Monet hihhulit harjoittavat esirukoilua ilman asianomaisen suostumusta mm. sairauksien parantamiseen.
Sairaskertomusten kertominen sivullisille on lääkäreiltäkin kielletty ja potilas saattaa placbovaikutuksesta luulla parantuneensa vakavasta sairaudestaan ja lopettaa lääketieteellisen hoidon.
Ruotsissa on tehty kokeiluja esirukousten tehosta potilaiden tietämättä, kunnes jokin eettinen lautakunta kielsi koko hankkeen.
Sen verran kokelusta selvisi, ettei potilaan tietämättä tehdyt esirukoukset eivät vaikuttaneet mitään.
Placebo vaikutuksesta voi olla hyötyä joissain tapauksissa, mutta se olisi oltava lääkärin valvonnassa.
Lääktieteen hyväksymää mentorointia ja suggestoterapiaa.
Esirukoukset olisi kriminalisoitava
15
165
Vastaukset
- hellu-healeri
- Mitenkäs sitten
potilaan tietämät esirukoukset vaikuttivat..?!
Minä olen sitämieltä, että koska tahansa voi rukoilla toisten ihmisten puolesta
- oli toinen siitä tietoinen tai ei ollut ja tarkoitan sitä, että uskova voi rukoilla
ihan omissa oloissaan kenen puolesta tahansa..onhan Jeesus ylilääkärimme,
joka tietää mitä ihmisessä on ja voi antaa terveyden.
Lääkitystä vain ei kenenkään pidä mennä ominpäin lopettamaan, vaan siihen
tarvitaan lääkärin vahvistusta sensuhteen, että on varmasti parantunut.
Sanotaanhan Raamatussakin: Hän, joka on luonut silmän - Hänkö ei näkisi ?
Joka on istuttanut korvan - Hänkö ei kuulisi..? - Rompix
Mitenkäs sitten kirjoitti:
- oli toinen siitä tietoinen tai ei ollut ja tarkoitan sitä, että uskova voi rukoilla
Joka on istuttanut korvan - Hänkö ei kuulisi..?MIkä siinä kielenistuttajassa sitten on vikana kun se ei ikinä mitään ääneen puhu?
- healeri
Joka on istuttanut korvan - Hänkö ei kuulisi..?Missä sen vastaanotto on?
- Jumala puhuu
Rompix kirjoitti:
MIkä siinä kielenistuttajassa sitten on vikana kun se ei ikinä mitään ääneen puhu?
tavalla ja puhuu toisella, sitä vain ei huomata; unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset..
sanotaan Jobin kirjassa, kun Jumala "herättelee" ihmistä kutsuessaan häntä luokseen ja kun ihminen
kääntyy Hänen puoleensa ja tulee uskoon, niin sen jälkeen Jumala alkaa puhua Hänelle - sisimmässä,
Pyhän Hengen kautta, sekä armolahjojen kautta, kuin myöskin Raamatun, joka on täynnä Hänen puhettaan meille ihmisille.
Uskosta osaton ihminen ei voi nähdä Häntä, eikä tuntea Häntä, koska Hän on uskovissa oleva ja joka ei
kuule meitä, se ei kuule Häntäkään - Raamattu sanoo: usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen
Sanan kautta. - Rompix
Jumala puhuu kirjoitti:
tavalla ja puhuu toisella, sitä vain ei huomata; unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset..
sanotaan Jobin kirjassa, kun Jumala "herättelee" ihmistä kutsuessaan häntä luokseen ja kun ihminen
kääntyy Hänen puoleensa ja tulee uskoon, niin sen jälkeen Jumala alkaa puhua Hänelle - sisimmässä,
Pyhän Hengen kautta, sekä armolahjojen kautta, kuin myöskin Raamatun, joka on täynnä Hänen puhettaan meille ihmisille.
