nyt on huoli iso huoli

valk.kotka-09

41

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelija.

      taitaa huudella vaihteeksi puskissa.

      • minä en usko sitä anteeksi :)


      • satulassa.nainen
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        minä en usko sitä anteeksi :)

        Lahden limanuljaskainen,
        anustieteen tohtori Jamppa Nyssinder polkaisi vinhasti poljettavaa rattikelkkaa läksien törröttelemään nelosoluttietä Mäntsälään päin, pienessä pöhnässä, kuten aina, omituinen kutitus pakaristossaan sieltä keskemmältä reikää se kaikkein suurin kutitus, nousi kontalleen rattikelkan päälle, laski housut alas, ja pallien alta työnsi keskisormen suoraan punertavaan reikeliin sitä pyöritellen ja raapien. Ajoi ohitse poliisi auto, kaksi konstaa katsoen rattikelkkailijaa, lasten versiolla ajelevaa; onkohan se kääntymässä jonnekin? ajatteli toinen ääneen, Shellille näkyy menevän kun keskivilkku on horollaan, sanoi toinen ja nauraa räkättäen ajoivat ohi Jamppa Nyssinderin lentäessä ojaan kupsulleen sormi anuksessa vieläkin.


    • elämä ei ole ne päivät,
      vaan päivät jotka jäävät muistiin (0:

      jerikoo kilttii palaa kirjoittaan jos olen loukannut jotenkin anteeksi (:

    • sinä olet kadonnut :)
      lupaan kiduttaa itseeni jos vain annat tyhmyyteni anteeksi (0:
      taidan musiikin kuuntelun paremin,
      kuin runojen kirjoituksen sekin kuoli tässä matkalla enkä tiedä miksi..
      palstoja on muitakin vaan olit helmi tällä palstalla ..
      voisitko jo tulla takas ...

    • YksSivullinen

      Kadonnutta voisi kysellä suoraan privaviestillä
      Miksi sitä pitää täällä huudella

      • vastaus monesti luetaan tämä vaikka galleriaa ei avatakaan :)
        näin on ja toivon, että joku jerikon tuttu näkee ja vie viestin perille ..
        hän yksi parhaita kirjoittajia on hirvee katastrofi jos hän katoaa tältä palstalta ..
        siksi toivon että ei ole edes tällasta harkinnut...


    • ,.,.,.

      Jerikohan on hummeri-tenho

      • byääääääääääääääääää

        byäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh!


      • kuinka niin minä en usko jos on niin on
        vaan minä tunnen vain jerikon joka on fiksu ;)
        ei muuta ja jos on niin olkoon :)


      • tenho oo,
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        kuinka niin minä en usko jos on niin on
        vaan minä tunnen vain jerikon joka on fiksu ;)
        ei muuta ja jos on niin olkoon :)

        möykky se on yhdellä monista nikeistään. Käy kimppuun kun löytyy.


      • tenho oo, kirjoitti:

        möykky se on yhdellä monista nikeistään. Käy kimppuun kun löytyy.

        ei jerikoa kohta tule palstalle (0.
        yhyyy


      • ..
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        ei jerikoa kohta tule palstalle (0.
        yhyyy

        sillä on kotona ihana nainen ja parempaa tekemistä


      • .. kirjoitti:

        sillä on kotona ihana nainen ja parempaa tekemistä

        ei ole ainakaan kirjoittamisessa heh heh(0:
        tuo kevennys tuli tarpeeseen jospa minusta ei sitä mökkyy tulekaan sitten :)
        jerikooo huhuu sus kuolee ikävään tahtoo kirjoittaa ihan kiltisti joo heh hee


      • ...
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        ei ole ainakaan kirjoittamisessa heh heh(0:
        tuo kevennys tuli tarpeeseen jospa minusta ei sitä mökkyy tulekaan sitten :)
        jerikooo huhuu sus kuolee ikävään tahtoo kirjoittaa ihan kiltisti joo heh hee

        kaikkia hyviä täällä ja nyt olisit möykky


      • ... kirjoitti:

        kaikkia hyviä täällä ja nyt olisit möykky

        valkoinen ja susi ei muita ja siinä on taikkaa
        odota vähän aikaa nostan jerikon ylös ja kirjoittaan
        vaikka sitten millä konstilla teen sen... ;)


      • ..
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        valkoinen ja susi ei muita ja siinä on taikkaa
        odota vähän aikaa nostan jerikon ylös ja kirjoittaan
        vaikka sitten millä konstilla teen sen... ;)

        nostelet..jopas olet yksinkertainen


      • .. kirjoitti:

        nostelet..jopas olet yksinkertainen

        kuin ei kertoja olleenkaan.
        olen tässä vaan käsi poskella ootan jerikoa ...
        minä en pidä vanhoista mieluummin nostan nuorempaa .... :)


      • VOI VOI.
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        valkoinen ja susi ei muita ja siinä on taikkaa
        odota vähän aikaa nostan jerikon ylös ja kirjoittaan
        vaikka sitten millä konstilla teen sen... ;)

        valoinen sinä olet taas laittanut uuden nikin ja nuoremman kuvan galleriaasi


      • VOI VOI. kirjoitti:

        valoinen sinä olet taas laittanut uuden nikin ja nuoremman kuvan galleriaasi

        kultaseni kun katsot saat kaikki isoksi :)


      • ---------
        tenho oo, kirjoitti:

        möykky se on yhdellä monista nikeistään. Käy kimppuun kun löytyy.

        000


      • Mörrimöykky11
        tenho oo, kirjoitti:

        möykky se on yhdellä monista nikeistään. Käy kimppuun kun löytyy.

        sairas tai heittäydyt tahallasi tyhmäksi. Veikkaan kumpaakin...


    • varustettu ei

      tänne kirjoita! Paskan tulee pyytämättäkin:((

      • ja pitää pyytää ainaski jerikoa ja minua ollaan fiksuja ja on varma :)
        ystiksiä pystiksiä ollaan ja nyt on jalka poikki kun ei oo jerikoo...


    • ffffffffffffffffffff

      ala jo kyllästyttää, itses kaipaaminen?
      ketä luulet huijaavas?

      • vain tupsu ja jerikolla ties mitä,
        mieti sitä .
        kynäkään ei mun kädessä pysy ,
        hän kirjoittaa ihan mitä vaan,
        on se upeeta joskus vielä hänen kanssaan kirjoittaa saan.
        minä itse olen mitä olen
        ja hyvä näin tällasena..
        en pois antais päivääkään ..
        en hetkestä tästä enkä myöskään elämästä :)


      • sitä paitsi meillä on hyvää tekemistä ;)
        jerikon etsinnät on käynnissä kaikki vihjeet vastaan otetaan kiitos :)


    • Löytäjä.
      • mutta etsin nuorempaa tapausta
        se oli historiaa se ja jerikon muurille kohta lähden tästä :)
        lisää tietäjä tietoja heh


      • .
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        mutta etsin nuorempaa tapausta
        se oli historiaa se ja jerikon muurille kohta lähden tästä :)
        lisää tietäjä tietoja heh

        valkoinen kotka Eikö sua hävetä kaiken jälkkeen?sinulla taitaa olla sairaus ??


      • . kirjoitti:

        valkoinen kotka Eikö sua hävetä kaiken jälkkeen?sinulla taitaa olla sairaus ??

        se on hyvä kun se sairaus jäi jälkeen:)
        mutta nyt sinulle tervettä päivää ja minulle ulkoilmaa ja muuta mukavaa heh


      • nähty sinut on
        . kirjoitti:

        valkoinen kotka Eikö sua hävetä kaiken jälkkeen?sinulla taitaa olla sairaus ??

        kyllä se siitä vaan ei se tajuu että tunnistetaan
        koko ajan joka aloituksessa pilkkuilee kamala nainen..


      • Vilma.
        nähty sinut on kirjoitti:

        kyllä se siitä vaan ei se tajuu että tunnistetaan
        koko ajan joka aloituksessa pilkkuilee kamala nainen..

        aina sulla tuollalaila kenkkuilevat---ja ko sää oot niin kiltti ja hyvätapanen
        ja kauniskin ja vaikka mitä-----ei se ihme että ovat kateellisia
        voi hyvän tähen sentään


    • jani-31
    • valk.kotka-09.
      • kotka kirjautu vasta nyt tuo on on mun jeee
        ja aurinko paistaa (0:


      • sun kans!
        valk.kotka-09 kirjoitti:

        kotka kirjautu vasta nyt tuo on on mun jeee
        ja aurinko paistaa (0:

        Siis etkö ole huomanu itse oma kahjouttas? Todella sairas olet.


      • in
        sun kans! kirjoitti:

        Siis etkö ole huomanu itse oma kahjouttas? Todella sairas olet.

        Jo lapsesta saakka. Tuskin tilasi voi enää pahemmaksi muuttua:)


      • .
        in kirjoitti:

        Jo lapsesta saakka. Tuskin tilasi voi enää pahemmaksi muuttua:)

        .


    • ???

      voe mahoton....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe