Seurustelin yli 2 vuotta mua 13 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka oli alkoholisti ja paljon paljon muita ongelmia... Erosin hänestä viime kesänä ja sen jälkeen olo oli loistava.
Lokakuussa muutin toiseen maahan, aloitin uuden työn ja tapasin uuden miehen. Tämä uusi mies on mua vaan kahdeksan vuotta vanhempi (okei, itse olen 20, muta kuitenki) ja alusta asti työkaveri, mut myös tosi hyvä kaveri ja tuki.. Meidän juttu alkoi aika nopeesti, kun tutustuttiin ja aluks oli ehkä tarkotus olla lähinnä vaan seksiä, mutta tottakai siinä alkoi tunteetkin kasvamaan kun nähtiin usein jne. Mä oon sellainen, et kun ihastun, niin se käy nopeeta, samoin rakastuminen!
Ongelma on nyt siinä, että siitä on nyt oli 5 kk, kun alettiin tapaileen... Joskus marraskuun puolessa välissä puhuttiin ensimmäistä kertaa tunneasioista ja sillon mies antoi ymmärtää, et välittää musta paljon.
Mutta se onkin sitten ainoa kerta.. Sen jälkeen joka kerta, kun oon yrittänyt selvittää että missä mennään..seurustellaanko me vai ei ja mikä tää tilanne nyt oikeestaan on, hän on tosi välttelevä. Mieluiten ei puhuisi ollenkaan, mut jos puhuu, niin sanoo, vaan et mun täytyy ymmärtää et sillä on päättynyt tosi vakava suhde viime kesänä ja monta kertaa sen jälkeen se on ollut sitä mieltä, ettei halua enää rakastua ja ties mitä. On siis sanonut tarvitsevansa aikaa! okei, ymmärrän kyllä, mutta kuinka paljon?
Jossain kohtaa olin tosi tosi epävarma tilanteestamme ja itkin usein, koska pelkäsin, että tyyppi haluaa tilanteen loppuvan kokonaan. Sitten olin viikon lomalla ja kun tulin takaisin kaikki meni tosi hyvin. Olin useemman viikon putkeen hänen luonaan ja ei tuntunut olevan mitään ongelmia..ensimmäistä kertaa hän antoi ymmärtää, että nyt me ollaan nyt oikeesti yhdessä ja kaikki on hyvin.
Sitten pam. Kahtena edellisenä vkl, olen vaan saanut tekstiviestin, että "nahdaan muutaman päivän päästä, hyvää vkl". Ensimmäisellä kerralla viitsi sentään sanoo,et vika ei oo mussa, mut tarvii tilaa hengittää..
Senkin ymmärrän,et haluaa välillä olla rauhassa.. Toisella kertaa eli nyt viime vkl, sano että "älä kysy syytä", eikä mitään muuta..
Sitä en ymmärrä, että miksi nyt yhtäkkiä, kun mun mielestä kaikki oli hyvin, ilman mitään sen kummempia selityksiä sillä on oikeus vaan heittää mut tollain muutamaks päiväks ja olla ottamatta yhteyttä. Sit kun taas nähdään niin kaikki on ihan hyvin..??!! Mä oon nyt viimeset kaks vkl ollu tietysti muiden kavereiden kans ja ollut ihan kivaa, mutta koko ajan on takaraivossa helvetinmoinen pelko, et mitä tää nyt tarkottaa..!
Ja kun sen kanssa ei voi puhua. Niin monta kertaa oon yrittäny saada jotain keskustelua aikaseks ja asioita selville, mutta se ei puhu. Näkee kyllä et joku asia vaivaa, mut ei sanaakaan. Viime viikolla kysyin et rakastaako se mua niin vastaus minkä sain, oli outo katse ja "sä tiedät kyllä et mä rakastan sua, mut sun on vaan pakko saada kuulla se". Tottakai haluan kuulla sen joskus!!! ...ja sit "sä oot vaan kauheen kärsimätön". Niin mutta tässä on nyt oltu puolivuotta, kuinka kauan vielä tarvii odottaa??!!
Mulle on tosi monet sanonu, et toisaalta ihan ymmärrettävää et tarvii aikaa, mut monet on myös sitä mieltä, et mun pitäis vaan lopettaa tää homma, ja ettei tilanne tuu muuttuun missään kohtaa..
Mä en haluais lopettaa, haluaisin antaa sille vielä mahdollisuuksia osottaa, että tästä voi tulla jotain kunnollista, mut jos tää jatkuu tälläsenä, et muhun vaan sattuu helvetisti, kun en tiedä mistään mitään, niin en halua sitäkään :(.
Voitteko nyt rakkaat ihmiset sanoa mulle saitteko tästä tilanteesta jotain selvää ja etenkin, että onko muilla vastaavia kokemuksia mihistä jotka on edellisen suhteen jälkeen olleet hurjan varovaisia ja vaatineet kauheesti aikaa...? (Nyt tätä kirjottaessa tulee kyl kieltämättä sellanen olo, et mä vaikutan tosi kärsimättömältä!...en tiedä.)
kuinka kauan kannattaa odottaa?
4
487
Vastaukset
- oppeliini
tarvitsevat häntä enemmän kuin sinä.
"tarkotus olla lähinnä vaan seksiä, mutta tottakai siinä alkoi tunteetkin kasvamaan kun nähtiin usein jne. Mä oon sellainen, et kun ihastun, niin se käy nopeeta, samoin rakastuminen!"
Tuo kaava on ilmeisesti toiminut aiemmin, saithan pauloihisi vanhan juopon! Nykyinen "ystäväsi" viis veisaa tunteistasi, tottakai hän lässyttää sinulle rakastumisesta kun sinä sinä pakotat hänen sitä puskemaan suustaan ulos. Sinä olet vain ilmainen huora miesten silmissä. Luuletko sinä poloinen että kukaan kunnon mies todellakaan kunnioittaa ja pidemmällä tähtäimellä haluaa sinunlaistesi naisten seuraa? Käytä aivojasi ja katsele vähemmän roskaTVtä!
Ainakin voisit alkaa laskuttamaan kuten ammattisisaresi. Jo terveys syistä tarvitset ne pennoset lääkärin maksuja varten.
Onko ikinä tullut pieneen mieleesi kohottaa omaa arvostustasi korkeammalle tasolle, kunnioittaa kehoasi ja tutkia ihmisten yläpää (siis aivot: moraali, luotettavuus, etiikka, empatia jne, jne) ennenkuin alat tyontämään alapäätäsi heille? - ....
ihan uteliaisuudesta kysyn minkä maalainen kyseinen mies on?
hän luultavasti välittää sinusta, mutta samalla pitää sinua itsestäänselvyytenä. hän tietää, ettet katoa, vaikka hän ei muutamaan päivään pitäisi sinuun mitään yhteyttä. mies on eronnut jokin aika sitten vakavasta suhteesta, joka todennäköisesti päättyi huonosti. nyt mies haluaa kontrollin kokonaan itselleen, mutta samalla kaipaa parisuhteen tuomaa säpinää elämään. niinpä mies käyttäytyy todella ristiriitaisesti sinua kohtaan. hän ei halua sinusta mitään vakavaa, mutta haluaa samalla, että sinä pidät häntä tärkeässä asemassa elämääsi.
hänen tekstiviesteille saattaa olla ties mitä syitä: hänellä on toinen nainen, hänellä on vakava sairaus jota hän hoitaa lääkärissä. hän haluaa viettää äijä-aikaa kavereitten kanssa ilman mitään häiriöitä. joka tapauksessa, syyllä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, että hän kohtelee sinua todella epäkunnioittavasti tehdessään noin, eikä sinun pitäisi ehdottomasti hyväksyä tuota käytöstä.
