Herkän, mutta helposti rasvoittuvan/kiiltelevän ihon tuotteet

Turrrrrr

Moi!

Ihoni on herkkä, mutta rasvoittuu ja käy kiiltelemään päivän mittaan tosi nopeasti. Etsinkin herkälle iholle sopivaa kasvovettä, kosteusvoidetta ja puhdistustuotetta, jotka eivät sisällä alkoholia, silikoonia ym. Haluaisin tuon naaman kiiltelyn kuriin, ei ole mukavaa, kun saa joka tunti olla painelemassa puuteripaperilla... Etsin tuotteita nimenomaan aikuiselle iholle.

Te, joilla on samankaltainen iho, suositelkaa hyviä tuotteita, ei tarvitse olla ns. markettikamaa. Kertokaa myös suuntaa antavia hintoja. Miten ovat tuotteet toimineet, mitä vaikutusta jne.

Iso kiitos asiallisista vastauksista :)

9

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiiiii

      Moi! Minulla on vähän samanlaisia taipumuksia omaava iho, mutta ystävälläni juuri tuollainen kuin kuvailit. Hän on käyttänyt nyt n.4kk AloeVera-tuotteita, ja iho on tosi hyväkuntoinen aikaisempaan verrattuna! Hän on käyttänyt sellaista juomaa joka vaikuttaa sisäisesti koko kehoon ja myös ihoon, sekä sitten ihan kasvojenhoitotuotteita. Hänelle niistä on ollut tosi iso apu. Ainoa huono puoli noissa tuotteissa on että ne on aika kalliita ja ne on suoramyyntitavaraa eli niitä ei saa muualta kuin jälleenmyyjiltä. Mutta suosittelisin kokeilemaan, noista tuotteista on tosi paljon hyviä kokemuksia! Itsekin olen tuota juomaa käyttänyt ja on kyllä vaikuttanut monella tapaa, mutta ulkoisesti erityisesti ihoon, enkä ole muuten ollut kipeenä kertaakaan käyttäessäni juomaa!

    • Dalida

      Sekaiho ilmeisesti kyseessä. Ei päivävoiteet yms. yleensä vaikuta kovinkaan paljon talineritykseen. Tärkeimmät kohdat ovat huolellinen puhdistus ja sitten savinaamio.

      Tuossa voisi toimi kerran viikossa käytettävä savinaamio rasvoittuvalla alueella se poistaisi liikaa talia. Esim. Lumenen turve- ja savinaamio (Arctic Touch), laita varovasti ohut kerros ekalla kertaa, aika tujua tavaraa. Joku muukin savinaamio (kaoliini) voisi olla okei.

      Muuten siis voi jatkaa samoilla ihonhoitotuotteilla, jos eivät sisällä alkoholia.

    • Loup

      Minulla kasvovesinaamio on vähän hillinnyt rasvoittumista, eli kostutan aamuisin _kosteuttavalla_ kasvovedellä (vihreä teekin käy) vanulappuja/nenäliinanpalan ja asettelen t-alueelle ja pidän sitä useita minuutteja. Putsarina käytän Freeman Organicsin vaahtomaista, joka on puhdistava mutta ei kuivata ihoa.

    • tarja66

      Hei ootko kokeillut käydä kosmetologilla.Tapanilassa on ainakin sika hyvä ja halpa Kampaamo Ninassa.Heljä jotain. käy kattoo kampaamon sivuilta yhteystiedot.Kävin itse stadissa monta vuotta ja maksoin ihan sikana mut löysin tän paikan ja hinta halpa ja laatu tosi hyvä.

      • Turrrrrr

        Dalida - Tuota Lumenen turvenaamiota olenkin käyttänyt, ja siitä on hetkellisesti apua; pari päivää iho on aika hyvä! Olen satunnaisesti kokeillut muitakin savinaamioita, mutta sen täydellisen savinaamion etsintä jatkuu yhä.

        Loup - Kiitos vinkistä! Osaisitko suositella jotain hyvää kosteuttavaa kasvovettä?

        tarja66 - Kerran olen käynyt kosmetologilla, noin vuosi sitten. Iho oli senkin jälkeen tosi hyvä noin viikon, menisin kyllä uudestaan vaikka heti. On vaan aika kallista puuhaa näin opiskelevan kukkarolle. Kiitos kuitenkin vinkistä, tosin ihan tuonne Tapanilan kosmetologille en ihan heti täältä toiselta puolelta Suomea taida päästä... :)


      • -rypsiöljy-
        Turrrrrr kirjoitti:

        Dalida - Tuota Lumenen turvenaamiota olenkin käyttänyt, ja siitä on hetkellisesti apua; pari päivää iho on aika hyvä! Olen satunnaisesti kokeillut muitakin savinaamioita, mutta sen täydellisen savinaamion etsintä jatkuu yhä.

