Pitääkö suostua?

Anskuliini2010

Olen 25-vuotias tyttö ja onnellisessa parisuhteessa jo neljättä vuotta nyt kuitenkin poikakaverini yllätti minut täydellisesti. Mielestäni parisuhteemme ja seksielämämme on ollut hyvää. Nyt poikakaverin yllätti minut totaalisesti häni oli ostanut minulle lasten kurarukkaset jotka hän haluaisi, että laitan käteeni, kun harrastamme seksiä, en ole edes tiennyt, että kurarukkasia saa näin isoja kokoja. Ajatus tuntuu minusta todella pelottavalta ja mietinkin vian enkä kelpaa enään omana itsenäni vai mistä tälläinen voi johtua? Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä minun tulisi tehdä, pukea hanskat vai kieltäytyä, entä miten tämä vaikuttaa siihen, jos meillä on joskus lapsia joille pitää pukea kurahanskat mitä poikakaveri siitä ajattelee?

15

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öh

Onko sinulla jotain ihme fobioita lapsuudesta, vai miksi et halua tehdä poikakaverillesi edes noin vaatimatonta palvelusta?

• .-,.,-.,-

on tuo minustakin aika omituista, kuulostaa, että ap:n poikakaveri on joku pedofiili.. tuossa vaiheessa minä en miettisi enkö minä kelpaa, vaan miksi poikaystäväni fantasioi seksistä lasten kanssa...

• elämä on
        .-,.,-.,- kirjoitti:

on tuo minustakin aika omituista, kuulostaa, että ap:n poikakaveri on joku pedofiili.. tuossa vaiheessa minä en miettisi enkö minä kelpaa, vaan miksi poikaystäväni fantasioi seksistä lasten kanssa...

No tuskin sentään kyse mistään pedofiliasta on. Paljon todennäköisemmin mies tykkää siitä pinnasta (mitä lie ainetta?) Onhan niitä kaiken maailman kumifetissejä, nahkafetissejä jne.

ap:lle: ei kyse ole siitä, että sinä et kelpaa. Juuri sinun käteesihän hän ne rukkaset toivoo saavansa. Sinut on valittu :)

Ihmiset eivät ole samasta muotista veistettyjä. Joku tykkää hellästä, toinen rajusta. Joku tykkää istua housuitta nahkasohvalla ja toinen tykkää, että hänen päälleen pissitään.

• 8+10

Älä ota turhia paineita asiasta. Heikoissa kantimissa on suhde, jos et voi noin pieneen pyyntöön suostua. Miten se on sinulta pois, jos hänen mielikseen käytät kurarukkasia?

Jos hänellä olisi pedofiilisia taipumuksia, niin todennäköisemmin ostelisi sinulle babydoll-paitoja ja ehdottelisi, että laita hiukset saparoille yms.

Eiköhän miehesi ole ihan vain kumifetisisti :)

Ja turhaan suret, mitä hän tulevien lasten rukkasista miettii... Ajattelepa itseäsi. Tykkäätkö esim. silkin kosketuksesta iholla? Kiihotutko, jos pistät silkkisen yöpaidan ja hivelet sen pintaa? Entä uskotko, että kiihottuisit, jos silkkipaita olisikin lapsen päällä? Tuskin sentään.

• se tarkoita

ettei seksinne olisi ollut hyvää, jos mies haluaa vähän vaihtelua? Eikös juuri vaihtelunhalu pidä seksielämän pidempään kunnossa, näin ainakin itse näkisin. Mitään lapsiin viittaavaa en myöskään tuossa näe, eiköhän ne pedofiilit kiihotu nimenomaan lapsen vartalosta, eikä vaatteista. Oma itsesihän sinä olet vaikka missä vaatteissa kaiketi...

• neuvoja jack

Kuten vastauksista voit päätellä, on suhteenne hyvin terveellä pohjalla. Kilttinä ja reippaana tyttönä laitat ne kurahansikkaat käteen ja olet poikaystävällesi mieliksi.

• vielä yksi...

kärpänen yöpakkasia tee :) mutta varmaan ajatuksia herää jos niitä rupee tulemaan lisää
      Koita kestää...

• tätönen

Sinuna varmaan sanoisin suoraan että ok voin mä ne laitan, mutta itte en mitään kiksejä näistä saa ja vähään outoa että sinäkään saat.

Täällä olet saanut vastauksia että rukkaset kiltisti käteen vaan kun mies pyytää. Mutta jos on miehellä oikeus olla omaa mieltään seksiasioista (esim. pro kurarukkaset-liike) niin on se oikeus sinullakin. Jos kurarukkaset tuntuu oudolta (ja minusta tuntuisi) niin saa sen sanoa. Eikä ole pakko jos ei huvita.

• voihan vide!

Täähän on nyt selvä provo!! hahahhahahhahahhahahah!
      Vittu että tänä päivänä on saanu nauraa kyllä niin, et maha on kipeenä näihin sivustojen juttuihin!!
      Joku nyt kyllä suoltaa näitä älyttömyyksiä ihan urakalla!
      Aivan sairaita juttuja!! hahhahahhahah!!!

• että näin

Itse olen tyydyttänyt poikakaverini kertakäyttöiset hanskat kädes. Hän ei itse pysty tyydyttään, enkä minä paljain käsin halua sitä tehdä.... lämmin sperma.... hyi hitto....

• aika outoo...
      Ehkä miehesi haluua leikkiä kanssasi jotain "leikkiä" ;P

• ämpäri päässä

on turhaa yhdistää sitä pedofiliaan tai että miehesi saisi kiksejä kurahanskoista lapsen päällä. Onhan lapsilla pimppi ja pippelikin mitkä aikuisilla hyvin usein liittyvät seksiin mikä ei kuitenkaan tarkoita että olisi kiinnostunut lasten vastaavista :)). Eikä käsiraudat mielestäni tarkoita sitä että joku oikeasti haluaa tulla pidätetyksi. jnejnejne...

• ämpäripäässä
        ämpäri päässä kirjoitti:

on turhaa yhdistää sitä pedofiliaan tai että miehesi saisi kiksejä kurahanskoista lapsen päällä. Onhan lapsilla pimppi ja pippelikin mitkä aikuisilla hyvin usein liittyvät seksiin mikä ei kuitenkaan tarkoita että olisi kiinnostunut lasten vastaavista :)). Eikä käsiraudat mielestäni tarkoita sitä että joku oikeasti haluaa tulla pidätetyksi. jnejnejne...

niin ja jäi sanomatta, eihän sinun pidä suostua mihinkään jos asia on sinusta ylitsepääsemättömän kuvottava. Tuskin sinua tuon takia jätetään tai tuskin poikakaverisi hakee rukkasia muualta... voisi kuvitella että tarjonta on aika harvassa.

• taru..
        ämpäripäässä kirjoitti:

niin ja jäi sanomatta, eihän sinun pidä suostua mihinkään jos asia on sinusta ylitsepääsemättömän kuvottava. Tuskin sinua tuon takia jätetään tai tuskin poikakaverisi hakee rukkasia muualta... voisi kuvitella että tarjonta on aika harvassa.

Onhan tuo hieman kummallinen pyyntö mutta en usko, että liittyy mitenkään pedofiliaan.. Kyllähän ihmisillä erilaisia fantasioita on kun kaikki ei vaan olle samanlaisia. Pistä tyttö rukkaset käteen ja anna paukkua jos se ei itseäsi häiritse liikaa..

Hassuja juttuja ne ihmiset haluaa :)

• PVC_KING

No eipä tuossa mitään kummallista ole. Mies tykkää kumista ja lateksista. Tuo kurakinttalla hively oli vain haparoiva ensiehdotus asian suhteen.

Parin vuoden kuluessa pukeudut PVC:hen ja näytät ehkä tältä:

http://www.pupujussi.com/pvcpuku-09-p-5950.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe