No niin, mikä siinä on että miehet iältään 35-45 kuvittelevat olevansa NIIN nuoren näköisiä/oloisia ja tuovat sitä jatkuvasti itse esille? Hyvin monet miehet, joita olen tavannut, ovat korostaneet tavatessa kuinka nuoren näköisiä he ovat ja rukaavat itsensä 10v nuoremman näköisiksi, vaikka näyttävät aivan ikäiseltään..
Tuleeko miehille 35v iässä joku "ikäkriisi" siitä, että vanheneminen jatkuu ja sitä ei voi pysäyttää ja siitä tulee sitten pakonomainen tarve kuvitella itsensä nuoremman näköiseksi mitä oikeasti on? Vai mikä siinä on, että juuri tuon ikäiset miehet eivät voi hyväksyä että ovat jo lähes keski-ikäisiä ja näyttävät siltä myös ulkoisesti.
Onko tätä samaa myös naisten keskuudessa? Minun (naispuolisten) ystäväpiirissäni ei tätä ole mutta naurattaa nuo miehet..
Ärsyttävin luonteenpiirre..
41
692
Vastaukset
vielä 24-vuotiaanakin 17-vuotiaaksi, joskin mielestäni olen fyysisesti raskastekoisempi, kuin sen ikäiset yleensä. Jahka olen 35, niin toivomus on, etten ihan 17-vuotiaalta enää tuolloin näytä.
Miten ne tuo sitä esille?
Miten se kuvittelu ilmenee?- N38..
Kertovat itse olevansa 27-30v näköisiä, ja vaikka kuinka ollaan ystävien kanssa katseltu, mittailtu useasta "kuvakulmasta" niin emme ole saaneet tätä samaa näkökantaa asiasta :D
Eräskin tuntemani 45v mies kertoi, että hän kertoo aina iäkseen 33v koska "kaikki" luulevat häntä niin nuoreksi.. Ja tässäkin tapauksessa mies näytti kyllä aivan ikäiseltään, eikä millään uskonut kun kerroin oman kantani hänen ukonäöstään.
Jotkut toki näyttävätkin nuoremmalta ikäisekseen, mutta liian monet myös kuvittelevat tämän osuvan kohdalleen ja totuus on kuitenkin aivan toinen. - KAVERIN:..!!%#?+!1
N38.. kirjoitti:
Kertovat itse olevansa 27-30v näköisiä, ja vaikka kuinka ollaan ystävien kanssa katseltu, mittailtu useasta "kuvakulmasta" niin emme ole saaneet tätä samaa näkökantaa asiasta :D
Eräskin tuntemani 45v mies kertoi, että hän kertoo aina iäkseen 33v koska "kaikki" luulevat häntä niin nuoreksi.. Ja tässäkin tapauksessa mies näytti kyllä aivan ikäiseltään, eikä millään uskonut kun kerroin oman kantani hänen ukonäöstään.
Jotkut toki näyttävätkin nuoremmalta ikäisekseen, mutta liian monet myös kuvittelevat tämän osuvan kohdalleen ja totuus on kuitenkin aivan toinen..
joka 33-vuotiaana näytti viiskymppiseltä
.
- 5+5
Tosin "ongelmaa" on ehkä enempi naisilla. Ei niille huvikseen myydä tuotteita jotka saavat ihon "näyttämään 10-vuotta nuoremmalta.".
Tosin totta se on että miehet useammin ilmoittavat olevansa... Ei ainoastaan nuorekkaita mutta myös kymmenen vuotta itseään nuoremman näköisiä. Ihme homma sinäänsä. Niiden pitäisi laittaa yläikärajat kai farkkujen ostajille. Liian trendikäs malli, niin "sori mut eiköhän sun kannata odottaa että nuoriso lopettaa tän mallin käytön".
No ei vaan. En tiiä mikä siinä on.- To4D
loppuikänsä samoja vaatteita joita käytti teini-ikäisenä niin on aina sekä trendikäs että nuorekas.
- AutaÄiti...
Miksei miehet osaa lukea??? Ap:n viestissä luki että MIEHET KEHUVAT ITSE NÄYTTÄVÄNSÄ 10V NUOREMMALTA, VAIKKA NÄYTTÄVÄT AIVAN OMAN IKÄISELTÄÄN.
Kaikki tuntuu jankkaavan jostain helvetin nuorekkuudesta tai siitä, että miksei miehet saa tykätä nuoremmista naisista. Huh mitä porukkaa täälläkin.. eivät osaa lukea!!! Nyt oli itsekehusta kyse ja sen esiin tuonnista, eikä mistään muusta.