sinun kannattaa alkaa olla välttelevä miestä kohtaan, älä heti (aina edes samana päivänä) vastaa miehen tekstareihin tai puheluihin. jos hän kysyy mikset vastannut, sano vaikka, että oli kiireitä tjtn. ennen kaikkea ÄLÄ OLE EPÄTOIVOINEN!!! miehillä tuntuu olevan joku kuudes aisti, he näkevät, kun nainen on alistettavissa/ helposti höynäytettävissä. sinun täytyy oikeasti alkaa tapailla muita miehiä tässä samalla (tekstistäsi päätellen et ollenkaan halua erota miehestä), tehdä omia juttuja, nähdä omia kavereita. mies näkee, että sinulla on oma elämä ja hauskaa ilman häntä. tämä lisää vastustusvoimaasi paremmin kuin yhdetkään push-upit. tämä joko johtaa siihen, että mies alkaa arvostaa sinua ja suhdettanne enemmän tai siihen, että erkanette toisistanne kauemmaksi ja pääset jatkamaan elämääsi.- qui.
kiitos... Kiva et joku viitsii vastata tosissaankin :).
Mies on Caribialta kotoisin, mutta asutaan Ranskassa..eli oikeastaan ranskalainen.
Joo, myonnan etta itselleni on tosi vaikea olla erossa hanesta vaikka usein hanen luona ollessani tulen siihen tulokseen,et ihan hyvin olisin voinut menna kotiin ja tehda omia juttujani.
Kaikkein arsyttavinta on se,etta aina silloin kun olen paattanyt et nyt tana vkl tai tana iltana olenkin omalla kampallani ja naan muita kavereita,niin sit just silloin ennen kun itse ehdin ilmoittaan hanelle asiasta, niin han pyytaa jo, et tanaan ei nahtaisi! Eli en ikina ehdi oleen se joka ensimmaisena sanoo tekevansa muuta.. - kokemusta löytyy..
qui. kirjoitti:
kiitos... Kiva et joku viitsii vastata tosissaankin :).
Mies on Caribialta kotoisin, mutta asutaan Ranskassa..eli oikeastaan ranskalainen.
Joo, myonnan etta itselleni on tosi vaikea olla erossa hanesta vaikka usein hanen luona ollessani tulen siihen tulokseen,et ihan hyvin olisin voinut menna kotiin ja tehda omia juttujani.
Kaikkein arsyttavinta on se,etta aina silloin kun olen paattanyt et nyt tana vkl tai tana iltana olenkin omalla kampallani ja naan muita kavereita,niin sit just silloin ennen kun itse ehdin ilmoittaan hanelle asiasta, niin han pyytaa jo, et tanaan ei nahtaisi! Eli en ikina ehdi oleen se joka ensimmaisena sanoo tekevansa muuta..kuule sinä..se ikä vaan tekee tehtävänsä!
Vanhemmat miehet on just tuommoisii..Ne näkee nuoressa naisessa vaan pillun, järkeä ne ei arvosta ikäiseltäsi, vaikka sitäkin varmaan jo olisi!
Miksi sekaannut aina vanhempiin ukkoihin!! Itse olin aikoinani 10 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ikävä oli koko ajan omanikäisteni pariin.. sitten kun törmäsin itseäni vuotta nuorempaan, siitä oli oksat pois!
Ja sama guppe on vieläkin 15 vuoden jälkeen kanssani ja ollaan onnellisia!
Nykyisellä kumppanillasi on jo elämänkokemusta ja naisia muuallakin..
Sinuna alkaisin katsella samanikäistä kuin olet itse! Jätä tuollaiset vanhat äijät omaan arvoonsa!
Anna jollekkin nuorelle kaverille mahdollisuus! On muutakin mukavaa kuin seksi, sama ajatusmaailma ja nuoruus!! Anna vanhan ukon mennä menojaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514