SDP taas homojen asialla

ei voi olla totta

MIkä ihme se tässä SDP:ssä on kun päähän ei tunnu mahtuvan kuin seksuaalivähemmistöjen asiat. Nytkin demarit haluavat ainoana isona puolueena mahdollistaa homoparien avioliitot.

Kumpi oli "muna vai kana". Seta-presidentti vai tämä jatkuva seksuaalivähemmistöjen oikeuksista jahkaaminen demareissa.

Ettekö te tajua, että äänestäjät lähtee pois kun näkee mitä asioita te koko ajan ajatte ja kenen asioita!
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/172974.shtml

29

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunniaan

näin se vaan on.

• on

homojenkin asialla. Katto korkealla ja seinät leveällä.

• avioliitot
        on kirjoitti:

homojenkin asialla. Katto korkealla ja seinät leveällä.

eivät ole keneltäkään pois.

• ++++++++++++++++++++

• ++++++++++++++++++++

• 1+1=1

Olen huomannut että demarit ajaa mieluummin homojen etuja kuin työttömien.En äänestä demareita enää ikinä!!!!!!!!!!!!!!

• ihmettelijä,

• en oo bemari

• fäkkfkfkffk

sdpn homo somali linja tuhoaa suomen tämä on tosi.

• Piikki pistävä

Katsotaanpa montako pinkkiruusua kukkii seuraavassa Eduskunnassa ? Onkohan Suomen katajainen kansa
      ollenkaan innostunut tästä postmodernista pinkkiruusupolitiikasta ?

• sivustaseuraaja

He, hee ainakin verkkosukkahompppeli-sukkahousumiestä näytti piikki pistäneen, kun yltyi kovaan kirjeenvaihtoon. Nousi puolustamaan joukkojaan pinkkiruusujen veljeskunnasta.

• Jonttu3a

Miksi SDPn pitää pitää niin suurta melua näiden vähemmistöjen kanssa. Eikö puolue tajua, että sillä jää hoitamatta valtaväestön asiat ja ne unohtuukin, kun meuhkataan pelkästään näiden erityisryhmien etujen kanssa.

• ei käy

Demareilla onkin nyt aivan uusi ongelma. Kuinka laillistaa ihmisen ja eläimen liitto. Demarit haluaa että ihminen ja vaikka hieho vihittäisiin liittoon jolloin heidän suhteensa laillistettaisiin.

• Neiti Sievänen
        ei käy kirjoitti:

Demareilla onkin nyt aivan uusi ongelma. Kuinka laillistaa ihmisen ja eläimen liitto. Demarit haluaa että ihminen ja vaikka hieho vihittäisiin liittoon jolloin heidän suhteensa laillistettaisiin.

voisiko uusi Piispa Kari Mäkinen vaikuttaa niin että maassamme olevat -vielä kaappielämää viettävät voisivat tulla ulos kaapeistaan ja elää täyttä elämää. Maassamme on paljon henkilöitä jotka haluaisivat mennä avioon kuka Koira Mopsin kanssa,kuka Hevosen,kuka kirahvin ,kuka lehmän jne kanssa. On selvää että ihminen kiintyy vaikka koiraansa . Olen katsellut Saksan paimenkoraani Mopsia jo pidemmän aikaa vähän -sillä silmällä ,että vaikka. Mäkinen voisi puhua sen puolesta että ne jotka haluavat laillistaa suhteensa eläimeen voisivat sen tehdä.

• tietoa kaipaava
        Neiti Sievänen kirjoitti:

voisiko uusi Piispa Kari Mäkinen vaikuttaa niin että maassamme olevat -vielä kaappielämää viettävät voisivat tulla ulos kaapeistaan ja elää täyttä elämää. Maassamme on paljon henkilöitä jotka haluaisivat mennä avioon kuka Koira Mopsin kanssa,kuka Hevosen,kuka kirahvin ,kuka lehmän jne kanssa. On selvää että ihminen kiintyy vaikka koiraansa . Olen katsellut Saksan paimenkoraani Mopsia jo pidemmän aikaa vähän -sillä silmällä ,että vaikka. Mäkinen voisi puhua sen puolesta että ne jotka haluavat laillistaa suhteensa eläimeen voisivat sen tehdä.

Onko tämä jo demarien tavoitelistalla, että pitäisi mahdollistaa ihmisten ja rakkaiden elukoiden välinen liitto. Tälle tietenkin pitäisi varmaan myös saada kirkollinen vihkimys - eikö?

• hyi kakkaa hyi

hyi

• Ruusunnuppu !

Ainahan se haisee, kun tunkiota kaivelee. Sitäpaitsi demarit nyt löyhkäävät muutenkin aatteillaan ja ideoillaan. Yrittävät haalia ääniä ja äänestäjiä vaikka mistä koloista. Minusta olisi hyvä aloite, jos nämä vihkeät pinkkiruusut menisivät kukkimaan ja julistamaan homouden ilosanomaa kunnon äijätyöpaikoille.
        Kannattaa muistaa, että kauneimmankin pinkkiruusun alla on piikki pistävä....

