eikö tota raakiletta saada IKINÄ kuntoon!!!
nordean verkkopankki kusee taas
8
349
Vastaukset
- nordea asiakas
Samaa ihmetelly itsekin. Palvelumaksut nousevat mutta verkkopankkipalvelu takkuaa. Taidan vaihtaa pankkia viimeistään vuoden alussa jos ei tänä vuonna rupea jotain edistystä tapahtumaan Nordealla.
- sjvsdcjvbdj
Nousevat? Just tuli ilmoitus että verkkopankin käyttö on maksutonta minulle huhtikuusta alkaen.
- määkimääkimäää
Asiasta kolmanteen: Kun lehdessä oli vertailu pankkien luottokorttien edullisuudesta, niin Nordean mukaan avain asiakkaalta ei mene vuosimaksua Visa- kortista. Se on vale, minulta menee, ja olen keskustellut myös muiden kanssa, kaikilta avain- asiakkailta menee k.o. maksu. Vai onko se pärstästä kiinni? Pankinvaihto mielessä...
- jvbcsfjvbfvf
Minulla on avainasiakkaana MC Gold Debit/Credit yhdistelmäkortti ja se on maksuton. Ainoa maksu mitä siitä on tullut on rinnakkaiskortin maksu (joka korjaantuisi heti jos vaimolla olisi oma tili).
Tavallinen Visa tai Mastercard ei ole ilmainen, mutta Goldin minimiluottoraja on 5000€, mutta toisaalta kuuluu kilpailukykyinen matkavakuutus kaupan päälle. Eikä siinä ole kuukausittaisia ns. tilinhoitomaksujakaan.
- sddngvbjafnb
Kumma juttu kun minulle ei ole koskaan takkuillut ja käytän Nordean verkkopankkia useita kertoja päivässä.
- nordea paras
Sama täällä, verkkopankki toimii moitteettomasti. Visa ja Mastercard ovat molemmat maksuttomia kortteja avainasiakkaille. Mikäli Sinulta jostain syystä menee maksu kortista, vaikka olet avainasiakas, niin kannattaisko ottaa yhteyttä pankkiin ja pyytää palauttamaan kortin kk/vuosimaksu? Paljon se täällä hyödyttää asiasta marista =)
- 7aqyahb
kyllä ikinä ollu mitään ongelmaa Nordean verkkopankin kanssa. Eikä kyllä mene mitään vuosimaksua Visastakaan. Tosiaan, kysy pankista mikä mättää äläkä valita täällä.
- Kysy ohjeita pankkit
olisiko vika käyttäjässä, ehkä näppäilet tunnuslukusi väärin tms?
Käy pankkisi konttorissa, niis virkailija opastaa sinua kädestä pitäen tietokoneen ja verkkopankin käytössä.
Mulla ei ole ikinä takkuillut nordean verkkopankki, alusta asti ollut käyttäjänä.
Visa ja Masteri on myös ilmainen avainasiakkaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886