Moi! Oon 15 v 176cm/57kg liian laiha? Olin 7. luokalla 60kg mutta silloin olin lihava. Laihdutin 52kg ja nyt kai tullut sitten lihasta ja paino noussut. Treenaan 6 kertaa viikossa joista vähintään 3 aerobista ja loput voimaharjottelua. Treenaan kahvakuulilla. Painoina minulla on usein 12kg( riippuu liikkeestä) joskus 20kg. Teen välillä myös pienillä painoilla kestävyyttä. Olen kuullut niistä paljon hyvää mutta onko mitään huonoja puolia verrattuna normi punttiin? Diettiä minulla ei ole, mutta vältän valkoista viljaa ja syön maitotuotteita paljon esim. rae juusto jne. Hedelmiä tulee myös syötyä paljon. Viikonloppuisin tulee sipsejä ja karkkeja syötyä ehkä max 350g viikonloppu. Energiajuomia tulee viikossa juotua ehkä 3-7. Eli treenaanko liian paljon ikäisekseni, omasta mielestäni liian vähän....
Murros ikäisen voimaharjoittelu
10
231
Vastaukset
- korjaajahhhh
siis laihdutin 52 kiloon en 52 kiloa :D
- antipainija
lapsen/nuoren koskaan vaan kuuluu lisätä rasitusta ja kulutusta
kaikki ravintoaineet tärkeitä lapselle
(poikkeuksena ne jotka ylittävät painoindeksin korkeimmankin rajan)
kuulailu on hienoa tee ensin läpi weideri 123taulut ja 4 5 taulut sitten kuulaile ja painonnosto urheile sekä sveduile ja kailajärveile
http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=35&t=14309#p534193
http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=35&t=13910#p533832
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8920296#comment-43075464
- Murrosikäisen
pitäisi keskittyä koulunkäyntiin ja erityisesti yhdyssanavirheiden korjaamiseen.
- body maker
Painoina minulla on usein 12kg( riippuu liikkeestä) joskus 20kg. ^^ ootko tyttö vai poika? ite oon 15v poika, ja mulla liikkeissä on 20-35kg, joskus teen esim. 40 kilolla 4*6 sarjoja. olen treenannut tammikuusta asti, helmikuussa aloitin myös kotitreenin (hauis, vatsat, rinta, selkä).
- banaaaniasoppeen
body maker kirjoitti:
Painoina minulla on usein 12kg( riippuu liikkeestä) joskus 20kg. ^^ ootko tyttö vai poika? ite oon 15v poika, ja mulla liikkeissä on 20-35kg, joskus teen esim. 40 kilolla 4*6 sarjoja. olen treenannut tammikuusta asti, helmikuussa aloitin myös kotitreenin (hauis, vatsat, rinta, selkä).
olen poika. Puhutko nyt kahvakuulista? Mitä liikkeitä teet? Itse saan 12 kg heaven and hellin tehtyä? menisi kyllä 14kg mutta ei ole kuin 12kg ja seuraava sitten 16kg.
- body maker
banaaaniasoppeen kirjoitti:
olen poika. Puhutko nyt kahvakuulista? Mitä liikkeitä teet? Itse saan 12 kg heaven and hellin tehtyä? menisi kyllä 14kg mutta ei ole kuin 12kg ja seuraava sitten 16kg.
väärin käsitys, luulin että tarkoitit esimerkiksi vaikka alataljalla 12 kiloa, olin et wtf : D mut jos kahvakuulia tarkoitat, niin sehän on jo sitten iha hyvä suoritus (:
- Banaaniaasoppeen
body maker kirjoitti:
väärin käsitys, luulin että tarkoitit esimerkiksi vaikka alataljalla 12 kiloa, olin et wtf : D mut jos kahvakuulia tarkoitat, niin sehän on jo sitten iha hyvä suoritus (:
Haha :D ei se mitään... Aattelin ekaks et jumalauta on kova jätkä. Joku rambo :D
- joojjj
Suosittelen äidinkielen tukiopetusta.
- banaaaniasoppeen
Tiedoks vaa et haistakaa paska saatanan äidin kielen opettajat.. vittu mun äikkä oli kutone ja ei vituta yhtää
- Laita yhdyssana-
banaaaniasoppeen kirjoitti:
Tiedoks vaa et haistakaa paska saatanan äidin kielen opettajat.. vittu mun äikkä oli kutone ja ei vituta yhtää
virheet kuntoon ja lopeta kiroileminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k423587On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole342325Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802253Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä542150Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251585Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma601510- 761417
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69967Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi38837