- 23
asiaa.... Nuoremman silmissä 30-40 vuotias on vanha ( fossiili ), toinen jalka haudassa.
Kun itse olet sen ikäinen.... ei ole olo mitenkään vanha.
Vielä 80 voi sanoa etten minä mikään vanhus ole....
....... Niin me jokainen koetaan se eri tavalla.
Jos ei mieli vanhene... roppa vain ei pysy mukana.... ; )
Kyllä se vain niin on että taaksepäin katsottuna, aika vain vilahtaa... eteenpäin saman verran tuntuu pitkältä.....- 57 vuotta
Ikä on suhteellinen käsite ja joustaa positiivisesti suhteessa omaan ikään eli kaikki alle 60v. ovat minun kategoriassani vielä nuoria.
Onneksi naiset rehellisesti tunnustavat ikääntymisensä ja sen vaikutukset ulkonäköönsä. Meillä miehillä on varmaankin tässä asiassa paljon opittavaa teiltä realistisilta naisilta.
- Serpico
Olipa tässäkin taas ongelma. Mä en tienny että tässä vois oikeasti olla probleemaa muille kuin kyseiselle miehelle itselleen.
Mä luulen että mä olen tuollainen sun tarkoittama ukko, joten vastataanpa sitten. Mä käytän just sellaisia vaatteita kuin kiinnostaa. Se vanheneminen tapahtuu huomaamatta. Ei sitä vaan yhtäkkiä herää ja huomaa, että jaaha, on tullut aika ostaa korkeavyötäröisiä, perseestä huonosti istuvia farkkuja. Eikä liioin tule asiaan liittyen mistään virastosta postia että alat olla yli-ikäinen. Joten mistä sen huomaa milloin pitää alkaa näyttää vanhemmalta ja pukeutua aikuisemmin? Kertokaa? Itse olen pitänyt jonkinlaisena merkkinä sitä jos vaatekaupassa kaikki näyttää jotenkin pahalta ja myyjät teitittelevät. Silloin on ehkä jo liian vanha asioimaan kyseisessä liikkeessä. - ....................
väärällä palstalla;) 35 vuotiaat naisetkin ovat senssipalstoilla kysytyimmät tositarkoitus suhteeseen.
Sen kertoo tilastot. Aikuistuminen, ammattiin valmistuminen on monellakin yli 30 vuotiaana.
Huippu-urheiljat voivat olla yli 30v.
Jos ihmiselle tulee tunne, että "nythä mä oon aikunen", on ehkä vasta 21v
40 vuotiaan mielestä 20 vuotias on lapsellinen, vaikka onkin missikisaikäinen.
Ilotytökin myyvät parhaiten alle 30 vuotiaina, vanhempi ei mene kaupaksi, koska asiakkaatkin ovat alle 30 vuotiaita enimmäkseen.
En minäkään olisi 18 vuotiaana huolinut 30 vuotiasta naista...tietoa. Mä oisin veikannut, että ilotyttöjen asiakaskunnan keski-ikä liikkuis jossain 4-kympin paikkeilla.
- ....................
Richartti kirjoitti:
...tietoa. Mä oisin veikannut, että ilotyttöjen asiakaskunnan keski-ikä liikkuis jossain 4-kympin paikkeilla.
empiiristä kokemusta ympäri maailmaa laillisia ilotaloja. Tietysti on niitäkin vanhempia asiakkaita, jotka kaipaavat vaihtelua vanhasta eukostaan ja rutiiniseksistä kotona.
- Pirkko-Liisa-Niemi
Ap varmasti tarkoitti sitä, että miehet sanovat itse olevansa nuoremman näköisiä, ei ollut aikuistumisesta kyse, eikä huolimisia puolin sekä toisin vaan siitä, että tämän ikäiset miehet itse kertovat olevansa 10v nuoremman näköisiä vaikka eivät sitä ole todellisuudessa.
- <<<<<<<<<<<<<
Pirkko-Liisa-Niemi kirjoitti:
Ap varmasti tarkoitti sitä, että miehet sanovat itse olevansa nuoremman näköisiä, ei ollut aikuistumisesta kyse, eikä huolimisia puolin sekä toisin vaan siitä, että tämän ikäiset miehet itse kertovat olevansa 10v nuoremman näköisiä vaikka eivät sitä ole todellisuudessa.
nehän ulkonäköään pohtivat lakkaamatta. Ymmärettävää kylläkin, koska miehen silmissä naisen ulkonäkö on tärkeämpää, kuin toisinpäinpäin.
- Serpico
Tarkoitat siis että EI NÄIN:
http://www.imnotobsessed.com/files/legacy/2008/04/lenny_kravitz_06_wenn5126009.jpg
vaan NÄIN:
http://aesthetictraditionalist.files.wordpress.com/2008/10/the-chap2.jpg
Mutta missä iässä ja miksi?- N38..