• en usko

Ei ole näkynyt roskapostauksia vielä täällä. Pitää mennä katsomaan mitä homppeli sukkahousumies puuhaa muilla palstoilla.

• Jo vain

Verkkosukka sukkahousumies hoi, missä olet? Tule taas puolustelemaan pinkkiruusuja ja SAKn Gay Pride tilaisuuksia. On niin mukava katsoa kuin kierit omassa ulosteessasi.

• verkkosukkamies(kok)

Olen hieman keskenkasvuinen kokoomuslainen homo, kirjoittelen eri palstoille nimimerkeillä. Minut tunnistaa siitä että käytän joka lauseessa seuraavia sanoja "HOMO PUNIKKI DEMARI KOKOOMUS PERVERSSI HOMO PUNIKIT DEMARIT HOMOT HOMPPELIT SUKKAHOUSUT VERKKOSUKAT"

Olen kiinnostunut erityisesti punikkien munasta, joten halukkaat voivat ilmoittautua.

Myös tuo ylläoleva teksti on minun käsialaani. Anteeksi olen vähän pipi päästäni, mutta haluan teiltä huomiota punikit!

• voi pientä pojua
        verkkosukkamies(kok) kirjoitti:

Olen hieman keskenkasvuinen kokoomuslainen homo, kirjoittelen eri palstoille nimimerkeillä. Minut tunnistaa siitä että käytän joka lauseessa seuraavia sanoja "HOMO PUNIKKI DEMARI KOKOOMUS PERVERSSI HOMO PUNIKIT DEMARIT HOMOT HOMPPELIT SUKKAHOUSUT VERKKOSUKAT"

Olen kiinnostunut erityisesti punikkien munasta, joten halukkaat voivat ilmoittautua.

Myös tuo ylläoleva teksti on minun käsialaani. Anteeksi olen vähän pipi päästäni, mutta haluan teiltä huomiota punikit!

älä viitti tökköuatra tai tönkköuatra sähän se olet finninaamainen avointa homoseksualismia puolustava poju. Mitä menit kirjoittelemaan nuo kirjoituksesi edellä. Tuu jo kaapista pois se helpottaa.

• voi pientä pojua(kok
        voi pientä pojua kirjoitti:

älä viitti tökköuatra tai tönkköuatra sähän se olet finninaamainen avointa homoseksualismia puolustava poju. Mitä menit kirjoittelemaan nuo kirjoituksesi edellä. Tuu jo kaapista pois se helpottaa.

aah punikit aah..tuo ylempikin kirjoitus on minun.

Olen kokoomuslainen finninaamainen homopoika, joka janoaa punikkeja!

• voi demuparkaa
        voi pientä pojua(kok kirjoitti:

aah punikit aah..tuo ylempikin kirjoitus on minun.

Olen kokoomuslainen finninaamainen homopoika, joka janoaa punikkeja!

on se hyvä että opit vähäsen. Huomaan että kopioit parempiesi kirjoituksia. Hyvä poju ehkä mä saan sut kiinnostumaan vielä ikäisistäsi tytöistäkin.

Sulla ei taida olla omia ajatuksia. On vain sakn aivopesutuotetta ja sitten se mitä täältä kopioit.

• kokoomushomo
        voi demuparkaa kirjoitti:

on se hyvä että opit vähäsen. Huomaan että kopioit parempiesi kirjoituksia. Hyvä poju ehkä mä saan sut kiinnostumaan vielä ikäisistäsi tytöistäkin.

Sulla ei taida olla omia ajatuksia. On vain sakn aivopesutuotetta ja sitten se mitä täältä kopioit.

Finninaamainen vielä. Tarkoitukseni on herättää punikkien huomio ja kaiket yöt täällä kirjoittelen roskaa.

Anteeksi! Olen hieman sekaisin päästäni. haluaisin vaan kunnon duunaripunikin munaa!

Pidän myös verkkosukista ja sukkahousuista. Pakko mainita niistä lähes joka lauseessa. Yrittäkää ymmärtää!

ps.tuo ylläoleva oli taas oma kirjoitukseni, yritän kieltää itseni ja uskottelen välillä että olen demari

• juupajaa

Kyllä puhetta maailmaan mahtuu. Demuluisille on hyvä jäädä vielä seuraavaksikin neljävuotiskaudeksi miettimään näitä asioita oppositioon. josko alkais sitten tulla järkevämpiä asioita esityslistoille.

• homoliittojen

kannalle puoluekokouksessa.

• jäbästadista
        homoliittojen kirjoitti:

kannalle puoluekokouksessa.

Pinkkistä ruusua ja ruiskukkaa on siis tarjolla ja eikös se Matti Vanhanenkin irstaana miehenä vihjannut olevansa samoilla linjoilla. Vain persuilla on selkärankaa tässä asiassa

• jipsdfvsd

Pinkkiruusut haisee... hyi kakkaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      48
      2982
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2808
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2666
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2626
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2590
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      107
      2175
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      52
      2039
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      143
      1900
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1852
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      23
      1737
    Aihe