Huumeita netistä

Etsivä löytää

Onko rikollista etsiä huumeita netistä?

Jääkö googlelle tiedot siitä, mitä kaikkia huumeita olen etsinyt? Voiko poliisi jotenkin saada nämä tiedot?

7

1840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgh

      kyllä hyaistaa koneeltasi jos olet gookettanut niitä

    • olet nesteessä

      Google lähettää aina viranomaisille tiedot siitä mitä on käytetty hakusanoina. Tietokoneesi on jo poliisin erityistarkkailussa. Lisäksi koneesi tullaan takavarikoimaan rikoksentekovälineenä.

      • Laki-Seppo

        Ennen valvottiin vuosikymmeniä sitten monessa maassa kirjaston käyttöä. Voi voi sitä, joka sattui lainaamaan esim. 5 kommunismin puolesta puhuvaa teosta tai turhan taajaan Hiltlerin Mein Kampfia (ei käynyt perusteeksi, ettei ollut viimeksi ehtinyt lukea loppuun).

        Nykyään valvotaan Internetiä samalla tavoin. Olet varmaan lukenut miten lapsipornorenkaat paljastuvat usein tätä nykyä? Tähän on hyvin yksiselitteinen vastaus eli kun laitat hakusanaksi tarpeeksi usein tähän viittaavia sanoja tai termejä, niin lähtee ilmoitus Keskusrikospoliisille, joka sitten laittaa asian alemman paikalliseen kihlakuntaan missä asut. Siellä asia ja sanat tutkitaan, samalla kuin nyt on jo avattu yhteys jolla tarkkaillaan koko ajan sen hetkistä käyttäytymistäsi netissä. Yleensä ratsia pyritäänkin ajoittamaan siten, että ovellasi on valmiina partio jolle keskus antaa viestin kun olet 100% varmasti koneella. Toimenpide suoritetaan siten, että vaikka olisit ehtinyt sulkeakin sivut niin historia kaivetaan esiin ja kone takavarikoidaan. Ja sinut viedään tietysti mukana, sitä raskauttavampaa jos nyt satut olemaan koneella selvästi soolo-sukupuoliaktitilassa ja asustuksessa, sekä varustautunut ja asennoitunut tekemään lainvastaisuuksia..

        Saman kaltainen systeemi toimii, jos suoritat tietyn rajan yli meneviä huumehakuja. Voin taata, että poliisitkin RAKASTAVAT saada tehdä tällaisia niin, että olet koululla tai työpaikalla tms. julkisemmalla paikalla. Vaikka konekaan ei sijaitsisi siellä ja et ole kys. hetkellä netissä niin silti usein haku suoritetaan sieltä, missä sinut tavoitetaan helpoiten ja on yhteiskunnalle ja yleisölle näyttävintä. Ja mietipäs, että jos haut on suoritettu koulun tai työpaikan koneella vielä...silloin on jo koko yhteiskunnan silmissä melkoinen saapashylkiö ja sillan alus kutsuu.

        Joten mieti nyt tarkkaan mitä teet. Eihän näistä paljon puhuta julkisesti miten viranomaiset toimivat, mutta koska olet ilmeisesti aika nuori henkilö ja olet vasta tekemässä tätä vakavaa virhettä jatkoelämäsi kannalta niin haluan nyt sinua tämän kerran auttaa ja neuvoa.


      • Huono läppä?
        Laki-Seppo kirjoitti:

        Ennen valvottiin vuosikymmeniä sitten monessa maassa kirjaston käyttöä. Voi voi sitä, joka sattui lainaamaan esim. 5 kommunismin puolesta puhuvaa teosta tai turhan taajaan Hiltlerin Mein Kampfia (ei käynyt perusteeksi, ettei ollut viimeksi ehtinyt lukea loppuun).

        Nykyään valvotaan Internetiä samalla tavoin. Olet varmaan lukenut miten lapsipornorenkaat paljastuvat usein tätä nykyä? Tähän on hyvin yksiselitteinen vastaus eli kun laitat hakusanaksi tarpeeksi usein tähän viittaavia sanoja tai termejä, niin lähtee ilmoitus Keskusrikospoliisille, joka sitten laittaa asian alemman paikalliseen kihlakuntaan missä asut. Siellä asia ja sanat tutkitaan, samalla kuin nyt on jo avattu yhteys jolla tarkkaillaan koko ajan sen hetkistä käyttäytymistäsi netissä. Yleensä ratsia pyritäänkin ajoittamaan siten, että ovellasi on valmiina partio jolle keskus antaa viestin kun olet 100% varmasti koneella. Toimenpide suoritetaan siten, että vaikka olisit ehtinyt sulkeakin sivut niin historia kaivetaan esiin ja kone takavarikoidaan. Ja sinut viedään tietysti mukana, sitä raskauttavampaa jos nyt satut olemaan koneella selvästi soolo-sukupuoliaktitilassa ja asustuksessa, sekä varustautunut ja asennoitunut tekemään lainvastaisuuksia..

        Saman kaltainen systeemi toimii, jos suoritat tietyn rajan yli meneviä huumehakuja. Voin taata, että poliisitkin RAKASTAVAT saada tehdä tällaisia niin, että olet koululla tai työpaikalla tms. julkisemmalla paikalla. Vaikka konekaan ei sijaitsisi siellä ja et ole kys. hetkellä netissä niin silti usein haku suoritetaan sieltä, missä sinut tavoitetaan helpoiten ja on yhteiskunnalle ja yleisölle näyttävintä. Ja mietipäs, että jos haut on suoritettu koulun tai työpaikan koneella vielä...silloin on jo koko yhteiskunnan silmissä melkoinen saapashylkiö ja sillan alus kutsuu.

        Joten mieti nyt tarkkaan mitä teet. Eihän näistä paljon puhuta julkisesti miten viranomaiset toimivat, mutta koska olet ilmeisesti aika nuori henkilö ja olet vasta tekemässä tätä vakavaa virhettä jatkoelämäsi kannalta niin haluan nyt sinua tämän kerran auttaa ja neuvoa.

        Toivottavasti tämä on läppä ja jos on, niin aika huono sellainen.


    • aseet............

      Kirjoitat hakuun "huumeita" tai "myydään huumeita" vai "ostetaan huumeita". No tämmösestä ei tule mitään muuta kuin harmaita hiuksia. Huumeista voi olla ihminen kiinnostunut ilman että niitä ostelee tai käyttää. Lapsiporno on eri asia, jos siitä laittaa "tommosia" hakuun, niin kyllä ne rupee sun IP-osoitetta seurailemaan.

    • kuulotautinen

      huumeissa olo ja niistä tiedon hankkiminen on sallittua, mutta jos saat cd-asemasta googlen kautta säädettyy nii sit kantsii pelätä.

    • ammattirikollinen :D

      Joo kyl läppäriä ja kaikkea seurataan JOS ON EPÄILTYNÄ TÖRKEESTÄ HUUMAUSAINERIKOKSESTA. jos sä ostat huumeita netistä nii et sä nyt vittu heti oo tarkkailussa, poliisi ei yksinkertaisesti jouda koska melko moni tänä päivänä tilaa! Jos teet jonku rikoksen sun läppis voidaan takavarikoida vaikka ja se tonkia et mitä oot tilannu yms, jos kyse olisi vaikkapa MDPV:stä joka on tänä päivänä kielletty huumausaine. Nämä edelliset kommentit on laittanut joku vitun älypää joka luulee tietävänsä kaiken:DD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe