Löytyykö omaa tasoa?

YötyöläinenM36

Galluppia siis pukkaisi.

1) Mies vai nainen?
2) Ikä tai ikäluokka?
3) Arviosi siitä, minkä verran kuvallisissa profiileissa on sinulle mieluisan näköisiä profiileita?

Minä:
1) M
2) 36
3) Kuvallisista (selasin juuri koko maan 30-38v naiset) n. 5% oli miellyttäviä

Tuosta 5%:sta n. 95% oli hesasa ja itse asun pohjoisempana, jossa ei ole ainuttakaan nättiä naista treffeissä

31

672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omanlainen nainen

En ajattele ihmisiä jonkin 'tasoisina'. Enemmänkin mietin, sopiiko tuon ja tuon ihmisen kiinnostukset ja ominaisuudet minulle. Aika paljon löydän miehiä, joihin haluaisin tutustua. Lopusta ei tiedä. Profiilista ei voi päätellä kaikkea.

Ai niin, taisit katsella vain naisten kuvia ja verrata niitä omaan upeaan peilikuvaasi? Minä taas olen huomannut, että kuviaan esittelevät ovat joskus narsisteja. Kuvattomien joukosta on löytynyt mahtavia tyyppejä. Mies, jonka kanssa jonkin aikaa seurustelin, oli ulkoasultaan varsinainen pikku kummajainen.

Sinä? Et pääsisi minun listalleni.

• omanlainen nainen

Tuo viimeinen rivi olisi saanut jäädä kirjoittamatta. Sori.

• Jep..
        omanlainen nainen kirjoitti:

Tuo viimeinen rivi olisi saanut jäädä kirjoittamatta. Sori.

..kertoopi vain siitä, että teet/sanot ensin ja mietit sitten. Eli et pääsisi minun listalle.. tuskin kuvattomana muutenkaan ;P

• omanlainen nainen
        Jep.. kirjoitti:

..kertoopi vain siitä, että teet/sanot ensin ja mietit sitten. Eli et pääsisi minun listalle.. tuskin kuvattomana muutenkaan ;P

Oikein harkinnan jälkeen kirjoitat ilkeästi. Ruksaan sinut taas listaltani. Ensivaikutelma on yleensä oikea.

• nettiletti

1) Nainen
      2) 29
      3) Jos nyt ihan kuvista puhutaan niin ehkä noin 20%. Tosin katselen yleensä vain lähi alueen eli etelän miehiä.

• romanttinen mies

Ikävä kyllä kokemukset Suomi24 treffipalstalta tason puolesta ovat olleet negatiivisia. Seuraa kyllä löytyy helpostikin, aika nopealla tahdilla ja hyvällä prosentilla pääsee peittoakin heiluttamaan, mutta mitään vakavasti otettavaa ei naisosastolta ole löytynyt. Kun on saanut ulkonäöllisesti sopimattomat raakattua pois jaloista pyörimästä, joutuu näitä mentaalipuolen miinoja vielä väistelemään aika ahkerasti.

• surusilmä :(

Mietin vaan, onko Suomesta kokonaan kadonneet inhimilliset, tuntevat, ajattelevat, sivistyneet ihmiset? Narsistisia peitonheiluttajia ja yksiöissään prinssiä odottavia rypistyviä pikkutyttöjä. Missä on terve itsetunto, elämänilo, huumorintaju, empaattisuus, älykkyys, ystävällisyys, hienotunteisuus? Oliko Suomi aina näin kalsea, vai nytkö vasta olen herännyt sen huomaamaan?

• romanttinen mies
        surusilmä :( kirjoitti:

Mietin vaan, onko Suomesta kokonaan kadonneet inhimilliset, tuntevat, ajattelevat, sivistyneet ihmiset? Narsistisia peitonheiluttajia ja yksiöissään prinssiä odottavia rypistyviä pikkutyttöjä. Missä on terve itsetunto, elämänilo, huumorintaju, empaattisuus, älykkyys, ystävällisyys, hienotunteisuus? Oliko Suomi aina näin kalsea, vai nytkö vasta olen herännyt sen huomaamaan?

Älä vaivu kyynisyyteen. Kyllä niitä hyviä tyyppejä edelleen löytyy, et vain pidä heitä tarpeeksi hyvinä itsellesi ja kurkottelet pilviin. Seuraavalla kerralla anna sille Parkanon Martillekin mahdollisuus, varmasti löydät naista kunnioittavan ja kiltin miehen hänestä. Itse tunnen lukuisia todella kivoja miehiä, jotka vaan eivät koskaan saa mahdollisuutta näyttää "osaamistaan" naisille, koska nämä heitukat eivät kelpuuta heitä edes ensimmäiselle saatille tai laskevat ekojen treffien jälkeen kastiin "ihan kiva", eivätkä palaa asiaan toista kertaa. Sääli.

• Osatotuutta

Eivät ne ole kadonneet, heillä ei vain ole mitään mahdollisuuksia pärjätä nettideiteissä. Ensinnäkin s24 profiili ohjaa profiilinluontia siten, että ihmisista tulee vain speksattuja tuotteita ja se valokuva kruunaa sitten koko komeuden. Jos ei ole kuvaa tai se ei miellytä, niin kauppa ei käy. Samoin nämä nykyiset nettideittipalstat edellyttävät rekisteröitymistä, joten sattumalta mukavaan ilmoitukseen törmäävän pitää nähdä melkoisesti vaivaa, jotta saa vastattua. Ja kun soppaan lisätään vielä se, että ilman rekisteröitymistä haku näyttää vain viikon sisällä kirjautuneet, ei treffeissä pärjää kuin nettiaddiktoituneet ihmiset, joihin nuo mainitsemasi asiat eivät sitten pädekään.

• romanttinen mies
        Osatotuutta kirjoitti:

Eivät ne ole kadonneet, heillä ei vain ole mitään mahdollisuuksia pärjätä nettideiteissä. Ensinnäkin s24 profiili ohjaa profiilinluontia siten, että ihmisista tulee vain speksattuja tuotteita ja se valokuva kruunaa sitten koko komeuden. Jos ei ole kuvaa tai se ei miellytä, niin kauppa ei käy. Samoin nämä nykyiset nettideittipalstat edellyttävät rekisteröitymistä, joten sattumalta mukavaan ilmoitukseen törmäävän pitää nähdä melkoisesti vaivaa, jotta saa vastattua. Ja kun soppaan lisätään vielä se, että ilman rekisteröitymistä haku näyttää vain viikon sisällä kirjautuneet, ei treffeissä pärjää kuin nettiaddiktoituneet ihmiset, joihin nuo mainitsemasi asiat eivät sitten pädekään.

Puhumattakaan siitä, ettei nöyrä ja kunnollinen suomalainen mies osaa itseään kaupata vähää alusta.

• deft

"Mietin vaan, onko Suomesta kokonaan kadonneet inhimilliset, tuntevat, ajattelevat, sivistyneet ihmiset?"
        Niinnoh, nämä kaikki asiathan eivät kulje käsi kädessä.

"Narsistisia peitonheiluttajia ja yksiöissään prinssiä odottavia rypistyviä pikkutyttöjä."
        Mikä mahtaisi olla se välimuoto?

Ei suomi ole kalsea(?!), mutta tietynlaiset foorumit houkuttelevat kärpäsiä niin kuin tuore kasa paskaa.

Ei kannata kyynistyä, riittää että on realistinen, vaikka se vaikuttaisi aluksi pessimismiltä. Laajenna hieman tajuntaasi ja katso ympärillesi, se auttaa yleensä. Luulemma...

• parttimarkanosta
        romanttinen mies kirjoitti:

Älä vaivu kyynisyyteen. Kyllä niitä hyviä tyyppejä edelleen löytyy, et vain pidä heitä tarpeeksi hyvinä itsellesi ja kurkottelet pilviin. Seuraavalla kerralla anna sille Parkanon Martillekin mahdollisuus, varmasti löydät naista kunnioittavan ja kiltin miehen hänestä. Itse tunnen lukuisia todella kivoja miehiä, jotka vaan eivät koskaan saa mahdollisuutta näyttää "osaamistaan" naisille, koska nämä heitukat eivät kelpuuta heitä edes ensimmäiselle saatille tai laskevat ekojen treffien jälkeen kastiin "ihan kiva", eivätkä palaa asiaan toista kertaa. Sääli.

ulkoisesti vaatimaton mies saattaa osoittautua maailman ihannimmaksi ja aidoimmaksi kumppaniksi.
        Mutta itseään "romanttisiksi miehiksi" mainostavat egoistiset pässinpäät kannattaa fiksun naisen AINA kiertää kaukaa.

• surusilmä:(
        deft kirjoitti:

"Mietin vaan, onko Suomesta kokonaan kadonneet inhimilliset, tuntevat, ajattelevat, sivistyneet ihmiset?"
        Niinnoh, nämä kaikki asiathan eivät kulje käsi kädessä.

"Narsistisia peitonheiluttajia ja yksiöissään prinssiä odottavia rypistyviä pikkutyttöjä."
        Mikä mahtaisi olla se välimuoto?

Ei suomi ole kalsea(?!), mutta tietynlaiset foorumit houkuttelevat kärpäsiä niin kuin tuore kasa paskaa.

Ei kannata kyynistyä, riittää että on realistinen, vaikka se vaikuttaisi aluksi pessimismiltä. Laajenna hieman tajuntaasi ja katso ympärillesi, se auttaa yleensä. Luulemma...

Oli hiukan huono hetki minulla. On niitä Suomessa ihan kunnon ihmisiäkin. En ole varma, olenko itse sellainen. Olen aika itsekeskeinen, tottunut olemaan yksin, kärtyisä, pikkumainen, komenteleva,...

Miksi siis valitan? Kun ei löydy miestä, johon voisin rakastua ja joka rakastuisi minuun. Olin tyytyä hassunnäköiseen pikkuiseen mieheen, joka kuitenkin osasi kohdella minun vaikeita puoliani hyvin. Minulla oli hänen kanssaan hyvä olla. Hän ei kuitenkaan ollut tyytyväinen, etsi jotain parempaa. Jotakuta, joka herättäisi hänen rakkautensa. Nyt minusta tuntuu, että jos en kelpaa edes hänelle, etsintäni on varmaan toivoton. Ehkä olen tuomittu elämään yksin. Siitä johtui negatiivisuuteni.

• deft
        surusilmä:( kirjoitti:

Oli hiukan huono hetki minulla. On niitä Suomessa ihan kunnon ihmisiäkin. En ole varma, olenko itse sellainen. Olen aika itsekeskeinen, tottunut olemaan yksin, kärtyisä, pikkumainen, komenteleva,...

Miksi siis valitan? Kun ei löydy miestä, johon voisin rakastua ja joka rakastuisi minuun. Olin tyytyä hassunnäköiseen pikkuiseen mieheen, joka kuitenkin osasi kohdella minun vaikeita puoliani hyvin. Minulla oli hänen kanssaan hyvä olla. Hän ei kuitenkaan ollut tyytyväinen, etsi jotain parempaa. Jotakuta, joka herättäisi hänen rakkautensa. Nyt minusta tuntuu, että jos en kelpaa edes hänelle, etsintäni on varmaan toivoton. Ehkä olen tuomittu elämään yksin. Siitä johtui negatiivisuuteni.

Siitähän nyt voisi kirjoittaa vaikka mitä syväanalyyseja, että miksi vaatia(?) kunnollista miestä jos itse ei ole samanmoinen. Toisaalta, jos on tottunut olemaan yksin, ei myöskään haittaa sanoa pahasti.

Ihan aiheesta valitat. Vai pitäisikö sanoa että turhaudut?
        Negatiivisuus ruokkii negatiivisuutta. Hankaloittaa aika lailla sen muutoksen tapahtumista, että saisi miehen ilman jatkuvaa vakuuttelua tunteista yms.
        Harmittavaa myös tuo yksipuoleinen ihastuminen/rakastuminen.

• pisismimmi IHANlutka
        romanttinen mies kirjoitti:

Kyllä niitä hyviä tyyppejä edelleen löytyy, et vain pidä heitä tarpeeksi hyvinä itsellesi ja kurkottelet pilviin. Seuraavalla kerralla anna sille Parkanon Martillekin mahdollisuus, varmasti löydät naista kunnioittavan ja kiltin miehen hänestä. Itse tunnen lukuisia todella kivoja miehiä, jotka vaan eivät koskaan saa mahdollisuutta näyttää "osaamistaan" naisille, koska nämä heitukat eivät kelpuuta heitä edes ensimmäiselle saatille tai laskevat ekojen treffien jälkeen kastiin "ihan kiva", eivätkä palaa asiaan toista kertaa. Sääli.

