Honda huolto Veho vai Magneetti?

Säky

Kohta olisi Honda Civicin huolto edessä. Pitäisi vain päättää meneekö Veholle vai Magneettii. Siis kysynkin onko kokemuksia? Magneetin puolelle olisin kääntymässä. Vehossa saattaisi olla kalliimman puoleinen huolto.

18

7712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FGU

      asut, en suosittelisi ainakaan Turun Vehoa, ostin CRV:n joka oli "huollettu" siellä, huoltokirjaan oli merkattu mutta kaikki suodattimet olivat olleet monta vuotta vaihtamatta, sytytystulpat olivat loppuunpalaneet j.n.e.
      Kun vein auton omaan paikkakunnan huoltoon ne sanoi etteivät olleet ikinä nähneet semmoista hommaa. Kylla sen huomaa jos hommat on tehty kerran vuodessa tai kerran kolmessa vuodessa.

      • Säky

        Turun seudulla asustan.. Jep, taidan kääntyä Magneetin puoleen :) Ovat ainakin mainostaneet hyvää palvelua. Tulee sekin sitten testattua.


      • yks.
        Säky kirjoitti:

        Turun seudulla asustan.. Jep, taidan kääntyä Magneetin puoleen :) Ovat ainakin mainostaneet hyvää palvelua. Tulee sekin sitten testattua.

        Mulla huollettu Magneetissa Raisiossa erittäin hyvää palvelua olen saanut.


      • tyytyväinen aasiakas

        Turussa. Huolsin 07 civiccini siellä. Loistavaa palvelua ja 100€ halvemmalla teki samat asiat kuin magneetissa.


      • jojoo1
        tyytyväinen aasiakas kirjoitti:

        Turussa. Huolsin 07 civiccini siellä. Loistavaa palvelua ja 100€ halvemmalla teki samat asiat kuin magneetissa.

        Uskon tosiaan, että maahantuojan valtuuttama huolto ei ole se halvin mutta saattaa tulla pitkässä juoksussa halvemmaksi.
        Esimerkiksi takuuasiat eivät toimi Autoasissa. Valtuutetut huollot saattavat löytää tyyppiviat jo ennalta ja kunnostaa ne takuuna. Samoin tuoteparannuksia/ aktioita ei Autoasin kautta ole saatavilla.
        Itselläni on usein autoani huollosta haettaessa sanottu, että huomattiin tiettyä alkavaa vikaa autossa ja laitettiin se kuntoon takuuna. Että sellaista!


      • ruuvaaja
        yks. kirjoitti:

        Mulla huollettu Magneetissa Raisiossa erittäin hyvää palvelua olen saanut.

        Uudessa Civicissä on huolto merkkiliikkeessä , Öljyn vaihto suotimet ja hintaa 150-600 ekeen
        siiis 600 oli 120000km huolto kun lisänä vaihteistoöljyn vaihto huh.. eikä niitä ventiilejäkään oltu säädetty huomautin sanoivat ruisku nakuttaa ,tulpat maksaa ,mutta niillä ajetaankin 120000km
        mulle vaihdettiin vahingossa 80000 km huomautin sain ilmaiseksi ,mutta kaiken huippu jarruja ei missään huollossa ole putsattu avattu kuparitahnaa kyllä ruutattu ,nyt huollan vaihdan öljyt tulpat suotimet jarrupalat.. herkistän itse , kun ei oo takuuta..siis 160000 nyt mittarissa hyvin on mennyt...06 1.8 sport


    • Säästänyt ja tukenut

      Älä käytä merkkihuoltoa, Joka kysyy ensimmäisenä auton rek.numeron. vian laadun jonka soperrat, ja samalla puhelimesta kuuluu näppäimistön kuuma naputus vikalistaan, hinta-arvio puhelimessa ( mene paikanpäälle ), osat ovat 47% kalliimmat. Tätä kusetus/rahastus listaa voisi jatkaa.. Etsi paikallinen korjaamo jossa kuitenkin käy tyytyväisiä asiakkaita, näissä monesti vaihtavat omat osasi kalliimmalla tuntiveloituksella kylläkin, Esim. ilmanputsarin vaihto 55€ tunti osa 35€. Oma putsari, tuniveloitus 58€. Mutta tämän rahan saat takaisin heti jos osasi maksaa yli 80€. joten. Sovi, osta osat, Vie paikalliselle, Mahd takuu että osat on vaihettu, hymyile, maksa lasku. Ja ensi kerralla olet yhtä terve tullut, ja pääset jo kauppoihin korjauksista. näin tuet myös paikallista osaamista ja suomalaisia... Tämän kokenut ja harjoitellut.

      • suodadin vaihdoista?

        Osta suodattimet varaosana. Joka tumpelo vaihtaa parissa minuutissa ilman- ja raitisilmasudattimen. Tulpatkin aika helposti.


      • hondamään
        suodadin vaihdoista? kirjoitti:

        Osta suodattimet varaosana. Joka tumpelo vaihtaa parissa minuutissa ilman- ja raitisilmasudattimen. Tulpatkin aika helposti.

        Jokainen osaa tulpat ja suodattimet vaihtaa, maksaa parikymppiä ja aikaa menee 15-20min.max. Tulppa-avain on kätevä työkalu, maksaa honkkarissa muutaman euron. Ite vaihdan kerran vuoteen suodattimen ja tulpat, voi olla et säästää osat bensankulutuksena, mene ja tiedä. Ja ite ku vaihtaa niin tietää et ainaki on vaihdettu uutta tilalle.


      • huoh.

        47%? Lähde?. Eikä sitä ilmansuodatinta vaihdeta tuntia. Saatikka korjaamon tuntihinnalla laisinkaan...


    • Honda H7

      Jos asut kohtuullisen matkan päässä, niin suosittelen: Vihdin Autotalo Oy, myy ja huoltaa Hondia. Palvelu ensiluokkaista ja hinta hmmmm. edullisempi kuin Veho tai Magneetti.
      Tässä muuten kokemuksia viime viikolta Magneetista, eli kannattaa pysyä kaukana:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9040449

      • eeaiel

        Hyvät ihmiset karttakaa ja kulkekaa kaukaa vantaan magneetin ohi , siellä oikeasti EI pelaa huolto sitten millään , omat kokemukset puhuvat julmaa kieltä ensin autoa saman vian takia huollettiin siellä kuusi kertaa aina vastaus oli autoa hakiessa , että autossa ei ole mitään vikaa..... kunnes viimeisen yrityksen jälkeen kone otti ja leikkasi ajossa kiinni, auto vuoden vanha ja nyt tappelu käynnissä koska eivät meinaa korvata auton korjausta vaikka tehdastakuu siis edelleen voimassa.....


      • ErgoPena
        eeaiel kirjoitti:

        Hyvät ihmiset karttakaa ja kulkekaa kaukaa vantaan magneetin ohi , siellä oikeasti EI pelaa huolto sitten millään , omat kokemukset puhuvat julmaa kieltä ensin autoa saman vian takia huollettiin siellä kuusi kertaa aina vastaus oli autoa hakiessa , että autossa ei ole mitään vikaa..... kunnes viimeisen yrityksen jälkeen kone otti ja leikkasi ajossa kiinni, auto vuoden vanha ja nyt tappelu käynnissä koska eivät meinaa korvata auton korjausta vaikka tehdastakuu siis edelleen voimassa.....

        Olen käyttänyt Magneetin palveluja nyt parin vuoden ajan ja palvelu on ollut ENSILUOKKAISTA.
        Sitä ennen huollot tehtiin Vehossa, ja yleensä autossa oli aina enemmän vikaa Veho keikan jälkeen kuin sinne vietäessä. Sinällään Hondahan on aika "huoltovapaa" ... kunhan pysyy Vehosta kaukana.


      • Valot himmenee
        ErgoPena kirjoitti:

        Olen käyttänyt Magneetin palveluja nyt parin vuoden ajan ja palvelu on ollut ENSILUOKKAISTA.
        Sitä ennen huollot tehtiin Vehossa, ja yleensä autossa oli aina enemmän vikaa Veho keikan jälkeen kuin sinne vietäessä. Sinällään Hondahan on aika "huoltovapaa" ... kunhan pysyy Vehosta kaukana.

