Kaipaisin lisää kokemuksia keskikasvojen kohotuksesta,joka tehdään alaluomi viillosta.Kävin konsultaatiossa Eeva Siitarin luona ja hän sanoi,että Nordströmin tekniikka siinä asiassa on tällä hetkellä Suomen paras.Näkyy
kyllä olevan hulppea hintakin.(n.10.000)Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut,missä tehtiin,kuka leikkasi,mitä maksoi,kuinka toipuminen sujui,nukutettiinko,oletteko tyytyväisiä lopputulokseen?
Keskikasvon kohotusleikkaus
18
645
Vastaukset
- JackRussels
Moi, menossa kyseiseen leikkaukseen 3 viikon päästä eri paikassa tosin, olen 40v mies... ei ainakaan vielä pahemmin jännitä :D
- Kultsa
S.Dietz taas sanoi minulle ettei sillä ole mitään väliä millä tekniikalla jokin toimenpide tehdään. Lopputulos on ainoa joka ratkaisee. Diezin rauhallisuutta ja jonkinlaista intohimottomutta asiaansa pidin hyvänä hänen luonaan käydessäni. En pidä siitä että lääkärit suosittelevat toisiaan - no, tavallaan se on todella hyvä mutta jotain mätää siinä ehkä on....en tiedä.
- nuorempiparempi
Joo Rolf on varmaan oppinut sen "parhaan tekniikan" joskus 30 v sitten.
Olen kuullut, että tekee melko vanhanaikaisilla menetelmillä, kuten kaikki eläkeikäiset.... - Rouva B
Uskon myös, että Rolf tekee hyvinkin vanhanaikaisilla menetelmillä. Ja tuo hinta 10.000,- ei ole tästä maailmasta! Huh, huh. Luuleeko hän vielä todella, että on joku Suomen huippu ykköskirurgi?? Pyh!
Hänenhän ei ole tarvinnut kehittää ja päivittää itseään lainkaan, kun asiakkaita tulee kait muutenkin, ja kun kilpailua ei juurikaan Suomessa ole ollut. Nyt varmasti alkaa hänelläkin leuka väpättämään, kun on varmasti huomannut, että naiset osaavat hakea muualtakin huippukirurgeja. Joutunee vielä jossain vaiheessa pudottamaan hintojakin. Muualla Euroopassa ollaan kauneuskirurgiassa sitäpaitsi paljon Suomea edellä. Tekeekö täällä kukaan esim. Serdev liftiä?? Tuskin. Esim. vaikkapa Brasiliassa Serdev lift on ihan arkipäivää. Siellähän tehdään muutenkin tosi paljon kauneusleikkauksia, en kyllä tiedä miksi. Ja todella, älkää nyt ihmeessä tuollaista hintaa maksako, hyvänen aika!! Siinä on reilusti yli puolet ilmaa! Muualla Euroopassa on plastiikkakirurgian alalla kova kilpailu, ja siksi hinnatkin ovat kohtuulliset. Samoin muualla Euroopassa kauneusoperaatiot ovat myös jo ihan arkipäivää, eikä niihin enää liity lainkaan mitään ihmeellistä eksotiikkaa, glamouria tai jotain "salatieteitä", ja että toimenpiteet olisivat muka vain harvojen (=varakkaiden) saatavilla. Se on tänä päivänä verrattavissa vaikka hammaslääkärillä käyntiin.
Suomihan tulee aina pahasti jälkijunassa, ja täällä ollaan vielä niin pirun häveliäitäkin, kun aina pitää kieltää, "ettei ole mitään tehty", vaikka naama tuskin enää liikkuu :) Typerää.
Muualla näistä myös keskustellaan ihan avoimesti eikä operaatioita hävetä lainkaan. Itselle on tehty pienehkö operaatio, ja olen kertonut sen kaikille tuttaville, ei hävetä pätkän vertaa, päinvaston olen ylpeä siitä, että uskalsin tehdä sen.
PS. Kirurgin kokemus on joka tapauksessa ensiarvoisen tärkeä. Työtä tehdessä silmä harjaantuu näkemään kauneimman lopputuloksen. Siksi ei kannata mennä ihan nuoren kirurgin pakeille. Joku tuollainen 40-50 vuotias kirurgi on paras!! - En suosittele
Kävin Nordströmillä kyseisessä toimenpiteessä noin 1,5 vuotta sitten, enkä suosittele samaa kenellekään. Paremman ja luonnollisemman tuloksen saa - ja huomattavasti halvemmalla - kun ottaa normaalin kasvojenkohotuksen sekä sen kanssa tavallisen alaluomileikkauksen.
Toipuminen vei kuukausia. Vielä pari kuukautta operaation jälkeen alaluomeen tuli punainen, kipeä paise. Aikanaan se puhkesi, ja sieltä tuli ulos ompelulankaa. Alaluomen ja silmän väliin jäi löysä "tasku". Kaiken lisäksi leikkaushaavat olivat törkeän epäsymmetriset.- Rouva B
No voi harmi sinulle :( Kiitos paljon tiedosta! Vähän tuollaista epäilinkin... Se siitä Nordströmin tekniikasta sitten. En ole koskaan edes kuullut "Nordström liftistä" :) Ei taida enää Nordström pärjätä kilpailussa. Sitapaitsi heillä on ihan kaikki toimenpiteet aivan sairaan kalliita.
- onniinnähty
Rouva B kirjoitti:
No voi harmi sinulle :( Kiitos paljon tiedosta! Vähän tuollaista epäilinkin... Se siitä Nordströmin tekniikasta sitten. En ole koskaan edes kuullut "Nordström liftistä" :) Ei taida enää Nordström pärjätä kilpailussa. Sitapaitsi heillä on ihan kaikki toimenpiteet aivan sairaan kalliita.
Ylihinnoiteltu koska median suosikki
- Rouva B
Koko tuo tekniikka vaikuttaa vähän niinkuin mentäisiin perse edeltä puuhun :) Tehty sen vaikeimman kaavan mukaan, jolloin voidaan laskuttaakin ememmän :)
- Rouva B
...piti sanomani takapuoli edeltä puuhun...
- 60 v. mies
Minulle tehtiin yläluomileikkaus ja keskikasvon kohotusleikkaus alaluomiviillosta Mehiläisessä. Hinta 3080 E. Plastiikkakirurgina Tatu Tarkka. Lopputulos on huikea, mutta kuitenkin luonnollisen näköinen. Olen jo 60 v.mies,mutta näytän paljon nuoremmalta.
- Hoitajan näkemys
Keskikasvojen kohotus voidaan monella tekniikalla. Tavallisimmin joko alaluomiavauksesta tai ohimolle tehtävästä avauksesta (hiuspohjan kautta). Voidaan tehdään osittaisena tai laajana tai siltä väliltä. Voidaan tehdä myös kasvojen kohotuksena osan esim. MACS toimenpiteessä.
Uutena ovat kartiolangoilla (Silhouette lift) tehtävät keskikasvojen kohotukset ja ihon alta tehtävä kudostiivistys (RF, Facetite). Kaikkia voidaan yhdistää eri toimenpiteisiin, joten ratkaisut ovat hyvin yksillöllisiä. Myös rasvansiirrolla saadaan keskikasvoille parannusta aikaiseksi - yleensä yhdistetään muihin toimenpiteisiin. Kannattaa ottaa selvää mitä eri plastiikkakirurgisissa paikoissa tehdään. - mielenkiintoista45
Erittäin hyvä ketju ! up
- howold
Minkä ikäisinä olette teettäneet näitä kasvojenkohotuksia?
- En suosittele
Hieman päälle viisikymppisenä. Mutta, kuten tuolla ylempänä kerroin, en menisi uudelleen.
- 60 v. mies
58 v. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että menin. Jos joskus tulee tarvetta mennä uudelleen, niin menisin edelleen Tatu Tarkan leikattavaksi. Nordströmin kiertäisin kaukaa. Niin paljon pahaa olen lukenut hänestä. Kuitenkin hän kehtaa pyytää rahaa moninkertaisesti muihin verrattuna.
- Asia kiinnostaa?
Siis ihan oikeestiko sinulle on tehty yläluomileikkaus ja keskikasvon kohotusleikkaus Mehiläisessä hintaan 3080 egee vai onko tuossa pilkkuvirhe tai onko toi joku provojuttu?
- Syksyllä edessä
Tuo hinta on varmasti totto. Itse olen menossa syksyllä keskikasvojen kohotukseen Mehiläiseen hintaan 4674 e.
- Harkintaa
Ennen ryhtymistä kannattaa kyllä tutustua täällä näihin ketjuihin joissa on puhuttu epäonnistumisista jotta tietää mitä voi olla edessä...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9219942
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492