Heh.. :D
Kyllä 40v mies saa ja on ihan mukavaa jos pukeutuu hieman nuorekkaammin, mutta miksi se ikä asia pitää tuoda esille ja kehuskella ITSE toisille "että näytän ihan 30v vaikka olen jo 40v"...
Jokainen voi varmaan itse tehdä sen arvioinnin henkilöstä kuin henkiöstä, mutta miksi sen pitää julistaa kaikille ja varsinkin jos henkilö ei näytä vuottakaan ikäistään nuoremmalta... :/ Nuorekas toki voi olla mieleltään, mutta se ulkonäöllisen puolen arvioinnin voi varmaan jokainen tehdä itse ilman että kysenomainen henkilö ilmaisee tämän itsestään.
Aivan sama, jos mies/nainen keuskelee itseään kauniiksi kaikille vaikkei sitä ole, niin kyllä varmasti sitä aletaan hämmästellä ja naureskellakin. - ..........
N38.. kirjoitti:
Heh.. :D
Kyllä 40v mies saa ja on ihan mukavaa jos pukeutuu hieman nuorekkaammin, mutta miksi se ikä asia pitää tuoda esille ja kehuskella ITSE toisille "että näytän ihan 30v vaikka olen jo 40v"...
Jokainen voi varmaan itse tehdä sen arvioinnin henkilöstä kuin henkiöstä, mutta miksi sen pitää julistaa kaikille ja varsinkin jos henkilö ei näytä vuottakaan ikäistään nuoremmalta... :/ Nuorekas toki voi olla mieleltään, mutta se ulkonäöllisen puolen arvioinnin voi varmaan jokainen tehdä itse ilman että kysenomainen henkilö ilmaisee tämän itsestään.
Aivan sama, jos mies/nainen keuskelee itseään kauniiksi kaikille vaikkei sitä ole, niin kyllä varmasti sitä aletaan hämmästellä ja naureskellakin.27 vuotta. Eipä tullut livetreffejä, kun mummeli asuikin noin 700km päässä:D
- ...
Täällä taas tuskastellaan sitä, kun nuoret naiset haluavat NIIN vanhan miehen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8925947
Onko se sitten niin kamalaa, jos nuori nainen haluaa vanhan miehen ja vanha mies haluaa nuoren naisen ja he saavat toisensa? Miksi se sinua jurppii?- N38..
Eihän se, että mies haluaa nuoren naisen, jurpikaan vaan se, että liian monet miehet tuovat tämän itse itsestään esille ja "kehuskelevat" olematonta näkökantaansa itse. Miksei voi vain olla hiljaa tästä asiasta jos itse kuvittelee olevansa niin nuoren näköinen.
Eikä todellakaan ole pahasta, jos 40v mies pukeutuu nuorekkaasti (siis jos se sopii hänelle), mutta pitääkö sitä tuoda alvariinsa esille että "kaikki luulee että olen 30v..." vaikka totuus on aivan toinen.... 8) - .............
N38.. kirjoitti:
Eihän se, että mies haluaa nuoren naisen, jurpikaan vaan se, että liian monet miehet tuovat tämän itse itsestään esille ja "kehuskelevat" olematonta näkökantaansa itse. Miksei voi vain olla hiljaa tästä asiasta jos itse kuvittelee olevansa niin nuoren näköinen.
Eikä todellakaan ole pahasta, jos 40v mies pukeutuu nuorekkaasti (siis jos se sopii hänelle), mutta pitääkö sitä tuoda alvariinsa esille että "kaikki luulee että olen 30v..." vaikka totuus on aivan toinen.... 8)kaulaa on mahdoton väärentää- 28 vuotiaalla ryppyinen kaula.
29 vuotiasta ei jostain syystä ole olemassakaan;) seuraavat ovat 32 vuotiaat (=38--45 todellisuudessa)
tähän sortuvat. Eeen minä tietenkään.. mutta ;)
Luulen, että se liittyy tyyliin. Kuulun siis itse tuohon ikähaarukkaan.. Esim. jossain luokkakokouksissa näkee aika monen ikäisen näköistä ja tyylistä omanikäistä. Siitä tulee sitten ehkä tarve, varsinkin jos ikäkriisiä pukkaa, sijoittaa itsensä johonkin kohtaan "janalle" tyylillisesti ja ulkonäöllisesti. "Olen mä nyt ainakin paaaljon nuoremman näköinen kuin tuo, tuosta on tullut ihan täti.." Sitten sitä voi myös putkahtaa suustakin jollekin joskus tällanen kommentti. Ihmisiä kun kumminkin vaan ollaan ;)- aaaaaahhhhh....
Tuli iihana pieru perslävestä...
on myös meitä, jotka näyttivät yli 4-kymppisiltä jo 10-vuotiskuvassaan :) Mutta kun edelleen näyttää siltä samalta, niin näyttääkö silloin 10-vuotiaalta vai yli 4-kymppiseltä ? Hmm... *pohtii*
Ainakin vanhat luokkakaverit ovat vanhentuneet hurjasti ! Ihan keski-ikäisen näköisiä järjestään jo... :D- alright
Tässä viestissä ei ollut mitään järkeä.
- jyuiol
Osu ja uppos..
- Zakus
Mun mielestä miehen kriisi alkaa jo vaippaiässä ja päättyy johonkin liukastumiseen kadulla. Eli en osaa sanoa, vaikka haluaisikin.
ollessani 40 v. minua luultiin 30 v. Ne terveelliset elämäntavat (tupakkaa ja viskiä).
Sinänsä olen istunut erään 28 v. neidin vieressä kirjaston vierekkäisillä päätteillä ja joku neitiä alle 18 v. (koneet varattu yli 18 v.)- ...........
olimme muuttokuormaa kuskaamassa hellesäällä. Kuskina olisin ottanut vain yhden oluen.
Kuppilan emäntä (olikohan näkö heikko?) kysyi papereita.... olisi ajokortti ollut valmiina rintataskussa..
Olin niin immareltu, että pyysinkin limsan vaan:)
että olet tapaillut jotain just eronneita tai karanneita todistelemassa kelpaamistaan.
- kirpela
jos mies on 35 niin sehän on Mieheksi nuori. Kriisi on sen päässä, joka ei tajua aikuisen miehen näyttävän mieheltä eikä kakaralta.
- tosivaitaru
Tuttuun tapaani alan posmottaan aiheen vierestä ja keskityn vain otsikkoon.
Ärsyttävin luonteenpiirre miehessä voi olla liiallinen juominen ja känni-ääliöily. Olipa kaunis sana :)- voiielämä
must vähä tuntuu et ne ketä se ärsyttää on vaa kateellisii nuorekkaan näköisyydestä ja ennenkaikkea PÄÄTTÄVÄISYYDESTÄ.
Taidatte tota vastaan olla aika kateellisia? Se on mun kanta. Ja mä olen nainen 38 vee eikä yhtään ärsytä. Mitäs pahaa siinä muka on? Onko se TEILLE kamalan loukkaavaa, jos miehen mielestä hän näyttää nuorekkaalta? - frost-free
se ole luonteenpiirre. Kenen perään sä oikein itkeskelet edelleen?
AIhetta epäillä olevansa nuorekas kun sanotaan pennuksi!!!!!
Miten se käytännössä tapahtuu? Siis se itsensä 10 v nuoremmaksi runkkaaminen?
- frost-free
eräs lähes 50-vuotias mies jota tapailin ei korjannut faktaa kun luulin häntä ensin n. 38-vuotiaaksi.
Hän oli varsin ikäisensä näköinen omalla sohvalla pyöreissä rilleissään :D :D :D- almasty ei kirj.
Tuo ole ihan sukupuolivapaa ilmiö.Kulttuuri nyt vain tähän mennessä on ollut sellainen ettei suosi miesten laittautumista.
Huohh väsyttää ja mietittää...entiijän peluuta koko yö:(
ihmiset kelaa ainakaan ääneen sitä minkäikäisltä ne näyttää. Tai voi siis sanoa joskus tyyliin että hitto kun oon vanhan ja väsyneen näkönen, mut ei kukaan sano koskaan että näytän ihan 32-vuotiallta tjtn. :)
- naunou
(Nauran tässä ensin naurut)
Hih huh huu!
Minulla ainakin on kriisi, sillä en kykene muodostamaan itsestäni minkäälaista kuvaa. En tarkoita siis peilikuvaa vaan sielunkuvaa. Etenkin tätä seuraavaa on tässä tilanteessa hyvä korostaa: Mies kohtaa selvän rajan, jonka ylitettyään hän joutuu itsensä kannalta hukkaan. Tuo raja tulee vastaan aivan toisella tapaa kuin naiselle, joka saa (luojan kiitos) tarkkailla itseään koko elämänsä ajan. Nainen ei ylläty mistään. Nainen tietää missä mennään. Mies taas putoaa johonkin ihmemaahan, jonne vie mukanaan väittämän, että ei tässä mitään hätää ole, katsos kun mikään ei minussa muutu. Sitten iskee impotenssi.
Kyllä jämpti on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732352Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40979Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864