Tililleni tuli 12 700 € rahaa oudolta maksajalta. Selvitin netistä, että kyseessä on mahdollisesti tanskalainen firma. Ilmoitin pankkiinkin, mutta mitään ei ole vielä tapahtunut.
Tänään summa tuli jo toisen kerran eli tililläni on 25 400 € ylimääräistä. Aikaa edelliseen tuloon on vajaat kolme viikkoa.
TIEDÄN, että rahat ja niiden korot eivät ole minun enkä voi niitä käyttää. On vaan hankala käyttää tiliä, kun pitää aina laskee erikseen mikä on minun ja mikä ei...varsinkin kaikki korot ja bonukset nousee sikana ja niitä käytetään palvelumaksuihin... Lisäksi Mitä ihmettä teen, jos rahantulo ei lopu? Tuleeko verottajan kanssa ongelmia, pitäisikö ilmoittaa verottajalle tästä ongelmasta ettei tule mätkyjä? Entä vetääkö Kela opintotuet takaisin. Oleko velvollinen korvaamaan ne bonukset joita pankki on minulle maksanut ja joita on käytetty palvelumaksujen kattamiseen?
Entä jos joku pöllii mun kortin ja saa tunnusluvun ja tyhjentää tilin?
PLS VOISKO JOKU AUTTAA EIKÄ MITÄÄN "KÄYTÄ NE RAHAT"-VITTUILUJA!!
Tililleni tulee 12 500 €/kk!
9
637
Vastaukset
- varma talletus
tee toinen tili ja laita omat rahasi väliaikaisesti tulemaan sinne
ja laita tiltä nosto sulku sinne minne rahaa tulee tanskasta
et ainkaan hävitä toisten rahoja
t.eräs - juupnmääki
Saattaa kyse olla rikollisesta rahanpesusta. Jatkossa rahan omistaja tarjoaa sinulle palkkiota, että on saanut käyttää tiliäsi rahan pesuun. Että sillälailla...
- mersukuski!!!!!
Eli itse ostaisin mersun ja huumeparooni jäisi nuolemaan näppejään.
- 11+18
Korot ja bonukset saat todennäköisesti pitää, ellei pankin järjestelmä ole niin fiksu, että se osaa peruuttaa nämä virheellisten panojen seurauksena. Eihän tuossa kai voi muuta tehdä kuin odottaa, että pankista tulee kysymys, voiko rahat maksaa rahat takaisin. Ilman sinun lupaasi nimittäin tililtäsi ei voida tehdä ottoja.
- pankki neuvoo
niin, lyhyesti, äitinikin sai vuosia "jotain valtion maataloustukia" eikä sitä peritty koskaan takaisin,
---
MUTTA
kun tulee tuolla tavoin, voi olla vaikka "huumerahoja" joita tullaan sinulta vaatimaan,
eli ei kannata heti toivoa niitä omaksi.
PANKKI NEUVOO.
Tuo toinen tili ja lopetus ei auta, jos tilille tulee, se säilyy viimeisestä rahan tulemisesta 1 vuoden ja 1 päivän aktiivisena ja sinun nimeäsi,
vaikka sen lopettaisitkin ja toisen pankkiin muuttaisit.
. - ryyppäsi toisen raha
siis pultsari yllättyi, kun tilillä oli kymmeniätuhansia kruunuja rahaa. Ukko ryyppäsi ja tarjosi koko juopporemmille koko rahalla. Rahaa tuli aina vain lisää ja se poltettiin maksassa.
Raha liittyi kahden yrityksen väliseen maksuliikenteeseen. Puliukkoparalla ei tietenkään ollut mitään mahdollisuuksia maksaa miljoonia takaisin, mutta hän sai korvaukseksi katon pään päälle hyväksi toviksi. - juuuuuuuuuuuuuu
Ne on mun rahoja... ihmettelin et minne on joutunut mut hyvä jos olet pitänyt huolta mutta voit siirtää mulle nyt ne takas! KIITOS
- 13+11
Voiko kieltäytyä ottamasta pankkitille rajoja? Eli samaan tyyliin kuin palauttaa kirjeen postiin, ettei ole minun kirje palauttakaa kirje lähettäjälle. Voisitko samalla tavalla ilmoittaa pankkiin, että palautat rahat lähettäjlle. Kyllä tuollaisia summia joku alkaa kaipailemaan hyvinkin pian. Palauta rahat ja ilmoita jos ei rahan tulo lopu vaadit korvauksia tilisi luvattomasta käytöstä tai jotain ;) Vaadi säilytyspalkkiota ja tilinhoitomaksuja yrtykseltä ;)
No juu mutta jos kyseessä on tanskalainen yritys, voi ihan maili rahoja sinulle tunkevaan yritykseen auttaa asiaa. Palauta rahat lähettäjälle. - 19+18
Onko asia järjestynyt? Jos ongelma on vielä akuutti, laita viestiä murottajille. Murot tietää kaiken ;)
Eli laita viestisi SoneraPlazan muropaketti keskustelupalstalle. Nörtit neuvoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463633On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole362349Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi812287Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä592195Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.261614Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641542- 761447
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40869