Kummastuttaa vain se seikka että miehet täällä märisee ensin sitä kun naiselle ei kelpaa mikään tai sitten märistään sitä että naiselle kelpaa, koska miehet luulee naisen olevan lunttu kun kelpaa.

Ota opiksi vain yksi asia: PIDÄ OMA PÄÄSI äläkä lue näitä juttuja täällä totuutena.

• gahadgaa

1) N
      2) 38
      3) 0,00001% omasta kunnastani

Lähes kaikki miehet iältään 34-42 ovat enemmän mahakkaita kuin Jope Ruonansuu ja silti katekoroivat itsensä "normaaliin" vartalotyyppiin, jotkut vielä "urheilullisiin" ja siitä olenkin saanut makeat naurut.

Suurimmalla osalla on lapsia useamman naisen kanssa -> turn off
      Eivät osaa hoitaa taloudellista tilannettaan: ulosottovirastosta odottaa pino laskuja...
      Pelimiehiä, odottavat pääsevänsä fällyjen väliin ensimmäisen treffin jälkeen ja totuus luonteesta tulee heti esiin kun suuttuvat etteivät pääsekään.

Suomessa EI OLE normaalia miestä vaan kaikki vapaat ovat enemmän tai vähemmän pölöjä, sorry vaan...

• Onko ratkaisu..

..sitten iskeä joku niistä varatauista?

• gahadgaa
        Onko ratkaisu.. kirjoitti:

..sitten iskeä joku niistä varatauista?

Miksi joku varattu ääliö olisi ratkaisu???

• mamu74
        gahadgaa kirjoitti:

johan tuossa kirjoittaja vihjasi, ettei suomalaisista miehistä löydy ratkaisua. Onneksi nykyaikana ei ole homma eikä mikään tutustua ULKOMAALAISEEN MIEHEEN, joko Suomen rajojen sisäpuolella asuvaan tai sitten ulkomailta tulevaan.

• TrööööööööT!

Älä viitsi yleistää, kun et voi todistaa väittämääsi todeksi! Suomen kokoisesta maasta löytyy takuulla se sinullekin sopiva yksilö, kun pikkaisen olet avarakatseisempi, etkä tyrmää jokaista ensi näkemältä. Se että mollaat "lähes" kaikki mahakkaiksi, ei ainakaan anna kovin vakuuttavaa kuvaa sinusta. Yleisin ongelma näillä treffipalstoilla on siinä, kun miltei poikkeuksetta ollaan tyrmäämässä ensi näkemältä, eikä haluta edes tutustua kun jo "perävalot" näkyy! Ensimmäisessä viestissä pitäisi niiden polvien pettää ja tutista sun muuta. Voi voi kaukana on ne ajat kun vielä ihmiset uskaltautuivat tutustumaan. Nykyään meno vain synkkenee ja menee entistä enemmän pinnalliseksi / kertakulutukseksi!

Suosittelen lämpimästi lukemaan seuraavan jutun!
        http://plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/parisuhteessa/tarjolla-kelvottomia-lurjuksia-mita-tehda-kun-kumppania-ei-loydy

t. Lapseton, urheilullinen ja erittäin hyvässä kunnossa oleva mies 33v!

• Sinähän sen sanoit..
        gahadgaa kirjoitti:

..ettei vapaista löydy kuin pölöjä (mitä ovatkin).

• opewutwåioutwå
        TrööööööööT! kirjoitti:

Älä viitsi yleistää, kun et voi todistaa väittämääsi todeksi! Suomen kokoisesta maasta löytyy takuulla se sinullekin sopiva yksilö, kun pikkaisen olet avarakatseisempi, etkä tyrmää jokaista ensi näkemältä. Se että mollaat "lähes" kaikki mahakkaiksi, ei ainakaan anna kovin vakuuttavaa kuvaa sinusta. Yleisin ongelma näillä treffipalstoilla on siinä, kun miltei poikkeuksetta ollaan tyrmäämässä ensi näkemältä, eikä haluta edes tutustua kun jo "perävalot" näkyy! Ensimmäisessä viestissä pitäisi niiden polvien pettää ja tutista sun muuta. Voi voi kaukana on ne ajat kun vielä ihmiset uskaltautuivat tutustumaan. Nykyään meno vain synkkenee ja menee entistä enemmän pinnalliseksi / kertakulutukseksi!