        Joo, Honda on kohtuullisen huoltovapaa, kunhan muistaa vaihtaa sen alitehoisen akun kerran takuuseen ennen takuuajan päättymistä.


      • Kivikki
        ErgoPena kirjoitti:

        Olen käyttänyt Magneetin palveluja nyt parin vuoden ajan ja palvelu on ollut ENSILUOKKAISTA.
        Sitä ennen huollot tehtiin Vehossa, ja yleensä autossa oli aina enemmän vikaa Veho keikan jälkeen kuin sinne vietäessä. Sinällään Hondahan on aika "huoltovapaa" ... kunhan pysyy Vehosta kaukana.

        Ei pitäis yleistää mutta en enää käy Vantaan Magneetissa. Palvelun (töiden vastaanottajan ylimielisyys) vielä menettelee, mutta se että kun kaksi kertaa on veloitetu sellaisista töistä joita ei ole tehty, on se jo moka.
        Veho jättää töitä tekemättä, mutta niistä ei sentään tule veloitusta.
        Kun huomauttaa niin asia oikaistaan, mutta ei jaksaisi käydä pikkutarkasti laskua ja työselostetta läpi, ja sen jälkeen tarkastaa vielä autokin. Takuuasioista aina vakio vastaus: nyt ei voitu tehdä mitään, palataan seuraavassa huollossa asiaan. HEH, HEH!


    • honda mies

      raision magneettista vain hyviä kokemuksia hondan huollosta. Joka kerta kun olen hakenut auton huollosta on se ollut valmis sovittuna aikana ja kaikki on tehty mitä on kuulunut ja myös pestynä olen saanut vaikka pesua ei tilattu.

    • type-r 2007

      oulussa ehdottomasti wetteri.asiakaspalvelu toimii ja joustoa tarvittaessa löytyy.

    • wesadcxewww

      Hyviä ja huonoja kokemuksia, mulla on aina ollu vähän enemmän merkkihuoltoon isompi luottanut, se on syntynyt työn puolesta duuni autojen huollot ja oman auton saman firman myymiä. Kyse on siis vehosta.

      Kyllä ei merkkikorjaamoissakin kannattaa huollattaa, kuten on sanottu että
      kuka nyt ei öljyjä osaisi vaihtaa niinpä. No munkin autoon nyt oli perushuollot
      edessä erikoisempi huollon tarve missä luotan vain merkkihuoltoon niin
      menen ja teetän kaikki huollot silloin yhdessä paikassa samalla kertaa.

      Merkkikorjaamon etuja on se speciaali osaaminen merkkeihin ja malleihin
      mitä edustavat. Niitä tietoja ei saa kukaan muu ellei merkkikorjaamon
      huoltaja sitten siirry muihin firmoihin ja vie jotain erikoisosaamista mukanaan.

      Paljonko ei merkkikorjaamossa pitäisi maksaa sitten seuraavat:
      - Moottoriöljynvaihto suodatin shell helix ultra 5w-40 3,60.
      - Sytytystulpat 8kpl
      - cvt vaihteiston öljyjen vaihto.
      - pieniä lisiä ne ja alulevyt sun muut.
      - Tarkastukset pitkälista ja huomasivat viat jotka oli tiedossa.
      Eli ei kusetettu että eivät tarkasteta asiota joita huolto-ohjelmaan kuuluu.
      Tuo homma ei hoidu edes ammattilaiselta alle tuntiin, yllätyn jos niin nopee huoltaja olisi. Me ei uskallettu itse vaihtaa sytytystulppia koska ne ei kääntyny metriäkään, maksetaan siitä että merkkikorjaamo vääntää ne auki (varmaan alkuperäiset).

      Antakaa hinta-arvio niin laitan teille kuvan kuitista missä on ihan kaikki
      eriteltu mitä mikäkin asia maksaa. Nehän voi vahvistaa sitten kyseiseltä veholta,
      niin en kerro mitä maksoi mutta kertokaa te.

      Ps, olen puolueeton, käytän autoa niin veholla kuin muuallakin,
      arvostan kyllä vehoa korkeelle että ei ne ainakaan huonommin huolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe