...kuin se, että suhteessa on itse romanttisempi kuin nainen?
Tämä on yhtä tuskaa, nainen taitaa olla tunnekylmä...
Voiko mikään olla turhauttavampaa
7
752
Vastaukset
- Love me
ja voi Minua... Täällä vain yks kituva "Eukko" suhteessa tunnekylmän avomiehensä kanssa...Ja turhauttavampaa tilannetta tuskin on, mitä sinulla meinaan. Ja kevään tulo tekee elosta vielä tukalamman...Ymmärtänet mitä tarkoitan...?
- Toinen turhautunut
Tiedän tuskasi. Itse olen elänyt suhteessa, jossa nainen ei piitannut romantiikasta juuri ollenkaan. Erittäin piinaavaa. Itse olenkin jo alkanut epäilemään, että olenko yliromanttinen mies. Tai että onko romantiikasta pitäviä naisia ylipäätään olemassakaan. Itse haaveilen kynttiläillallisista, kesäisistä kävelyretkistä ulkona käsi kädessä, piknikeistä järven äärellä, kesäilloista, jolloin voi yhdessä ihmetellä auringonlaskua, hyvistä keskusteluhetkistä, toisen hemmottelusta, herkistä suudelmista... ehkä vielä joskus saan nauttia edes osasta noista.
- epäromanttinen sinkk
Toinen turhautunut kirjoitti:
Tiedän tuskasi. Itse olen elänyt suhteessa, jossa nainen ei piitannut romantiikasta juuri ollenkaan. Erittäin piinaavaa. Itse olenkin jo alkanut epäilemään, että olenko yliromanttinen mies. Tai että onko romantiikasta pitäviä naisia ylipäätään olemassakaan. Itse haaveilen kynttiläillallisista, kesäisistä kävelyretkistä ulkona käsi kädessä, piknikeistä järven äärellä, kesäilloista, jolloin voi yhdessä ihmetellä auringonlaskua, hyvistä keskusteluhetkistä, toisen hemmottelusta, herkistä suudelmista... ehkä vielä joskus saan nauttia edes osasta noista.
tiedätsä, kun nainen on ollut tarpeeksi pitkään sinkkuna, nuo unohtuu. Ne aktiivisesti unohdetaan ja jos on kovin romanttinen ihminen, ei sitä selviä, jos ei ala unohtaa ja tulla se realismi päähän. Useimmat naiset kai on melko romanttisia, mutta tiedätkö miten sen kestää, jos alkaa pitemmän elää haaveissa.. Onhan se karua, että unohtuu romantiikat ja muut, mutta ei sille romantiikalle ole käyttöä minkäänlaista, oli sitä ollut tai ei. Mäkin olen painanut romanttiset ajatukseni jo niin kauas, etten enää muistakaan ja ihan siksi, että en kestäisi arkielämää, jos en olisi järkevä ja asiallinen.
Haaveet muuttaa pikkuhiljaa hyvin asiallisiksi ja saavutettaviksi. Joskus järkyttää itseään sillä, että miten sitä kyynistyy tai ajattelee, että miten huomaa ajttelevansa romanttisia ihmisiä naiiveina. Ihan siksi vain, ettei omaan elämään romantiikat kuulu, eikä tule kuulumaan. Ei viitsi edes miettiä, onko se katkeraa vai ei, että romantiikkakin lähtee elämästä, mutta jokainen selviää omalla tavallaan askeleen kerrallaan eteenpäin.
Ainakin mulla on helpompaa, jos karsin kaiken romanttisen ja parisuhteista ja sen onnesta muistuttavat asiat elämästäni vaan minimiin. Kaikki leffat ja kirjat, kynttiläillalliset ja kaikki, mikä muistuttaa mistään pariskuntien onnesta on pois mun listoilta. Samoin harvoin tulee pariskuntien kanssa vietettyä aikaa. Tuntuu niin typerältä heidän välisensä romantiikka.
Eipähän aamulla harmita, kun ei taas mene yhtä iltaa turhasta haaveillessa, kun teke jotakin oikeasti järkevää. Niitä aamuja on ollut liikaa. - epäromanttinen sinkk
epäromanttinen sinkk kirjoitti:
tiedätsä, kun nainen on ollut tarpeeksi pitkään sinkkuna, nuo unohtuu. Ne aktiivisesti unohdetaan ja jos on kovin romanttinen ihminen, ei sitä selviä, jos ei ala unohtaa ja tulla se realismi päähän. Useimmat naiset kai on melko romanttisia, mutta tiedätkö miten sen kestää, jos alkaa pitemmän elää haaveissa.. Onhan se karua, että unohtuu romantiikat ja muut, mutta ei sille romantiikalle ole käyttöä minkäänlaista, oli sitä ollut tai ei. Mäkin olen painanut romanttiset ajatukseni jo niin kauas, etten enää muistakaan ja ihan siksi, että en kestäisi arkielämää, jos en olisi järkevä ja asiallinen.
Haaveet muuttaa pikkuhiljaa hyvin asiallisiksi ja saavutettaviksi. Joskus järkyttää itseään sillä, että miten sitä kyynistyy tai ajattelee, että miten huomaa ajttelevansa romanttisia ihmisiä naiiveina. Ihan siksi vain, ettei omaan elämään romantiikat kuulu, eikä tule kuulumaan. Ei viitsi edes miettiä, onko se katkeraa vai ei, että romantiikkakin lähtee elämästä, mutta jokainen selviää omalla tavallaan askeleen kerrallaan eteenpäin.
Ainakin mulla on helpompaa, jos karsin kaiken romanttisen ja parisuhteista ja sen onnesta muistuttavat asiat elämästäni vaan minimiin. Kaikki leffat ja kirjat, kynttiläillalliset ja kaikki, mikä muistuttaa mistään pariskuntien onnesta on pois mun listoilta. Samoin harvoin tulee pariskuntien kanssa vietettyä aikaa. Tuntuu niin typerältä heidän välisensä romantiikka.
Eipähän aamulla harmita, kun ei taas mene yhtä iltaa turhasta haaveillessa, kun teke jotakin oikeasti järkevää. Niitä aamuja on ollut liikaa.tai toisinsanoen sitä ei enää uskalla eikä pidä järkevänä. Tietää, miten helposti se vie sinne ajatuksiin elämän epäreiluudesta ja omasta osattomuudesta. Helpompi, kun ei kiusaa itseään mitenkään.
- epäromantic
mies on romanttisempi kuin minä... johtunee siitä, etten oikein tiedä mitä tekisin ja miten käyttäytyisin. mies osaa yllättää ja tulla vaikka "syliin" tuosta vaan mutten itse taas oikein tiedä mikä tilanne olisi hyvä sellaiseen. ja pelkään että mies pitää minua kylmänä.
miten te muut "epäromanttiset" naiset olette rohkaistuneet?- ei palaa enää
mä olen ollut joskus yliromanttinen ja kun se lähti, ei ole sen perään takasin tullut, enkä enää usko, että tulis. Minäkin pidän sitä jo vähän naiivina, typeränä, teeskentelynä, esittämisenä, jonain, mitä ilman pärjää ja kun sitä ei ole ennenkään, niin mitä sitä nyt yhtäkkiä alkas siihen samaan teennäiseen teeskentelyyn. Mennyt jotenkin arvostus koko liirumlaarumista. Just joo. Mutta eipähän ole tarvinnut hajota siihen samaan enää. Aivan liian paljon, kun saanut kuulla sellasta aivan turhanpäivästä mitääntarkottamatonta liverrystä, se joskus jopa loukkaa. Että pitääkö miehet naisia niin säälittävinä, että sellaseen enää uskois.
Ja turhan romanttiset miehet mua ainakin vaan ärsyttää. Miks ne sellasta kuvittelee esittävänsä? Ikäänkuin tässä oltain jotain teinipentuja, jotka hurmataan tyyliin vaaleenpunasilla haisevilla nallekuvilla.. yök.
- Sinkku90
Mielenkiinoista keskustelua. Itse en ole koskaan seurustellut ja romantiikka on ihan vieras käsite minulle. Eli varmaan tarvitsisin sitten miehen joka voisi tutustuttaa minut romantiikan saloihin. Olen luonteeltani flegmaatikko realisti = romantiikan tappaja?
Toisaalta taas, luulisi jo seurustelu vaiheessa tietävän ettei kumppani ole romantiikka tehdas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2433238
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?342945Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342168Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari332091Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa671956Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo831750Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh361613Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221497Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr511412Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http421263