        Loup - Kiitos vinkistä! Osaisitko suositella jotain hyvää kosteuttavaa kasvovettä?

        tarja66 - Kerran olen käynyt kosmetologilla, noin vuosi sitten. Iho oli senkin jälkeen tosi hyvä noin viikon, menisin kyllä uudestaan vaikka heti. On vaan aika kallista puuhaa näin opiskelevan kukkarolle. Kiitos kuitenkin vinkistä, tosin ihan tuonne Tapanilan kosmetologille en ihan heti täältä toiselta puolelta Suomea taida päästä... :)

        Itsekin olen kärsinyt aina rasvoittuvasta ihosta ja koittanut voiteita ja rasvoja milloin mitäkin. Mutta kerran kun kävin kosmetologilla, suositteli hän kylmäpuristettua rypsiöljyä. Sitä kun ottaa pari lusikallista päivässä, niin saa iho tarpeeksi kosteutta sisältä päin ja näin ollen hillitsee ihon rasvoittumista.

        Itse nyt ottanut kohta sitä kuukauden verran ja huomaan eron!!! Iho on muutenkin paljon parempi, näppyjä tulee harvemmin ja kipeät isot ihonalaiset näpyt ovat hävinneet kokonaan! Makuhan ei ole mitään parasta, mutta milloinpa ei kauneuden eteen kärsittäisi;) Sitähän sanotaankin että se mitä suuhun pistää, näkyy myös ihossa. Lisäksi saat hyviä rasvoja joita elimistö tarvitsee muutenkin.Ja nimenomaan se pitää olla kylmäpuristettua.

        Lisäksi ostin myös sinkkitabletteja jotka vaikuttavat ihon,kynsien ja hiusten hyvinvointiin. Luultavasti sinkistäkin on ollut apua iholleni.

        Suosittelen kokeilemaan! Edullinen ja terveellinen vaihtoehto:)


      • Loup
        Turrrrrr kirjoitti:

        Dalida - Tuota Lumenen turvenaamiota olenkin käyttänyt, ja siitä on hetkellisesti apua; pari päivää iho on aika hyvä! Olen satunnaisesti kokeillut muitakin savinaamioita, mutta sen täydellisen savinaamion etsintä jatkuu yhä.

        Loup - Kiitos vinkistä! Osaisitko suositella jotain hyvää kosteuttavaa kasvovettä?

        tarja66 - Kerran olen käynyt kosmetologilla, noin vuosi sitten. Iho oli senkin jälkeen tosi hyvä noin viikon, menisin kyllä uudestaan vaikka heti. On vaan aika kallista puuhaa näin opiskelevan kukkarolle. Kiitos kuitenkin vinkistä, tosin ihan tuonne Tapanilan kosmetologille en ihan heti täältä toiselta puolelta Suomea taida päästä... :)

        Ainakin Lactolinen kasvovedessä on hyvä hinta-laatusuhde, hyvä inci.


      • Dalida
        -rypsiöljy- kirjoitti:

        Itsekin olen kärsinyt aina rasvoittuvasta ihosta ja koittanut voiteita ja rasvoja milloin mitäkin. Mutta kerran kun kävin kosmetologilla, suositteli hän kylmäpuristettua rypsiöljyä. Sitä kun ottaa pari lusikallista päivässä, niin saa iho tarpeeksi kosteutta sisältä päin ja näin ollen hillitsee ihon rasvoittumista.

        Itse nyt ottanut kohta sitä kuukauden verran ja huomaan eron!!! Iho on muutenkin paljon parempi, näppyjä tulee harvemmin ja kipeät isot ihonalaiset näpyt ovat hävinneet kokonaan! Makuhan ei ole mitään parasta, mutta milloinpa ei kauneuden eteen kärsittäisi;) Sitähän sanotaankin että se mitä suuhun pistää, näkyy myös ihossa. Lisäksi saat hyviä rasvoja joita elimistö tarvitsee muutenkin.Ja nimenomaan se pitää olla kylmäpuristettua.

        Lisäksi ostin myös sinkkitabletteja jotka vaikuttavat ihon,kynsien ja hiusten hyvinvointiin. Luultavasti sinkistäkin on ollut apua iholleni.

        Suosittelen kokeilemaan! Edullinen ja terveellinen vaihtoehto:)

        Joku omituisuus tuossa on, eihän ÖLJYSTÄ tule KOSTEUTTA????

        Väärinymmärrys. Rypsiöljyä nyt kannattaa syödä salaatissa ym. ihan jo sen takia että siitä saa terveellisiä rasvahappoja. Mutta kosteutta, never heard....


    • lisävinkkejä

      Jotkut ovat saaneet rasvoittumiseen apua sisäisesti syömällä muutaman porkkanan ja D-vitamiinia 20 mikrogrammaa päivässä.

      Kanebo Sensai Smoothing Water Make-up Base on kuulemma toimiva meikinalustuote

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe