Hei, olen ostanut uuden päivitetyn Euroopan karttaversion. Pitääkö navissa oleva kykyinen kartta poistaa laitteesta ennen uuden asennusta?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
TomTom730T karttapäivitys
7
311
Vastaukset
- Fabisti
Tiedoksi vielä. Olen yrittänyt ladata uutta karttaa vanhan päälle. Jonkin aikaa lataantuu, jonka jälkeen tulee virheilmoitus (error ym...)
- GO720
Ota vanhasta kartasta ensin kopio tietokoneelle, jollei sinulla ole siitä jo kopiota.
Jos kopio on jo tietokoneella, voit poistaa vanhan kartan ja ladata uuden tilalle navigaattoriin.
Jos sen jälkeen navigaattori toimii hyvin, uudella kartalla, poista vanha kopio ja tee kopio uudesta kartasta.
Jos vahingossa tyrit ja hävität uuden karttasi, saat Tomtomilta uuden, muistaakseni puolen vuoden aikana. - 3.0
poistaa, jos sulla tulee jotai erroria ota virustorjunta/palomuuri pois päältä latauksen ajan!!! Mulla sama vika alussa, kun otin ym pois homma toimi sukkana
- 3.0
3.0 kirjoitti:
poistaa, jos sulla tulee jotai erroria ota virustorjunta/palomuuri pois päältä latauksen ajan!!! Mulla sama vika alussa, kun otin ym pois homma toimi sukkana
unohdin mainita että ota AINA varmuuskopio ennenkö teet mitään, mutta tämä pitäisi olla päivän selvä asia.
- Fabisti
3.0 kirjoitti:
unohdin mainita että ota AINA varmuuskopio ennenkö teet mitään, mutta tämä pitäisi olla päivän selvä asia.
Kiitos hyvistä neuvoista. Vielä kyselisin, mistä asetuksista F-Securesta 2010 saa välaikaisesti pois palomuurin ja virustorjunnan? :-(
- Snaut
Fabisti kirjoitti:
Kiitos hyvistä neuvoista. Vielä kyselisin, mistä asetuksista F-Securesta 2010 saa välaikaisesti pois palomuurin ja virustorjunnan? :-(
Vie kursori ruudun oikeassa alakulmassa olevan F-Secure ikonin päälle. Siiten paina hiiren oikeata näppäintä ja valitse esiintulevasta valikosta kohta "Sulje" ja sieltä vielä "Poista käytöstä ja salli kaikki verkkoliikenne".
- Voi Vittu
siitä, että mitä karttaa lataat ja riittääkö muisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232269Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561464- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?66915Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9797- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760