Suosittelen lämpimästi lukemaan seuraavan jutun!
        http://plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/parisuhteessa/tarjolla-kelvottomia-lurjuksia-mita-tehda-kun-kumppania-ei-loydy

t. Lapseton, urheilullinen ja erittäin hyvässä kunnossa oleva mies 33v!

Mutta jos valehtelee heti ensimmäisissä viesteissä itsestään, niin kyllä se luotto menee tähän henkilöön heti. Ja mitä sitten tulee näihin muihin miehiin, niin pelimiehiä ovat, eivät tosissaan ja hakevat hakemistaan, sitä lopettamatta vaikka treffailisi jo yhtä säännöllisesti.

Minä olen menettänyt toivoni miehiin, sekä netti -sellaisiin että livenä tavattuihin, ei löydy tosiaankaan tämän kokoisesta maasta yhtäkään miestä, joka olisi valmis suhteeseen sekä luotettava kunnollinen mies.

Olen kokeillut kaukosuhteita -> ei onnistu, koska mies ei suostu tulemaan minun paikkakunnalleni vuorottain, lähisuhteita -> ei onnistu, koska mies on pelimies ja koittaa kaataa vain ja ainoastaan sänkyyn, suuttuu kun sitä ei saa ensitreffeillä, en tiedä olenko idiootti-imuri mutta minulle on käynyt liian monta tällaista tapausta mikä todistaa sen, etten jaksa vaivautua yrittämään mitään enää.

Parempi olla yksin ja hankkia se lapsi myös yksin, koska miestä tästä maasta ei löydy minulle.

• gfdgdfhhlpmbcww
        opewutwåioutwå kirjoitti:

Mutta jos valehtelee heti ensimmäisissä viesteissä itsestään, niin kyllä se luotto menee tähän henkilöön heti. Ja mitä sitten tulee näihin muihin miehiin, niin pelimiehiä ovat, eivät tosissaan ja hakevat hakemistaan, sitä lopettamatta vaikka treffailisi jo yhtä säännöllisesti.

Minä olen menettänyt toivoni miehiin, sekä netti -sellaisiin että livenä tavattuihin, ei löydy tosiaankaan tämän kokoisesta maasta yhtäkään miestä, joka olisi valmis suhteeseen sekä luotettava kunnollinen mies.

Olen kokeillut kaukosuhteita -> ei onnistu, koska mies ei suostu tulemaan minun paikkakunnalleni vuorottain, lähisuhteita -> ei onnistu, koska mies on pelimies ja koittaa kaataa vain ja ainoastaan sänkyyn, suuttuu kun sitä ei saa ensitreffeillä, en tiedä olenko idiootti-imuri mutta minulle on käynyt liian monta tällaista tapausta mikä todistaa sen, etten jaksa vaivautua yrittämään mitään enää.

Parempi olla yksin ja hankkia se lapsi myös yksin, koska miestä tästä maasta ei löydy minulle.

eikös se sanontakin mene, että kaikki lähtee itsestä. :) Toki kyllä parisuhde vaatii molempien panostusta, mutta omalla käytöksellä on erittäin suuri rooli. Ensinnäkin jos olet epävarma, niin kyllä tämä epävarmuus näkyy ja tarttuu myös siihen vastapuoleen. Tästä seuraa tunnelma jossa kumpikaan ei oikein uskalla tehdä liikettä suuntaan taikka toiseen ja näin suhde tyrehtyy. Tästä on muutamia kokemuksia ja siihen ainoa parannus on kadottaa se oma epävarmuus. Tämä tietenkin edellyttää rehellistä ja avointa olemusta, sekä sitä, että uskaltaa puhua asioista. Vaatimuksia on turha esittää jos niistä ei uskalla myös puhua. Useimmilla tuntuu olevan sellainen olettamus, että toisen pitäisi jostakin eleestä tulkita mitä toinen tarkoittaa.

Juu voin tosin yhtyä tuohon, että kaukosuhteita on myös nähty ja mikäli molemmat eivät ole valmiita sen eteen tekemään töitä, niin parempi jättää silloin aloittamatta. Olen ollut siinä tilanteessa, että asioista oli sovittu suhteen alussa, kuinka suhdetta "ylläpidetään" etäisyydestä huolimatta. Mutta suhteen edetessä naisen kiinnostus tulla luokseni katosi tyystin. Minä sain olla se joka reissasi ja toinen sitä ei tehnyt, vaikka mahdollisuus olisi ollut aivan samanlainen. Miltei aina oli joku seli seli ja sitä rataa.. Ei sellainen mene läpi, sillä jossakin on raja. Hyvänä ohjeena voisi pitää, että mikäli et ole valmis tekemään toisen eteen asioita, niin ole silloin yksin.

Toivoani en edelleenkään ole menettänyt, enkä menetä! Kyllä tuolla jossakin on ihminen jonka kanssa asiat menee ns. yksiin, sitä en epäile.

Tsemppiä sinullekin!

• opewutwåioutwå
        gfdgdfhhlpmbcww kirjoitti:

eikös se sanontakin mene, että kaikki lähtee itsestä. :) Toki kyllä parisuhde vaatii molempien panostusta, mutta omalla käytöksellä on erittäin suuri rooli. Ensinnäkin jos olet epävarma, niin kyllä tämä epävarmuus näkyy ja tarttuu myös siihen vastapuoleen. Tästä seuraa tunnelma jossa kumpikaan ei oikein uskalla tehdä liikettä suuntaan taikka toiseen ja näin suhde tyrehtyy. Tästä on muutamia kokemuksia ja siihen ainoa parannus on kadottaa se oma epävarmuus. Tämä tietenkin edellyttää rehellistä ja avointa olemusta, sekä sitä, että uskaltaa puhua asioista. Vaatimuksia on turha esittää jos niistä ei uskalla myös puhua. Useimmilla tuntuu olevan sellainen olettamus, että toisen pitäisi jostakin eleestä tulkita mitä toinen tarkoittaa.

Juu voin tosin yhtyä tuohon, että kaukosuhteita on myös nähty ja mikäli molemmat eivät ole valmiita sen eteen tekemään töitä, niin parempi jättää silloin aloittamatta. Olen ollut siinä tilanteessa, että asioista oli sovittu suhteen alussa, kuinka suhdetta "ylläpidetään" etäisyydestä huolimatta. Mutta suhteen edetessä naisen kiinnostus tulla luokseni katosi tyystin. Minä sain olla se joka reissasi ja toinen sitä ei tehnyt, vaikka mahdollisuus olisi ollut aivan samanlainen. Miltei aina oli joku seli seli ja sitä rataa.. Ei sellainen mene läpi, sillä jossakin on raja. Hyvänä ohjeena voisi pitää, että mikäli et ole valmis tekemään toisen eteen asioita, niin ole silloin yksin.

Toivoani en edelleenkään ole menettänyt, enkä menetä! Kyllä tuolla jossakin on ihminen jonka kanssa asiat menee ns. yksiin, sitä en epäile.

Tsemppiä sinullekin!

Entäpä silloin kun itse on erittäin varma luonteinen, sekä antaa ehkä liikaakin itsestään alkavaan suhteeseen, on avoin, puhelias, tasa-arvoa ylläpitävä -> myös nainen tarjoaa, (tai tätä ominaisuutta käytetty liikaa hyväksi ja olenkin joutunut aina maksunaiseksi joka paikkaan) ehdottelee menoja/tekemistä, ei aihetta mistä ei voisi puhua, ei haittaa vaikka mies puhuisi existään (eli ei liian mustis), tekee ruokaa, leipoo, ja on oma itsensä, iloinen ja huumorintajuinen.

Mikä silloin mättää, kun jokainen miehet tahtoo vain leikkiä? Mistään ei tule mitään koskaan, joten on aihetta epäillä miehissä olevan jotain häikkää, kun mikään ei kelpaa..

• gfdgdfhhlpmbcww
        opewutwåioutwå kirjoitti:

Entäpä silloin kun itse on erittäin varma luonteinen, sekä antaa ehkä liikaakin itsestään alkavaan suhteeseen, on avoin, puhelias, tasa-arvoa ylläpitävä -> myös nainen tarjoaa, (tai tätä ominaisuutta käytetty liikaa hyväksi ja olenkin joutunut aina maksunaiseksi joka paikkaan) ehdottelee menoja/tekemistä, ei aihetta mistä ei voisi puhua, ei haittaa vaikka mies puhuisi existään (eli ei liian mustis), tekee ruokaa, leipoo, ja on oma itsensä, iloinen ja huumorintajuinen.

Mikä silloin mättää, kun jokainen miehet tahtoo vain leikkiä? Mistään ei tule mitään koskaan, joten on aihetta epäillä miehissä olevan jotain häikkää, kun mikään ei kelpaa..

on oikeaa vastausta antaa, että mistä homma kiikastaa. Kuinkas tuo käy ilmi, että miehet vain leikkivät? Eivät siis ole valmiita suhteeseen, jahkailevat vai mitä? Niin ja siis mistä valehtelevat ensimmäisessä viestissä?

Joo tasa-arvo parisuhteessa on hyvä olla olemassa ja juuri noin, että molemmat hoitaa maksuja jos yhdessä aiotaan olla. Pelkästään toisen kukkaronnyörejä avaamalla syntyy kiistaa hyvinkin helposti. Tiedän myös tuon, jos antaa itsestä liika ja on valmis panostamaan mutta homma ei ota tuulta purjeisiin. Sekin on valitettavasti koettu ja vaikka kuinka koitti toista kannustaa, niin ei! Väkisin sekään ei kannata, olipa sitten millainen "sissi" tahansa. Pidemmän päälle tuollainen syö kaiken energiasi ja ongelmat kasvaa kasvamista. Tuo voisi viitata siihen, että vastapuolella ei ole itsetunto oikein kohdallaan. Näin ainakin oli koetussa tapauksessa, sen osasi myöntää vasta jälkikäteen.
        Edelleen vain täytyy uskoa tuolla jossakin on joku ja luovuttaa ei saa!

• aikuinen mies

Ensin nämä vastaukset:
      1) Aikuinen mies
      2) 50
      3) En koskaan ota yhteyttä naisiin, vaan naiset ottavat yhteyttä minuun. Paljon parempi. Kuva on turha ja jopa haitallinen. YHTÄÄN kontaktia en ole kokenut kuvallisen naisen kanssa.

Uudellamaalla on noin 200 kpl yhtä ikävuotta (esim 47 -vuotiaita) olevia naisia. Kuvallisista en oikein perusta enkä haluakaan nähdä niiden kuvia etukäteen. Kuva sotkee vaan mielikuvaa. Sitten kun on jutellut tarpeeksi, niin sitten voi mennä treffeille. Suurin osa näistä käymistäni treffeistä on ollut kaikin puolin miellyttäviä ja onnistuneita, vaikka ne eivät ole seurusteluun johtaneetkaan. Yllättävää kyllä. suurin osa tapaamistani naisita on lääkäreitä, opettajia tms. Miellyttävyys selviää sitten kuitenkin vasta paikan päällä.

• joimalif

Ei kuule auta vaikka kroppa olisi kuinka kunnossa ja luonne iloinen sekä huumorintajuinen, nettideiteissä valitettavasti ei ole muita kuin pelureja. Persoonia, jotka eivät ole tosissaan hommassa mukana vaan saitilla vallitsee lastentarha meininki...

• zzziiii

Millä perusteella luokittelet ihmiset eri "tasoihin"??? Onko meillä joku kastisysteemi täällä Suomessa?

• YTM

..YTM, ATM, YTN, ATN.. kannattaa opetella.

• syyybillvain
        YTM kirjoitti:

..YTM, ATM, YTN, ATN.. kannattaa opetella.

Miesten luoma markkina-arvo teoria ihmissuhteilleen, suomeksi kuka saa ja kuka ei ( Pilua meinaan) ja keiltä.

eli selitteineen:

YTM= Ylätason mies:

Saa helposti naista ja pimpsaa. Yleensä ylpeä, itsekäs playeri. Naista piisaa koska ulkonäkö on yleisesti ymmärrettynä hyvä/huoliteltu. Julkkisarvoakin voi olla koulutus- jaTulotaso korkea jne.. Saa piirakkaa molemman tason naisilta. Parisuhde yleensä YT-naisen kanssa. Mies jonka kaikki haluavat.

YTN= ylätason nainen:

Saa huomiota, ja munaskaa molemman tason miehiltä. Nainen joka ei jakele kaikille, korkea koulutus kaunis yleiskriteereillä, huoliteltu tyylikäs varakas ja nuori. Voi olla joku julkkis esim Janina Frostell jne.. Eli siis nainen jonka kaikki haluavat mutta harvat saavat.

ATM= Alatason mies.

Yleensä ihan kivan näköinen tai muuten omillaan tuleva,perusjätkä. ei korkeaa koulutusta tulotasoa eikä julkkisarvoa jne.. Tai sitten ylipainoin itsesäälissä kotonaviruva itsestään huoltapitämätön toivottomuus. Haaveilee yleensä YT-naisista mutta harvoin saa sellaisen. Päätyy suhteeseen AT-naisen kanssa tai jää täysi ilman. Syyttää yleensä asemastaan kaikkia naisia, mikä omalta osaltaan syventää kuilua miehen ja naisten välillä.

ATN = Alatason nainen, Yleensä ihan kaunis ja siivo nainen , sellainen perusmimmi/ ihan kiva -tyttö. Tai sitten ATM ja YTM miesten mielestä jollain ulkonäöllisellä seikallaan luotaantyöntävä tai kelvoton parisuhteeseen, ruma , sivistymätön, ujo, köyhä, lapsia jne.. Sotkuinen tai miehen kuvitelmissa lumppu. Pätyy harvoin suhteeseen YTM:n kanssa ja yleensä suhteessa ATM:N kanssa tai sitten ei ollenkaan kysyntää.

Yleensä nämä luokitukset kertovat enempi käyttäjistään kuin muista ihmisistä. Itse pidän hirveän suurena herjana jos minun mieheni käyttää itsestään, minusta tai muista ihmisistä näitä termejä.

• Eli paljastit..
        syyybillvain kirjoitti:

Miesten luoma markkina-arvo teoria ihmissuhteilleen, suomeksi kuka saa ja kuka ei ( Pilua meinaan) ja keiltä.

eli selitteineen:

YTM= Ylätason mies:

Saa helposti naista ja pimpsaa. Yleensä ylpeä, itsekäs playeri. Naista piisaa koska ulkonäkö on yleisesti ymmärrettynä hyvä/huoliteltu. Julkkisarvoakin voi olla koulutus- jaTulotaso korkea jne.. Saa piirakkaa molemman tason naisilta. Parisuhde yleensä YT-naisen kanssa. Mies jonka kaikki haluavat.

YTN= ylätason nainen:

Saa huomiota, ja munaskaa molemman tason miehiltä. Nainen joka ei jakele kaikille, korkea koulutus kaunis yleiskriteereillä, huoliteltu tyylikäs varakas ja nuori. Voi olla joku julkkis esim Janina Frostell jne.. Eli siis nainen jonka kaikki haluavat mutta harvat saavat.

ATM= Alatason mies.

Yleensä ihan kivan näköinen tai muuten omillaan tuleva,perusjätkä. ei korkeaa koulutusta tulotasoa eikä julkkisarvoa jne.. Tai sitten ylipainoin itsesäälissä kotonaviruva itsestään huoltapitämätön toivottomuus. Haaveilee yleensä YT-naisista mutta harvoin saa sellaisen. Päätyy suhteeseen AT-naisen kanssa tai jää täysi ilman. Syyttää yleensä asemastaan kaikkia naisia, mikä omalta osaltaan syventää kuilua miehen ja naisten välillä.

ATN = Alatason nainen, Yleensä ihan kaunis ja siivo nainen , sellainen perusmimmi/ ihan kiva -tyttö. Tai sitten ATM ja YTM miesten mielestä jollain ulkonäöllisellä seikallaan luotaantyöntävä tai kelvoton parisuhteeseen, ruma , sivistymätön, ujo, köyhä, lapsia jne.. Sotkuinen tai miehen kuvitelmissa lumppu. Pätyy harvoin suhteeseen YTM:n kanssa ja yleensä suhteessa ATM:N kanssa tai sitten ei ollenkaan kysyntää.

Yleensä nämä luokitukset kertovat enempi käyttäjistään kuin muista ihmisistä. Itse pidän hirveän suurena herjana jos minun mieheni käyttää itsestään, minusta tai muista ihmisistä näitä termejä.

..olevasi ATN ;D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3545
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      31
      2307
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      47
      927
    9. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      817
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      813
    Aihe