alussa, kun ei vielä kunnolla tunneta, ei välttämältä kauhean intiimi halaaminen tunnu luontevalta. Toinen pääsee lähemmäksi siinä vaiheessa kun on tutustuttu paremmin.
- kjgkj.ögj
No ekoilla treffeillä tuskin kovin moni haluaa halailla intiimisti. Ja vastenmielinen persoona saa kyllä vartalonkin vastenmieliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942304Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1761892- 1791446
- 246900
- 71837
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611