Uskosta osaton ihminen ei voi nähdä Häntä, eikä tuntea Häntä, koska Hän on uskovissa oleva ja joka ei
kuule meitä, se ei kuule Häntäkään - Raamattu sanoo: usko tulee kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen
Sanan kautta.Kyllä mäki unia nään, mutta en menis niitä juttuja muille tosiksi väittämään. Millon te uskovaiset tajuatte, että Raamattu on vain ihmisten kirjoittama kirja? 10 käskyä on niin selkeästi ihmisen ajattalun tulosta ja Raamattu pullollaan ristiriitoja, että vaatii todellakin sokeaa uskoa luulla sitä Jumalan sanaksi.
Ja taas toi "et voi nähdä ennen kuin uskot" Joo no kuka nyt uskoo, ennen kuin näkee? Hölmö. - ylilääkäri?
Joka on istuttanut korvan - Hänkö ei kuulisi..?"onhan Jeesus ylilääkärimme,
joka tietää mitä ihmisessä on ja voi antaa terveyden."
Ehkäpä, mutta antaako?
"Lääkitystä vain ei kenenkään pidä mennä ominpäin lopettamaan, vaan siihen
tarvitaan lääkärin vahvistusta sensuhteen, että on varmasti parantunut."
NInpä niin, kun siitä ylilääkäristä ei oikein tiedä.
"Sanotaanhan Raamatussakin: Hän, joka on luonut silmän - Hänkö ei näkisi ?
Joka on istuttanut korvan - Hänkö ei kuulisi..? "
Mutta ihan tavallinen lääkäri on kumminkin luotettavampi.
- sinusta on kiinni?
Jos sinä haluat että ne rukoilee, niin mene ja pyydä, jos et, niin silloin anna vain olla, ei ne ehkä sitten huomaa juuri sinua!
- PRÖÖÖÖT
jehovat rukoilivat jo perinnön minulta pois-----ei sidekudossyöpä edes hidastanut kuolemaa.
Että painu helvettiisi manaamasta henkiharhojasi minun päähäni himohihhuli
- ei tilastoa varten
Ehkä ne Ruotsin kokeet eivät onnistuneet, koska ei Jumala halua sirkustemppuja, vaan oikeita rukoilijoita, jotka eivät tee tekoansa vain jotain tilastointia silmällä pitäen, ja niin edelleen...!
- Nimenomaan näin!
Olen samaa mieltä kanssasi - Jumala ei yhdy minkäänlaisiin ihmisten tutkimusjuttuihin, vaan päinvastoin
kätkeytyy. Jos joku ihminen tosissaan tahtoo kohdata Hänet - niin Hän totisesti tulee ilmestymään. - +++++++
Nimenomaan näin! kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi - Jumala ei yhdy minkäänlaisiin ihmisten tutkimusjuttuihin, vaan päinvastoin
kätkeytyy. Jos joku ihminen tosissaan tahtoo kohdata Hänet - niin Hän totisesti tulee ilmestymään."Olen samaa mieltä kanssasi - Jumala ei yhdy minkäänlaisiin ihmisten tutkimusjuttuihin, vaan päinvastoin
kätkeytyy."
Miksi?
"Jos joku ihminen tosissaan tahtoo kohdata Hänet - niin Hän totisesti tulee ilmestymään. "
Mistä sä sen tiedät? Raamattu niin sanoo?
Tiedoksi vaan raamattu on vain kirja. - ?????????????
+++++++ kirjoitti:
"Olen samaa mieltä kanssasi - Jumala ei yhdy minkäänlaisiin ihmisten tutkimusjuttuihin, vaan päinvastoin
kätkeytyy."
Miksi?
"Jos joku ihminen tosissaan tahtoo kohdata Hänet - niin Hän totisesti tulee ilmestymään. "
Mistä sä sen tiedät? Raamattu niin sanoo?
Tiedoksi vaan raamattu on vain kirja.jumalat salaa kaiken?
- poppamies.
lupauksensa rukouksen voimasta.
- Aatteleppaite2.0
rukoillessaan kerro kenelläkkään mitään,he luulevat kertovansa mutta ei kukaan kuule,ainakaan jos rukoilevat vain mielissään,niissä pienissä missä se henkilö kohtainen Jumalakin asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876